Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Pokalbių dėžutė

Registruokis ir diskutuok!

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:39 - edzkaa1
hm.. įdomu kas
20:33 - Amaya
Čia kažkas minėjo B-T tai iš tiesų jų dainų temos gan dažnai kartojasi, tad kartu su eng subais klausant po kelių kartų net gali suprasti kelius žodžius
20:05 - 4Blackberry
Tas tekstas labai vaizdingas visų pirmiausia. Poetinė kalba nelabai man. Bet va paskaičiau porą kartų ir stovi vaizdai galvoje.
19:12 - 4Blackberry
Reik paskaityt, kad pasisemčiau įkvėpimo eilėraščiui
19:10 - einaras13
Man geriausias anaforos (tos pačios frazės, kad ir žodelio and kartojimas) pavyzdys yra Arthur'o Brown'o Ugnies poema Tie "and" tikrai įvaizdiną visą tą dramatišką ugnies siautėjimo peizažą.
19:04 - 4Blackberry
"And the joke has crossed the line
And the final word is mine
And the mist has touched the wood
And the words are understood"

Ahhh kaip gerai.
19:00 - 4Blackberry
Sunku man nekreipt dėmesio, jei suprantu lyricsus. Kai rusų klausau ar vokiečių tada kitaip
18:50 - einaras13
Aš ir angliškos muzikos klausydamas nelabai kreipiu dėmesio į žodžius, tekstas man yra antrinis reikalas po muzikos...
18:47 - Konditerijus
Paklausykim Buck-tick gabaliukų, ten mažai suprantama kalba žodžių, todėl gerai klausosi
18:25 - 4Blackberry
Reikia užbaigti kryžiažodžių knygelę pagaliau tą...
18:22 - 4Blackberry
Geriau jau listen to the sound... of silence
18:21 - 4Blackberry
Aš mielai jau nustočiau diskutuoti, kadangi matau, jog nėra jokio susikalbėjimo. Jau tiesiog pabodo ir viskas
18:18 - einaras13
Dabar aš pasakysiu tą patį, kas iš tavosios pusės išprovokavo mane čia pradėt "kelti balsą": kadangi šis ginčas tęsis dar kokius 74 komentarus be jokio rezultato, nematau prasmės toliau jame dalyvauti bei nepripažįstu nei vienos pusės teisios. Peace
18:15 - 4Blackberry
Net neprieštarauju, kad tobulumas kiekvienam savaip suprantamas. Aš dėl visai ko kito diskutuoju, o jūs vis įstrigę prie to pačio.
18:13 - 4Blackberry
Dar kartą aiškinu, aš nesistengiu įbrukti savo požiūrio, aš bandau ieškoti būdų diskutuoti, naujų idėjų nešti. Nes kai visi mąsto vienodai - koks tai įdomumas?
18:11 - einaras13
...vos tik pasiūlius alternatyvį požiūrį.
18:10 - einaras13
Anoks čia malonumas diskutuoti su žmogumi, kurio tikslas yra ne susitaikyti su kelių skirtingų požiūrių validumu, o įbrukti savišką percepciją. Ir taip, aš mėgstu būti teisus, bet mėgstu ir diskusijas. Bet ne tokias, kurias viena pusė siekia nutraukti...
18:09 - 4Blackberry
Ir čia, be abejo, including me
18:08 - 4Blackberry
Man atrodo, žmonės apskritai nemėgsta diskusijų, jie mėgsta būti teisūs. Jie mėgsta pritarti, jeigu požiūriai sutampa, tačiau vos atsiranda opozicija, kurią priimti tuo metu yra nenusiteikę, atsiranda konfliktas.
17:59 - 4Blackberry
Bet ateity žinosiu, kad geriau nebandyt su jumis kurti tokių diskusijų
17:57 - 4Blackberry
Ir ne tik mano diskutavimo stiliaus nemokate toleruoti, tačiau dar ir nesupratote, ką aš norėjau apie tą nelemtą tobulumą pasakyt Su Viliaus nuomone aš sutinku, tam neprieštarauju. O sakiau visai ką kita.
17:24 - 4Blackberry
... pasakyt.
17:23 - 4Blackberry
Nesupratote manęs visai. Jeigu aš savo nuomonę reiškiu griežtai ir stipriai, tai nereiškia, kad su manim ginčytis nebegalima ir būtinai reikia man pritarti. Aš priimu ir gerbiu kitų nuomones. Bandau kurti diskusiją, bet jūs nukertat viską ką bandau pasaky
16:20 - einaras13
Absoliučiai 100 procentų pritariu Viliui.
15:35 - velniux
Tiesiog aš asmeniškai nesuprantu žmonių, kurie kaltina kitų nuomonės reiškimą diskusijos žudimu ir užkerpėjusiom smegenim, bet patys bėga nuo diskusijos, nes vat jų vienintelė teisinga nuomonė nesulaukia palaikymo.
15:31 - velniux
...susiduri, tai šito efekto pripaišymas čia tampa bereikšmis. O kažkas tobulu tau tampa atrodyti tikrai dažnai ne po ilgo laiko, o kad ir po pirmos perklausos, pirmo pamatymo.
15:30 - velniux
Ir dar. Tu teisi dėl exposure efekto ir dėl to, kad kuo daugiau kažką matai/girdi, tuo dažnai tai tau labiau pradeda patikti. Bet jeigu tau žmogaus bruožas, daina, paveikslas ar bet kas kita atrodo nuostabiai gražus nuo pat pirmo karto, kai su juo susidur
15:27 - velniux
...argumentai tikrai
15:27 - velniux
... kodėl? Nes tu išgirsti nuomonę priešingą tavai, kuriai neišeina atsikirsti nenaudojant pseudointelektualių frazių kaip kad attack mode'ai, jog tau priešinga nuomonė yra "tingėjimas mąstyti" ir "užkerpėjusios smegenys". Ne nu, tiesiog neatremiami
15:24 - velniux
...tu pasakoji, kaip tobulų žmonių nebūna (būtent tavo ir pateikiama vos ne kaip faktas "end of discussion"), aš bandau tau pateikti kitokią nuomonę, kad tokios sąvokos kaip tobulumas supratimas yra individualus ir tada diskusija, pasak tavęs, tuo baigias
15:22 - velniux
4Blackberry, tu kažkaip labai keistai viską iškreipinėji ir kažkokias velnias žino iš kur susigalvotas išvadas po to darai. Kurioj vietoj, tu man parodyk, aš sakiau, kad apie subjektyvumą negali būti diskusijų? Čia kaip tik buvo komentaras apie tai, jog
17:26 - Pazistu_Mykola
reikia pripažint, kad C3PO daugiau mažiau teisingai sudėliojo viską.
