Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Mano mekstameusias skrillex

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mano muzikos gerbejas yra skrillex.jis kuria elektronines dainas .Kai pirma karta isgirdau jo dainas

man labbai patiko emiau klausytis jo dainas kaip ir sendien

 
 2013 m. rugpjūčio 13 d.

Komentarai (28)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 14 d. 01:57:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kad trys:

Mekstameusias

Mėgstamiausias

Na, jei laikai, kad lietuviškos raidės nesvarbu, tai dvi, tačiau svarbu.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 14 d. 01:54:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

"jei neklystu zodis piuklas" ar "piauti" nebenaudijamas nuo 1970"

"Ir knygos senose kokių 1950-1969 m. leidybos, dar spausdinama be j." (žmonių nuomonės)

Taip pat radau 1954 ir 1963 metų šaltinių su rašyba be j. Reiškia, ankstyvajame sovietmetyje rusai teršė senąją kalbą įvedę kvailą "i vietoj j" taisyklę.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. rugpjūčio 14 d. 01:29:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Turbūt kaip iškasena nuskambėsiu, bet man žiauru kai pyplys veblena, šnekėt normaliai nemoka, bet knopkes jau spaudo, o tėvukai katutes ploja ir džiaugias vaikio "talentu".

Pritariu, neįtikėtinai daug priklauso nuo mokytojo. Nerealią lituanistę paskutiniais metais gavau, kai keičiau mokyklą, nors ir ankstesnioji buvo labai puiki, o problemų su rašliavom niekada neturėjau, tačiau taaaip patobulėjau per palyginus labai trumpą laiką, kad mane pačią itin tai stebina (nors savikritikos daugiau nei reik turiu {#})


Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 14 d. 01:25:19 2013-08-14 01:26:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

alchogolis lietuviškoje spaudoje tikrai nebuvo (o gal ir buvo, tik neteko sutikt), bet piauti, spiauti ir rugpiūtis (j--->i po p raidės taisyklė) pasikeitė septintajame dešimtmetyje, manau, nes 1970-ųjų knygos mano namuose jau su spjovimu, o turiu 1950 metų - su spiovimu. Kažkur turėjau 1958 metų, reikės pasiknist.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 14 d. 01:21:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aga... Sumanyk dvi anketas per vieną dieną pasidaryt...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Rutonė
2013 m. rugpjūčio 14 d. 01:19:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Žinai, dėl to Skrillex man nei šilta, nei šalta - patinka - tegu sau klauso, tegu deda laikus, man dėl to giliai dzin. Pasikartosiu - man gaila vaiko, kuris, kaip jau minėjo MsEnteryourname, veikiausiai pirma su kompiuteriu nei su raidėmis susipažino. Ir baisoka, kad jam to, ką jis žino, atrodys visai pakankamai, kad jis nesistengs tobulėt, o va čia va kaifuos nuo savo mekstameusio Skrillex'o.

O dėl mokymo, tai man teko jau pabūt eksperimentiniu triušiu - pabuvau ir toj, ir toj. Tiesa, ta nepriklausomos Lietuvos švietimo sistema mane jau mažai įtraukė - tik paskutinėse klasėse. Tad didelio skirtumo nepajutau. Dabar, jaučiu, pamatyčiau ko nemačiusi, sužinočiau ko nežinojusi. Ne tiek žinių kiekiu, kiek apskritai sužinočiau, kiek naujų dalykų mokoma. O kiek kokybiškai tas daroma - čia jau ne tiek nuo sistemos, kiek nuo mokytojo asmenybės priklauso. Man, pavyzdžiui, paskutiniais metais teko labai kieta lituanistė, nors ir iki jos man nebuvo problemų parašyt diktantą ar rašinį. O kas dėl kitų mano metų (+/-) ar vyresnių žmonių raštingumo, teko matyt komentarų, kur vis dar rašo piausto, rugpiūtis, alchogolis. Sakyčiau, čia jau vyresni pasireiškia. Turiu kažkur archyvuose tokį "Šeimininkės vadovą", tai ten taip ir rašo. Leistas kažkur 1956+ metais. 


Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 14 d. 01:18:37 2013-08-14 01:18:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kvepia kriminalu, einu žiūrėt į administraciją, ar ne tas pats IP.

