Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

atsiverti koki laikrasti ties pasaulio naujienom, tai man jei buciau filmuko personazas, akys ant kaktos issoktu. kazkokia pirmykste zeme, kai visi be issilavinimo, be vado, gyveno gyvuliskais instinktais vedami. 12metes 9 vakaro prievartaujamos anglijoj, i ministrus bananus svaido italijoj, zudikai maniakai paleisti toliau gyvenimu megautis skandinavus, keturmecius ju tevai zudo, nu fu. slykstus zmones, negaliu. nuotaika visai dienai sugadino. 

 
 2013 m. rugpjūčio 2 d.

 2018 m. sausio 15 d.
 2017 m. rugsėjo 11 d.
 2017 m. rugsėjo 6 d.

Komentarai (23)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
green_moon
2013 m. rugpjūčio 5 d. 18:38:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

kad humaniski, tai gerai, sito ir truksta. nes dabar uzauga vaikai, kuriems pagarba kitai gyvybei niekada nebuvo tinkamai iskiepyta, ir daro ka nori. maziukus reikia kitaip auginti, mums, cia busimiems teveliams, kad pasaulis 'svaresnis' ateity butu, bo suaugusiu jau nebeperauklesi. :|


____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
green_moon
2013 m. rugpjūčio 5 d. 18:30:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

oh mai :D 

atvaziuok atvaziuok. as turiu dideli saliona su labai patogiom sofom, kur sveciu per retai sulaukia. *merkiu akyte


____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
ep
2013 m. rugpjūčio 4 d. 16:52:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

gaila, kad nebeturime daugiau Australijos, na bet gal kada pasistums technologijos ir galesim visoki bruda issius i koki Marsa (biletas i viena puse), bus ir humaniska ir svaru. na bet kolkas ir be to problemu turim pakankamai, esam pernelyg humaniski, tiems kas perzenge visas zmogiskumo ribas.


____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
prieblanda
2013 m. rugpjūčio 3 d. 19:36:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Oh mai, kas per diskusijos :D aš čia dabar retas svečias, bet va dėl Einaro tai pastebėjimas, vargšas vaikas.

 

O istorijas gražias pasakoju tik gyvai, internete bijau kad kas nuplagijuos, pasisavins :/ va atažiuosiu į, kur tu ten, Londoną (?), tai gal ir papasakosiu. {#}


____________________
'kol saulė suduš, Ir nebus mirties karalijos'
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 3 d. 12:23:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kas toks? Tu? Aš? - nei vienas. Nebent tas, kuris tavo pasąmonėj pasireiškė kažkokiu keistu pavidalu ir aptemdė protą...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
green_moon
2013 m. rugpjūčio 3 d. 12:19:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

nu kaip gi be visaZINANCIO zmogaus music'e. 


____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 3 d. 12:09:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Geresnis gyvenimas pasidarys, nes reikės mažiau sakyti žmonėms, kad jie daro klaidas. Sakytum, nereikia vargintis. Bet reikia ir labai. 

Aš juokingas? Kaip kam, bet aš nieko juokingo neįžvelgiu. Ir tikrai negaliu pasakyti, kad tavo profesijoje daug kritikos. O gal tai tik keliadienis laikinas užplaukimas, kai kritika skaudi. Ir man būna, praeina. 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
green_moon
2013 m. rugpjūčio 3 d. 11:58:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

koks Tujuokingas. ') mano profesija tokia, kad esu nuolatos kritikuojama, todel ka jau ka, bet i ja reaguoti atitinkamai esu jau ismokyta. t.y. zinau kada sukandus dantis patyleti, kada i ja butina atsizvelgti, kada priimti kaip svarbia pamoka. dar zinau kieno ir kokia nuomone neturetu atimti mano miego valandu. 

+ skaiciuok neskaiciaves kito padarytas klaidas, nuo to tavo paties gyvenimas geresnis nepasidarys. pagarrrbiai.