17:13 - einaras13
Keista...
17:08 - 4Blackberry
Nieko.
17:05 - einaras13
Kaip skambu, kaip skambu, išsitirsiu būtinai (tą reguliariai ir darau), man pačiam mano sveikata rūpi. Ką dar skambaus skelsite?
17:01 - 4Blackberry
Man nerūpi švaistytis epitetais. Jeigu žmogus net nemoka kitų nuomonės priimti, kaltina norėjimu paiimti viršų savo nuomone, nors pats taip elgiasi, tada nežinau. Tokiam žmogui reikia gerai save išsitirti...
16:58 - einaras13
Vėlgi, darželinukų lygis yra skambi sąvoka, bet motyvas miglotas. Kokių dar gražių epitetų rasite?
16:52 - 4Blackberry
Kitas dalykas, jeigu nenorite, kad vyktų ginčai tokie pat per tą patį, tai tada neprovokuokite neprotingoms kalbomis manęs gintis.
16:50 - 4Blackberry
Rodos, ne aš pradėjau visa tai. Kodėl gi neišėjus iš darželinukų lygio ir nepradėjus elgtis kaip protingam suaugusiui?
16:48 - einaras13
Ir vėlgi, pasisvaidom kaltinimais be konkrečių nuorodų. Puiku, tas pats per tą patį. Keep going...
16:38 - 4Blackberry
Aha, matau, kaip mano nuomonė buvo suprasta, kai šiame monologe dar erezijas tokias apie mane skleidžiate... O jūs pats šitaip šnekėdamas, panašu, kad taikotės prie daugumos nuomonės. Ko visai nesmerkiu, bet man tai nepatraukli žmogaus savybė.
11:21 - einaras13
Taip, kaip tamsta reiškia nuomones, jau tikrai neveda progreso link. Tu eini į kažkokį betikslį filosofavimą vardan kažkokių dalykų išgryninimo, bet tai neturi jokios praktinės reikšmės. Sutinku, kad filosofuoti smagu, bet tai nieko neišsprendžia.
11:19 - einaras13
"ant viršaus" net nereikia. Geriau ją ginti konstruktyviai arba jos neginti.
11:19 - einaras13
Tavo požiūris liko suprastas, tiesiog problema tame, jog nuo bet kokio paprieštaravimo tu tiesiog nusprendi, jog diskusija neturi loginės tėkmės. Ir dar lygtais girdėjau, kad aš čia tas, kuris dažnai savo nuomonės apginti negali. Kartais jos ginti
11:17 - einaras13
Dekonstrukcionizmą? Kodėl aš turėčiau šia filosofinę doktrina remtis labiau nei kitomis? Čia atsiranda tamstos intencija išbalansuoti jau egzistuojančius filosofinio / kritinio mąstymo svertus, kuriais efektyviai (dažniausiai) naudojamasi.
11:10 - einaras13
kurio pasaulėžiūra ir kritinis mąstymas dar yra gilaus vystymosi stadijoje ir yra momentai, kurių jis tiesiog nemoka argumentuoti.
11:08 - einaras13
Ir vėl tobulumas, jau 37-ą kartą, tie patys argumentai. Šiaip, jei jau visada jauti tokią pareigą atsikirsti (ką jau esu minėjęs), tai bent jau nesikartok, nes kokybės jokios neprideda. Tai panašiau į užsispyrusį vaiką (nors praktiškai visi tokie esame)
08:46 - 4Blackberry
Man įdomu, kaip žmonės supranta žmonijos ėjimą į priekį. Vieni sako, kad viskas eina blogyn, kiti sako, kad viskas taip pat kaip anksčiau, treti tiki progresu. Aš prie pastarųjų, tik kartais kyla abejonės, matant, kaip žmonės renkasi reikšti nuomones.
08:32 - 4Blackberry
Diskusija vyksta ne apie anarchiją. Apskritai supratau, kad mano požiūris liko nesuprastas, gal net ir nesistengiama to padaryti.
07:36 - Pazistu_Mykola
kaip jau kartą buvo? Tada pirmyn
07:36 - Pazistu_Mykola
čia dabar ir vėl seks aiškinimai kaip anarchija gerai, o ten kur negerai, galima ignoruot arba pakeist apibrėžimą, nes sąvokos yra tik žodžiai ir apskritai tik 4Blackberry geriausiai žino jos reikšmę?
07:23 - 4Blackberry
O dėl mąstymo modelių, tai reikia žmonėms į visuomenę labiau integruoti dekonstrukcionizmą. Nes paskui va taip sėdite su užkerpėjusiomis smegenimis, mielieji.
06:57 - 4Blackberry
O mano nuomone, tobulumo sąvoką išvis reikia išmesti iš vartotino žodyno, kadangi jai priskirta reikšmė yra butaforinė.
06:54 - 4Blackberry
Gerai, tiesa yra subjektyvi is tam tikro aspekto. O manasis kokybiškos diskusijos supratimas ne toks. Kai sąvokas traktuoji savaip, tai nebūtinai reškia, kad kokybės nėra, apie pačių sąvokų reikšmes ir reikia diskutuoti.
00:31 - einaras13
Tiesa nėra subjektyvi bendra prasme. Tiesa yra daugialypė bendra prasme. Ir išvis, kvaila tikėtis kokybiškos diskusijos, kai definicijas traktuoji savaip. Ir kvaila tikėtis, jog kabinėjimasis prie beleko yra "modernesnis" mąstymo modelis.
00:09 - 4Blackberry
Nežinau, kaip pavadinti tai... ar konformizmu ar tiesiog tingėjimu mąstyti išėjus iš įsisenėjusių mąstymo modelių. Maybe both.
00:02 - 4Blackberry
Na, saviapgaulė veikia taip, kad nuolat galvodamas ar kalbėdamas kažką imi laikyti tai tiesa. Tiesa irgi subjektyvi bendra prasme. O jei jau kažkas yra laikoma subjektyviu, tai apie tai diskutuoti jau nebegalima. Ok, I see, how you think...
