Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Vėl parduodamų „Pompos“ marškinėlių kolekciją 90-aisiais kūrė ir rašytojas, žurnalistas bei etiketo konsultantas Giedrius Drukteinis

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Grupės archyvo nuotrauka.

Grupės archyvo nuotrauka.

Pirmoji lietuviško repo grupė „Pompa“ paskelbė, kad vėl pradeda prekiauti kultine savo marškinėlių kolekcija. Ją dar 1993 metais sukūrė Gintas Lapėnas, tapęs pripažintu grafikos dizaineriu bei ženklodaros specialistu, ir Giedrius Drukteinis, kurį dabar visi žino kaip garsų rašytoją, žurnalistą, lektorių bei etiketo konsultantą. 90-aisiais lietuviškos muzikos atlikėjų atributika buvo visiška naujovė, tad nenuostabu, jog stilingai atrodantys marškinėliai su „Pompos“ dainų pavadinimais ar teksto fragmentais buvo tiesiog graibstomi gausių grupės gerbėjų.

Prisimindamas tuos laikus G. Drukteinis prisipažino, kad idėja daryti „biznį“ – gaminti marškinėlius su atspaudais – kilo 1992-ųjų pabaigoje. „Aš tuomet buvau „Lietuvos Aido“ korespondentas, taigi, turėjau nemažai kontaktų užsakymams, o Gintas dirbo reklamos agentūroje dizaineriu ir turėjo kompiuterį! Tai buvo daug. Bet, svarbiausia, buvo ir intelektualinė sinergija, – prisiminė jis. – Iš pradžių pagaminome marškinėlius „Minoltai“, „Litimpeks“ bankui, „Lietuvos Aidui“, „Radiocentrui“, dar kažkam. Taip sistema pradėjo veikti. Bet, skirtingai nuo kitų užsakymų, „Pompos“ atributika buvo ypatinga, nes ją gaminome ne pagal išankstinį susitarimą, o savo pačių lėšomis.“

Pasak Giedriaus Drukteinio, lietuviškos pop muzikos skandalistų atributikos kolekcijos atsiradimą nulėmė virtinė palankiai susiklosčiusių aplinkybių. „Visų pirma mus įkvėpė „Pompos“ originalumas, sveikas humoro jausmas ir populiarumas. Antra – jau buvome atradę ir išbandę gamybiniame susivienijime „Dovana“ vieno žmogaus įsirengtą šilkografinę atspaudų dirbtuvę (gana primityvią palyginti su šiais laikais), kurioje dirbo dūmų ir dažų garų nebijojęs vaikinas, pravarde Karlsonas. Trečia – vienas mano draugas, šiuo metu žymus teisininkas, turėjo transporto priemonę – „Zaporožietį“, su kuriuo galėjom nuvažiuoti į „Utenos trikotažą“ įsigyti baltų marškinėlių. Ketvirta – aš turėjau aiškią viziją, o Gintas – technines galimybes paversti ją realybe. Nebuvo sunku sukurti ir prekės ženklą (nors kas tai per „žvėris“, tuomet niekas nežinojo). Pavadinimas „G&G Productions“ (kuriame buvo panaudotos mūsų vardų pirmosios raidės) skambėjo rūsčiai ir reikšmingai,“ – juokėsi jis.

„Pompos“ marškinėliai buvo parduodami per koncertus ir tuometinėse muzikos įrašų parduotuvėse konsignacijos pagrindais. „Labai gerai pamenu vieną prekybos vakarą Sporto rūmuose, Vilniuje, – pasakojo G. Drukteinis. – Gavome vietą, miglotai pažadėjome už ją susimokėti po koncerto. Apie kasos aparatus tais laikais niekas net ir negalvojo, mokėjimo kortelių irgi nebuvo, o PVM tuometinių lietuvių sąmonėje išvis neegzistavo. „Auksiniai laikai“ – viskas, ką pardavei, patekdavo tiesiai į kišenę. Kaip toje „Pompos“ dainoje: „Viskas tavo bosui!“. Minios žmonių, krūvos grynųjų, riksmai, keiksmai, malonios pažintys. Atvirai sakant, net nepamenu, ar su Sporto rūmais atsiskaitėme už vietos nuomą, spėju, kad ne. Ko gero, likome skolingi. Bet apie ateitį ar savo reputaciją anuomet irgi retas kas pagalvodavo.“

Už teisę naudoti dainų tekstus ir pavadinimus grupei „Pompa“ atiteko 90-aisiais įprastas atlygis – dėžė marškinėlių, kuriuos atlikėjai išsidalino tarpusavyje. Linksmai kvatodamas Giedrius Drukteinis prisiminė, kad anuomet buvo minčių ir apie mėsos konservų „Pompa pusryčiai“ gamybą, ir apie guminius grupės narių galvų antgalius ant pieštukų, dar kažką, bet jos taip ir liko neįgyvendintos…

„Nepamenu dabar, kiek ir kas iš to uždirbome. Spėju, kad likome skolingi spausdinimo aparato savininkui, Karlsonui, Sporto rūmams... Sykį grįžtant iš Utenos žiemą galiausiai sudaužėme ir tą patį „zapą“ – nors iki Vilniaus vis tiek nusikapstėme su dėže „maikių“. Tačiau atnešėme žmonėms ir pasauliui tikrą džiaugsmą – grupės „Pompos“ marškinėlius. „Limited Edition“! Kas iš tų pinigų, kai pagalvoji? Argi jie šiame gyvenime svarbiausi?“ – taip tuometinę patirtį įvertino G. Drukteinis.

