Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Nuo Šėtono garbintojų iki susireikšminusių žvaigždučių

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Et... Visgi liūdna Lietuvoje su žiniasklaida, populiarumu, "bajeriais" ir šiaip kultūra. Jei vieną savaitę žiniasklaida mirga marga su atraštėmis apie šėtono garbintojų himnus, postringauja apie egorcizmo seancus ir kitokius reikalus, o savaitei praėjus, žiūrėk, vėl kažkoks negatvyvas suabsoliuntintas. 

Šiuo metu visi spangsta apie Jazzu. Aš irgi prisidėjau, mestelėjau vieną kitą mintį apie šią atlikėją, bet nuo to kam nei šilta, nei šalta, o ir pačiai nieko, neprisidėjau karmos taškų. Moteriškė pervertinusi savo populiarumą (na galbūt geriau taip, nei galvoti kad esi nevykėlis), neišsiturėjo ir davė peno apkalboms, kurios netyla trečia diena. Šiandien dar likusysis tokio kirpimo žvaigždūnų elitas prisijungė ir palaikė ją. Ar gi keista, kad tokio tipo žmonės kaip kad Agnė Jegalavičiūtė, kurios fb siena mirgėte mirga išsireiškimais: "urodas, pjaras, prastitutės ir pan", Andrius Užkalnis, kuris neturėdamas jokio diplomo kepa "evangelijas" ir įsivaizduoja esantis maisto ekspertas? Šiaip nenustebčiau, jei ne už ilgo ir Monika Šalčiūtę apsireikštų, nes ir jos atsakas į kritiką pažymėtas komentarais kaip kad : "ale kokios kalės mergos".

 

Iš tikrųjų liūdna... Lietuvoje žiniasklaida kievieną kartą atsitikus kažkas neigiamo ploja katučių, nes bus apie ką rašyti. kam įdomu kokie tiriamieji straipsniai apie kokius universitetus, pasaulio šalis, daryti reportažus iš užsienio šalių ir ne tik nurašinėti tų šalių portalų antraštes. 

 

Esu naujokė musice, dar tik antras mėnuo kaip čia esu ir kažkaip liūdna, kad didžiausio populiarumo sulaukus naujiena buvo apie Jazzu, o ne kas nors kito. Aišku, tai dabar aktualiausia, bet kažkaip norisi taip atsisukti ir paklaust: "o kaip gyvenat jūs?" :)

 
 2014 m. gruodžio 2 d.

 2018 m. birželio 2 d.
 2017 m. spalio 19 d.
 2017 m. rugpjūčio 20 d.

Komentarai (33)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Rutonė
2014 m. gruodžio 4 d. 01:04:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pritariu. Ir dažnai (nors būna išimčių) parastas žmogiškas pasakymas, parastai išskyta pastaba duoda didesnį efektą nei ką nors apstaugiant - na tada tiesiog tas staugimas būna ignoruojamas, ir tiek. Nors, kaip iš vieno mano įmestų video, kartais apstaugt įsismarkavusią publiką (ir ne visai cenzūriniais žodžiais) naudinga. Tik tada suveikia visai kiti mechanizmai - veikiau šokas, kad tokia miela švelni būtybė TAIP sugeba (ir rėkt, ir dar keiktis). Tik klausimas, kaip tie patys žmonės panašioj situacijoj elgtųsi / elgsis kitą kartą. Kartais kaip tik reikia priešinga - kalbėt kuo tyliau, kad  triukšmadariai būtų priversti nutilti, norėdami išgirst, kas sakoma. Aišku, jei ta taktika neveikia, galbūt kaip tik naudinga va taip va ne visai cenzūriškai sustūgt, o toliau vėl tęst lyg niekur nieko. Tai čia kas liečia bendravimą su masėm. O dabar apie kitaminčių žeminimą. Nu negražu, ir taškas. Kita vertus, kaip ten sakoma? Sakyk kažkam, kad jis durnius, jis įsižeis, bet pakartok n kartų, žiūrėk, tuo ir patikės. Arba kitas variantas - priekaištauk dėl ko nors nekaltam žmogui ir pasistenk jį užknist juodai. Rezultatas? Abejoju, kad pasitaisys (juolab kad nėra ko taisytis), veikiau atvirkščiai - jei mane laiko blogiuku, tai kokių velnių turiu elgtis kaip gerietis ir vis tik gaut velnių? Tai verčiau jau gaut pylos pelnytai, verčiau būt blogiečiu... Pavyzdžiui, manęs Užkalnio "apsirunkeliavimai" neknisa, nejaudina ir nežeidžia, nes jų aš sau niekaip negaliu prisitaikyt. Naobettačiau... Išlenda elementari(???) lietuviška yda - nu nu nu, o ką tie "runkeliai" prikomentavo? Bet paskaitai vieną, kita komentarą ir nusispjauni - Didysis Trolis savo pasiekė, suerzino "tamsuolius ir pavidolius" ir tie dabar su pasimėgavimu taškosi savo purvais. O Užkalnį aš taip ir matau iš šalies stebintį visą tą apgailėtiną vyksmą ir nebūtinai besigardžiuojantį reginiu. Nebet jaučiantį pasitenkinimą, kad ir vėl pavyko patrolint "pavidolius". Tai irgi savotiškas talentas.