20:53 - velniux
Kadangi tobulumas yra labai jau subjektyvus konceptas, tai tikrai nemanau nei kad čia kažkokia saviapgaulė tokia ar tokiu laikyt kitą žmogų, nei kad tokių žmonių nebūna. Tiesiog kas vienam atrodo trūkumas, kitam bus tobulas bruožas. Ir tiek.
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
07:01 - 4Blackberry
O tai ne jokia aukšta klasė, tai išties saviapgaulė. O ji nėra blogis. Pasauly lengviau gyventi kai save apgaudinėji, jog jis geresnis nei yra.
06:59 - 4Blackberry
Nežinau, negaliu pritarti. Mano supratimu, viskas čia kvepia banalumu ir sugeneralizavimu. Nei tobulų vyrų, nei tobulų moterų nėra, tik kai kažkam jauti ilaglaikę simpatiją, greičiausiai jo netobulumus irgi pradedi laikyti savais tobulumais.
00:52 - dissident
Kiekvienas zmogus savo gyvenime turi tobulumo atitikmeni visame kas ji supa:
http://www.music.lt/lt/d aina/Perfectly-Perfect/468179/
00:25 - dissident
Ir manau moteriai daug labiau patinka isgirsti zodzius :- "Brangioji tu tobula moteris ", nei zodzius " Brangioji tu man patinki" ar dar blogiau "Brangioji as tave megstu"
Tai tiek apie tobuluma. Ir man tai nera saviapgaule. Man tai - "auksciausia klase"
00:21 - dissident
taciau zodziu tobula as galiu apibudinti tik viena - tai mano zmona.
00:21 - dissident
Mano paminetieji albumai man suteikia tobulumo pojuti mano megiamoje muzikoje. O tokiu albumu kur patinka as turiu gal 1000 ar daugiau, taciau jie nera tokie apie kuriuos galiu sakyti tobula. Cia kaip ir su moterimis: ju yra tukstanciai, milijonai, taciau
22:48 - einaras13
Anoks čia gyvenimas, jei diskusijos gaišina laiką...
20:14 - 4Blackberry
Na aš tik mėgstu kokybiškas diskusijas. Tokios man tik gaišina laiką.
20:02 - einaras13
Kaip visada. Turbūt diskusija apskritai yra bergždžias dalykas.
19:53 - 4Blackberry
Ši diskusija yra visai be loginės tekmės ir dėl to visiškai neįdomi. Tad aš jau baigiu. Viso geriausio.
19:38 - einaras13
Bet praktinė nauda jokia. Man realizmas artimesnė doktrina nei idealizmas.
19:27 - 4Blackberry
Anarchija bent jau yra gryna ir be iliuzijų.
19:26 - einaras13
O aš laikau, nes kitaip kolektyvinė pasąmonė visai išbyrės ir beliks anarchija (koks pasaulis be realizuojamo ir praktinio tiesos apibrėžimo).
19:24 - 4Blackberry
Nelaikau bendro susitarimo kaip galutinio tiesos nuosprendžio. Tai galimo vadinamo programavimo dalis - kolektyvinė pasąmonė, kuri šiame pasaulyje yra paliegusi ir išsikraipiusi.
19:23 - einaras13
Dėl to ir sakau, kad tiesos sąvoka yra daugiasluoksnė.
19:20 - einaras13
Tu apie tiesą galvoji kaip visiška humanitarė. Aš apie tiesą galvoju kaip tiksliukas - apsibrėžk tam tikras aksiomas, kurios pagal susitarimą yra teisingos ir toliau svarstyk visus kitus dalykus. Juk taip ir teisė, ir visas tikslus mokslas veikia.
19:19 - 4Blackberry
Išvis nežinau, kam prisikabinau prie žmogiškos emocijos išreiškimo, man tik patinka alternatyvos.
19:19 - 4Blackberry
Visos jos teorinės, bendrine prasme... Jokios galutinės tiesos įrodyti neįmanoma, o pasaulis yra teorijų kratinys, iš tos pusės, kaip jį bando suprasti žmogus. Realybėje apie tai mąstyti nereikia, nes kas yra - žinoma intuityviai.
19:16 - einaras13
Laikas yra grynai fizikinė sąvoka, tiesos sąvoka labai daugiasluoksnė ir turinti daug paskirčių, dėl meilės išvis nežinau. O kad tobulybė yra grynai teorinė sąvoka, sutinku.
19:12 - 4Blackberry
Natūralu tai natūralu, aš tik dėstau kaip atskirti bukagalviškumą nuo intelektualumo. Tokios sąvokos, kaip laikas, meilė, tobulybė, tiesa - jos yra filosofinės, o ne buitinės. Buityje užtenka naudoti "patinka/nepatinka".
19:12 - einaras13
Neveltui man šmėžtelėjo mintis galvoje atrašinėjant į Alvydo pastebėjimą, kad čia kažkaip tas "tobulas" kažkur pakiš koją. Pakišo...
19:07 - einaras13
Kelintas kartas kai music'e yra aptarinėjamas žodis tobulas, 36-as? Gal jau nereikia?
O saviapgaulė yra visiškai natūralu, todėl velniop į visus principus, kurie aplipę žodį "tobulas".
19:03 - 4Blackberry
...neturėtų išvis būti vartojama.
19:03 - 4Blackberry
Tobulumo pojūtis yra saviapgaulė, subjekto sutapimas su žmogaus momentine emocine būsena. Kažko vadinimas tobulu tolygu sudievinimui, arba kitaip, mistikos/stebuklų ieškojimui kasdienybėje. Jis neracionalus ir neturi savo vidinės sistemos, tad ši sąvoka..
16:20 - einaras13
Nors geriau pagalvojus, kažin ar kažkuris Dream Theater albumas man asocijuojasi su sąvoka "tobulas". Taip, DT diskografija yra superinė, bet nei vienas albumas iš manęs maksimalaus pasitenkinimo turbūt neišspaudžia.
16:10 - einaras13
Na, tokie patys potyriai kaip man vakar pasileidus Camel - Mirage. Dream Theater irgi turi tokią galią, bet vietoj Images And Words greičiausiai kažką kitko pasiimčiau, gal Six Degrees... ar Train of Thought, o gal ir Metropolis Pt.2
16:09 - dissident
Cia tau Alvydai , ko gero tas pats, kas man "Metallica - Master Of Puppets" arba "Alice In Chains - Dirt" albumai. Tobuli nuo ... iki.