Šiemet savo 30-metį mininti „Pompa“ apie atnaujinamą marškinėlių kolekcijos gamybą pranešė savo interneto svetainėje pompa.lt. Be Ginto Lapėno ir Giedriaus Drukteinio sukurtų modelių gerbėjams siūloma įsigyti ir visiškai naujo dizaino marškinėlius su Algio Kriščiūno sukurtu grupės logotipu.





Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Peržiūrėta kartų: 516   Data: 2022-12-03
Esamas tekstas

Grupės archyvo nuotrauka.Pirmoji lietuviško repo grupė „Pompa“ paskelbė, kad vėl pradeda prekiauti kultine savo marškinėlių kolekcija. Ją dar 1993 metais sukūrė Gintas Lapėnas, tapęs pripažintu grafikos dizaineriu bei ženklodaros specialistu, ir Giedrius Drukteinis, kurį dabar visi žino kaip garsų rašytoją, žurnalistą, lektorių bei etiketo konsultantą. 90-aisiais lietuviškos muzikos atlikėjų atributika buvo visiška naujovė, tad nenuostabu, jog stilingai atrodantys marškinėliai su „Pompos“ dainų pavadinimais ar teksto fragmentais buvo tiesiog graibstomi gausių grupės gerbėjų.

Prisimindamas tuos laikus G. Drukteinis prisipažino, kad idėja daryti „biznį“ – gaminti marškinėlius su atspaudais – kilo 1992-ųjų pabaigoje. „Aš tuomet buvau „Lietuvos Aido“ korespondentas, taigi, turėjau nemažai kontaktų užsakymams, o Gintas dirbo reklamos agentūroje dizaineriu ir turėjo kompiuterį! Tai buvo daug. Bet, svarbiausia, buvo ir intelektualinė sinergija, – prisiminė jis. – Iš pradžių pagaminome marškinėlius „Minoltai“, „Litimpeks“ bankui, „Lietuvos Aidui“, „Radiocentrui“, dar kažkam. Taip sistema pradėjo veikti. Bet, skirtingai nuo kitų užsakymų, „Pompos“ atributika buvo ypatinga, nes ją gaminome ne pagal išankstinį susitarimą, o savo pačių lėšomis.“

Pasak Giedriaus Drukteinio, lietuviškos pop muzikos skandalistų atributikos kolekcijos atsiradimą nulėmė virtinė palankiai susiklosčiusių aplinkybių. „Visų pirma mus įkvėpė „Pompos“ originalumas, sveikas humoro jausmas ir populiarumas. Antra – jau buvome atradę ir išbandę gamybiniame susivienijime „Dovana“ vieno žmogaus įsirengtą šilkografinę atspaudų dirbtuvę (gana primityvią palyginti su šiais laikais), kurioje dirbo dūmų ir dažų garų nebijojęs vaikinas, pravarde Karlsonas. Trečia – vienas mano draugas, šiuo metu žymus teisininkas, turėjo transporto priemonę – „Zaporožietį“, su kuriuo galėjom nuvažiuoti į „Utenos trikotažą“ įsigyti baltų marškinėlių. Ketvirta – aš turėjau aiškią viziją, o Gintas – technines galimybes paversti ją realybe. Nebuvo sunku sukurti ir prekės ženklą (nors kas tai per „žvėris“, tuomet niekas nežinojo). Pavadinimas „G&G Productions“ (kuriame buvo panaudotos mūsų vardų pirmosios raidės) skambėjo rūsčiai ir reikšmingai,“ – juokėsi jis.

„Pompos“ marškinėliai buvo parduodami per koncertus ir tuometinėse muzikos įrašų parduotuvėse konsignacijos pagrindais. „Labai gerai pamenu vieną prekybos vakarą Sporto rūmuose, Vilniuje, – pasakojo G. Drukteinis. – Gavome vietą, miglotai pažadėjome už ją susimokėti po koncerto. Apie kasos aparatus tais laikais niekas net ir negalvojo, mokėjimo kortelių irgi nebuvo, o PVM tuometinių lietuvių sąmonėje išvis neegzistavo. „Auksiniai laikai“ – viskas, ką pardavei, patekdavo tiesiai į kišenę. Kaip toje „Pompos“ dainoje: „Viskas tavo bosui!“. Minios žmonių, krūvos grynųjų, riksmai, keiksmai, malonios pažintys. Atvirai sakant, net nepamenu, ar su Sporto rūmais atsiskaitėme už vietos nuomą, spėju, kad ne. Ko gero, likome skolingi. Bet apie ateitį ar savo reputaciją anuomet irgi retas kas pagalvodavo.“

Už teisę naudoti dainų tekstus ir pavadinimus grupei „Pompa“ atiteko 90-aisiais įprastas atlygis – dėžė marškinėlių, kuriuos atlikėjai išsidalino tarpusavyje. Linksmai kvatodamas Giedrius Drukteinis prisiminė, kad anuomet buvo minčių ir apie mėsos konservų „Pompa pusryčiai“ gamybą, ir apie guminius grupės narių galvų antgalius ant pieštukų, dar kažką, bet jos taip ir liko neįgyvendintos…

„Nepamenu dabar, kiek ir kas iš to uždirbome. Spėju, kad likome skolingi spausdinimo aparato savininkui, Karlsonui, Sporto rūmams... Sykį grįžtant iš Utenos žiemą galiausiai sudaužėme ir tą patį „zapą“ – nors iki Vilniaus vis tiek nusikapstėme su dėže „maikių“. Tačiau atnešėme žmonėms ir pasauliui tikrą džiaugsmą – grupės „Pompos“ marškinėlius. „Limited Edition“! Kas iš tų pinigų, kai pagalvoji? Argi jie šiame gyvenime svarbiausi?“ – taip tuometinę patirtį įvertino G. Drukteinis.

Šiemet savo 30-metį mininti „Pompa“ apie atnaujinamą marškinėlių kolekcijos gamybą pranešė savo interneto svetainėje pompa.lt. Be Ginto Lapėno ir Giedriaus Drukteinio sukurtų modelių gerbėjams siūloma įsigyti ir visiškai naujo dizaino marškinėlius su Algio Kriščiūno sukurtu grupės logotipu.


Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Seksualia provokacija tapęs grupės „Pompa“ vaizdo klipas „Kuti kuti“ šokiravo lietuviškų televizijų žiūrovus 90-aisiais
0
0

Prieš 30 metų Lietuvoje repo muziką išpopuliarinusi grupė „Pompa“ paskelbė dar vieną restauruotą savo vaizdo klipą „Kuti kuti“, kurio seksualūs vaizdai 1995-iais gerokai šokiravo drovesnius šalies televizijų žiūrovus, bet ypač pradžiugino visus gerbėjus. ...
Filmuojant maištingąjį grupės „Pompa“ vaizdo klipą „Mes jau nebe vaikai“ vos nekilo gaisras garsių rašytojų name
0
0

Šiemet 30-metį švenčianti lietuviško repo pradininkų grupė „Pompa“ restauravo ir paskelbė savo vaizdo klipą „Mes jau nebe vaikai“, kuris 90-aisiais sukėlė didžiulį ažiotažą Lietuvoje. Šiais laikais net sunku patikėti, kad šis maištingas kūrinys buvo patek...
Skandalingoji 90-ųjų grupė „Pompa“ išleis geriausių dainų plokštelę „Labai mallonu“
0
0

1992 metais išgarsėjusi pirmoji lietuviško repo grupė „Pompa“ šiemet išleis vinilinę plokštelę „Labai mallonu“, kurioje skambės daugelis garsiausių jos įrašų. Dabartiniams keturiasdešimtmečiams ar penkiasdešimtmečiams šis leidinys – tarsi kelionė laiko ma...

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Simple Minds Simple Minds
7,6

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

11:33 - Silentist
Howling winds dig in your ears
Steely cold and never getting warm
Hell's bells, you're alive
10:23 - Silentist
07:04 - Sahja
Red Birds Will Fly Out Of The East And Destroy Paris In A Night
Coil
18:29 - Silentist
5-04 13:35 Sahja įvertino Coil albumą Musick To Play In The Dark² - 4 balais

Coil - Musick To Play In The Dark² bent sesis duok come on
18:16 - Silentist
Cia taip kaip Uzkalniui duot pavertint koncervus & lasinius & pashteta ( aisku su uogiene) kur undermenshai valgo jei piggiai randa. Ar nenukentes Sahja morale?
18:13 - Silentist
Iespatie aukstielninkas Sahja klauso/ vertina radikalius industrinius satanistus avangardo genijus COIL per memu diena Ar nesupykins?
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
18:43 - edzkaa1
o_O kaip tik vakar norėjau Fall Apart dienos dainoje įdėti, bet taip ir neprisjungiau vakare..
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
18:34 - Silentist
Alikas , Dima & Olya
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 2298
  Iš viso užsiregistravę: 73580
  Naujausias narys: harrisonst
  Šiandien apsilankė: 107002