______________________________________________________________________

"Jei pradėsi taškytis: "urodais, kiaunėmis, dalbajobais ir t.t." tai nebūsi aukštesnis už tuos, prieš ką taškai". Taip, bet... BET. Jei tave vadina urodu, daunu, kiaune ir visaip kaip kitaip, bet pats toks nesijauti, tai ko tada taip aršiai reaguot į tai, kas sakoma? Juk tai ne tau. O jei prisitaikai sau, reiškia, bent dalinai esi toks. Čia galima vartyt ir vartyt viską be galo...

O jei dėl įdomių temų, tai ir vėl... Kažkas nori mokslinių, kažkas galbūt kelionių temų, kažkam reikia biografijų (nu ne to, kaip Šalčiūtė ar Milinytė "padainavo" ar kažkur pozavo) - visko į vieną pirmą puslapį nesukrausi, o ir toli gražu ne visiems bus įdomu, nes... tai pernelyg sudėtinga, intelektualu nuvargusioms / atbukusioms / išvis neišsivysčiusioms smegenims. Va pupyčių reikalai - kas kita. Skandaliukai su, atrodytų, visada ramiomis, elegntiškomis ir visaip kaip kitaip teigiamomis žvaigždutėmis - irgi sueis. Kad ir ta pati Jazzu. Kas galėjo pagalvot, kad ji taip leis sau "nutrūkt nuo grandinės"? Va jums ir sensacija. Į Selo parūgojimus nieks nekreiptų dėmesio, nes tas būtų "savam stiliuj". Ir dar dėl tų "pikantiškų" temų. Pastebėjot, kad tokios kur kas labiau išryškinamos, kad labiau į akis kristų? Tarkim, sąmoningai stengiamės jas ignoruot, bet pasąmonė tai vis tiek fiksuoja. Ir, žiūrėk, kartą atsipalaidavę leidžiam su atsiverst ir tokias temas. O leidiniams / naujienų pportalams ko reikia? Lankytojų. Va taip juos ir pritraukia. Nesvarbu, kokius - intelektualus, runkelius - svarbu, kažkur skaitliukas sukasi... Tas pats ir su TV laidomis. Kažkada kad ir TV Pagalba buvo visai šaunus projektas (norisi tikėt, kad jie tikrai bandė ir tikri kažkam padėjo), bet dabar gi akivaizdu, kad viskas surežisuota ir suvaidinta. Ir dėl to nyku, dėl to televizorių ir išjungi / perjungi, kai tokias laidas rodo. Ne todėl, kad būtų dėl kažko pikta, bet tiesiog nesinori būt dar vienu statistiniu vienetu, kuris net ir suprasdamas, kad jį kvailina, vis tiekžiūri su pasimėgavimu (nes kažkas "gavo į dūdą"). O dėl lietuviškų "gerų ir teisingų" laidų trūkumo - nu neapsimoka tokias kurt, nes nebus žiūrovo, nebus kaip į jas pritraukt reklamos. Šiaip poreikis tokioms laidoms, neabejoju, yra, bet ar turim tokių kūrėjų, kurie viską padarytų taip, kad visiems / daugumai būtų įdomu? Gal vieni atbukę, kiti nusivylę, o gal tai sugebančių "senoji TV mafija" nenori įsileits (kad jų nenustumtų nu pjedestalo)....