15:47 - Alvydas1
Gali vaikytis madų, naujienų ir kitokio gėrio, bet štai užsidėjau DT Images and Words ir viskas - palaima, euforija, estetinis pasimėgavimas. Atradau tobulumą.
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
10:14 - Crazyz
man nauja prodigy daina visai nieko galima per ją pasitaškyt tai jau tikrai!
00:11 - dissident
Tiesiog jauciu pareiga apginti grupe, kuria klausau beveik visa savo gyvenima. Na jau beveik 25 metus. mano manymu ji netelpa i jokio muzikinio stiliaus remus, todel man tuo yra labai idomi ir artima.
00:08 - einaras13
o aš ir nesakiau, kad The Prodigy muzika yra ištisa kokofonija. Kokofonijos yra visur, tam pačiam roke jos apstu. O kiek daug, aš neįvardijau, tad prašom nesikabinėti
00:04 - dissident
Ir pabaigai :
https://www.youtube.com/watc h?v=tZuwiGo3hS8
Ar vis dar galima tvirtinti, kad tai yra nuobodi kokofonija?
00:01 - dissident
stiliu ir populiaruma tarp roko megeju. Beje visis pankai ir metalistai selo su jais kartu ir atmintinai reke dainu tekstus.
00:00 - dissident
Pries devynis metus esu cia issakes savo nuomone apie The prodigy, ir ta nuomone nepasikeite.
http://www.music.lt/lt/grupe/ The-Prodigy/22/
Beje The Prodigy esu gyvai stebejes Rock am Ring festivalyje, o tai manua irgi daug ka pasako apie grupes muzikini
23:56 - dissident
*klausau su malonumu
23:56 - dissident
Nepritariu Einarui, del nuobodzios kokofonijos.
Esu rokeris iki kaulu smegenu , taciau The prodigy taip pat klausau su amlonumu, nes tai nera vien tik sintetine muzika ir nuobodi kokofonija.
22:42 - dissident
Pritariu Rolandui. Prodigy naujiena siek tiek nuvilianti.
22:35 - Rolandas19770710
geras, dienos dainoj vien 4-vertukai, nedaznas reiskinys
18:42 - Rolandas19770710
Na, man, kaip senam The Prodigy gerbejui, nuo pat grupės susikurimo, pritruko tos ,,prodidziskos'' energijos. Ką gi, visi senstam..
16:48 - einaras13
Nebuvau ir anksčiau suinteresuotas The Prodigy muzika, bet jo, dar daugiau nuobodžios garsų kokofonijos negu anksčiau.
15:13 - Rolandas19770710
The Prodigy naujiena si karta nuvylė , tikiuosi kiti kūriniai iš lapkritį pasirodysiančio albumo gal bus geresni.
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
22:06 - sodininkas
silentist - tai ne muzika tai miaukimas D
21:31 - Silentist
A*Teens - Can't Help Falling In Love (From "Lilo & Stitch")
23:05 - sodininkas
Chaka Khan - Like Sugar (Official Video)
12:09 - Sahja
JAM TRONIK cosmic rain
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
21:24 - 4Blackberry
Taip mokykloje atsakinėjant bent jau greičiausiai būdavo
21:23 - 4Blackberry
Man atrodo, šioje vietoje žmogaus psichologija gali veikti taip: iš pradžių būna visko ką žinai užmiršimas, nes pasimeti, bet tada smegenys greitai reabilituojasi ir adrenalino banga priverčia smegenis surasti greitai atsakymus.
21:02 - Rolandas19770710
Na, nezinau kaip jums, bet man kai taip staigiai uzklaustumet bet kokios megiamos grupes, kad ir tu paciu Kornu, dainu pavadinimu - tikrai islemenciau vos viena kita. turiu savybe - nemegstu spaudimo, tada pasimetu ir viska pamirstu
19:12 - 4Blackberry
Na, manau, nereikia čia radikalumų iš tikrųjų. Jei žmogus tikras fanas, tai jis tą įrodys, o jei ne, tai ne, juk tai tik viso labo drabužis, o kalbiesi su žmogumi ne dėl jo drabužių.
19:03 - Konditerijus
Paprastai nežino grupių žmonės
18:59 - 4Blackberry
Ir tada kiekvieną dieną su baime gyveni, jei kažkas užklaus
18:57 - Konditerijus
Visada pagalvoju, ar išlaikyčiau tokį egzaminą
18:55 - 4Blackberry
Jei būčiau tiek pavažiavus, gal ir daryčiau taip, bet manau, tai nebent alternatyvioje realybėje vyksta
18:54 - Konditerijus
Reikia egzaminuot visus, kurie maikes išdrįsta užsidėt
18:53 - 4Blackberry
Bet manau, išsilavinę žmonės bent girdėt grupę girdėję turėtų būti, nebent kalbėtume apie naujausią kartą, tada kyla abejonės. Bet kai negali dainų pavardinti, o turi maikę dėl mados, tada vaizdas nekoks susidaro.
18:52 - Konditerijus
Tikrai taip
18:49 - 4Blackberry
Man labiausiai norisi smerkt su Ramones maikėm. Čia kažkada labai pardavinėjo viena drabužių parduotuvė su jų logo. Iš dalies atrodo nieko tokio, tai tik "paveiksliukas", bet iš dalies atrodo kvaila nešiot ir nežinot, ką nešioji ir visiems rodai
18:30 - Konditerijus
Visad būdavo sunkiausia nuspręst, ar smerkt žmones su Kornų maikėm
17:00 - Rolandas19770710
Ir gyvi koncertai - fantastiski
15:41 - 4Blackberry
Man fenomenas dėl to, kad populiariausios jų dainos atrodo daug mažiau geros nei mažiau žinomos. Tik giliau į juos įlindus atsiveria visas auksas.
15:31 - Alvydas1
Korn yra fenomenas. Grupė, kurios turėtumei nemėgti arba ją peikti, bet faktiškai tau ji patinka, o momentais net rauna stogą.
15:17 - 4Blackberry
Vakar dar klausiau bei žiūrėjau Korn 1999 Woodstock koncerto įrašą, o šiandien ir daina pasiūlyta, tiesa, ne iš koncerto
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
00:03 - 4Blackberry
Vertėtų, kai yra numatymas, kaip tragiškai ta diskusija vystysis. O beje, čia jau prasidėjęs kalbėjimas apie nieką.
23:57 - einaras13
Bet teisinti galimą diskusijos nenaudą "sąveikos menkumu" kažin ar vertėtų.