Juk nebūna, kad per vieną dieną atsiranda du nariai: skrillex ir skrilllex...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. rugpjūčio 13 d. 22:54:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pritariu. Dar ir dabar prūdai prie ruso augusių sako "alhogolis" ir įsivaizduoja, kad čia taisyklingas žodis. Naudoja "g" vietoj "h", gi rusų kirilicoj tokios raidės nėr. O ir žmogelių su bato aulo intelektu gana dažnai pasitaiko. Visada buvo raštingų ir visiškų beraščių. Nebuvo ta sovietinė mokykla niekuo geresnė, viskas rėmėsi į kalimą. Kad ir kaip ten bebūtų, SSRS padarė žymiai daugiau žalos nei naudos.

O į temą - sunku įsivaizduot, kaip tokiu beraščiu galima būt, unikalus talentas tiek klaidų pridaryt :D Arba mažas vaikiukas kompą anksčiau išmoko įsijungt, nei su abecėle susipažino arba trolis (tik labai prastas ir nesubtilus) 


Atsakyti
Pazistu_Mykola
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:56:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dalis, bet supranti kur bėda - kai ta dalis nubalsuoja ir nusprendžia tavo ir mano, ir mūsų visų gyvenimą, tada supranti, kad ta dalis yra ne tokia ir maža. O renkasi jie, man regis, tais pačiais kriterijais kaip ir šiaip gyvenime. Bet po to vistiek aiškina, kaip gerai yra išmokyti.

O dėl raštingumo - jau minėjau. Pasiskaityk automobilių skelbimus, gerą dalį jų parduoda vis dar rusišką mokyklą baigę žmonės, komentarus po straipsniais ir t.t. Iš gyvenimiškos patirties - yra daugybė žmonių (tikrų lietuvių!) kurie vietoj ch rašo vis dar rašo h. Kas jaunajai kartai visiškai neaktualu. Gali pateisint, kad rusų įtaka, bet man atrodo, kad tokio menko įpročio galima atsikratyti gana nesunkiai. Kita vertus, nėra daug prasmės knaisiotis ir atrinkinėti, kur rašo vyresnis žmogus, o kur nepriklausomo švietimo produktas - bendras lygis tikrai nedžiugina. Tik mane sunku įtikinti, kad tarybinė mokslo mašina auklėjo nepriekaištingus mokinius, kai taisydamas kai kuriuos kitų žmonių tekstus turiu padaryt maždaug penkiolika pertraukėlių.  


Atsakyti
Alvydas1
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:56:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Einarai, esi teisus. Profkių baidėmės, tad stengėmės mokytis. Studijuodami mokėmės, nes baiminomės kerzinių batų. Raudonas diplomas buvo kaip olimpinis medalis.


____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:35:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dalis turi būti. Šimtaprocentinis aktyvumas tegalėjo būti komunistinės valdžios rinkimuose. Aišku, prie sovietų aš negyvenau, tačiau sočiai dokumentikos prisižiūrėjau ir knygų perskaičiau, o tėvai dar kiek savo man neįtikimų ir nerealių istorijų papasakoja. 

Tačiau eina kalba ne apie žinojimą, o apie raštingumą. Manau, koks kaimietis gali nemokėti. O dabar - absoliučių beraščių gal ir pamažėjo, bet tų, kurie daro klaidas, ne mažiau, o galbūt ir daugiau. Tenka girdėti, jog represijos, tėvų ultimatuminiai raginimai ragino mokytis. Tuo pačiu, retai tenka girdėti, kad kas (kalbant ne apie profkes, o vidurines), būtų drįsęs mokytis neigiamais. Čiuoždavo į profkę. O dabar gauti neigiamą pažymį paaugliui dažnam yra pasididžiavimas prieš kitus. Atvirkštinė logika dabar pas mus... Galima diskutuoti ir plačiau, bet savo teisumu pats abejoju, nes nebuvau ir nemačiau...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Pazistu_Mykola
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:28:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kada padaryk eksperimentą kokioj Palangoj: durk pirštu į žmogų virš 40, tada prieik, pasikalbėk. Arba kai įsėsi į taksi, su vairuotoju persimesk žiniomis. Ir atrodo "tobulos" švietimo sistemos vaisiai - viską skaitė, viską matė, buvo verčiami mokytis, o dalis kaip bato aulai. Arba pasižiūrėk bet kurių rinkimų rezultatus. Ir iš kur šitie žmonės, juk jie turėjo praeiti tobuląją švietimo sistemą? Matyt importiniai. Čia dėl mokslo, bet dėl raštingumo ta pati daina - bet kuriame iš naujienų portalų paskaitinėk komentarus. Netikiu, kad visus juos parašo žmonės iki 30.