Atsakyti
p_ruta_
2014 m. gruodžio 3 d. 21:38:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Einarai, tame ir esmė kritiką išsakyti inetelktualiai. Tarkim gali įgelti, jei manai, kad reikia, bet tai daryti subtiliai, nes dvigubas smūgis ir visai kitokia nauda. Jei pradėsi taškytis: "urodais, kiaunėmis, dalbajobais ir t.t." tai nebūsi aukštesnis už tuos, prieš ką taškai, o jei pasakysi tai subtiliai, tai nesvarbu net, kad gali nesuprasti, vis tiek ir dėl šito prastais pasijaus, kad nėra tokie subtilūs ir iškalbingi, kaip kad tavo oponentas :) Va tai aš įvardinčiau vertybe, gal net ne tiek vertybe, kiek talentu, o vertybė būtų tame, kad moki valdytis ir nenusileist iki žemo lygio. P.S. Aš Striped visai neužsipuolu, man kaip tik malonu padiskutuoti, o kad žmonės turi kitą nuomonę, aš dėl to nei pykstu, nei ką, kaip tik įdomu, nes yra apie ką pakalbėti :) 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 19:01:17 2014-12-04 00:14:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2014 m. gruodžio 3 d. 17:59:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Puolate Stripped kaip vampyrai. O aš užginsiu jo nuomonę. 

p_ruta_ "vulgarus, įžaidinėjantis arba tiesiog chamiškas kalbėjimas tikrai nėra vertybė" - ne, tai yra vertybė, kai tas yra panaudota įtikinamam kritiškui tonui formuoti. Aišku, tik jei šitas tonas neskatina chaoso, teroro ir diskriminacijos. Užkalnio atveju tai YRA vertybė, nes aname sakinyje pateiktų principų jis lyg ir nepažeidžia. Jazzu atvejis nuo Užkalnio skiriasi to, jog kritikos jos postuose tiek, kiek lietaus Alžyro pietuose.

Mandagus tonas priimtina tada, kai mandagus tonas priimtinas pačiam kalbėtojui. Bet mandagus tonas paprastai nedaro poveikio. Jokio. Psichologiškai mandagus tonas yra nulis. Bet man labiau patinka kraštutinumai: geriau daryti poveikį rizikuojant užsidirbti visuomenės nepasitenkinimą, bet drėbiant tiesiai šviesiai.

Grace. "Bet tai sušnekėjai {#} Kiba tu Užkalnio sektai kokiai priklausai ar ką? " O ką jis pasakė tokio? Kad žmonės yra gyvuliai? Aš netgi pataisysiu jį: ne dauguma, bet visi, tik vidutiniškųjų gyventojų bazėje tas gyvuliškumas yra šiek tiek ryškesnis tam tikruose aspektuose. Tie, kurie pripažįsta, kad yra gyvuliai, tie jau grįžta į protą, nes religinės tiesos vis dar konfūzija mus ir skiepiją žmonių išskirtinumo iš viso likusio gyvojo pasaulio dogmą. Deja, mes išskirtiniai nebent dėl to, kad turime gan laisvą artikuliaciją ir didesnį smegenų tūrį. Skaičiuoti galima išmokyti ir dramblį. O aritmetika yra pirmas žingsnis link konstruktyvaus, logiško minčių dėliojimo. Nenustebčiau, jei būtų padarytas tyrimas, kuris atskleistų, kad tie, kas turi problemų su aritmetika, yra visapusiškai kvailesni. Na, bet tai jau nukrypimas nuo temos.

P.S. Kodėl Bon Jovi, JBJ vis dar dominuoja random temose. Mano seniau pareikšti žodžiai pradeda turėti tam tikrų argumentų. 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
p_ruta_
2014 m. gruodžio 3 d. 12:20:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Stripped, vulgarus, įžaidinėjantis arba tiesiog chamiškas kalbėjimas tikrai nėra vertybė, kiekvienas bėdžius taip gali. Vertybė yra mokėti mandagiu tonu išsakyti kritiką, mokėti ją priimti ir mandagiai atsakyti. Va to ne visi moka, ypač šios ir šie pramogų pasaulio elito atstovai :-)


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 02:34:39 2014-12-04 10:14:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

-


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 02:25:02 2014-12-04 10:14:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

+


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 02:24:29 2014-12-03 02:33:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Taip, ne visada ir taip negali būti, nes dauguma žmonių yra neprotaujantys, kvaili gyvūnai, kurie patys to nesuvokia. Tai naturalu. Jie renkasi atitinkamus autoritetus.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 02:20:17 2014-12-03 02:21:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sakai, kad maisto eksertas yra, - ne, ne maisto gaminimo, o maisto kritikos ekspertas. Tai labai skirtingi dalykai.

Na taip, suprantu kad tiesa daug kam bado akis, bet kaip jau ne vieną kartą minėjau - tai yra vertybė, kurią turi nedaugelis drasių žmonių. Nes daugelis žmonių yra pripratę gyventi meluodami ir veidmainiaudami. Ir tai nereiškia nieko gero...


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 02:14:35 2014-12-04 10:15:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

*


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 02:07:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

''Kam ta kritika reikalinga iš viso?'' - jei iškyla toks klausimas tai kam apskritai kažką diskutuoti. Tada galima paklausti - kam apskritai reikalinga diskutuoti ar kam reikalinga mąstyti? Juk galima elgtis kvailai ir nemąstant. Kritika yra reikalinga tam kad skatintų mus mąstyti ir tobulėti.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 02:03:29 2014-12-04 10:15:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

_

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 01:58:36 2014-12-04 10:15:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

-


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 3 d. 01:54:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kam skirta? Na, kad ir tam pačiam JBJ. Jam reikia girtis, kad jis kažkam padėjo? Ne, tą už jį padaro kiti. Aišku, tas "tylus darymas" ne visai tylus, jei aukoms rinkt surengiami specialūs renginiai ir pareiškiama, kad jų pajamos bus skirtos kažkokiam kilniam tikslui. 

Betgi vėl. Mes, kurie tuos veikėjus žinome, tokią jų veiklą priimam vos ne kaip savaime suprantamą dalyką. Tuo tarpu kiti, iš "budulių padermės", sakys, o kam tai rūpi, na ir kas čia tokio jie gi turtingi, gali daryt ką panorėję, ir taip toliau - pažers tiek negatyvo, kad.... Tokiu atveju su įkvėpimu būtų sunkoka.


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 01:53:34 2014-12-04 10:15:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

.


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 01:48:59 2014-12-04 10:16:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

\


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 3 d. 01:41:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sutikčiau su kultūringo diskutavimo pramokimu universitete, bet jei jau negimei/neaugai kultūringoj aplinkoj, tai kažin ar aukštoji mokykla įkrės proto ir kultūros daugiau nei ten atsinešei. O dėl Užkalnio, tai vėlgi - jei jis imtų rašyt viską taip, kaip mes manom, kad būtų kultūringa ir teisinga, jis nebebūtų toks įdomus (deja...), jis nebebūtų Užkalnis. Tiesiog dar vienas eilinis statistinis pilietis. Taip, savo grubumu jis pritraukia ne paties aukščiausio intelekto publiką, bet iš tiesų jis to ir siekia. Tik viena keista - jei jis tokiais rašiniais siekia paprotint runkelius, veikiausiai tai tuščios pastangos - jie ateina aplot to paties Užkalnio ir patenkinti pasišalina. Nesuvokę, ko tokiais pareiškimais buvo siekiama.


Atsakyti
p_ruta_
2014 m. gruodžio 3 d. 01:23:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sutinku, kad diplomas nepadaro žmogaus tuo, kas yra iš tikrųjų, bet, jei esi normalus studentas, lankantis visas paskaitas, dalyvaujantis tarkim popaskaitinėje veikloje, ar einantis į kokias viešas paskaitas, tai tikrai daug prisideda prie žmogaus formavimo. Tarkim dėl kritikos. Aišku ji reikalinga ir aišku, kad jos nereikia atsisakyti, bet tarkim universitete (čia jau kalbu apie humanitarinius ir socialinius mokslus, nes nežinau kas vyskta pas tiksliukus), būna seminarai, pristatinėjami darbai, vyksta gynimai. Kriktikos ten nebūna? Jos ten būna nors vežimu vežk ir tie patys dėstytojai, visokio plauko ir rango profesoriai moko kaip su ja dirbti. Įdomu kaip turėtų atrodyti kažkoks pasakymas ir atsakas į tai: "ai jūs debilai, kažkokie, urodai, nieko nišmanot", o bandant aiškintis tik toliau tokius epitetus girdėti. Universitete išmokstama savo sakomus dalykus apginti ir apginti argumentuota, žmogiška kalba, be emocijomis, neturinčiomis jokios logikos paremtos leksikos.

 

Aišku, galima to išmokti ir be universiteto, bet to jau turi būti mokoma namuose. Šiaip gal kvailai nuskambės, bet net būtų įdomu sužinoti kaip į Jazzu, Užkalnio, Šalčiūtės ar Jegelavičiūtės pasisakymus mano jų tėvai, artimieji, giminės? Man asmeniškai tai būtų gėda jų vietoje, kad tik tiek kultūros pavyko įdėti, na bet istorija nutyli.

Dėl Užkalnio, tai galiu pasakyti, kad 2012 metais man teko "garbė" sudalyvauti jo rengiamoje viešoje paskaitoje "Karjera be diplomo" (ar kažkaip taip), kurioje aiškino, kaip diplomas nereikalingas. Prisipažinsiu, jo mintys man tada labai patiko ir gerbiau jį už tai, net vieną straipsnį teko parašyti (įdomumo dėliai įmesiu https://www.zurnalistika-kitaip.lt/tiesiog-nuomones/gyvenimo-mokykla-arba-islieka-tik-stipriausieji), bet kuo toliau, tuo labiau jis man ėmė nepatikti dėl jų tų kandžių komentarų viskam. Sakai, kad maisto eksertas yra, na šią etiketę galėtų bet kuri ilgą patirtį turinti namų šeimininkė, išbandžiusi ne vieną dešimtį receptą ir t.t. Labai įdomu būtų pamatyti Užkalnio receptų knygą, pažiūrėt kaip jis moka gaminti (kažkaip nenustebčiau, jei tokia ne už ilgo pasirodytų).Taip, galbūt jis yra padorus žmogus ir nenorintis niekam pikta, bet jo žeminantys epitetai skleidžiami, nesvarbu, kad ir ne man ar kažkam iš pažįstamų, bet vis tiek žeidžia. Nori kritikuok, bet tai daryk padoriu lygmeniu, kai argumentuodamas sakai, kas tavo manymu yra negerai ir tai išsakai naudodamas padorią kalbą. 


Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 01:05:56 2014-12-03 01:10:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Joks diplomas nepadaro žmogaus tuo, kas jis yra iš tikrųjų. Pasaulyje yra daugybė savo srities žinovų kurie neturi jokių diplomų, tačiau yra tokie profesionalūs savo srityje, kad tai jiems neturi jokios reikšmės. Pats diplomas iš esmės yra niekas - tai nėra savaime tas įrankis kuris žmogų paverčia mokančiu daryti tą ar aną. Yra nemažai diplomuotų savo srities specialistų kurie yra prasti - tarkim jaunuolis tik ką įgyjęs psichologo diplomą, dažnai būna prastesnis specialistas nei pagyvenęs žmogus, be jokio diplomo bet su gyvenimiška patirtimi ar genialiu protu, nei tas jaunuolis viską išmoko tik iš knygų ir jo gyvenimiška patirtis yra žymiai menkesnė.

Taip, Užkalnis yra maisto ekspertas ir beje, labai puikus, nes turi nemenką patirtį. Ir visiškai nesvarbu kad neturi diplomo. Beje, jis yra puikus rašytojas, bet tik todėl kad rašo. Jūs irgi galite būti rašytojais ir sėkmingais - tereikia rašyti taip, kad jūsų knygas pirktų. Ir tam gali padėti procesas per kurį įgyjamas tam tikras diplomas, arba ne. Tai tik detalės.

 ''Ar gi keista, kad tokio tipo žmonės kaip kad Agnė Jegalavičiūtė, kurios fb siena mirgėte mirga išsireiškimais: "urodas, pjaras, prastitutės ir pan''. Neįsivaizduoju, kas tame gali būti keisto. Vertybė yra nebijoti kalbėti taip kaip yra, tikrausiais daiktų ar žmonių vardais. O ne apsimetinėti. Kitaip urodas net nesupras kad tam tikra informacija yra skirta jam. Tada nebelieka prasmės kalbėti apskritai. Kam tada kritika reikalinga iš viso?


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 3 d. 00:48:17 2014-12-03 01:25:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na nežinau, nežinau, kaip ten su tomis aukomis gyvūnams, nes mano tie 2 procentai ir taip eina vieniems globos namams ir nesiruošiu nieko keist. Geras darbas būtų paimt beglobiuką, tas tai tikrai atsilygins meile, bet... Nebus laiminga mano namų karalienė, o ir tėvukas neapsidžiaugtų... Kitas dalykas - vasarą pas mus atklydo viena gražuolė katė, kuriai bandžiau surast namus (vėlgi, kodėl negaliu priimt - skaityt aukščiau). Tačiau nutiko taip, kad ta tobulybė (jei laikysim, kad sterilizuota katė, pripratinta prie dėžutės, yra tobula) liko gyvent pas kaimynus, o manęs ėmė vengt, nors anksčiau paimta ant rankų siekė veidą laižyt. Visgi laikau, kad tai vis tiek geras darbas - padaras vis tiek turi namus. O dėl beglobių, tai prisiminiau dar vieną istoriją, kai tir beglobiai glaudėsi Oze. Niekada nepraeidavau pro šalį. Ir štai kartą eidama pro narvus pamačiau senutę (10 m. ar ir vyresnę) katę, kurią mirusios šeimininkės vaikai tiesiog ištrenkė į gatvę. Gerų žmonių dėka ji atsidūrė ar tik ne "Lesės" globoj. Negalėjau nepakalbint. O ta ir kibo man į rankovę - pasiimk mane iš čia... Aš bent jau taip supratau. O negaliu - pati neseniai buvau netekusi tos, kuri mane mylėjo visus 14 metų, ir mano  dabartinė karalienė ją tikriausiai būtų skriaudusi... Apsiašarojau, ką galėjau - smulkius subėriau į aukų dėžutę... Nelaikau savo poelgio vertu kažkokių papildomų karmos taškų, bet... 

P.S. Kodėl mes iš to vertų žmonių negirdim, ką jie padarė gero? Jiems nereikia girtis. Už juos tą padaro kiti. O ir šiaip geri darbai daromi tyliai (dažniausiai). 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 00:44:18 2014-12-04 10:19:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

#


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 00:32:46 2014-12-04 10:16:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

`


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 3 d. 00:17:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na gerai, yra tų šviesių temų, tik reikia norėt jas rast. O jei noro nėra? Man, pavyzdžiui, dabar tikrai ne pats mieliausias laikas, nes šventės artėja, o artimo žmogaus nėra... kai nuotaika kažkokia juoda, tai svetimas gėris dažnai tik erzina, tai ir ieškai to blogio. Ir tada į viską imi žiūrėt tikrai ne pro rožinius akinius. Tai ir FB seku daugiausia... katinus: Lil Bub, Venus, Pretzel (dar žinomą kaip The Little Kitty That Could, kurios išgelbėjimo istorija išvis Lietuvoj būtų neįmanoma (gimusi visiškai akla, persuktom užpakalinėm kojytėm ir susukta uodega katė pas mus būtų paprasčiausiai eutanazuota, o čia....), City the Kitty, aišku, seku ir, kaip aš vadinu, Grumpytę (arba Tardutę, ar, kaip visiem gerai žinoma Grumpy Cat) - na vis tiek ten pozityvas.... Ir būtų įdomu pamatyt jos filmą apie blogiausias Kalėdas (tik, kiek mačiau treilerių, ją įgarsino klaikiai). Gyvūnai apskritai didžiulis pozityvas. O Užkalnio negatyvas man nekliūva - tai tik vaidmuo, man rodos. Bandžiau permest akimis jo "Naujųjų laikų Evangeliją" - arba nesėkmingai užtaikiau, arba ten neradau jokios pagiežos. Būtų visai įdomu paskaityt visą nuo-iki. Aha, ir dar. Kodėl taip faina dabar narstyt Jazzu temą? O todėl, kad dėl to susipykt su draugais neteks (manau), o tema pokalbiams - beveik neišsemiama. Ir nereikia čia jokių rimtų argumentų ar specifinių žinių - tiesiog neįpareigojantys pliurpalai, kurių ryt gal nė neprisimins. 