23:47 - 4Blackberry
O vengimas nėra blogis, ypač kai atsveri naudos ir nenaudos kiekius
23:44 - einaras13
Na, galima vengti diskusijos ir tą vengimą pateisinti "sąveikos menkumu"
23:40 - 4Blackberry
Taip menkai, kad net neįmanoma sudaryti diskusijos
23:40 - 4Blackberry
O jos sąveikauja menkai
23:35 - einaras13
Niekas. Aš reaguoju į tavo komentarą savo komentaru išreikšdamas savo pažiūras ir kaip jos sąveikauja su tavo pažiūromis.
23:33 - 4Blackberry
O kas sakė, kad aš turiu būti už visas kapitalizmo idėjas.
23:31 - einaras13
Kas čia per socialistinis komentaras... Bankas neplėšia, jis siūlo sudaryti normalų kapitalistinį sandorį.
23:28 - 4Blackberry
Nors realybėj tai bankas tave apiplėšia
23:27 - 4Blackberry
Pvz, gali pasakyti "šiandien aš nuėjau apiplėšti banko", ir šakės yra
23:26 - 4Blackberry
Kalbėjimas apie save nebūtinai turi reikšti, kad jis neliečia pašalinių
23:04 - einaras13
Matai, kai kalbi apie save, vargiai susikuri pretekstą būti paduotam į teismą. Čia win-win
22:58 - 4Blackberry
Puiku, bet reikia žiūrėti, kad "kiekvienas jūsų žodis nebūtų panaudajams prieš jus teisme"
22:32 - einaras13
Na, aš rizikuoju suklysti kalbėdamas už kitus, todėl šneku tik tai, kas yra mano jurisdikcijoje, t.y. apie savo paties asmenį.
21:28 - 4Blackberry
Beje, tu kai pradedi kalbėti, tai visada tik apie save, tai aš šiuo atveju įdėjau žodį "visi", vėlgi, dėl įvairovės
21:23 - 4Blackberry
Bet visi turbūt mėgsta "įvairintis" tik už music.lt ribų, nors man netrukdo tai, daugiau vietos užimti "Kas vyksta" skiltyje galiu
21:20 - einaras13
Pastaruoju metu aš tik ir komentuoju apie muziką. Nu gerai, dar apie futbolą, bet futbolas praėjo. Reikia paįvairinimo.
20:16 - 4Blackberry
Tema "Alkoholis" vienu metu iš karto sulaukė daugiau dėmesio, nei muzika
10:39 - Isa
gal kas nors turi Algio Uždavinio knygų? mainyčiau į eurus arba į muz įrašus ^^
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
20:33 - Very_crazy_enough
...susitvarkė
20:30 - Very_crazy_enough
diskusijose klipu neberodo
20:08 - Stripped
Sveiki, Pirmadienį važiuoju į Midsummer Vilnius ,,Sold Out''koncertą (iš KLP), gal susitinkam prieš koncertą ant alaus?
18:49 - 4Blackberry
Beveik visos diskusijos, kaip šioji, kai pilstoma iš tuščio į kiaurą niekur neveda. Tos diskusijos, kai diskutuoja individai, kurių mąstymai daugmaž lygiagretūs, dar priklausomai nuo diskutuojamos temos, gali pasiekti kažkokią galutinę išvadą, konsensusą
18:44 - 4Blackberry
*žinoma
18:44 - 4Blackberry
Tai žinome esame, kitaip būtume ne žmonės, o robotai.
18:44 - Sahja
tarsi dvi medalio pusės
18:43 - Sahja
gerai sutinku,todėl sakau,kad mes esame skirtingų nuomonių
18:42 - Sahja
aš sudėtingų dalykų nesakau
18:42 - 4Blackberry
Aš ir tiksliai žinau, todėl sakau.
18:41 - Sahja
na aš tiksliai tą žinau ,todėl sakau
18:41 - Sahja
gaila reikia mokytis
18:40 - 4Blackberry
Sahja kalba taip, tarsi būtų absoliuti tiesa pasaulyje, ir lyg ją žinotų. Bet tiesa yra tik ta, kad ta žinoma tiesa yra teorijos, kuriomis tik esi linkęs tikėti.
18:40 - einaras13
Perskaičiau tris kartus, bet nesupratau. Bijau, kad ir vertėjų, mokančių šią kalbą, gali būti sudėtinga rasti.
18:40 - Sahja
ie tai , kad jo nesupranta,tai jis tada eina prieš save
18:38 - Sahja
na aiškumas suprantamas ,kaip paprasta ir aiški kalba,bet viskas yra ne tame ,o sudėtingesnė dalis,kur aiškiai nepatiks tiesai,o tik tiems kurie turi naudą,na tas kuris eis prieš,tas ir bus tas,nes ką iš vis suprantate,o juk ir einaras kartais pakalba api
18:34 - 4Blackberry
Gerai, aš safe tada, gerai žinoti, kad protauju teisingai, su Einaro patvirtinimu O šiaip aš jau nebežinau, apie ką vyko diskusija ir nuo kur reikėtų tęsti.
18:32 - einaras13
4Blackberry kalba visiškai suprantamai ir konstruktyviai, kaip ir daugelis žmonių pasaulyje, įskaitant mane patį. Aš čia net nevartoju kažkokių nekasdieniškų žodžių ir konstruoju normalius sakinius. Ko negaliu pasakyti apie vieną šios diskusijos dalyvį.
18:31 - Sahja
tai yra šiuolaikizmas tipiškas,nors tokio žodžio ir nėra,na kita vertus turbūt mes esame priešingos minties atstovai
18:31 - 4Blackberry
Aš bent suprantamai kalbu?
18:29 - einaras13
Ko negalėčiau pasakyti apie tamstos žodžius.
18:29 - einaras13
Atsisakymas suprasti nėra traktuojamas kaip negalėjimas suprasti...
18:28 - Sahja
tai tavęs iš viso nesuprasti
18:28 - einaras13
Kas atsakė
18:28 - Sahja
kas prakalbo
18:27 - einaras13
Ir prie ko čia snaigės, ar ketini teigti, jog vanduo žmoguje užšąla. Beje, snaigės susidarymas yra gryna fizika ir šiam procesui trukdo absoliučiai visi fiziniai dirgikliai. Nedarykit iš fizikos kažkokių pseudoteorijų...
