Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

tai kaip?

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!


Sutapimai ir atsitiktinumai
ar
likimas ir niekas nevyksta be reikalo?

 
 2011 m. balandžio 8 d.

 2014 m. balandžio 9 d.
 2014 m. kovo 21 d.
 2014 m. sausio 11 d.

Komentarai (15)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
prieblanda
2011 m. balandžio 9 d. 22:41:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Silentist>> tokios Lietuvos ar/ir pasaulio aktualijos ir minios suformuotos 'tiesos' šiuo atveju manęs visai nedomina. Norėjau išgirsti konkrečių žmonių nuomones/pamąstymus - išgirdau. Ir klausimas tikrai nebuvo retorinis. Taip, sutinku kad tikro ir neginčijamo atsakymo čia būti negali, bet kiekvienas krypsta į kurią nors vieną pusę, būtent tai mane ir domina, tiek žvelgiant į kitus, tiek ir ieškant savo kelių. <...>

Ep>> Iš tiesų, klausimą gal ir negerai suformulavau tiesiog tą akimirką taip 'šovė' į galvą, tas 'nieko nevyksta be reikalo' pasirodė gan susietas su likimu ir pan.

____________________
'kol saulė suduš, Ir nebus mirties karalijos'
Atsakyti
ep
2011 m. balandžio 9 d. 22:23:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
va va green moon me apie ta pati
istikruju labai lengva pasimest,

____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
Silentist
2011 m. balandžio 9 d. 18:21:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
prieblanda rašė:
Ačiū, žmonės, už nuomones buvo įdomu pamatyti kokiais kampais į visa tai žvelgiate jūs

Matai, prieblanda, visais kampais į tokį sakyčiau, retorinį, klausimą nežiūrėt ir negalima.
Kaip tik visos visuomenės mąstymo klaidos ir mitai susidaro, kai žmogus įpratęs rigidiškai laikytis vienos pusės. Michaelo Jacksono mirtis (nužudė daktaras), Andriaus Ūso apvirtimas girtam stovy ir paskendimas (Neringa Venckienė kalta), Smolensko lėktuvo katastrofa (lenkai teigia, kad rusai kalti tiesiogine kalte), 9/11 amerikiečių tragedija pasaulio prekybos centre (nuomonė, kad buvo surežisuota, dėlto ne teroristas, bet G.Bushas kaltas), labai iškraipo tiesą .

____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
Atsakyti
prieblanda
2011 m. balandžio 9 d. 13:36:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ačiū, žmonės, už nuomones buvo įdomu pamatyti kokiais kampais į visa tai žvelgiate jūs

____________________
'kol saulė suduš, Ir nebus mirties karalijos'
Atsakyti
green_moon
2011 m. balandžio 9 d. 12:26:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kiek skaitau tu itikinamu straipsniu, knygu, beleko(gerai, neskaitau daug, turejau omeny, mazdaug - nu, kai pasitaiko ), tai labai protingai viskas 'susieina', bet nors uzmusk, vistiek netikiu likimu. beprotiskai skamba vien tas faktas, kad kazkas yra nulemta tau ir nesvarbu ka darysi kaip darysi, visvien bus taip kaip turi buti. kad kazkas uzrase ten aukstai tavo ateiti. man asmeniskai labai norisi tiketi, kad visa savo gyvenima, absoliuciai viska, mes susikuriam patys. t.y. esam atsakingi uz nelaimes, bedas, kad uzsidirbam sekme ir gerus dalykus. mano mastymas gal itin siauras, bet as zmogum tikiu, o ne magiskais dalykais, ar stebuklingais, ar kaip ten juos pavadint.
tai atsakymas i klausima butu - ..oi. sakyciau 'niekas nevyksta be reikalo', bet likimas cia vyysiskai ne prie ko. nezinau, pasimeciau DD

____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
ep
2011 m. balandžio 8 d. 21:12:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!


sutapimai ir atsitiktinumai
ar
likimas ir niekas nevyksta be reikalo?

o kodel butent taip suformuluotas klausimas?
as sakiciau sutapimai ir atsiktinumai ir niekas nevyksta be reikalo o ta likima palikciau bobutems pranasaujancioms is delno ar tai ko
yra dalykai nuo musu nepriklausantis, o yra priklausantis ir tiek.
nulemti taskai? yra vienas - tavo gimimas, tu gimei cia tavo taskas, ok mes augam, sutinku atsiranda antras trecias ketvirtas, visa tai tave formuoja, aplinkybes klostosi... na bet tikriausiai veliausiai tie nulemti taskai baigesi ir tu atsiduri laisvoj juroj, ok? ir jau tampi pats/pati savo likimo t.y. ateites sturmanu.
na aisku mes gyvenam chaotiskam pasaulyje, tai niekas nezino kas bus rytoj. aisku globaliai gal nieko ir nepasikeis, bet lokaliai, visada pasitaiko netiketumu

o dar Cicironas apie likima neblogai pasake

____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
DeusInversus
2011 m. balandžio 8 d. 19:57:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Silentist rašė:
manau čia daugiau reiktų klausti šitos srities specialistų: galbūt paskambinus į tiesioginę laidą, per radio, tv, ne?

nemanau kad specialistai pasakys ka nors naujo apart savo nuomones kaip kad mes reiskiam savo.

____________________
Ba Doom Tss
Atsakyti
Silentist
2011 m. balandžio 8 d. 17:52:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
manau čia daugiau reiktų klausti šitos srities specialistų: galbūt paskambinus į tiesioginę laidą, per radio, tv, ne?

____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
Atsakyti
DeusInversus
2011 m. balandžio 8 d. 14:03:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nera tokio dalyko kaip sutapimas ar atsitiktinumas.
Likimas (man) tai nesveikas zaidimas, kuriame mes lauzome taisykles ar paklustam jom deja rezultatas dazniausiai buna toks pat, bet viska palikti likimui nemanau jog tai protinga mintis, kas bus tas bus manes nedomina - kaip padarysiu taip ir bus arba ne, taip priimu likima - jis trukdo arba padeda suvokti kas per velnias mes esame ir kuo galetume but.

____________________
Ba Doom Tss
Atsakyti
Gabux
2011 m. balandžio 8 d. 12:58:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ne veltui mano visas diplominis buvo apie tai...

Padariau išvadą: kad gyvenime egzistuoja tam tikri nulemti taškai, įvykiai, kurių tu niekaip nepakeisi. O žmogus, kaip asmenybė, pats jau renkasi (to nesuprasdamas), kokiu keliu jam iki TO konkretaus taško ar įvykio prieiti.
Tuomet ir patyrimai ir išgyvenimai keičiasi, bet nulemtas dalykas - ne.
Labai tinka ir filmas apie tai: Slinding Doors.

____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
Sahja
2011 m. balandžio 8 d. 12:36:23 2011-04-08 12:37:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Niekas nevyksta šiaip sau,mes patys ir visa kas gyva ir lemia,kas buvo ir kas yra ir kas bus...Kiekvienas poelgis kiekvieno,lemia labai daug...Likimą lemia ne laikas, o mes visi,buvę,esantys ir būsimi...

____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus. (Sahja) Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
Atsakyti
prieblanda
2011 m. balandžio 8 d. 12:29:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
lacunacoil rašė:
Likimas, kad ir kiek bandžiau tai neigti, galiausiai tampa aišku, kad viskas susiję!

Ot, kad man toks aiškus žinojimas/supratimas!
Nors šiaip dažnai kartoju, kad niekas nevyksta be reikalo, bet taip drąsiai likimu neįtikėjau dar .. .

____________________
'kol saulė suduš, Ir nebus mirties karalijos'
Atsakyti
Very_crazy_enough
2011 m. balandžio 8 d. 03:00:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
o visaip: vieną sykį taip, po to būna kitaip išeina.

Atsakyti
lacunacoil
2011 m. balandžio 8 d. 01:33:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Likimas, kad ir kiek bandžiau tai neigti, galiausiai tampa aišku, kad viskas susiję!

____________________
The Riddle Wants To Be...
Atsakyti
Porteris
2011 m. balandžio 8 d. 01:14:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Kiekvienas veiksmas sukelia grandinę įvykių, kurie labai glaudžiai susiję su mumis. Kuo greičiau nuo jų bėgame, tuo greičiau jie mus vejasi.

Išsklaidyk laiką, tuomet išsklaidysi ir lemtį. Kartais ir tai įmanoma.

____________________
Dabar, kai užeina noras beprasmiškai praleisti laiką, einu į music.lt paskaityti diskusijų apie „teisingą“ muziką
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Thousand Foot Krutch Thousand Foot Krutch
8,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

22:42 - 4Blackberry
Pakeiti požiūrio kampą, pasikeičia ir jų vaizdas.
22:42 - 4Blackberry
Nu taip, nesudarysim gi vieno bendro žodyno, kai tokie jie skirtingi Aš gal anksčiau panašiau mąsčiau, bet šiemet supratau, kad visi metų laikai yra vienodai gražūs ir vienodai reikalingi, ir yra tik požiūrio kampas, iš kurio gali juos vertinti.
22:39 - einaras13
Šiaip reiktų rudenį tiesiog išvažiuot į pietus ir grįžt ant pavasario... tik neturiu pinigų tokiam gyvenimo stiliui, reiktų sugalvot išeitį kažkokią
22:38 - einaras13
Visokie socialiniai reiškiniai (kaip Kalėdos, Naujieji metai ir panašūs) tik ir gali pradžiuginti tokiu laiku.
22:37 - einaras13
romantiško nematau. Man pavasaris ir vasara yra laikas gyventi ir džiaugtis gyvenimu. Rudenį ir žiemą tai tiesiog užsikonservuoji save ir viskas
22:37 - einaras13
Nepriimtinas man tas tavo žodynas, nu bet ką padarysi Man atrodo yra priežasčių rudenį ir žiemą subjaurinti, jei jau visi ją taip bjaurina. Aš nemėgstu rudens ir dar baisiau nemėgstu žiemos, tai yra gamtos mirties ir stagnacijos laikas, nieko tame
22:33 - 4Blackberry
Ruduo ir žiema visai nėra bjaurūs. Juos tik žmonės kažkodėl linkę subjaurinti labai.
22:32 - 4Blackberry
Na aš minėjau būtent "Kalėdų laikotarpį", o ne "Kalėdas" ir ne "adventą", ir mano žodyne parašyta, kad visi turi būti atskirti
22:30 - einaras13
Šiaip aš nieko prieš prekybcentrių diktuojamoms normoms. Ruduo ir žiema yra bjaurūs metų laikai, tad kuo anksčiau aktyvuoji savyje šventinę nuotaiką, tuo smagiau gyvent. Ar čia krikščioniška, jau ne mano reikalas, nesu religingas žmogus.
22:27 - einaras13
Mano žodyne Kalėdų laikotarpis apima ruošimąsi Kalėdoms, t.y. adventą.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 309
  Iš viso užsiregistravę: 73710
  Naujausias narys: Milerikas
  Šiandien apsilankė: 186276