Ir man neatrodo labai jau taip baisu, kad Zilnys stoja Jazzu pusėn - reikia gi kažkam palaikyt ją ne pačiu lengviausiu metu, nors situacija tikrai toli gražu ne jos naudai. Ir ar aš ką praleidau šiandien, betgi Zilnio patarimas irgi buvo išsirėkt ten ir tada, kai ją suerzino. O ir Mamontovas, regis, nemato didelės tragedijos tame emocijų proveržyje. O kita vertus - jei tokios aršios diskusijos verda tokia nereikšminga tema, tai gal tikrai nebeliko didesnių problemų (na bent jau šiomis dienomis)? Ir tai irgi savotiškas pozityvas. Na pagaliau, pletkai atitraukia nuo visus užknisusių politikos-ekonomikos-pupyčių naujienų tirados. Kame aš šiuo atveju įžvelgiu pozityvą - pagaliau kažkas pavogė dėmesį nuo pupyčių, kurių irgi niekaip negalėdavo iš akiračio paleist nei Lietrytis, nei 15min. Nekažką, bet vis šis tas.


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 00:01:28 2014-12-04 10:16:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

^


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2014 m. gruodžio 3 d. 00:00:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pritarsiu 4Blackberry: vartotojas pats atsirenka naujienas pagal savo interesus, o visus gerus žiniasklaidos portalus jūs paminėjote. Visuotinė paklausa paprastai skiriasi nuo vieno individo interesų, tad čia kaip ir nėra problemos.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 2 d. 23:53:40 2014-12-04 10:17:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

)


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
4Blackberry
2014 m. gruodžio 2 d. 23:42:53 2014-12-02 23:45:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kodėl įdomesni straipsniai nėra publikuojami visų akims? Ogi todėl, kad nėra paklausos. Tie, kuriems įdomu, patys susiras. Ir yra pilna straipsnių, jei ne apie kultūrą (kuri, suprantu, mažai ką domina), bet ir apie mokslą, technologijas... technologijos.lt arba apie paranormalius reiškinius anomalija.lt (taip, užsiimu reklamavimu). Bet žmonės vietoj to, kad domėtųsi tais dalykais, plėstų žinias, jie mieliau renkasi narplioti kitų gyvenimus. Ir čia dauguma. Tačiau kodėl mes kalbam tik apie Lietuvą. Kitur, esu tikra, panaši situacija... Čia gal globalizacija ir kiti dalykai padarė įtaką mums. Tačiau žinoma, ir valstybės (o kartu ir žmonijos) problemos labai daug ką nulemia.

Publikuojama viešai yra tai, kas aktualu tą momentą. Ir žmonės ima tą, ką gauna.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 2 d. 23:34:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na ir dar. Žmonės pavargę nuo politikos, ekonomikos, skaityt apie kažką, kas jiems ne(be)aktualu, ne(be)įkandama ar tiesiog šiaip sukelia negerų minčių (dažniausiai dėl pinigų trūkumo; pvz., universitetai, kelionės) renkai tai, kas kažkaip užima laiką ir kuriom temom galima neįpareigojančiai ir galbūt nesipykstant su oponentais padiskutuot. Taip, tai laiko švaistymas, bet mes pavargom nuo rimtų temų, mes nepatenkinti SAVO gyvenimais, tai kodėl nepagadinus kito? Na gal jei ne pagadint, tai bent kaulelius panarstyt. Šiaip smagu. O ir tai, apie ką rašo, neduoda didelio pasirinkimo - ekonomika (blogai), politika (blogai), kriminalai (niekada gerai nebus), emigracija (blogai), skurdas (blogai)... Nu parodykit nors vieną šviesią temą.... Ir pagaliau - nebūtume lietuviai, jei net ir pačios gražiausios temos nepaverstume paplavų duobe. Ak, ir dar - nugi visai nesmagu skaityt apie kažkieno sėkmę. Mums, lietuviams, dau smagiau, kai kaimyno tvartas dega... Va iš to ir tokios temos. Tiesiog gal ne pagieža geriau gyvenantiem, o visiškas nuovargis dėl to, kaip patys gyvenam.