18:27 - Sahja
nežinau,čia manau tik muzika,bet manau visi dalykai kažkiek prisideda prie visokių nesamonių
18:26 - einaras13
Žmogus nėra vanduo, prašau neskleisti erezijų.
18:26 - 4Blackberry
Snaigės forma tampa pentagrama?
18:25 - einaras13
Tai, kad augalams ir gyvūnams galimai nenaudinga yra roko muzika, nieko nesako apie žmogų, kuris praktiškai visiškai muziką supranta per aukštesnį nei fizinį lygmenį
18:25 - Sahja
o žmogus tai vanduo
18:24 - einaras13
Yra grynai fizinis muzikos jautimas (muzika ir yra vibracijos), yra ir psichologinis / dvasinis jos suvokimas. Tai, ką kalba Sahja, visiškai neperžengia fizinio lygmens, nes nei augalai, nei gyvūnai to kito net neturi. Todėl neverta lyginti su žmonėmis.
18:24 - Sahja
vanduo taip pat veikia ,jei metalas,tai snaigės forma baisi
18:23 - 4Blackberry
Ar tą coping mechanizmą.
18:23 - 4Blackberry
mechanizmą.
18:23 - 4Blackberry
Yra ten kažkaip įrodytas tas muzikos poveikis ir smegenims, tiesa, kad klasikinė muzika gali kelti IQ, ar tai gerinti protinę veiklą (manau). Augalai ir gyvūnai yra ypač jautrūs toms energijoms, vibracijoms. Žmonės turi gal kiek geriau išvystytą apsauginį
18:20 - Sahja
tai va ,augalai ir gyvūnai labai mėgsta mocartą,ramią muziką,ir šiaip man tai kai gitaros fone kažkas bando gergžti iš ko aš suprantu tik kad jokios nėra melodijos,tai aš rašau jam 10
18:18 - 4Blackberry
Na sunku yra kartais suprasti ką Sahja sako, bet pasistengus įmanoma bent kažkiek. Aišku, normalios diskusijos sukurti nepavyksta.
18:16 - 4Blackberry
Augalai reaguoja ne į blogį, jie reaguoja į vibracijų stiprumą kažkokį. Negaliu pasakyti tiksliai, neteko daug domėtis tuo.
18:15 - einaras13
4Blackberry, puiku yra kai žmogus sugeba sklandžiai ir visiems suprantamai išsakyti, kodėl vieno ar kito dalyko nemėgsta, bet tu pabandyk kažką konstruktyvaus rasti visame tame žemiau buvusiame pokalbyje...
18:14 - einaras13
Nu ir kaip dabar atsakyti į šitą nesąmoningą klausimą, Sahja? Dabar pabūk mano vietoj ir pagalvok.
18:14 - Sahja
tai gėris ane ir augalai tai paneigia juk
18:13 - einaras13
*tekstą
18:13 - einaras13
O fizikoj nereikia suprasti poteksčių, tik teksto.
18:13 - 4Blackberry
Į galvą atėjo ir muzikos skonių lyginimas. Pvz, Sahjai greičiausiai nepatinka metalas, nes jis išties turi neigiamos energijos savyje, tačiau aš jį mėgstu, nes nemanau, kad neigiama energija būtinai blogis.
18:12 - Sahja
išvis ko einarai tu išmokai ko sužinojai iš viso neaišku man ,gramatikos/?
18:11 - Sahja
jo ypač kai reikalas ateina iki kolaiderio
18:10 - 4Blackberry
Vėlgi, viskas labai nuo žmogaus mąstymo perspektyvos priklauso. Mes nesuprantame kito mąstymo, pavadiname tai deliuzijomis. Taip ir čia... užburtas ratas gaunasi.
18:08 - einaras13
Tai kad fiziką suprasti gerokai lengviau...
17:55 - Sahja
kaip fizikoje,taip ir čia nesupras
17:50 - einaras13
Sahja, laikas išmokti kalbėti aiškiai ir trumpai. Niekas tamstos argumentų nepriims ir nesupras, kol jie tinkamai neišsakyti.
17:50 - 4Blackberry
Žinau, klaida
17:49 - einaras13
4Blackberry, niekada nevartok psichologijos ir psichiatrijos per slash'ą. Vienas yra beletristinės pseudoteorijos, kitas yra medicinos mokslo šaka. Mano nelaimei, man kol kas teko mokytis tik tą pseudodalyką.
17:33 - 4Blackberry
Visi jie verti to, iki kur nuėjo.
17:32 - Sahja
nors Prancūzai geresni kiek
17:31 - Sahja
tai aišku už Belgus ir finale už Kroatus
17:30 - 4Blackberry
Pas mus visi už belgus serga iš esmės.
17:29 - Sahja
Belgai tikrai įspūdingi,daug atakų mačiau ko iš kitų nemačiau
17:27 - 4Blackberry
Na štai Hazardas kaip per sviestą
17:26 - Sahja
va jei būtų įvartis,tai būtų kažkas iš geriausių atakų
17:25 - 4Blackberry
Taip, buvo puikiai.
17:24 - Sahja
fantastiška Belgų ataka
17:24 - 4Blackberry
Psichologija/psichiatrija tyrinėja kas vyksta žmogaus smegenyse, kai jos yra veikiamos įvairių pašalinių dirgiklių. Astrologija yra kažkas kito, tai pseudomokslo sritis.
17:21 - Sahja
tai tik tau psihologija tai tik manau ,kaip astrologija,nors iš išvaizdos įmanoma pažinti žmogų nemažai bet tai tik vaikų žaidimai,nes žmogus yra kaip ir kiekvienas gyvūnas,neprognuozojamas
17:18 - 4Blackberry
Ir nebereikia va taip blefuoti...
17:17 - 4Blackberry
Kai pasidarai psichologiškai stabilus, viskas pasidaro lengva ir paprasta.
17:17 - Sahja
antras pasaulinis karas tai pat buvo ta siena ,ties Volga,ta siena buvo ne kas kita kaip siela ,tai gerų žmonių siela,dabar ta siela jau ne tokia,ir kur ji pasistūmėjo,sužinotume tik kare,bet manau,kad kažkur pietryčiuose
17:15 - 4Blackberry
Aš žinau šitą jausmą. Jis keistas. Bet kai įjungi protą, supranti, kad buvai per daug nesveikai emocionalus dėl visko, kad tikrai perspaudei kai kalbėjai apie daug ką ir todėl žmonės tavim netikėjo.