____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 3 d. 02:01:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Hm, dabar aišku, kad tu kritikos nemėgsti. Ir man būdavo, bet nieko. Protingiau pasielgt būtų buvę nerašyt to, bet tu žmogus ir tu padarei klaidą. Nieko baisaus. Tik vienas dalykas - pagarba. Čia ir pristinga.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. rugpjūčio 3 d. 01:49:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Labai globaliai į kalėjimų tvarką žvelgt negaliu, nes apie ją per daug nežinau. Aš konkrečiai apie Lietuvą šnekėjau. LNK ne prie ko. Esu girdėjus tų kalėjimų istorijų iš pirmų lūpų. Nestabilūs prižiūrėtojai, protu nesuvokiamos bausmės... Kad ir kaip žiauriai nuskambėtų - ir gerai. Jie to nusipelnė. Jei jau tokiam tipui nieko nereiškia negyvai nepažįstamą žmogų suspardyt dėl to, jog pastarasis parūkyt nedavė, nes papraščiausiai nerūkantis, neturi (čia taip pat ne LNK, jeigu ką{#}. Artimam mieste tai nutiko prieš keletą metų), tai man absoliučiai negaila. Jei nusispjauni ant kito žmogaus gyvybės, tai tavoji irgi nieko verta. Bet aš čia apie tuos sunkius nusikaltėlius. Šito nenusipelno koks kišenvagis. Realiai neturėtų tokie tupėt bendram kalėjime. Bet, deja, toli gražu ne viskas yra taip, kaip turėtų būt, ar paprasčiausiai norėtume.


Atsakyti
velniux
2013 m. rugpjūčio 3 d. 01:19:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O tu buvai kalėjime, kad žinai, kaip jie ten gyvena? Taip, yra hierarchija ir skirtingos kalinių padėtys, bet jei vienas iš keliasdešimties turi kažkokių patogumų dar nereiškia, kad visi tuose kalėjimuose kaip ponai gyvena. Pasiskaityk žmonių, daug laiko praleidusių kalėjimuose aprašymus, memuarus, apie psichiškai nestabilius prižiūrėtojus ir sveiku protu nelabai suvokiamas bausmes. Čia globaliu požiūriu. O jei apie kalėjimų struktūrą ir gyvenimą juose sprendžiat tik iš to, ką matot per LNK, tai toks keistai iškreiptas vaizdas ir gaunasi. Kalbant apie visas tas naujienas, tiesą sakant, būtų labai keista, jei Italijoj į premjerus nieks nieko nesvaidytų {#}.  O dėl kitų, nieko naujo. Nuo senų laikų tokie nusikaltimai - beveik kasdienybė.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
green_moon
2013 m. rugpjūčio 3 d. 01:02:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

taip. bet skirtumas yra tas, kad cia mano asmeninis dienorastis. ir tavo nuomone man nelabai idomi, soriuka. 


____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 3 d. 00:38:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Apie savo komentarus aš nešneku, aš šneku apie prieblandos požiūrį. O aš ir nesakau, kad mano komentarai ką nors pakeis, bet kad ir tavi dejavimai tikrai nieko nepadės. 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
green_moon
2013 m. rugpjūčio 3 d. 00:21:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

galvoti, zinok, irgi neuztenka. :) sneketi, beje, taip pat. taip kad skustis, sioje vetoje, lieka lygiai toks pats beprasmis dalykas, kaip ir pacio issamus komentarai.