Atsakyti
p_ruta_
2014 m. gruodžio 2 d. 23:27:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Taip yra kur tuo domėtis, bet čia turėjau galvoje, kad tai nėra viešai eskaluojama kaip kad tie "pletkai". Tas ir nėra gerai. Juk tokie portalai kaip kad: lrytas, delfi, 15min, balsas ir t.t. Susisėmę didžiausią skaitytojų auditoriją. Aišku yra alternatyvų, tarkim politika ir tautiškumu gali domėtis "www.propatria.lt", kultūrą skleidžia "www.bernardinai.lt" ir pan, bet gaila ne dėl to, kad nėra pasirinkimo, o kad tie, kas turi, pavadinkim "didžiausią galią" ja naudojasi "pletkų afišavimui", o neužsiima rimtais tekstais, iš kurių būtų bent kažkokios išliekamosios vertės :)


Atsakyti
4Blackberry
2014 m. gruodžio 2 d. 23:15:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Visi skundžiasi dėl žiniasklaidos ir to, kas yra populiaru. Tai kodėl žmonės negali tada eiti paskaityt kokio "Intelligent Life", ten vien šaunūs straipsniai apie mokslą, psichologiją ir dar velniai žino ką. Jei jums ten įdomiau, tai pirkit ir skaitykit, o ne imkit bet kokį brudą, kurį kiša geltonoji spauda ir skųskitės kaip blogai. Arba dar labai geras kultūros savaitraštis "Šiaurės Atėnai". Kodėl tokia nedidelė dalis žmonių apie tai žino? Niekas nesidomi. Vadinasi, niekam nereikia. Taip išeina, kad visiem tik tų pletkų tereikia, svarbu, yra apie ką paliežuvaut ir savo nuomonę prikišinėt...


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Jimmy Page Jimmy Page
8,5

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

21:18 - Silentist
tai Luktelk ar Lukterėk?
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:19 - Silentist
Richardo Tandy (ELO) klaviatūrų paletė buvo svarbi grupės garso sudedamoji dalis, ypač albumuose „A New World Record“, „Out of the Blue“, „Discovery“ ir „Time“.
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
20:54 - Silentist
Nebalsuoju ltpoptop jeigu daug daininkiu gali persivadinti AS NORIU BUTI ADELE, tia geriau nueinu pas Adele ir prabalsuoju
19:22 - einaras13
Tai 10 balų sistema daug universalesnė nei 5. Be to, jau dabar aktyvumas yra mažokas, grįžus prie penkiabalės sistemos bus labai daug dainų, kurios gauna nulį. Iškritimas bus randomizuotas, o ne žmonių apspręstas.
19:21 - einaras13
Tai, kad tamsta nerandi už ką balsuot, dar nėra argumentas daryti visiems taikomas balsavimo taisykles. Be to, juk žinai, jog nebūtina balsuot už viską, gali duot 10, 9, 8, 7 ir 6, likusių penkių balų nebūtina paskirti.
19:05 - Stripped
Jau kuris laikas nebebalsuoju LT top 30, nes negaliu išrinkti 10 variantų, o balsuoti už beleką nenoriu. Lietuviai nesukuria tiek gerų dainų, o jei ir sukuria tai čia nepatenka. Siūlau mažinti iki 5 pasirinkimų
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 1293
  Iš viso užsiregistravę: 73352
  Naujausias narys: nofavowuhd
  Šiandien apsilankė: 85473