Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!





  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Peržiūrėta kartų:    Data:
Esamas tekstas

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (103)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
bloo_jeans
2010 m. birželio 14 d. 19:45:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Samarrra rašė:
marvelfreak rašė:
Crazyz rašė:
jasaz rašė:
norejos, kad Belgija arba Azerbaidzanas laimetu, nieko ipatingo tos vokietes pasirodimas ir daina, nors ir ji daugiausiai tasku surinko, bet Europos rekcija buvo vidutiniska

Tu juokauji turbūt dėl Azerbaidžiano? Apgailėtina tiek vokalistė, tiek daina, nusidainavusi komercinė šiukšlė.
____________

Balsavau už Vokietiją ir mano balsas pasiteisino. Nors daina, tiek atlikėja savo balsu labai užneša į L.Allen, bet man patiko.

Keista, jog tiek daug balsavo už Turkija, gi ne standartas Eurovizioje. Ir tie patys rumunai, keistai čia jie trečią vietą paėmė.

HAHA, britai liko paskutiniai, like always. Ir sparneliai vieni iš paskutiniųjųD

Geras tas flashmob'as ;]


O tu juokauji del tos naces? Apgailetina ji.. Safura buvo pajegiausia.. ir kai nervina kai tokie prikisa ta komercija, kas seis laikais ne uz pinigus a ? Visi nori uzsidirbt. Tai cia dabar mat gaudyk kas komercija kas ne, man pwz nera pointo del to galva sukt, svarbu muzika gera.


Nace? Paskaityk jos biografija, zmogau ! Ji turi zydisko kraujo is senelio puses! Negaliu skaityt tokiu apgailetinu komentaru.

Žydiško kraujo??? Tai čia dar blogiau, nei būt nace.... |-(

Atsakyti
Samarrra
2010 m. birželio 3 d. 21:03:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
marvelfreak rašė:
Crazyz rašė:
jasaz rašė:
norejos, kad Belgija arba Azerbaidzanas laimetu, nieko ipatingo tos vokietes pasirodimas ir daina, nors ir ji daugiausiai tasku surinko, bet Europos rekcija buvo vidutiniska

Tu juokauji turbūt dėl Azerbaidžiano? Apgailėtina tiek vokalistė, tiek daina, nusidainavusi komercinė šiukšlė.
____________

Balsavau už Vokietiją ir mano balsas pasiteisino. Nors daina, tiek atlikėja savo balsu labai užneša į L.Allen, bet man patiko.

Keista, jog tiek daug balsavo už Turkija, gi ne standartas Eurovizioje. Ir tie patys rumunai, keistai čia jie trečią vietą paėmė.

HAHA, britai liko paskutiniai, like always. Ir sparneliai vieni iš paskutiniųjųD

Geras tas flashmob'as ;]


O tu juokauji del tos naces? Apgailetina ji.. Safura buvo pajegiausia.. ir kai nervina kai tokie prikisa ta komercija, kas seis laikais ne uz pinigus a ? Visi nori uzsidirbt. Tai cia dabar mat gaudyk kas komercija kas ne, man pwz nera pointo del to galva sukt, svarbu muzika gera.


Nace? Paskaityk jos biografija, zmogau ! Ji turi zydisko kraujo is senelio puses! Negaliu skaityt tokiu apgailetinu komentaru.

____________________
Samara: Seven days:)
Atsakyti
GabOks
2010 m. birželio 1 d. 13:37:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Inerty217 rašė:
GabOks rašė:
Stripped rašė:
GabOks rašė:
Normali ta Vokietija ko cia pykstat jug Lietuva dave jai 10 balu Siaip Turkija ir Azerbaidzanas patiko. Izraelis Visai nusidainavo... Ukraina irgi .... Gruzija graziai padainavo ;} O kitu kazkaip nlbj ir isiminiau ;}

NIEKAS finale nedainavo geriau,nei Ukrainos dainininkė...

Jei niekas geriau nedainavo geriau nei ukraina tai kodel ji nelaimėjo?