____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 2 d. 23:27:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man patinka tavo požiūris. Dėl to, kad tu nori, kaip čia pasakius, išgauti pagrindinę mintį. Tavo šitie žodžiai nubraukia visą dienoraščio mintį, nes tas "ką daryt" yra daug svarbesnis dalykas. Tikrai, reikia galvoti, ką daryti, o ne skųstis.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 2 d. 23:15:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dar norisi prie savo praeito komentaro pridurti - kaliniai tegu atidirba savo sunaudojamą vandenį ir elektrą. Jie privalo dirbti ir dirbti daug, nes jie valstybei atsieina, t.y. nuo to tik daugėja paprastų biednų žmonių su kiauromis kišenėmis, kur vėjai švilpia.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. rugpjūčio 2 d. 22:01:01 2013-08-02 22:01:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Demokratija yra gerai. Bet VISKAM yra ribos. Dėl to ta liaudies valdžia labai sėkmingai išsigimsta. Tą posakį apie komunizmą, kad visi yra lygūs, tačiau kai kurie yra lygesni, labai paprastai galima pritaikyti ir toms žmogaus teisėms ir visai demokratijai. Vieno nesuprantu - mano teisė skerst, ką noriu, luošint kitų žmonių gyvenimus ar pačiai būt papjautai?..Man niekaip nedaeina, apie kokias žudikų teises galima kalbėt. Kaip išvis galima šnekėt apie netinkamas kalinio laikymo sąlygas (monotoniškas maistas, interneto nebuvimas, neleidimas pasiglamžyt su merga...Čia tat skaitos žiaurus elgesys su kaliniu), kai pastarasis padaręs kokį sunkų nusikaltimą. Tokį tik prie sienos ir kulką į kaktą. Apskritai, kalėjimai kaip kurortai. Laisvėj žmonės sunkiai dirba, kad pastogę, maisto turėtų, o tie parėžia kokiam žmogeliui gerklę - maisto yr (ir ne belekokio, o lašiša, kepsniai...), lova yr, telikas yr. Ko daugiau reik? Ir viską gauni dykai. Tai kokia čia bausmė. Visi iki vieno turėtų sunkiai, oj kaip sunkiai dirbt, kad užsidirbtų tos apdžiūvusios duonos kampą. O tuos nebepataisomus į vienutes sugrūst be teisės pamatyt dienos šviesą. Greit stogas nučiuožia, greit užsilenkia. Ir jokių mirties bausmių nereiks grąžint. Gi ir tas reik kažkam atlikt. Ne itin malonus ir džiuginantis darbelis vis tik. Juokas pro ašaras tas teisingumas.


Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 2 d. 21:23:46 2013-08-03 02:19:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dienoraštis kalba apie pasaulyje vykstantį marazmą. Ir? Ar kažką naujo išvydome. Pasaulis visais laikais kupinas niekšiškumo, kvailumo, šalto nihilizmo ir žiaurumo. Į tai dėmesio aš nekreipiau, gal kai man kažkas sukrečiančio nutiks, nuomonė pasikeis.

Apie komentatorius visokiuose DELFI'uose ir panašiai: jei reikėtų rasti pačios kvailiausios bendruomenės analogą, tai tituluoti būtų tie, kurie kiekviename laimingame epizode, kiekviename įdomiame straisnyje įsikiša su savo politikavimais ir iškreiptais pamąstymais nesuprantama lietuvių kalba parašytais pačia pesimistiškiausia jų eruditiškos iškalbos prasme. Nedaeina man tokių žmonių intelektinės galimybės. Matosi, tos protingumo ribos tuose žmonėse gerokai sutrauktos. Masinis žmonių kvailumas yra užkrečiamas, todėl rekomenduoju saugotis tokių žmonių.

Dėl "ratuotų riterių". Rutonė gerai pasakė, kad reikia daužti. Be to, tie visi žmogiškumai, visi Strasbūrai tegu eina velniop. Viena vertus tai kiek žiauru, bet kita vertus - esant tokiai laisvei kalėjimuose būtina įvesti kitą griežtą bausmę - mirties bausmę. Nes kalėjimo infrastruktūra tokia nusususi, kad ten net televizorių gali žiūrėt, knygutes iš bibliotekos imti ir dar, kad jau tokie teturi teises, mat jiems gyvenimas be lytinių santykių yra kankinimas. Ir Strasbūras tą patį mano. Atsiprašau, bet čia jau tikrai ribos peržengtos ir po šio Strasbūro sprendimo nuplaukė toks mąstymas, kad tai vienintelė gera teisminė institucija - bet, pasirod, jei jie tokie jautrūs ir žmogiški, kad nusikaltusį žmogų ale pripažįsta neteisėtu sekso kankiniu, tai... apie kokį nusikalstamumą kalbam, jei tokia prabanga tuose kalėjimuose. Dėl to dabar atėjo tokia mada, kad geriau gyvenkim kalėjime negu gatvėje {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Rutonė
2013 m. rugpjūčio 2 d. 19:40:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ne. Būtent tie šiukšlės ir teturi tržeises. Normalus(?) eilinis žmogelis net teisės gintis neturi - juk kaipmat viršys būtinąją gintį. Ir gaus teistumą. O ratuotus pacukus (teatleis man žmogaus teises ginantys) daužt vietoj, kad nebeatsikeltų. 


Atsakyti
green_moon
2013 m. rugpjūčio 2 d. 18:33:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

nezinau. papasakok kokia grazia istorija man prasau. :)


____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
RockPrincess
2013 m. rugpjūčio 2 d. 14:56:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O mane tai labai erzina straipsnių komentarai. kiek ten pykčio, kiek nesupratimo, kiek daug didžaivimosi savo ribotu mąstymų. Kupini skilių viduje, jie puola komentuoti pamiršdami, kad kalba apie tikrus žmones, kurie turi jausmus.


____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. rugpjūčio 2 d. 13:44:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nelabai ką čia ir padarysi. Yra ir buvo visokių urodų. Kita vertus, bausmės turėtų būt padidintos ir gana smarkiai, o tai tos visuomenės atmatos jau visai nebebijo nusikalsti, gi vis viena tiek tegaus. Ratuotas prisilakęs šiukšlė realybėj žaisdamas kėglius ir turi gauti atitinkamą bausmę, o ne varganus 10 metelių. Geriausia iš vis tokius utilizuoti, bet gi šiais laikais ir serijiniai žudikai žmogaus(?) teises turi.


Atsakyti
prieblanda
2013 m. rugpjūčio 2 d. 13:28:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ir ką dabar daryt?


____________________
'kol saulė suduš, Ir nebus mirties karalijos'
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Gary Numan Gary Numan
8,1

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:19 - Silentist
Richardo Tandy (ELO) klaviatūrų paletė buvo svarbi grupės garso sudedamoji dalis, ypač albumuose „A New World Record“, „Out of the Blue“, „Discovery“ ir „Time“.
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
20:54 - Silentist
Nebalsuoju ltpoptop jeigu daug daininkiu gali persivadinti AS NORIU BUTI ADELE, tia geriau nueinu pas Adele ir prabalsuoju
19:22 - einaras13
Tai 10 balų sistema daug universalesnė nei 5. Be to, jau dabar aktyvumas yra mažokas, grįžus prie penkiabalės sistemos bus labai daug dainų, kurios gauna nulį. Iškritimas bus randomizuotas, o ne žmonių apspręstas.
19:21 - einaras13
Tai, kad tamsta nerandi už ką balsuot, dar nėra argumentas daryti visiems taikomas balsavimo taisykles. Be to, juk žinai, jog nebūtina balsuot už viską, gali duot 10, 9, 8, 7 ir 6, likusių penkių balų nebūtina paskirti.
19:05 - Stripped
Jau kuris laikas nebebalsuoju LT top 30, nes negaliu išrinkti 10 variantų, o balsuoti už beleką nenoriu. Lietuviai nesukuria tiek gerų dainų, o jei ir sukuria tai čia nepatenka. Siūlau mažinti iki 5 pasirinkimų
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:58 - Konditerijus
David Gilmour - The Piper's Call
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 932
  Iš viso užsiregistravę: 73352
  Naujausias narys: nofavowuhd
  Šiandien apsilankė: 161408