17:12 - Sahja
žodžiais aš pastebėjau neįmanoma paaiškint to,manau,kad tai siena ,tai siena kuri turi prasmę visa kame
17:12 - 4Blackberry
Niekas neliepia grįžti į gyvenimą, kai buvai neprityręs ir darei prastus sprendimus. Niekas neliepia meluoti, būti kaip politikai, ir t.t. Tereikia būti atviro proto, į viską žiūrėti ramiai, stabiliai, ir būti geru žmogumi. Viskas.
17:11 - 4Blackberry
Ir aš buvau šioje stadijoje, bet aš nusprendžiau, kad reikia evoliucionuoti į protingesnę žmogaus formą.
17:10 - 4Blackberry
Pasakysiu taip: aš neatmetu dievo idėjos, manau, kad ji teisinga, tik skirtingai išreiškiama skirtingai mąstančių žmonių. Kodėl gi tie atsibudę žmonės negali priimti mokslo idėjų, kurios yra patvirtintos tyrimų ir labiausiai atspindi realybę?
17:09 - Sahja
o kai žinai tai neįmanoma pakeisti savo mąstymą
17:08 - Sahja
gerai manau,kad esu kiek emocijų apimtas,bet kaip man nugalėti savo žinias nežinau,reikia gryžti į savo praitą gyvenimą`
17:04 - Sahja
nieko manau ,nenusimano apie buvusį gyvenimą,apie tą laiką kuris buvo,kuris ateis ir dabar
17:04 - 4Blackberry
Aš noriu palinkėti štai šias mintis, kurias "perduoda dievas", paimti ir išreikšti be perdėto emocionalumo, žmogiška, tvarkinga, logiška tvarka. Štai tada aš tikėsiu Tavim, Sahja.
17:02 - Sahja
todėl kad griausmas yra,todėl kad tiesa gyva
17:01 - 4Blackberry
Puikūs argumentai
17:01 - Sahja
ateis tokia diena kai viskas grius,nes ateis tokia diena
17:00 - Sahja
na yra tik mes gyvename tik 100 metų,o yra ir bus,tik dabar tokia situacija
16:58 - Sahja
nėra to kas pasikeistų,jei pasisakytumei,nes valdo tai juk verslininkas
16:58 - 4Blackberry
O kada pasaulyje buvo vien tik šviesa, gėris ir teisybė, leiskite paklausti? Tai tėra utopija svajonė, kurios laikosi įsikibę žmonės romantikai. Siekiamybė, kuri galbūt ir nebus niekada pasiekta.
16:58 - Sahja
tiesiog niekas nenori priešais pasisakyti
16:57 - Sahja
tai visi dabar apgaudinėja kitus
16:56 - Sahja
sveikas protas apgaudinėti ir gyventi gerai,taip/?
16:55 - Sahja
ir tai yra tiesa
16:54 - 4Blackberry
Bet prisipažinsiu, kad ir man yra tekę pabūti tokioje stadijoje. Tiesiog sveikas protas nugali manyje.
16:54 - Sahja
suprantu,bet tai rytų gyvenimas
16:53 - 4Blackberry
Aš suprantu, aš tik sakau, kad yra daug logiškesnis visko paaiškinimas, kad neskambėtum kaip beprotis... Tai yra daugelio taip mąstančių, kaip tamsta, problema
16:53 - Sahja
nes tai materializmas
16:52 - Sahja
daug kas to nesupranta
16:52 - Sahja
gimti šioje žemėje nereikia stengtis
16:51 - 4Blackberry
Žodžiu, man tik juokas kyla dabar jau
16:51 - Sahja
sveikinu,nors man tai būtų pragaras
16:50 - 4Blackberry
kuo man tikėti reikia?
16:50 - Sahja
gimsi dar kartą
16:50 - Sahja
jo tai reiškia netiki
16:49 - 4Blackberry
Mano nuomone, nėra nei dievo, nei velnio, yra tik įvairios energijos, kurios nėra ištyrinėtos, nes jų užčiuopti praktiškai neįmanoma. Tos energijos matyt ir sukuria žmonėms deliuzijas, kai jie negali paaiškinti jų veikimo/stiprumo kažkaip kitaip.
16:49 - Sahja
šiaip tai apie ką kalbėti,jei žmogus nesupranta,paprasčiausių dalykų
16:47 - Sahja
na tiesiog dievas ir velnias valdo pasaulį,ir tik jie verti pokalbio
16:46 - Sahja
Belgai nori labiau bronzos ir jie lyg būtų ir verti žaidimu savo
16:46 - 4Blackberry
Pirmiausia, tai aš nesuprantu tokių deliuzinių šnekų, kad galėčiau kažką protingo atsakyti.
16:44 - Sahja
jei tai netiesa,tai sakyk
16:43 - Sahja
o europoje pradėjo velnias kalbėti
16:43 - Sahja
yra tik dievas ir velnias,ko tu klausysies?
16:42 - 4Blackberry
Daug yra neblogų protų pasaulyje, tačia reikia atminti, kad tie protai tėra viena tiesos išraiška iš daugybės, ir jei viena tiesa tinka vienam žmogui, kitam ji gali visai netikti.
16:41 - Sahja
paklausyk jo
16:40 - Sahja
Dalai Lama yra labai neblogas protas
16:39 - Sahja
aš turiu savo protą
16:38 - Sahja
lansbergiu reikia netikėti
16:37 - Sahja
tai taip ,bet tai reiškia,kad viskas niekai tada
16:37 - 4Blackberry
Bet nereikia tikėti viskuo ką perskaitai.
16:34 - Sahja
niekaip reikia tik skaityti
16:34 - 4Blackberry
Ir kaip diskutuoti su tokiu žmogumi?
16:33 - Sahja
ne tu vienareikšmiška
16:32 - 4Blackberry
Beje, iš mano perspektyvos, praktikuojant visokias tas kvėpavimo technikas, meditacijas ir t.t., viskas kas man aišku, kas vyksta su žmogaus kūnu ir protu, tai savotiškos haliucinacijos, kurias sukuria neurotransmitorių veikimas.
16:32 - Sahja
ne tu neteisi
16:27 - 4Blackberry
Taip. Geriausias atsakymas, kai nelieka ką pasakyti
16:26 - Sahja
aš tik žinau,kad nieko nežinau
16:25 - 4Blackberry
Kaip aš matau tą "sielos gyvenimą", tai tiesiog kaip paprastą susigulėjimą, supratimą, kad esi toks pats, kaip ir kiti, supranti, kad karai vyksta ne iš būtinybės, o dėl žmonių per stipriai veikiančių ego...