Kalba eina apie muzikos vertinimo lygį, jei Graikija ar koks Azerbaidžanas buvo aukščiau už Ukrainą, tai viskas kaip ir aišku. Ukrainos daina buvo ne eurovizinio lygio (šiek tiek aukščiau), todėl ji buvo tik iš dalies įvertinta (10 vieta gan neblogai).

________________________________________ ________________________

Šiaip renginys buvo puikus, smagus, pastebėjau, kad per daug dark wave muzikos klausau

Aukščiau eurovizinio lygio? ten jug balsuoja žmonės kokia daina jiems patiko už tą ir balsavo. Nereiškia jei tau ta daina patiko tai ji yra aukščiau kitų. Šiemet laimėjo Vokietija reiškia ji buvo geriausia ( Bent jau daugumai žmonių). Ir be to gal Ukrainos Atlikėjos atlikimas buvo puikus bet daina buvo nuobodi manęs ji neužkabino tokia kaip lopšinė



____________________
When I get older, I will be stronger They’ll call me freedom, just like a Waving Flag ...
Atsakyti
Problematique
2010 m. gegužės 31 d. 19:14:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Vis dėlto netoli tiesos buvau - spėjau, kad turkai laimės. Lengvai įsimenanti jų daina, įdomus sprendimas su robotais, daug šviesos efektų, šioks toks (kol kas) neformatas, bet kas ten žino, kas yra 'formatas' Eurovizijoj. Vienais metais rokas, kitais - saldžiausias popsas, trečiais - alternatyva ar dar kas. Eurovizija ir yra toks dalykas, kad niekada negali nuspėti, ko šiemet užsigeis liaudis.
O vokietė... Manau, jos laimėjimo priežastis - paprastumas. Visiškas. Jau vien apranga - kas gali būti kukliau ir paprasčiau už juodą suknelę? Daina irgi ne pati sudėtingiausia. Svarbiausia - ne verksminga baladė.

Atsakyti
saaulyytee
2010 m. gegužės 31 d. 09:12:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
france rašė:
Mano nuomone, laimėti turėjo Turkija, nes jų pasirodymas buvo geriausias.

Mačiau finalinį turkų pasirodymą su robotu.
Kažkuo jis man prisimė japonus (aukštosios technologijos).
Jie buvo verti laimėti dėl to, kad išsiuntė ne popso grupę, kaip visi, o roko atlikėjus. Tokiu principu "praspjovę" Lordi yra visus. Kartkartėm atsiranda šalių, kurie išsiunčia roko atlikėjus, bet tai ne visada pasiteisina.
Lygtais pernai suomiai vėl siuntė roko grupę, bet nepasiteisino tai.

O aš 10-uką dedu Belgijai - paprasta ir nuoširdu.

____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
Atsakyti
arc9944
2010 m. gegužės 30 d. 22:31:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Veltui sugadinau laika ziuredamas eurovizija

Atsakyti
Inerty217
2010 m. gegužės 30 d. 22:16:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Tai va, buvo proga paklausyti to, ko paprastai vengiu. Pirmo pusfinalio nemačiau, antru nusivyliau (daugiau nebežiūrėsiu), finale visumoje dauguma dainų pasirodė lyg ir neblogos (eurovizijos lygyje).

Eurovizinės pasirodė Danijos, Airijos, Rumunijos dainos; Belgijos atstovas puikiai bendravo su publika; Ukrainaos daina buvo kaip ir profesionaliausia, labai patiko raudonų spalvų temos ir atlikimas (puiku, kad viena daininkė sugebėjo sukurti tokią galingą atmosferą); iš Didžiosios Britanijos tikėjausi kažko žymiai geresnio, atlikėjas nusidainavo, o apie pritariantįjį vokalą iš vis nekalbu; nesupratau, kas gali balsuoti už Graikijos ar Serbijos dainas; Rusijos kažkaip gerai susiklausė ir dar norėjosi klausytis; maniau Izraelis pasitaisys ir t. t.

Ir, Vokietijos daina nieko ypatingo, ko gi ji taip buvo reklamuojama... Vienu žodžiu, buvo geresnių... Bet sveikinu laimėjus.

Atsakyti
Inerty217
2010 m. gegužės 30 d. 21:46:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
GabOks rašė:
Stripped rašė:
GabOks rašė:
Normali ta Vokietija ko cia pykstat jug Lietuva dave jai 10 balu Siaip Turkija ir Azerbaidzanas patiko. Izraelis Visai nusidainavo... Ukraina irgi .... Gruzija graziai padainavo ;} O kitu kazkaip nlbj ir isiminiau ;}

NIEKAS finale nedainavo geriau,nei Ukrainos dainininkė...

Jei niekas geriau nedainavo geriau nei ukraina tai kodel ji nelaimėjo?


Kalba eina apie muzikos vertinimo lygį, jei Graikija ar koks Azerbaidžanas buvo aukščiau už Ukrainą, tai viskas kaip ir aišku. Ukrainos daina buvo ne eurovizinio lygio (šiek tiek aukščiau), todėl ji buvo tik iš dalies įvertinta (10 vieta gan neblogai).

________________________________________ ________________________

Šiaip renginys buvo puikus, smagus, pastebėjau, kad per daug dark wave muzikos klausau

Atsakyti
GabOks
2010 m. gegužės 30 d. 21:12:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Stripped rašė:
GabOks rašė:
Normali ta Vokietija ko cia pykstat jug Lietuva dave jai 10 balu Siaip Turkija ir Azerbaidzanas patiko. Izraelis Visai nusidainavo... Ukraina irgi .... Gruzija graziai padainavo ;} O kitu kazkaip nlbj ir isiminiau ;}

NIEKAS finale nedainavo geriau,nei Ukrainos dainininkė...

Jei niekas geriau nedainavo geriau nei ukraina tai kodel ji nelaimėjo?


____________________
When I get older, I will be stronger They’ll call me freedom, just like a Waving Flag ...
Atsakyti
TaPatiOlivija
2010 m. gegužės 30 d. 20:08:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
MazGiuKea rašė:
Jetus...visai ta vokietė man nepatiko.....lyginant su kitomis dainomis, tikrai buvo daug vertesnių nugalėt negu vokietė...ehh...
pritariu...


Atsakyti
MazGiuKea
2010 m. gegužės 30 d. 20:02:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Jetus...visai ta vokietė man nepatiko.....lyginant su kitomis dainomis, tikrai buvo daug vertesnių nugalėt negu vokietė...ehh...

Atsakyti
bloo_jeans
2010 m. gegužės 30 d. 19:24:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Crazyz rašė:
Ne, viskas priklauso nuo pasirodymo, užtenka tik geros dainos ir gero atlikimo.

Tai taip taip, bet mano nuomone to vokieciai neparode, o turkai parode


Atsakyti
Crazyz
2010 m. gegužės 30 d. 19:02:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ne, viskas priklauso nuo pasirodymo, užtenka tik geros dainos ir gero atlikimo.

Atsakyti
france
2010 m. gegužės 30 d. 18:50:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Mano nuomone, laimėti turėjo Turkija, nes jų pasirodymas buvo geriausias.

____________________
Never think too much. Everything's simple.
Atsakyti
bloo_jeans
2010 m. gegužės 30 d. 18:16:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Vertesniu dainu laimet nei Vokietija ten buvo piiilna Pvz.: Turkija, Prancuzija, Belgija ir t.t.. Nu nzn man asmeniskai ta vokietka nepatiko...

Atsakyti
Stripped
2010 m. gegužės 30 d. 16:17:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
GabOks rašė:
Normali ta Vokietija ko cia pykstat jug Lietuva dave jai 10 balu Siaip Turkija ir Azerbaidzanas patiko. Izraelis Visai nusidainavo... Ukraina irgi .... Gruzija graziai padainavo ;} O kitu kazkaip nlbj ir isiminiau ;}

NIEKAS finale nedainavo geriau,nei Ukrainos dainininkė...

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Stripped
2010 m. gegužės 30 d. 16:12:11
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Vertinant dainos profesionalumą - Geriausia buvo Ukrainos daina ''Sweet People''.Tik šita daina,vienintelė buvo verta pirmos vietos.

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Obscurans
2010 m. gegužės 30 d. 15:39:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
marvelfreak rašė:
Crazyz rašė:
jasaz rašė:
norejos, kad Belgija arba Azerbaidzanas laimetu, nieko ipatingo tos vokietes pasirodimas ir daina, nors ir ji daugiausiai tasku surinko, bet Europos rekcija buvo vidutiniska

Tu juokauji turbūt dėl Azerbaidžiano? Apgailėtina tiek vokalistė, tiek daina, nusidainavusi komercinė šiukšlė.
____________

Balsavau už Vokietiją ir mano balsas pasiteisino. Nors daina, tiek atlikėja savo balsu labai užneša į L.Allen, bet man patiko.

Keista, jog tiek daug balsavo už Turkija, gi ne standartas Eurovizioje. Ir tie patys rumunai, keistai čia jie trečią vietą paėmė.

HAHA, britai liko paskutiniai, like always. Ir sparneliai vieni iš paskutiniųjųD

Geras tas flashmob'as ;]


O tu juokauji del tos naces? Apgailetina ji.. Safura buvo pajegiausia.. ir kai nervina kai tokie prikisa ta komercija, kas seis laikais ne uz pinigus a ? Visi nori uzsidirbt. Tai cia dabar mat gaudyk kas komercija kas ne, man pwz nera pointo del to galva sukt, svarbu muzika gera.

Naci tu naci

Atsakyti
The_Wicked_One
2010 m. gegužės 30 d. 15:36:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Lycanthropy rašė:
Local_Sherif rašė:
Man tos vokietės besiklausant gerklę skauda. Tas jo akcentas ir balsas.. nu nesuprantu. Man labiausiai patiko turkai ir ukrainietė.. ir šiaip buvo vertesnių dainų laimėt nei šita.

Dėl akcento tai nepatariu tada į angliją važiuoti,nes jos akcentas ne į vokišką,o grynai į britišką panašus ir mano ausiai labai gražiai atidirbtas. dėl dainos tai žinoma kiekvienam savo. man tiesą pasakius labai patiko, buvau už ją arba už turkus. Kipro daina dar ganėtinai gerai susiklausė
Nesupratau tik ko ta danija taip aukštai,nes kai išgirdau pirmą kartą dainą tai pamaniau,kad paėmė The Police-every breath you take,nuėmė Stingo vokalą ir uždėjo savo. Nors aišku,eurovizijoj retai ką originalaus pamatysi.

teko ir Anglijoj būt ir šiaip daug kartų girdėt tą britišką akcentą, bet tai, kaip dainavo Lena yra paprasčiausiasi kalbos kraipymas.

____________________
STAND UP. SPEAK UP. Say NO to racism. _____________________ Aš gerai rusiškai keikiuosi. Nesidžiauk, brolau, alaus neparnešęs. _________________ svarbiausios gyvenimo tiesos: 1. Alus tinka gerti su bet kuo, ypač su alumi. 2. Kam gerti alaus mažai, jei galima daug. 3. Nėra dalykų, kurių vertės negalima išmatuoti alumi. 4. Aluje nepaskęsi 5. skaudžiausia tiesa: viso pasaulio alaus neišgersi. 6. bandelės yra 3 kartus skanesnės, jei tai yra alus. 7. nėra progos, kuriai esant negalėtum gerti alaus ir nėra alaus, prie kurio neatsirastų progos. 8. nėra sveikatos, kurios nepataisytų alus. to be continued.. Galimybių teorija: alus gali būti neskanus tada, jei ta nėra alus.
Atsakyti
marvelfreak
2010 m. gegužės 30 d. 15:30:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Crazyz rašė:
jasaz rašė:
norejos, kad Belgija arba Azerbaidzanas laimetu, nieko ipatingo tos vokietes pasirodimas ir daina, nors ir ji daugiausiai tasku surinko, bet Europos rekcija buvo vidutiniska

Tu juokauji turbūt dėl Azerbaidžiano? Apgailėtina tiek vokalistė, tiek daina, nusidainavusi komercinė šiukšlė.
____________

Balsavau už Vokietiją ir mano balsas pasiteisino. Nors daina, tiek atlikėja savo balsu labai užneša į L.Allen, bet man patiko.

Keista, jog tiek daug balsavo už Turkija, gi ne standartas Eurovizioje. Ir tie patys rumunai, keistai čia jie trečią vietą paėmė.

HAHA, britai liko paskutiniai, like always. Ir sparneliai vieni iš paskutiniųjųD

Geras tas flashmob'as ;]


O tu juokauji del tos naces? Apgailetina ji.. Safura buvo pajegiausia.. ir kai nervina kai tokie prikisa ta komercija, kas seis laikais ne uz pinigus a ? Visi nori uzsidirbt. Tai cia dabar mat gaudyk kas komercija kas ne, man pwz nera pointo del to galva sukt, svarbu muzika gera.

Atsakyti
marvelfreak
2010 m. gegužės 30 d. 15:22:38
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ne nu laimejo kas neturejo laimet kaip ir visad blemba As buvau visu 100% uz Azerbajan safura. Nu jos daina buvo ziauriai kabinanti, zodziu tikra eurovizine daina.. O ten ta lena sudu sudas..Kazkaip meginau isiklausyt nes visgi laimetoja nu bet nzn nzn isvis be rysio.. kaikuriu skoniai skiriasi kaip reikiant.

Atsakyti
dove
2010 m. gegužės 30 d. 15:00:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
patiko man visa eurovizija, kaip visalaika buvo nesamoningu dainų, bet šįmet buvo tikrai stiprios dainos, ir didžiulis pasirinkimas balsuoti.

Atsakyti
akilis
2010 m. gegužės 30 d. 14:55:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nezinau nlb man ta voketija patiko.... tokia paprasta net nlb isimenanti daina... pvz as buvau uz turkus, belgus ir prancuzus

Atsakyti
Crazyz
2010 m. gegužės 30 d. 14:28:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
jasaz rašė:
norejos, kad Belgija arba Azerbaidzanas laimetu, nieko ipatingo tos vokietes pasirodimas ir daina, nors ir ji daugiausiai tasku surinko, bet Europos rekcija buvo vidutiniska

Tu juokauji turbūt dėl Azerbaidžiano? Apgailėtina tiek vokalistė, tiek daina, nusidainavusi komercinė šiukšlė.
____________

Balsavau už Vokietiją ir mano balsas pasiteisino. Nors daina, tiek atlikėja savo balsu labai užneša į L.Allen, bet man patiko.

Keista, jog tiek daug balsavo už Turkija, gi ne standartas Eurovizioje. Ir tie patys rumunai, keistai čia jie trečią vietą paėmė.

HAHA, britai liko paskutiniai, like always. Ir sparneliai vieni iš paskutiniųjųD

Geras tas flashmob'as ;]


Atsakyti
LK5
2010 m. gegužės 30 d. 14:20:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Turkai buvo geriausi, o vokiete prastai dainavo gyvai. Dar man patiko rumunai

Atsakyti
jasaz
2010 m. gegužės 30 d. 14:15:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
norejos, kad Belgija arba Azerbaidzanas laimetu, nieko ipatingo tos vokietes pasirodimas ir daina, nors ir ji daugiausiai tasku surinko, bet Europos rekcija buvo vidutiniska

Atsakyti
Prophet
2010 m. gegužės 30 d. 13:51:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Sahja rašė:
Danija viską turėjo,kad laimėtų,net pati pabaiga,kai susikibo rankomis ir pakėlė,atrodė šauniai...Rumunija,tikra bomba daina ir net balsai malonūs...Vokietija ne taip blogai ir ne taip gerai,bet didelė valstybė,turi daug ir gerų kaimynų,ir susijusi su Turkija,taip ir laimėjo keletą lemtingų balsų...Bet šiaip 55 geriausia eurovizija(mano skoniui)...
Lietuva specialiai paima tokias dainas,kad nelaimėtų(,nors pastebėjau kai klausais audio skamba žymiai geriau,)kaip ir Norvegija,(nes antros finansiškai nepatemtų)o Lietuva tuo labiau...

Nesvarbu, kad nelaimėjo, bet jų daina geriausia buvo.

Lycanthropy rašė:
Local_Sherif rašė:
Man tos vokietės besiklausant gerklę skauda. Tas jo akcentas ir balsas.. nu nesuprantu. Man labiausiai patiko turkai ir ukrainietė.. ir šiaip buvo vertesnių dainų laimėt nei šita.

Dėl akcento tai nepatariu tada į angliją važiuoti,nes jos akcentas ne į vokišką,o grynai į britišką panašus ir mano ausiai labai gražiai atidirbtas. dėl dainos tai žinoma kiekvienam savo. man tiesą pasakius labai patiko, buvau už ją arba už turkus. Kipro daina dar ganėtinai gerai susiklausė
Nesupratau tik ko ta danija taip aukštai,nes kai išgirdau pirmą kartą dainą tai pamaniau,kad paėmė The Police-every breath you take,nuėmė Stingo vokalą ir uždėjo savo. Nors aišku,eurovizijoj retai ką originalaus pamatysi.

Ausiai labai gražus akcentas ? Man tai kaip tik taip ausį rėžia, jog neįmanoma klausyti.

____________________
http://www.last.fm/user/prophetas
Atsakyti
Lycanthropy
2010 m. gegužės 30 d. 13:20:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Local_Sherif rašė:
Man tos vokietės besiklausant gerklę skauda. Tas jo akcentas ir balsas.. nu nesuprantu. Man labiausiai patiko turkai ir ukrainietė.. ir šiaip buvo vertesnių dainų laimėt nei šita.

Dėl akcento tai nepatariu tada į angliją važiuoti,nes jos akcentas ne į vokišką,o grynai į britišką panašus ir mano ausiai labai gražiai atidirbtas. dėl dainos tai žinoma kiekvienam savo. man tiesą pasakius labai patiko, buvau už ją arba už turkus. Kipro daina dar ganėtinai gerai susiklausė
Nesupratau tik ko ta danija taip aukštai,nes kai išgirdau pirmą kartą dainą tai pamaniau,kad paėmė The Police-every breath you take,nuėmė Stingo vokalą ir uždėjo savo. Nors aišku,eurovizijoj retai ką originalaus pamatysi.

Atsakyti
Genqr
2010 m. gegužės 30 d. 13:11:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Tai istiesu del tu politiniu sumetimu sena kas belaimejo, finale visa laik zmones is visos europos mazdaug vieningai randa kazkuom jiems patikusi kurini ir uz ji prabalsuoju, na o likes topas tai jau tradicines is metu i metus
Tiesa,maloniai isklausyciau turkijos fanu, kas jiem taip jau patiko toje dainoje, nes taip ir likau nesuprates.

____________________
Norint sukurti zodi,reikia sugriauti tyla. Naujai harmonijai sukurti butinas chaosas. V.Briedis.
Atsakyti
Obscurans
2010 m. gegužės 30 d. 12:57:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Na, neprikiši, kad laimėjo politika, nes Vokietija - viena nemėgstamesnių visų valstybių.
Šiaip puiku. Pasakyta "in your face" save plačiai išreklamavusioms išblizgintoms mergaitėms iš Azerbaidžano, Armėnijos ir t.t.
Danija buvo OUT iš kažkokio švedų renginio dėl to, kad jų daina skamba kaip plagiatas, žiū, Eurovizijoj rado savo nišą...

Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Epica Epica
7,5

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

09:58 - Konditerijus
David Gilmour - The Piper's Call
10:02 - Silentist
Mike Pinder
10:01 - Silentist
Mire dar vienas Moody Blues narys.Mike Ponder '(
00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 191
  Iš viso užsiregistravę: 73335
  Naujausias narys: Ausriokas
  Šiandien apsilankė: 24180