Rūtone, o gal dar apsaugą nuo piktų tetų įvesti? Su tikslu bendrą tinklapio optimizmo lygį pakelt Visus skirtingi dalykai užknisa, bet niekas nė vieno mūsų į šitą dienoraštį netempė. Just saying. Parašė apie skrillex. Jėga. Turiu įtarimo, kad pasakė viską, ką galvoja ir daugiau medžiagos šia tema turbūt nebus. Laikins dainas ir albumus, klausysis muzikos. Kame bėda?


Atsakyti
Rutonė
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:24:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Matai, kas yra.... CAPTCHA saugotų nuo mažvaikių, o nuo trolių neapsaugos niekas. Nors... Kartais pagalvoju, toks mano siūlytas 2 + 2 x 3 = ? ir jiems gali būt neįveikiamas, nes dažniausiai toki piktybiški veikėjai nepasižymi ir protu. Trolių nusodinimo receptą pasiūlė mano vienas kolega. Tarkim, trolis parašo, kad "reikia tuos visus gėjus ir lesbes skerst". Tu supranti, kad jam už tai grės solidi baudelė (už nesantaikos ir smurto kurstymą), bet supranti ir tai, kad tai greičiausiai tik trolinimas norint sukurstyt aistras ir kad pats trolis tik to ir tenori. Tačiau nenorėdama pasirodyt didi moralizuotoja (nedaryk taip, tau už tą bus tas ir anas... - jis ir pats tai puikiai žino) ir tuo pačiu likt kvailės vietoj atsakai "O aš esu ežiukas". Tavim paseka dar bent keli/keliolika komentatorių Viskas. Trolis nusodintas. Bent kuriam laikui. CesarMiles nebuvo toks jau baisus trolis kaip kad buvo (o gal ir tebėra, tik kitu nick'u) Pentaxxx. Tas jau net ne trolino, o atvirai žemino kitaip nei jis galvojančius. Ir tokių čia dar yra. O gal tai tas pats Pentaxxx, tik mes jo dar nepričiupom (nors požiūris į žmones panašus). O kad kai kurie iš vaikystės neišauga net ir "suaugusio" amžiaus sulaukę, irgi toli pavyzdžių ieškot nereikia.

Man tik tų mažių savotiškai gaila - ateina čia pasigirt, kokie jie yra "cool", o gauna tokį antausį, kad greičiausiai po to nebelabai norės čia grįžt. Bent kol gerokai paaugs. O po to patiems bus bent kažkiek gėda to, ką arašė maži būdami.


Atsakyti
DeathLetter
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:19:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Uch, kuo daugiau į tą pavadinimą žiūriu, tuo labiau juokas ima. :D


____________________
Jeigu Jūs nesergate paranoja, tai dar nereiškia, kad jie Jūsų neseka!
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:16:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš tik tegaliu teigti, jog beraštis jaunimas buvo ir bus. Niekas nepasikeis iki kol negrįš Sovietų Sąjunga - t.y, represijos, agresijos ir regresijos (progresijų būta nebent visuomenės bukinimo sistemoje)... Tuomet kultūra buvo tinkama užgrūdinti vaikus mokytis. Bet dabar - pfu, pasileidę visi. Nesakau, kad reikėtų grąžinti "tvarkos be laisvės" ideologiją, tačiau kiekviena politinė sistema turi savo trūkumų, bet kol kas demokratija priimtiniausia. 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:12:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ai, penkių šešių metų ir aš taip rašiau, nežinant amžiaus nelabai teisinga iš karto teisti. Nors akivaizdu, kad ir suaugusių tarpe yra dar didesnių beraščių už šitą.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Rutonė
2013 m. rugpjūčio 13 d. 21:08:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na žalos nedaro, bent jau tokios ryškiai apčiuopiamos. Bet kaip bjauru matyt, kad auga visiški beraščiai... Na nieko, gal paaugęs ir be klaidų rašyt išmoks, ir logiškai mintis dėstyt, ir gal netgi prie to prisidė music'o bendruomenė :) Aišku, jei nepabėgs po tokio "pasirodymo". Supranti, man labai neskaniai visa tai atrodo - vos pramokęs kalbėt mažius sėda prie kompo ir jau dėsto, kokis jis kiets yr. Sutirštinau spalvas, bet mano manymu, nu ne laikas vos kokių 6-8 metų pypliui sėst prie kompo, ne laikas... O jei jau gerokai vyresnis tą parašė, tada skaityk antrą sakinį - neraštingumas jau akis bado.


Atsakyti
Pazistu_Mykola
2013 m. rugpjūčio 13 d. 20:40:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

nematau, kad būtų kokios žalos padaryta, tai prie ko čia cenzas?


Atsakyti
gedged
2013 m. rugpjūčio 13 d. 20:38:52 2013-08-13 20:41:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Žinoma, CAPTCHA būtų efektyvu, bet juk tai nėra opi music'o problema. Vieną kartą per mėnesį gal ir užklysta koks vaikas, parašo kokią blevyzgą ir išnyksta. Baisiau yra kai užklysta palyginus suaugę žmonės, o rašo tokiame pačiame lygmenyje kaip vaikai. Tik dar be gramatinių klaidų sugeba ir "patrolinti".  Kaip koks CesarMiles ir pan. (žinoma, dabar jau daug ramiau music'e). Čia didesnė ir dažnesnė problema nei vaikai (vaikai su metais išaugs). Be pirmo nepadoraus žodžio dažniausiai jie nebūna pašalinti. 


Atsakyti
Rutonė
2013 m. rugpjūčio 13 d. 19:55:56 2013-08-13 20:00:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ai ai, kaip gudru... Padarei tokį a la "įrodyk, kad esi žmogus, o ne robotas" reikaliuką (aka CAPTCHA), kad bent jau ikimokyklinio amžiaus vaikas neįveiks. Tokį kontrolinį klausimą. Na kad ir elementariausias 2 + 2 x 3 = ? Teisingo atsakymo nėr - registracijos nėr. 


Atsakyti
Delacorado
2013 m. rugpjūčio 13 d. 19:49:28 2013-08-13 20:08:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O aš įmatau logiką pirmame sakinyje. Pažvelkite į jo niką. Got it? ;)

Man tai labiau patiko "elektronines dainos" :)

P.S. skrillex, padarei kelias klaidas.

"Mekstameusias" reikia rašyti "mekstameuses",

gerbejas - giarbejes,

labbai - labbbai,

elektronines - ialiaktronynias.


Atsakyti
velniux
2013 m. rugpjūčio 13 d. 19:47:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš tai spėju, kad čia užsienietis su google translate bandė normalų lietuvišką sakinį suregzti, bet kadangi lietuvių kalba - sudėtinga, tai net nurašinėjant keletas klaidų įsivėlė. Na, o nosinių ar paukščiukų šiaip klaviatūroj nėra {#}


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 13 d. 19:33:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Vos neprasprogau juokais, bet susilaikiau. Tokios klaidos... {#} Vien pavadinime. Jau nekalbu apie pirmo sakinio logiškumą, kur išvis, esmę ne kiekvienas sugebės pagauti. Na, bet pavadinimas kažką išduoda. Absurdiška rašliava. Spėju šitam herojui apie 10 metų, maybe 11.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
gedged
2013 m. rugpjūčio 13 d. 19:30:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O kaip sukontroliuoti? Čia tas pats kaip prieš skaitant straipsnį paklausia "Ar turi 18 metų?". Taip ir registracija, kokį norį amžių, tokį ir nurodai. {#} Jei leidžia prisiregistruoti nuo tam tikro amžiaus tiktai, pakeiti gimimo datą ir viskas. O tą net ir maži vaikai supranta.


Atsakyti
Rutonė
2013 m. rugpjūčio 13 d. 19:26:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nu tikrai - cenzūra ne visada yra blogis. Gerai, ne cenzūra - amžiaus cenzas. Ikimokyklinukų gal nereikėtų dar įsileist, a?


Atsakyti
Trampumpoolee
2013 m. rugpjūčio 13 d. 19:18:20 2013-08-13 19:19:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mano muzikos gerbėjas yra skrillex... - sita dalis geriausia :)


Atsakyti
DeathLetter
2013 m. rugpjūčio 13 d. 13:28:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Bet tai kokio talento reikia, kad viename žody dvi klaidas padaryt. :D


____________________
Jeigu Jūs nesergate paranoja, tai dar nereiškia, kad jie Jūsų neseka!
Atsakyti
Crazyz
2013 m. rugpjūčio 13 d. 13:26:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

cool story bro


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Ugnėlakis Ugnėlakis
6,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

09:58 - Konditerijus
David Gilmour - The Piper's Call
10:02 - Silentist
Mike Pinder
10:01 - Silentist
Mire dar vienas Moody Blues narys.Mike Ponder '(
00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 1018
  Iš viso užsiregistravę: 73336
  Naujausias narys: ojprswazfj
  Šiandien apsilankė: 125470