16:24 - Sahja
Iš vis reikia Lansbergio paklaust,jis juk mūsų dvasinis vadovas
16:22 - Sahja
o reikia ,kad būtų sielos gyvenimas,bet aš čia peršokau per toli
16:22 - 4Blackberry
Taip ir yra, tik žmonės yra gerokai komplikuotesni individai, nei skruzdelės. Jiems tarsi dviguba užduotis: išlaikyti primityvias funkcijas, bet ir siekti nuolatinio žmonijos tobulėjimo.
16:17 - Sahja
keista,bet viskas labai panašu į skruzdėlių gyvenimą
16:16 - 4Blackberry
Viskas keičiasi nuolatos. Tai faktas.
16:15 - Sahja
taip ,bet viskas turi keistis pamažu
16:14 - 4Blackberry
Lietuviai yra ūkininkų tauta iš esmės, iš pačių šaknų, o šaknų neišrausi iš žmonių, toks mano tikėjimas bent. Alkoholizmo problema yra ryški, bet ji ne mažiau ryški ir Anglijoj ar Airijoj, tai kas čia per sureikšminimas...
16:11 - Sahja
viskas pasikartos
16:11 - Sahja
jei girtas euro komisaras ,tai viskas gerai,ar ne?
16:08 - Sahja
Na istorija tai išvis lietuviams sunki užduotis,jie tik gal žino apie lietuvos istorija,ir tai dar klausimas
16:08 - 4Blackberry
Reikia pavyzdžių, nes neturiu supratimo, apie ką kalbate.
16:07 - 4Blackberry
Jei pasidomėsiu, tai vėliau.
16:07 - Sahja
dažnai per TV pastebiu,kad žurnalistai,klausinėja nusikaltėlių,apie tai ko jie klausia,tai man darosi ,neaišku,kas darosi Lietuvoje ir Europoje,kur matote kas vyksta
16:07 - 4Blackberry
Tos įžvalgos yra ištyrinėtos ir patvirtintos mokslininkų (kalbu apie profesionalius straipsnius). Kad Jėzus egzistavo yra istorija, bet kai mes kalbame apie smulkesnes detales, kuriomis tikima, tai kitas dalykas. Ir aš vis dar nežinau, kokia čia istorija.
16:04 - Sahja
psihologija,tai tik įžvalgos
16:03 - Sahja
Tai ne dvasinis vadovas ,o istorija,tikra ir nesuvaidinta,kaip daugeliui ir įtariama
16:03 - 4Blackberry
Kas tikrai buvo?
16:02 - 4Blackberry
Geriausia yra skaityti psichologinius straipsnius, norint atsakymų.
16:02 - Sahja
JO ,BET TAI TIKRAI BUVO ,O NE TEORIJA
16:01 - 4Blackberry
Nesvarbu man, ar koks nors indų dvasinis mokytojas, ar Alanas Wattsas, nei vienas man nieko aiškaus ir užtikrinto nepasako. Palieka tik daugiau bereikalingų teorijų.
15:56 - Sahja
A.C.Bhaktivedanta Svamis Prabhupada ----PASKAITYK
15:53 - 4Blackberry
Nesiginčysiu. Galbūt senatvėje aplankys apšvietimas
15:53 - Sahja
yra kur tobulintis
15:52 - 4Blackberry
Apie sielą nepadiskutuosiu aš, nes neturiu nei vieno fakto apie ją.
15:52 - Sahja
fizinis tai reiškia ,patinka ar nelabai,o man tai patinka,nes labai artimas sielai
15:50 - 4Blackberry
Tik čia jau nepridarysi tų interpretacijų labai daug, turint omenyje, kad tai yra masinę, visiems vienodai priimtiną idėją nešantis paminklas.
15:50 - Sahja
siela yra aukščiau už viską,todėl manipuliavimas ja, yra visiškas nonsensas.O fizinis tai suprantama,kad ne kitoks,nes jei pasakyčiau ne fizinis,niekas ir nesuprastų
15:48 - 4Blackberry
interpretacijas.
15:47 - 4Blackberry
Skulptūra yra fizinis meno objektas. Į jį visų pirma žiūrima akimis, taip gaunamas patikimo/nepatikimo jausmas. O toliau jau visokios žmonių prikurtos idėjos, kurios nėra blogis tikrai, nes meno tikslas ir yra suteikti galimybę daryti savas interpretacija

Copyright 2001-2018 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Slowdive Slowdive
8,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Plikas[LT] balsavo Music.lt TOP 40
Plikas[LT] balsavo LT TOP 30
arturas29 balsavo LT TOP 30
arturas29 balsavo Music.lt TOP 40
sanitex2 balsavo LT TOP 30
sanitex2 balsavo Music.lt TOP 40
Alvydas1 įvertino Toundra dainą Lilim - 9 balais
Alvydas1 įvertino Toundra dainą Requiem - 9 balais
Konditerijus pakomentavo Metallica dainą All Within My Hands
Alvydas1 įvertino Toundra dainą Ara Caeli - 9 balais
  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:39 - edzkaa1
hm.. įdomu kas
20:33 - Amaya
Čia kažkas minėjo B-T tai iš tiesų jų dainų temos gan dažnai kartojasi, tad kartu su eng subais klausant po kelių kartų net gali suprasti kelius žodžius
20:05 - 4Blackberry
Tas tekstas labai vaizdingas visų pirmiausia. Poetinė kalba nelabai man. Bet va paskaičiau porą kartų ir stovi vaizdai galvoje.
19:12 - 4Blackberry
Reik paskaityt, kad pasisemčiau įkvėpimo eilėraščiui
19:10 - einaras13
Man geriausias anaforos (tos pačios frazės, kad ir žodelio and kartojimas) pavyzdys yra Arthur'o Brown'o Ugnies poema Tie "and" tikrai įvaizdiną visą tą dramatišką ugnies siautėjimo peizažą.
19:04 - 4Blackberry
"And the joke has crossed the line
And the final word is mine
And the mist has touched the wood
And the words are understood"

Ahhh kaip gerai.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 86
  Iš viso užsiregistravę: 72679
  Naujausias narys: robertas1011
  Šiandien apsilankė: 209598
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook