Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Paskelbti M.A.M.A. 2014 nominantų penketukai

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

M.A.M.A. apdovanojimai.

M.A.M.A. apdovanojimai.

Gruodžio 12 d. Vilniaus klube „Exit“ buvo paskelbti M.A.M.A.2014 nominantų penketukai. Renginį tiesiogiai transliavo kanalas TV6 bei televizija internete tv3play.lt. Renginyje koncertavo Vaidas Baumila, Monika Linkytė, roko grupė „Monkey Tank“ ir alternatyviosios muzikos atlikėjai „Sheep Got Waxed“.

Pateikiame M.A.M.A. 2014 nominantus:

Metų proveržis:

„Makchu Pikchu“
„Neteisėtai padaryti“
„Without Letters“
„Jama & W“
„Ministry Of Echology“


Metų roko grupė ar atlikėjas:

Džordana Butkutė
„Colours Of Bubbles“
„Monkey Tank“
„Pelenai“
„Žalvarinis“

Metų alternatyvios muzikos grupė ar atlikėjas:

Vidas Bareikis
„The Bus“
„Sheep Got Waxed“
„Without Letters“
„ba.“


Metų koncertinė grupė ar atlikėjas:

Džordana Butkutė
„Sel“
Marijonas Mikutavičius
„Naktinės personos“
Linas Adomaitis

Metų elektroninės muzikos grupė ar atlikėjas:

Ten Walls
GeraiGerai
„Golden Parazyth“
Beissoul ir Einius
„Electronic I“


Metų hiphopo grupė ar atlikėjas:

Lilas ir Innomine
Ironvytas Pro
„Jama & W“
„Tie geresni“
Mad Money

Metų albumas:

Linas Adomaitis - „Laiko mašina“
Ieva Narkutė - „Švelnesnis žvėris“
Marijonas Mikutavičius - „Lengvas būdas mesti klausytis“
Donatas Montvydas ir „One Element“ - „Norim dar“
„Biplan“ - „Visi keliai veda prie jūros“

Metų vaizdo klipas:

Ten Walls - „Walking With Elephants“
Marijonas Mikutavičius - „Drąsių nieks nežudo“
„ba.“ - „Sugebėt pasikeist“
„Skamp“ - „Good Girl Gone Bad“
„Neteisėtai padaryti“ - „Galvotas“


Metų atlikėjas:

Marijonas Mikutavičius
Donatas Montvydas
Vidas Bareikis
Linas Adomaitis
Saulius Prūsaitis


Metų atlikėja:

Džordana Butkutė
Ieva Narkutė
Vilija Matačiūnaitė
Alina Orlova
Jurga Šeduikytė


Metų popmuzikos grupė ar atlikėjas:

Ieva Narkutė
„Biplan“
Marijonas Mikutavičius
Donatas Montvydas
Linas Adomaitis

Metų grupė:

„Biplan“
„Colours Of Bubbles“
Beissoul ir Einius
„Sel“
Leonas Somovas ir Jazzu


Taip pat renginyje buvo įteiktos „mažosios" M.A.M.A. statulėlės. Asociacija AGATA įsteigė specialius prizus už kūrinius, dažniausiai skambėjusius TV ir radijo eteryje.
Prizais paskatinti Leonas Somovas ir Jazzu - kaip dažniausiai per metus eteryje skambėjusios dainos „Lower Than The Ground“ atlikėjai. Taip pat - šį kūrinį išleidusi bendrija „Muzika tu“.

Antrus metus iš eilės AGATA prizą pelnė gitaristas Aleksandras Tenas - kaip instrumentalistas, kurio grojimas eteryje skambėjo dažniausiai.

M.A.M.A. 2014 apdovanojimų ceremonija vyks 2015 m. sausio 30 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje. Renginyje dalyvaus Marijonas Mikutavičius, Džordana Butkutė, Bavarija, Linas Adomaitis, Alina Orlova, Leon Somov & Jazzu ir kt.



Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 3950   Data: 2014-12-14
Esamas tekstas

M.A.M.A. apdovanojimai.Gruodžio 12 d. Vilniaus klube „Exit“ buvo paskelbti M.A.M.A.2014 nominantų penketukai. Renginį tiesiogiai transliavo kanalas TV6 bei televizija internete tv3play.lt. Renginyje koncertavo Vaidas Baumila, Monika Linkytė, roko grupė „Monkey Tank“ ir alternatyviosios muzikos atlikėjai „Sheep Got Waxed“.

Pateikiame M.A.M.A. 2014 nominantus:

Metų proveržis:

„Makchu Pikchu“
„Neteisėtai padaryti“
„Without Letters“
„Jama & W“
„Ministry Of Echology“


Metų roko grupė ar atlikėjas:

Džordana Butkutė
„Colours Of Bubbles“
„Monkey Tank“
„Pelenai“
„Žalvarinis“

Metų alternatyvios muzikos grupė ar atlikėjas:

Vidas Bareikis
„The Bus“
„Sheep Got Waxed“
„Without Letters“
„ba.“


Metų koncertinė grupė ar atlikėjas:

Džordana Butkutė
„Sel“
Marijonas Mikutavičius
„Naktinės personos“
Linas Adomaitis

Metų elektroninės muzikos grupė ar atlikėjas:

Ten Walls
GeraiGerai
„Golden Parazyth“
Beissoul ir Einius
„Electronic I“


Metų hiphopo grupė ar atlikėjas:

Lilas ir Innomine
Ironvytas Pro
„Jama & W“
„Tie geresni“
Mad Money

Metų albumas:

Linas Adomaitis - „Laiko mašina“
Ieva Narkutė - „Švelnesnis žvėris“
Marijonas Mikutavičius - „Lengvas būdas mesti klausytis“
Donatas Montvydas ir „One Element“ - „Norim dar“
„Biplan“ - „Visi keliai veda prie jūros“

Metų vaizdo klipas:

Ten Walls - „Walking With Elephants“
Marijonas Mikutavičius - „Drąsių nieks nežudo“
„ba.“ - „Sugebėt pasikeist“
„Skamp“ - „Good Girl Gone Bad“
„Neteisėtai padaryti“ - „Galvotas“


Metų atlikėjas:

Marijonas Mikutavičius
Donatas Montvydas
Vidas Bareikis
Linas Adomaitis
Saulius Prūsaitis


Metų atlikėja:

Džordana Butkutė
Ieva Narkutė
Vilija Matačiūnaitė
Alina Orlova
Jurga Šeduikytė


Metų popmuzikos grupė ar atlikėjas:

Ieva Narkutė
„Biplan“
Marijonas Mikutavičius
Donatas Montvydas
Linas Adomaitis

Metų grupė:

„Biplan“
„Colours Of Bubbles“
Beissoul ir Einius
„Sel“
Leonas Somovas ir Jazzu

Taip pat renginyje buvo įteiktos „mažosios" M.A.M.A. statulėlės. Asociacija AGATA įsteigė specialius prizus už kūrinius, dažniausiai skambėjusius TV ir radijo eteryje.
Prizais paskatinti Leonas Somovas ir Jazzu - kaip dažniausiai per metus eteryje skambėjusios dainos „Lower Than The Ground“ atlikėjai. Taip pat - šį kūrinį išleidusi bendrija „Muzika tu“.

Antrus metus iš eilės AGATA prizą pelnė gitaristas Aleksandras Tenas - kaip instrumentalistas, kurio grojimas eteryje skambėjo dažniausiai.

M.A.M.A. 2014 apdovanojimų ceremonija vyks 2015 m. sausio 30 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje. Renginyje dalyvaus Marijonas Mikutavičius, Džordana Butkutė, Bavarija, Linas Adomaitis, Alina Orlova, Leon Somov & Jazzu ir kt.

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (36)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Pazistu_Mykola
2014 m. gruodžio 15 d. 22:22:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na nežinau - greičiau gitarizuotas popsas, kak kokie Rondo. O dėl verčiausių, tai kodėl ieškot papildomų nominantų -paskutiniai trys - ko ne? Bet šiaip man tai nelabai skirtumo yra, tik norėjau nusistebėt šita džordaniška muzikine ebola.

Palieku diskusiją su 2009 metų vienomis geriausių Punk muzikos atlikėjų: https://www.youtube.com/watch?v=o-wvq-mUgVY Palaukit priedainio. Bai.


Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 15 d. 20:40:38
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aha, nesikartojant, nes blah blah blah - M.A.M.A. galima būtų duot atskirą apdovanojimą - už keisčiausias nominacijas. Bet šiaip - nu negaliu nepritart Einarui - kaip ŠIŲ metų rokas gal ir tebūnie Džordža. Paklausiau aš tą jos albumą. Nu rokas, nepaneigsi. Tiesa, gal kiek vienodokas ir ilgiau klausant jau ima erzint. Tačiau. O kas galėtų pretenduot (be jau esamų nominantų/-čių) į tą garbingą metų roko titulą? 


Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 15 d. 19:07:29 2015-01-30 22:31:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tiek Stingas, tiek Eltonas Johnas yra ganėtinai universalūs, sakyčiau. Jie nesibodi netgi šokiruojančių (bent iš pirmo žvilgsnio) duetų. Gagai tas pat galioja. Na o pas mus apskritai yra atlikėjų trūkumas ir tuo pačiu perteklius. Ypač ryškių ir charizmatiškų trūksta. Ir galbūt su va tokiu požiūriu. Čivilytė ir Radži skiriasi gerokai mažiau nei Stingas / Tony Bennett'as / Eltonas Johnas ir Gaga. Nu neleidžia man kažkas Čivilytės iškelt į aukštumas. Ypač po jos pasirodymų sutinkant mūsų krepšininkus (nu OK, ne muzika ten buvo - apsirengė kažkokį maišą), po  to, rods, buvo kažkuriam dainų projekte su Gabaliu ir dukra - abidvi jos vilkėjo kažkokias pižamas (nemačiau laidos, tik nuotraukas po to - ir daugelis taip ir komentavo, kad atėjo pižamuotos). Nu ir Eurovizijoj neblizgėjo - jos skonis užsikonservavęs kažkur toli toli nuo šių dienų (o šiaip man visa tai kvepia taip pat pigiai kaip ir Radži). Bet čia mes jau krypstam nuo temos. Aš surašiau savo spėjimą, nes:  1 - nėra tokių, kuriems labai simpatizuočiau (visi nieko buvo Electronic I, bet šiemetinis jų skambesys kažkaip mano ausims nebe toks malonus... :/); 2 - prisimenant, kad pernai "iūdni slibinai pateko į alternatyvos kategorija, kažkaip... keista... Na ir 3 - netikiu komisijos nešališkumu. 


Atsakyti
Pazistu_Mykola
2014 m. gruodžio 15 d. 18:59:35 2014-12-15 19:06:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

tai taip - beveik kaip ir Crazyz rašė - ji būtų apdovanojama praktiškai už bet ką, tik ne už muziką. Už vadybą, už tai kad yra Džordža, kad yra didelė, už tai kad "prisikėlė" etc, etc. Šiaip aišku nieko tokio nuskint apdovanojimą, bet kaip žiauriai skamba "D. Butkutė - geriausia 2014 m. roko atlikėja". Įsivaizduoju, kad yra daug šansų tam įvykt. Tai ant kiek nuvertinamas šalies rokas apskritai. Čia ant jo antkapio galima iškalt kaip epitafiją.

Dėl Gagos kitas pastebėjimas - sudainavo ne popso kaip jai įprasta, o jazzo projekte (na, žinoma, čia labai abstraktu ir netgi nelabai tikslu, bet jei jau Butkutė - rokas, tai čia tada gali būt džiazas šiam kartui). Tai ar būtų fair, kokiuose nors rinkimuose įdėt ją nominuot Best jazz artist? Nelabai turbūt. Su DB tas pats. 

upd: tiesa, ką čia toli ieškot - Povilaitis su Rebelheart irgi visą albumą įrašė (ir labai neblogą). "Stasys Povilaitis - XXXX metų rokeris". Gerai skamba. 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 15 d. 18:13:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Rutone, Gaga yra dainavusi ir su Eltonu Johnu :)   Būna tokių projektų ne tiek ir mažai, absoliučiai nesistebiu. 

Iš mūsiškių va buvo Rosita Čivilytė ir Radžis :) Gerai pasukę galvą ir daugiau prisimintume matyt. 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 15 d. 18:04:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ne, nu dėl albumo OK, ir, tiesą sakant, žinau netgi tai (ir daugiau ten pat), dėl ko mano požiūris į Gagą tapo nebe toks radikaliai neigiamas:

Nu bet vis tiek - kažkaip nelabai sulyginama... nekalbant apie Gagos vokalinius duomenis - aš jų nenuvertinu. Bet visa ta meninė išraiška... Gal man labiau ne muzikinis, o kultūrinis, meninins kontrastas. Gaga čia dasug kam pralaimi. Nors dėl skonio nesiginčysiu... Tokie skirtingų stilių ir kartų atlikėjų bendradabiavimai naudingi abiems pusėms. Iš mūsų atlikėjų tokių pavyzdžoių nepamenu (išskyrus V. Noreiką ir Luką). Ir galbūt vis tiek Gagai Grammy - man atrodo gerokai avansu. Butkutės atvejis čia kiek kitaip žiūrisi. Pirma, jos nominavimas manęs nė kiek nešokiruoja, nors kad albumas būtų kažkoks superinis - oi, ne.... Gal ne veltui jo ir nėra nominacijose. O koncertai rinko pilnas sales - tai ką - juk nusiplenė jei ne laimėt, tai būt nominuota. Ir greičiausiai čia daugiau sužaidė tas faktas, kad ji sugebėjo atsitiest ir sugrįžt į sceną. ir, tiesą sakant, neprarado gerbėjų.


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 15 d. 17:39:12 2014-12-15 17:42:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dėl pernai metų sužibėjimo nežinau. Nebuvau pernai jo koncertuose, šiemet man pirmas kartas (na neskaitant vienkartinio pasirodymo su daina kažkokiame renginyje). 

Pernai kaip ir norėjau eiti, bet buvo neteisingas laikas parinktas Vilniuje, per pačias Kalėdas.

Buvau akį užmetusi į pernykščio pasirodymo recenzijas, gal kokį video buvau įsijungusi. Gal aš neteisi, bet, rodos, šiemet buvo stipriau. Viskas labiau atidirbta - superinė grupė, back'ai. Kai kas buvo nepatenkintas dainų išdėstymu, bet man asmeniškai viskas tiko. Buvo renginys, šou, ne tik koncertas. Kažkodėl mintimis nuklydau į senesnius Robbie Williams šou. Nors mano subjektyvia nuomone, tai,  ką pamačiau Siemense šį šeštadienį, Taline vykusį Robio šou nunešė. Keista ir turbūt labai drąsu taip teigti, bet man taip atrodo. Robis tąkart pasišiukšlino, o Marijonas sužibėjo. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Crazyz
2014 m. gruodžio 15 d. 17:32:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Turėjau omeny ne apie MAMA apdovanojimus, anais metais jis irgi sužibėjo savo koncertais. :) 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 15 d. 17:29:57 2014-12-15 17:32:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Crazyz, pataisysiu :) Pernai Mikutavičius nebuvo nominuotas NĖ VIENAM M.A.M.A apdovanojimui : 

https://www.muzikosapdovanojimai.lt/lt/laimetojai/m-a-m-a-2013/

Na tada jis dar ir albumo nebuvo išleidęs. Tik "Balintos sienos" dainą, bet ir tą tarpe nominacijų, taigi ji pasiklydo. Tai logiška, kad nebuvo  už ką jo pernai nominuoti (o Marijono žvaigždžių valanda pagal logiką turėtų būti šiemet).

Nieko nepadarysi, kad tais pačiais metais Butkutė ir Mikutavičius sužybėjo, reiks kažkaip jiems laimėjimus dalintis. 

Tiesa, ne visai į temą, bet apie delfi  komentatorius. SEL'o gerbėjai aiškina, ką čia, tipo tas Mikutavičius su 12 tūkst. Siemens'e, kai toks Selas 20 tūkst. Kaune surinko. Nežinau, kuo jie galvoja :) Na KAIP įmanoma Siemense 20 tūkst. sukišti :) O Kaune Marijaus  koncertas dar tik bus. Šiandien visą dieną sukasi mintys, kad noriu dar ir į Kauną... Labai labai labai noriu. 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Crazyz
2014 m. gruodžio 15 d. 16:25:11 2014-12-15 16:29:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O už ką aš balsuočiau, na, iš esmės, pop ar ne pop čia apdovanojimai, ne tame esmė, apskritai, ką norėjau pasakyti, kad reikėtų džiaugtis, jog turim tokius apdovanojimus, ale didžiausius mase ir reklama, visgi kažkam padeda kažkur tai prasimušt, ar tapti dar žinomesniais.

Metų proveržis: „Neteisėtai padaryti“ - nors ir asmeniškai nė vienos grupės iš šių nominuotųjų neklausau, bet teko girdėti juos keletą kartų gyvai, moka su publika bendraut, moka ją pralinksmint, na jų toks manau ir tikslas, čia tas "Liūdnų Slibinų" variantas, tik man daug įdomesnis.

Metų roko grupė ar atlikėjas: Džordana Butkutė - kad ir kiek ginčų kilo dėl šios nominacijos ir nominuotos Butkutės, bet viskas čia teisinga :) laimės ji ir to linkiu. Kiti jau labai so so, na, ar Burbulai šiemet padavė gazo, bet per maži gauti šią nominaciją, kaip ir visos kitos likusios grupės. Na, ok, "Pelenai" prisikėlę iš pelenų, bet na, kažkaip man jie čia nesiriša niekaip.

Metų alternatyvios muzikos grupė ar atlikėjas:  „ba.“ - ims šiedu jaunuoliai, nors gyvi jų pasirodymai visiška lempa, va čia tas variantas, kuomet įrašai jėga, bet gyvas atlikimas tragiškas. Visa kita vėl plačiajai visuomenei garantuoju, jog visiškai nežinoma. Šiaip įdomūs yra "Without Letters", ar tie patya Sheepai, bet abejoju jų sėkme. O kas tie "The Bus" ne negirdėjau...

Metų koncertinė grupė ar atlikėjas: Trys stiprūs konkurentai, todėl ir nuspėti labai sunkoka. Mačiau tik Butkutės koncertą, be techninių nesklandumų buvo labai gerai, nuotaikinga ir net nostalgiška. Vien už jos tokį sugrįžimą duočiau šį apdovanojimą. Kai pvz. Selas jau niekuo nebestebina, o Mikutavičiaus šlovė buvo anais metais, nepaisant to, kad išleido va ką tik albumą.

Džordana Butkutė

„Sel“

Marijonas Mikutavičius

Metų elektroninės muzikos grupė ar atlikėjas: Ten Walls - čia irgi keletas konkurentų, bet visgi, tas tarptautinis pripažinimas manau atneš jam sėkmę šioje kategorijoje, asmeniškai ir pats esu labai už jį. Teko labiau pasidomėt, tai ne tik jo pripažinimas, kad daina pateko į britų topą, pažūrėkit žmogų jau daro turus po visą pasaulį, renka pilnas sales, milijonines peržiūras, puikūs užsieniečių atsiliepimai, teko matyti keletą muzikinių topų, kuriuose taip pat atsidūrė tiek su žymiąja daina, tiek apskritai. Aišku, Beissoul su Einiumi irgi išleido neblogą albumą, teko girdėti irgi keletą kartų gyvai,tai publikos labai mėgstami, ne tik dėl muzikos, bet ir Beissoul labai charizmatiška asmenybė. Ką veikia čia "Golden Parazyth", nežinau, keliami į viršų dėl savo neskoningos, visai nestylish muzikos, monotonijos. Well...

Metų hiphopo grupė ar atlikėjas: Kadangi repu domiuosi mažiausiai, bet spėjų Lilo ir Innomine sėkme. Jama too young, too poor in rap. 

Metų albumas: Čia iš esmės turbūt viskas aišku. Nors pasigedau Butkutės labai labai. Jos sugrįžimas yra tikrų tikriausia bomba. O aš prie to, ką čia veikia Montvydas, pridėčiau ir Narkutę, Biplanus, na man neskanu. 

Marijonas Mikutavičius - „Lengvas būdas mesti klausytis“

Metų vaizdo klipas: 

Nors ir laimės Marijus, kurio klipe nieko ypatingo nematau, bet visgi esu vėlgi už Ten Walls - „Walking With Elephants“. Man turbūt vienas apskritai geresnių klipų šiemet lyginant ir su užsienio žvaigždėmis. Labai labai. Nustebau, jog šioje kategorijoje nebuvo Rasabasos "Interstellar". Labai skoninga, ir su ta mintimi, kai biudžetas mažas, bet vis tiek gali padaryt vat tokio {#}

Metų atlikėjas: Marijonas Mikutavičius - vėlgi, juk visada ir bet kokiuose muzikos apdovanojimuose būna vienas kitas, kuris laimi beveik viską arba tiesiog daugiausiai nominacijų, tai šiemet mes turėsim Marijų be abejonės, kažkaip stipriai jis čia driokstelėjo naują albumą, vaizdo klipai, koncertai, nors man nuo to nei šilta, nei šalta :D Aš daugiau Butkutės fanas ;)

Metų atlikėja: Džordana Butkutė - dar yra klausimų? Kam kas neaišku?:D

Metų popmuzikos grupė ar atlikėjas: Marijonas Mikutavičius - kažkaip iš esmės dvi vienodos nominacijos ir teks tam pačiam atlikėjui. 

Ok, dar ten Adomaitis yra, bet manau jam gėda būtų gauti šį apdovanojimą, nežinau kiek jis save laiko tuo the very pop atlikėju. 

Metų grupė: „Biplan“ - man rodos jie visada šioje kategorijoje nominuojami ir visad nesuprantu kodėl?? Man jau jie tokie išsikvėpę, nors ir išleido naują albumą va neseniai, bet jau man ši grupė ritasi į visų tų Bavarijų Avarijų lygį.

„Colours Of Bubbles“ - nu ne tas kalibras, kad taptų metų grupe, nors nors ir sparčiai žengiantys į priekį. 

Beissoul ir Einius - šaunuoliai, vat tokios muzikos, tokių kolektyvų Lietuvoje trūksta. Bet vėlgi metų grupe niekaip, ne šiuose apdovanojimuose. 

„Sel“ - tik dėlto, kad renka tūkstantines publikas ir visi marozai ir fyfačkos, bet mažesnio iq žmonės paklauso, reikia skirti gi dėmesio visiems visuomenės sluoksniams.

Leonas Somovas ir Jazzu - tiesiog duos jiems vieną apdovanojimą, duoklė kaip sakant už metus, surengė daug koncertų, turi didelį gerbėjų ratą, o ir ko gero grojamiausi radijo stotyse, na, juos daug kas myli, nepaisant Jazzu elgesio.

 

Apskritai šioje kategorijoje neaiškiai visi surinkti, labai skirtingų kalibrų grupės.


Atsakyti
Pazistu_Mykola
2014 m. gruodžio 15 d. 16:17:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

https://www.youtube.com/watch?v=mMB8i7JCpzo .  Be to, čia dar ir į Butkutės temą įsipaišo.


Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 15 d. 00:36:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tada remiantis tavo logika, ką vis dėlto groja ŽASai? Visi puikiai prisimenam, nuo ko jie pradėjo ir išgarsėjo.


Atsakyti
einaras13
2014 m. gruodžio 14 d. 23:34:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai reiškia, nes apimamas vienerių (!!!) metų intervalas, o ne visa karjera.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 14 d. 23:13:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na bet vienu metu Donatas buvo labai ant bangos. Tai gal ir nieko keista, kad ten dominavo. Nemanau, kad vien skaičiukai dainininko vertę parodo. Pati mačiau jį gyvai tris kartus. Laimei, dar tais laikais, kai nebuvo pradėjęs tos komercinės muzikytės groti. Tai tie matyti  jo pasirodymai buvo verti dėmesio, buvo ko paklausyt.  

Dėl Kaušpėdo... na nežinau, tiesą sakant. Gal tas Anties atgimimas suveikė? 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
RaudonaPieva
2014 m. gruodžio 14 d. 23:11:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Galima. Nes pirma jei tik vienas albumas turi kažkiek rock stiliaus, tai dar nereiškia, kad tai rock grupė ar atlikėjas. Prisiminkit ką seniau dainavo, tai pasidarys viskas aišku.

 


Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 14 d. 23:08:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na gal tada 2012 M.A.M.A. Ten Donatas Montvydas dominavo. https://www.muzikosapdovanojimai.lt/lt/laimetojai/m-a-m-a-2012/ Ir - pažintys / draugiški / kolegiški santykiai su komisijos nariais. 

Na aš jau nebepamenu, kas ir kaip toj M.A.M.A. 2012 buvo, bet ten Donatas Montvydas tikrai ne dėl pilnų salių ir puikių albumo pardavimų nominuotas buvo... Eurovizija, aišku, suveikė, bet tai ir dar kažkur kažkas tikrai buvo. 

Su "Antim" lyg irgi ne visai švaru - ar komisijoj nebuvo pats Kaušpėdas?

Arba aš čia kažką painioju su kitais apdovanojimais.... bet kad daugiau tokių aistras keliančių kaip ir neturim... {#}


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 14 d. 22:00:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O kas blogai pernai? Kas čia taip akivaizdžiai per pažintis laimėjo?

Specialiai pasikėliau: 

https://www.muzikosapdovanojimai.lt/lt/laimetojai/m-a-m-a-2013/

Jazzu dominavo. Bet tai kažin ar ji ten visų draugė ? 

Jei pagal pažintis tai kiekvienais metais turėtų Mikutavičius laimėt {#} Visų jis ten draugas. Betgi žmogus labai charizmatiškas, tai ir nekeista, kad daug draugų turi pramogų pasaulyje.

Beje, kuris verčiausias metų albumo titulo, aš nežinau. Jei man patiko koncertas, tai dar nereiškia, kad būčiau šioje vietoje už Mikutavičių. Vienas dalykas, visų kitų nesu perklausiusi. O Mikutavičius albume irgi nebuvo vien tik stiprios dainos. 

 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 14 d. 19:30:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Bet tai vis dėlto.... Žiūrint į Grammy, kas labiausiai akis drasko - kai šalia Stingo atsiranda va tokia va Lady Gaga ir į ją panašūs. Kažkaip norisi tikėt, kad ankstesnieji Gramiai buvo dalinami ne tik už komercinę sėkmę, bet ir už muzikos kokybę. Dabar liko tik gryna komercija... Su M.A.M.A. yra kiek kitaip. Nu aišku, komercinė sėkmė šiuo atveju galbūt tegali būt vienintelis kriterijus (atsižvelgiant gal ne tiek albumų pardavimus, kiek koncertų lankomumą), bet vis dėlto... Čia kažkaip persveria ne kokybė ir kiekybė, kiek tai, kas ką pažįsta... Labai norėčiau klyst, bet praėję apdovanojimai tą tik patvirtino. 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 14 d. 18:59:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Rutone, tai būtent , kad Gammy'iai net laaabai nusivažiavo. Linkiu, kad mūsiškiai M.A.M.A liktų nors kiek objektyvesni. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 14 d. 18:55:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jurga laimės nominaciją, tai praktiškai neįmanoma, kalbėjau labiau bendrai apie jos muzikos kokybe pastaruoju metu.

Tai va, kad liūdniausia dalis M.A.M.A. apdovanojimuose yra labiau asmeninės simpatijos nei kokybiška muzika... Nebent šį kartą viskas pasikeis. Nors stebuklais aš netikiu. Čia tokie vardai labiau atsiduria, nes neva reikia konkurencijos. Taip, mano požiūris į M.A.M.A. tapo ciniškas, nes jau pakankamai sugebėjo nuvilt.... Nors pretendavo tapt lietuviškaisiais Grammy (nors gal pernelyg garsiai pasakyta), bet.... Kita vertus, tie patys Grammy'ai nusivažiavo nė kiek ne mažiau... Čia jau bus į šoną, bet man tiesiog siaubingą šleikštulį kelia ir vedėjai "radistai" - didesnio išsi3,14sinėjimo nemačiau ir šiaip - nu tie du (tikiuosi, tik apsimetėliai) idiotai verčiau tegu lieka tik radijuj - nu negali jie tokio lygio renginių vest, negali.... 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 14 d. 18:48:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš čia tik atsakiau į tą frazę, kad viso labo tik vieną dainą Vilija sukūrė {#}

Taip, sutinku, kad skirtingus žmones veikia skirtingos emocijos. Ir iš esmės beprasmiška ginčytis, kurio ir kokia muzika geresnė. Nors Selo muzikos neklausau, bet kaip savo žanro atstovą aš jį tikrai gerbiu. Šiaip netgi nėra taip, kad visai jo muzikos neklausau (išskyrus tokią kaip "Dūžtantys perlai", nežinau, gal kitaip ta daina vadinasi, bet kas ją girdėjo, tai tikrai žinos, apie ką aš). Tik tiek, kad manęs ji taip stipriai neveža. Ir jei lyginti su Marijonu, Marijono muzika žymiai įvairesnė. Nuo visiško popso, himnų, smagių dainuškų iki rimtos ir gilios muzikos su labai kokybiškais tekstais. Taigi kad ir vakarykščiame koncerte buvo gan didelė muzikos įvairovė ir automatiškai plati jausmų/emocijų amplitudė. Ir iš pačio atlikėjo - nuo strakaliojimų ir bajeriukų, gitaros "pjaustymo" iki klūpėjimo dainuojant, visiško panirimo į muziką, nuostabių fleitos garsų (Neda),  gulėjimo ant žemės. 

 

Tas parašas tai gal laikinas. Bet dabar tai taip {#} Nutolau nuo lietuviškos muzikos, bet, pasirodo, yra dėl ko ir sugrįžti. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 14 d. 18:47:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Visiškai pritariu. Prašyčiau pataisyt, jei klystu... M.A.M.A. 2012 (tai pernai) jii buvo nominuotas, M.A.M.A. 2013 (šiemet) susišlavė daug apdovanojimų. Tai kaip ir gana, a? O šiųmetei (kitų metų) M.A.M.A.i - už ką??? Va todėl ir sakau, kad "objektyviosios" komisijos ausys kyšo... 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 14 d. 18:38:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O Montvydas, atleiskit tokios muzikos gerbėjai {#}, į nominacijas papuolė, manyčiau, iš inercijos. 

Gerbiu jį kaip asmenybę ir laikau talentingu, bet visai negerbiu už tai, kokiu muzikiniu keliu pasuko {#}


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 14 d. 18:38:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jo, tavo parašas kaip ir nurodo tavo simpatijas {#}. Visiškai tikiu, kad taip ir buvo, tiesiog pats nebuvau, tai negaliu vertinti. O skirtingiems žmonėms veikia skirtingos emocijos. Neveltui SEL didžiausią uždarą koncertą Lietuvoj (iš Lietuvos atlikėjų) surengė. Čia šansai tikrai apylygiai.

 

Jo? Praleidau, reiškia, kažkaip tą albumą. Na, atsiimu žodžius tada. Anyway, komentaras buvo truputį apie ką kita, ne tik išleistų albumų skaičių ar uždirbtų pinigų kiekį {#}.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 14 d. 18:29:14 2014-12-14 18:33:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Metų koncertinė grupė ar atlikėjas vienareikšmiškai rinkčiau Marijoną. Tiek įvairiausių emocijų ir nuostabos nesu patyrusi jokiame lietuviškame koncerte. Jo charizmai , šou vedėjo sugebėjimams (koncerte), nuoširdumui, emocionalumui, energijai neprilygs turbūt nė vienas lietuvių atlikėjas. 

Aišku, kad tai įvertinti, reikia pačiam pamatyti. 

 

Velniux, pati nuo Vilijos atitolau {#}{#}, bet juk ji tikrai ne vieną dainą sukūrė. Visą albumą  šiemet išleido. Nors... objektyviai vertinant metų atlikėjos nominacijos turbūt labiausiai nusipelno Butkutė. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 14 d. 18:16:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Koncertų daug. Albumas "Breaking The Line" praeitų metų, bet buvo keletas naujų kūrinių šiemet kartu su Bareikiu. Orlova išvis nežinau kiek laiko dingus buvo, tik pamatęs nominaciją apskritai prisiminiau, kad ji dar "karjeros" nebaigė {#}. Matačiūnaitė irgi viso labo vieną dainą sukūrė, nors aišku, dalyvavimas Eurovizijoj daug prideda. Nesakau, kad Jurga laimės nominaciją, tai praktiškai neįmanoma, kalbėjau labiau bendrai apie jos muzikos kokybe pastaruoju metu.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 14 d. 18:09:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Labai praktiškas požiūris. AŠ savo spėjimus sudėliojau prisimindama pernykščius apdovanojimus ir šiaip.. nu savi saviems juk duos eilinį kartą. 

Beje, o kodėl Jurga pretenduotų į metų atlikėją? Nieko neturiu prieš ją, bet kažkokios ryškesnės veiklos šiemet kaip ir nepastebėjau. Na taip, "Auksiniam balse" ji tikrai neprastai pasirodo, kaskart artrandu kažko, už ką ji nusipelno mano simpatijų.


Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 14 d. 17:58:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ok, aš irgi pasidalinsiu tiek savo nuomone, tiek spėjimu.

Metų proveržis:

„Jama & W“ tikrai verčiausi. Bet žinant vertinimus, matyt laimės "Neteisėtai Padaryti". "WL" per daug kokybiškas undergroundas, kiti du išvis negirdėti.

Metų roko grupė ar atlikėjas:

Aš būčiau už "Monkey Tank", žinoma, bet jiems šansų praktiškai nėra. "CoB", "Pelenai" ir tas pats "Žalvarinis" irgi būtų verti, bet praktiškai neabejoju, kad laimės vienintelė nominantė, kuri iš tikrųjų net nelabai turėtų būt priskiriama prie šios grupės - Džordana. Taip, pop roką galima pritempt iki roko, bet čia matyt specialiai padaryta, kad vis vien kiekvieną nominaciją laimėtų popsas, kitaip visa MAMOS koncepcija žlugtų. Taip, ji išleido bene labiausiai į roką orientuotą albumą per savo karjerą, bet tai vis vien yra toliau roko nei tas pats Mikutavičius, jau nekalbant apie kitus nominantus šitoj kategorijoj (gal nebent "CoB" yra kiek labiau ant ribos).

Metų alternatyvios muzikos grupė ar atlikėjas:

Laimės „ba.“ Tiesiog marketingas. Verčiausias, aišku, Bareikis, bet jo ne tas tipažas, kad gautų tokio pobūdžio apdovanojimą.

Metų koncertinė grupė ar atlikėjas:

Čia bene įdomiausia nominacija, sakyčiau, bet kuris gali laimėt, gal tik "NP" šansai mažesni. Pačiam čia sunku būtų vertinti, nes nebuvau nei vieno iš jų koncerte, bet turbūt rinkčiausi Mikutavičių. Daugiausiai šansų laimėt gal duočiau Sel, bet čia favorito praktiškai nėra.

Metų elektroninės muzikos grupė ar atlikėjas:

Ten Walls“ laimės. Ir vienodai rodo, kad jei ne tas velnias žino dėl ko taip išpopuliarėjęs gabalas, niekas apie šitą projektą apskritai nežinotų. O dabar, kai viena daina prasimušė į Anglijos Top 10, tiesiog MAMA kaip ir nebeturi teisės rinktis ir duot apdovanojimą kitiems. Nesvarbu, kad Beissoul dešimt kartų kokybiškesnį produktą kuria. Tiesiog, čia ne kokybės, o piaro konkursas.

Metų hiphopo grupė ar atlikėjas:

"Jama & W" gautų mano balsą, bet Lilas su Innomine irgi verti laimėti. Sakyčiau, kad vieni iš jų ir turėtų pasiimt. Kiti irgi žinomi vardai daugiau mažiau, bet šiemet nieko ypatingo nepademonstravo.

Metų albumas:

Marijus Mikutavičius - „Lengvas būdas mesti klausytis“, jei būtų mano valia, laimėtų šitą be didesnės konkurencijos. Visgi Adomaitis, sakyčiau, turi ne ką mažesnius šansus. Gal statyčiau už MM, bet čia labai "close call".

Metų vaizdo klipas:

Laimės "Ten Walls" vėlgi, dėl jau įvardintos priežasties. Nors čia akivaizdus favoritas kokybės prasme turėtų būt Mikutavičius. Kas tikrai stebina, kad Lubio "Karnavalas Baigės" net nėra tarp nominantų.

Metų atlikėjas:

Marijus Mikutavičius turbūt ir čia būtų mano favoritas, nors ir Bareikis būtų vertas. Bet čia vėlgi kova vyks tarp Marijono ir Adomaičio, manau.

Metų atlikėja:

Džordana Butkutė  laimės, matyt, be didesnės konkurencijos, nors Jurga, mano nuomone, savo kūryba stovi keliom galvom aukščiau. Buvo laikas, kai ji tikrai galėjo drąsiai varžytis dėl tokių titulų, kai dar kūrė plačiosioms masėms (ale "Nebijok" tipo dainos). Tai, ką ji daro dabar, neturi nieko bendro su pop scena, bet yra tiesiog neįtikėtinai kokybiška vertinant net ne lietuviškais, o pasauliniais standartais. Tiesiog, ne pop apdovanojimuose.

Metų popmuzikos grupė ar atlikėjas:

Marijonas. Vėlgi, beje, ta pati konkurencija su Adomaičiu. Matyt pasidalins jie tas nominacijas, kažkur laimės vienas, kažkur kitas.

Metų grupė: Laimės arba Sel, arba Leonas Somovas ir Jazzu. Kitiems nėra šansų beveik. Savo balsą turbūt atiduočiau Beissoul.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2014 m. gruodžio 14 d. 17:24:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mano nuomonė (ne spėjimas, bet ką aš rinkčiaus, jei viską nulemtų mano balsas):

Metų proveržis:

„Neteisėtai padaryti“

Metų roko grupė ar atlikėjas:

Džordana Butkutė

Metų alternatyvios muzikos grupė ar atlikėjas:

„ba.“

Metų koncertinė grupė ar atlikėjas:

„Naktinės personos“

Metų elektroninės muzikos grupė ar atlikėjas:

„Golden Parazyth“

Metų hiphopo grupė ar atlikėjas:

Lilas ir Innomine

Metų albumas:

Marijus Mikutavičius - „Lengvas būdas mesti klausytis“

Metų vaizdo klipas:

Daug dvejojau, bet greičiausiai renkuos „Skamp“ - „Good Girl Gone Bad“

Metų atlikėjas:

Marijus Mikutavičius 

Metų atlikėja:

Džordana Butkutė

Metų popmuzikos grupė ar atlikėjas:

Marijus Mikutavičius (keista tai matyti, šiemet, kaip ir Džordaną, taip ir Marijų labiau mesčiau prie roko)

Metų grupė: Leonas Somovas ir Jazzu


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 14 d. 17:19:55 2014-12-14 19:25:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ten yra grupė arba atlikėjas. Taip kad viskas tvarkoj. Nebent stilistiškai kliūva. Bet kad tikrai rokavai skamba... Objektyviai įvertint galima. Va, paklausyk (nors taip, PAKARTOT albumą priskiria POP, bet kad ten POPmuzika nė nekvepia...): 

 https://www.pakartot.lt/#/album/kryzkeles

OK, bandom spėt (asmeninės simpatijos čia mažai ką reiškia, nes... jų kaip ir nėra):

Metų proveržis... Hmm, gal "Neteisėtai padaryti".. 

Roko atlikėjas/grupė - tik Džordana

Alternatyva... Sunkus atvejis, nes visai tokių neklausau.. Gal kaip ten Samas apasakė, "Šyp gou vaksed"

Koncertinė grupė/atlikėjas... Sunkus atvejis.... Džordana / Sel / Marijonas (neišsirenku)

Metų elektronika - Ten Walls (už pripažinimą svetur)

Metų hiphopas - pasuoju, išvis nieko negirdėjau, nežinau ir visai nekompetentinga man visai svetimam žanre...

Metų albumas. Nežinau. Džordanos čia tikrai trūksta.

Metų video. Tebus tas pats Ten Walls (nors manęs ir nekabina, betgi tarptautinis pripažinimas)

Metų atlikėjas. Nu tebus Marijonas. O ko čia ir vėl kišamas Montvydas, galva neišneša... Gal užtenka asmeninių simpatijų rodymo? "Nešališka" komisija... Hahaha.

Metų atlikėja. Tebūnie Džordana. Jos sugrįžimas buvo įspūdingas. Nors ir nesu gerbėja, turiu pripažint, kad ją mylinčių tikrai daug. O ką čia Vilija veikia? Kad Eurovizijoj "dainavo"? Priminkit, kuo ji nusipelno metų atlikėjos nominacijos. Nepamenu.... {#}

Metų pop. Nu gal Marijonas. Ką čia ir vėl veikia Montvydas, nesuvokiama. Atleiskit, gerbėjai.

Metų grupė. "Leonas Somovas ir Jazzu". Patys žinot, už ką. O šiaip gal "Biplan".


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Marijonas Mikutavičius ir Aistė Smilgevičiūtė: legendinis „Meilės duetas“ atgimsta vaizdo klipe
1
0

Marijono Mikutavičiaus ir Aistės Smilgevičiūtės atliekamas „Meilės duetas“ – viena tų dainų, kurias pelnytai gali vadinti legendinėmis. Sukurtas prieš du dešimtmečius roko operai „Jūratė ir Kastytis“, šiandien kūrinys atgimsta naujai perrašytas ir pirmą k...
„Karklė” skelbia: šią vasarą scenoje žibės ryškiausios lietuviškosios scenos žvaigždės
0
0

Muzikos ir pramogų festivalis „Karklė” „nestabdo“: vos prieš savaitę lietuviškąją muzikinę eilutę papildę elektroninės muzikos virtuozo „Ten Walls“ vardu, šiandien organizatoriai atskleidžia dar daugiau pirmo ryškumo žvaigždžių, kilsiančių į rugpjūčio 12-...
Lietuvos muzikantai kreipiasi į  pasaulinę „Youtube“ bendruomenę: netylėkite, nebijokite, neišsisukinėkite!
4
0

„Šiuo metu pasaulyje nieko nėra svarbiau nei stabdyti Rusijos agresiją Ukrainoje“, – sako Lietuvos muzikantai ir pasaulinėje platformoje „Youtube“ visų savo dainų viršelius keičia į Ukrainos vėliavą. „Tylėti šiuo metu – nusikaltimas. Turime Ukrainą palaik...
Marijonas, Iglė ir Karina: nauja dainos „Baigėme mokyklą“ versija, kokios niekas nesitikėjo
0
0

„Smagu, kad senos dainos gali taip pasikeisti, jos tarsi gauna antrą gyvenimą. Jei kūrėjai norėjo man padaryti siurprizą, tai jiems tikrai pavyko“, – sako Marijonas Mikutavičius. Dainininkas nė neįsivaizdavo, į ką pavirs paprastu remiksu turėjęs būti lege...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


The Subways The Subways
7,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

09:58 - Konditerijus
David Gilmour - The Piper's Call
10:02 - Silentist
Mike Pinder
10:01 - Silentist
Mire dar vienas Moody Blues narys.Mike Ponder '(
00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 5
  Neregistruotų vartotojų: 270
  Iš viso užsiregistravę: 73335
  Naujausias narys: Ausriokas
  Šiandien apsilankė: 444842