Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Monologas pačiam sau [ dar viena diena veltui ]

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Šiandien Visą dieną praleidau namie. Ištisas valandas sėdėjau prie kompo. Gal ir beprasmiškai,. bet man taip patinka. Šiandien vienam puslapį [informacija nuslėpiama] diskutavau su keliais žmonėmis apie mirtį, apie savižudybę, savu noru pasitraukti iš šio gyvenimo...Apie problemas kokios gali sukelti pasiryžti rizikuoti...
Buvo įdomu, bent jau man..Gal ir turėjau ką pasakyti..Nežinau, bet padariau kelias išvadas.Aišku, jos jau senai visiems žinomos, bet į jas įsigilint vertėtų labiau...
Papraščiausiai, tas žmogus, kuris gali prieš save pakelti ranką nėra beprotis.
manau, kad jis yra drąsi asmenybė, kuri nebijo į gyvenimą žvelgti tikromis akimis. Ir jį suprasti savaip - teisingai. Gi kiekvienas žmogus yra teisus. Tokio nėra, kuris būtų neteisus. Nors ir įvyksta ginčas tarp dviejų diskutuotojų, bet, pripažinkim, jie abudu teisūs. Nes jie papraščiausiai yra žmonės...
Dar vieną prielaidą padariau, kad Bepročiai yra patys protingiausi žmonės [aišku, išimčių yra], bet pagalvokime. Kas tampa bepročiais dažniausiai..Ogi tie žmonės, kurie bando nusižudyti. O šios temos pasakoje aš jau minėjau, kad mano suopročiu, nusižudimas[bandymas to siekti] nėra kvaila, tai drąstiška, nors daug kas. Mūsų visuomenė įrodinėja, kad tai beprotiška ir absurdiška, bei šiurpu..
Tai va. Darau išvadas.
Aš nesakau, kad jos yra teisingos, aš tik taip mąstau. Nors kita vertus - teisingos. Gi visi žmonės teisūs, nesvarbu apie ką ir dėl ko...
 
 2005 m. kovo 7 d.

 2005 m. lapkričio 29 d.
 2005 m. liepos 11 d.
 2005 m. liepos 9 d.

Komentarai (21)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Genius_loci
2005 m. spalio 6 d. 16:33:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Meilė tolygu savižudybei..Tad galima ir šitaip žudytis.

____________________
I am the unmaker... I bring death to the beautiful dawn.
Atsakyti
nepravirkes_vaiksto
2005 m. kovo 8 d. 16:50:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
R-One
Ką žinai? Čia nieko žinot nereikia..Tiesiog.

____________________
[i] Rašau liniją
Atsakyti
R-One
2005 m. kovo 8 d. 13:36:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
.. manau, zinau, is kur tai..
..

.. be zodziu..

____________________
'aš nematomas jūros vėjas. aš mėnulio ryški šviesa. aš erdvė ir bekraštis laikas. aš tik taškas tuštumoje. aš aukščiausiai pakilęs paukštis. aš žemiausia žmogaus aistra. aš jau miręs, nors dar negimęs. aš esu ir manęs nėra.'
Atsakyti
nepravirkes_vaiksto
2005 m. kovo 8 d. 12:04:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
xdm

O jei ir realybej apie tai diskutuoju? tai kas tada?..Nesupratau trupučiuką.
Papraščiausiai mano mąstymas yra iškreiptai gražus šitu klausimu. Gilinuosi į tokias temas - man patinka. Ir kažkiek patirties [nežymiai] turiu.
Tiesiog reiškiu savo nuomonę ir tiek...

____________________
[i] Rašau liniją
Atsakyti
Puolusi
2005 m. kovo 7 d. 21:22:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
savizudybe-vienintele iseitis pazynt gyvenima.
mirtys padeda suprast ko gyvenimas yra vertas

____________________
Jesus died for somebody sind - but not for mine
Atsakyti
Velvet_skin
2005 m. kovo 7 d. 21:10:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Siaip ar taip..teigdami kad tai BLOGAI AR GERAI turim pripazint..pakelt pries save ranka, numojant i visus priestaravimus ar prasymus..velnishkai drasu(:
Ne kiekvienas gali nusizudyt..ne kiekvienas geba tai pasakyt garsiai..

Atsakyti
xdm
2005 m. kovo 7 d. 20:52:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nori žudytis? Žudykis!
Nori gyvent? Nemalk šūdo!

Jei tai ką parašei nepapasakojai nei vienam realiam žmogui, tikrai susimastyk


kaip viskas tobula ir paprasta kai šnekama apie kitus

Atsakyti
MoonStar
2005 m. kovo 7 d. 20:48:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Taip, drąsūs tie žmonės ir jie turi teisę rinktis... Bet jeigu žmogus nusižudo, o po kelių minučių pas jį ateina tai ko jis laukė visą gyvenimą....Ar verta tai daryti?

____________________
Akys aklos... Reikia ieskoti sirdim... =)
Atsakyti
Genius_loci
2005 m. kovo 7 d. 20:18:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Bet tai juk beletristika..

____________________
I am the unmaker... I bring death to the beautiful dawn.
Atsakyti
SUMagnolija41
2005 m. kovo 7 d. 20:08:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
turbut viena as cia kitaip mastau... man mirtis yra kazkas baisaus. kai gulejau ligoninej, daznai akyse aptemdavo, budavo ziaurei silpna, bet as suimdavau visas jegas ir bandydavau islikt... man pavyko... nezinau ar ilgam. siandien vel buvo tas pats..., tai man didziulis stresas. as bijau mirti. bijau nezinomybes. as bijau pradinkti, as nezinau ar bus kitas gyvenimas ir man gaila palikt artimu... noreciau jums smarkiai suimti ir papurtiti... ka jus darot??? neisivaizduojat koks gyvenimas yra svarbus, mano liga man padejo atvert akis...

Atsakyti
prispausta-medzio
2005 m. kovo 7 d. 19:56:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kazkas yra pasakes:
savizudybe - laikinu problemu ilgalaikis sprendimas.

na, as nevisai sutinku su sia nuomone. is esmes, as nesmerkiu savizudziu. uz tai, kad pasaulis nera geras. gyventi tikrai ne visiem yra gera. ir nereikia tu banalybiu,kad viskas bus gerai... nieko gerai nera... kai atrodo, kad jau gerai, tai butinai atsiranda kazkas tokio, kas vel nusmugdo i sielos dugna... ta rodo ir mano ir drauges patirtis. nors ji, aisku, nera didele...
manau, kad jei zmogus pasirinko savizudybe, tai jo kelias. jo sprendimas. ir nereikia nieko kaltinti... tiesiog taip ivyko...

Atsakyti
eglermknt
2005 m. kovo 7 d. 19:07:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
i will die someday i know
it's one of many life stupid shows
i'm waiting for my paradise in the hell . . .

krc as ir manau kad zudytis reikia daug drasos . . .bet visalaik yra del ko gyvent . . . .vien tik del idomumo . .. paziuret kas bus veliau . ..

____________________
Nežiūrėkite į save per daug asmeniškai.
Atsakyti
SUMagnolija41
2005 m. kovo 7 d. 19:06:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
zmogus kuris negali atsispirti blogai itakai yra psichologiskai silpnas

Atsakyti
beggi
2005 m. kovo 7 d. 18:39:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
xdm sake, kad taj savanaudiska. nesamone... jei kiti tave priverte taip padarysti, tai dar ju gaileti reikia?

Atsakyti
SUMagnolija41
2005 m. kovo 7 d. 18:01:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
savizudybe yra kiekvieno asmeninis reikalas, taciau jei yra noras zudytis, reiskia yra kazkas blogai nuo ko nori pabegt... taigi ta baime ar koki ten emociju sutrikima geriausiai gydo psichetras, ar psichologas. patikekit ar ten jau lankiaus

Atsakyti
meskiuke
2005 m. kovo 7 d. 17:57:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Pritariu tam ,kad savizudis yra ne beprotis , o protingas zmogus .

____________________
Ačiū...~
Atsakyti
SUMagnolija41
2005 m. kovo 7 d. 17:29:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
aliooooooooo, kas visiems atsitiko???? visus aplanke pesimistiski jausmai? galiu pasakyt kad i viska per daug rimtai ziurit, poto ir gaunas nesamones...

Atsakyti
ONYXiuke
2005 m. kovo 7 d. 16:28:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
hmm tiu tejus..zudytis rejkia dawg drasos..labaj

____________________
Draugai ateina ir iseina ,o priesai lieka
Atsakyti
Polley
2005 m. kovo 7 d. 15:26:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
iš dalies su tavim pilnai sutinku,ne daug tokių žmonių kurie nebijo sau kažką pasidaryti.dauguma nori,bet bijo...bet iš kitos pusės.. tas žmogus kuris nusižudo tiesiog yra silpnas...ne jam vienam pasaulis juodas...

____________________
"Pasaulį paliksim lygiai tokį patį kvailą ir bjaurų,kokį radome į jį atėję"....
Atsakyti
xdm
2005 m. kovo 7 d. 15:20:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Taip Bet jei esi protingesnis už kitus ir nori žudytis, atsakyk į klausimą kodėl turėtum nesižudyti?

Žinai. Yra geras vaistas
menesis be kompo ir visą dieną Stevie Ray Vaughan Padės

Susimastyk vėliau bus vėlų Tavo poelgiai savanaudiški, pamastyk

Atsakyti
ShadowOfDeath
2005 m. kovo 7 d. 13:58:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
"Ir jei Tave apkaltins, kad meluoji... Svarbiausia bus kuo PATS šventai tiki, net jeigu viską tik SUSIGALVOJAI. Bet TIKINTYS nebūna nuteisti.
Ir jei tau pripaišytų išdavystę, ir priesaikų nevykdymą šalia, tai Tu jiems atsakyk, kad pripažysti, tiktai IŠTIKIMYBĘ prieš SAVE."

Gal čia ir 'neprieko', bet teisinga.

"Ir jeigu tu norėtum nugalėti, tą jausmą kur maištauja Tavyje, tai tik viena proga yra laimėti: visai nedalyvauti kovoje..."

____________________
Delena.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2026 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Mumiy Troll Mumiy Troll
7,6

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

02:51 - einaras13
Padariau statistiką VdGG vs Rush siūlymo į dienos dainą klausimu. Kurią dieną aprašysiu blog'e, įdomių dalykų radau.
23:47 - 4Blackberry
Apskritai, senesniais laikais beveik visi kūrėjai pradėdavo su intencija tiesiog dalintis, be jokių monetizacijų. Tik vėliau už tai gavo atlygį. Dabar, deja, viskas korporatyvizuota (jei yra toks žodis), ir sunku pradėti be gero plano nuo pradžių.
23:39 - 4Blackberry
Na, skaitoma medija visai kitą auditoriją turi, bet ir palyginti gerokai mažesnė. Tokia jau tinklaraštininkų dalia. Na bet galiausiai, svarbiausia, kad veikla patiktų ir duotų kažko gero bent keliems žmonėms. Ko daugiau ir reikia.
23:37 - einaras13
Nebent tai darai kaip saviraiškos būdą neturėdamas noro gauti jokios grąžos. Bet man blog'o formatas mielesnis, aš kai noriu rašau tekstus savo tinkluose ir viskas. Skaitoma medija man visuomet bus pirmiau žiūrimos medijos.
23:36 - einaras13
Nu gerai, labiau reiktų kalbėti apie tinklalaidžių kūrimo / žiūrėjimo santykį. Dabar kūrėjų kaip prikakota, o žiūrinčiųjų nors auga, bet kiek vienam kūrėjui tenka žiūrėtojų? Dėl to ta niša man atrodo visai neperspektyvi.
23:35 - 4Blackberry
nenuobodžiautų.
23:35 - 4Blackberry
O YouTube tai nebūtinai įdėtas darbas yra lygu peržiūrų skaičiui. Bet irgi priklauso nuo turinio tipo. Bet mano nuomone, didžiausia YouTube populiarumo paslaptis yra skoningas ir subalansuotas turinio pateikimas. Jame svarbiausia, kad žiūrovas nenuobodžia
23:32 - 4Blackberry
Ir dar nuo nišos priklauso, tai šiuo atveju niša labai specifinė ir reta būtų.
23:32 - 4Blackberry
Tai kad kaip tik tinklalaidės dabar didžiausias dalykas. Nežinau kas jas keistų. Tik tiek, kad visi jas kuria ir konkurencija yra milžiniška. Sunku padaryti, kad būtum pastebėtas. Kita vertus, manau, kartais geriau turėti mažą, bet ištikimą auditoriją.
23:28 - einaras13
...turinys būtų pasiekiamas biški didesniam ratui žmonių. Aš tiek laiko gyvenime tikrai neturiu.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 3
  Neregistruotų vartotojų: 309
  Iš viso užsiregistravę: 73722
  Naujausias narys: tife1977
  Šiandien apsilankė: 42571