Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Gyvename prastai, nes esame mažų miestelių valstybė?

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Trys Baltijos šalys: panašios savo istorija, tačiau skirtingos savo gyvenimo kokybės lydiu. Niekas tikriausiai neabejoja, kad estai iš mūsų gyvena sočiausiai, vidutiniškai tvarkosi latviai, o mums sekasi prasčiausiai. Kodėl? Manau todėl, kad esame mažų miestelių respublika. Trumpai tariant - kaimiečiai.

Štai padariau paprastą tyrimą: kiek šalies didžiausių miestų reikia, kad pasidengtų pusė tos šalies gyventojų?

Rezultatai nenustebino ir buvo tikėti. Štai mažų miestelių respublika Lietuva turi sumesti visus 10 didžiausių šalies miestų, kad pasidengtų pusė jos gyventojų. O ir pats Vilnius jame užima juokingą vietą. Tai reiškia tik viena: kaimiečių valdžia. Didmiestis (-iai) nepajėgūs pasipriešinti kaimams, kurie yra didžioji dauguma šalies gyventojų. O kaimas kaip sakant sėja vien atsilikimą.

Žvilgterėjau į Latvijos rezultatus. Latvijai užtenka tik septynių miestų, kad pasidengtų pusė jos gyventojų.

O geriausius rezultatus čia demonstruoja estai. Jiems užtenka vos penkių miestų šiam rodikliui patvirtinti. Tai reiškia, kad estai yra mėsčionys ir labiau linkę užsiimti gyvenimo progresu, tobulėjimu, o ne išgyvenimu.

Taigi kaip manote jūs? Ar tai, kad esame mažų miestelių respublika ir lemia tokį mūsų ryškų atsilikimą nuo kaimynų ir kitų Europos šalių?
 
 2011 m. gruodžio 21 d.

 2013 m. gegužės 15 d.
 2013 m. vasario 3 d.
 2012 m. gruodžio 22 d.

Komentarai (16)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Dinamitas
2012 m. sausio 7 d. 00:43:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
I SEIMA bus kaip sedzius...panasiai galvos aurielka-cielka

Atsakyti
Silentist
2011 m. gruodžio 22 d. 20:06:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ariel_Cancer_Dies rašė:
bet manęs tai tikrai neguodžia, kad mes išsiskiriam žemdirbiais. jie užsiima tik pradinės poreikių pakopos reikalais - maisto auginimu. o mane labiau domina aukstesni dalykai - saviraiska. arba atsakymas tas, kad del Lietuvos atsilikimo kalti zemdirbiai

na, nemanau. manau, kad nekalti. taip kaip kaltinamas kažkada Landzbergis kad suardė kolūkius ir sugriovė su Vagnoriumi žemės ūkį. tai buvo pereinamasis procesas: žmonėms iškart buvo sunku su tuo susitaikyti. dabar vietoje to turėtų būti užsieniečių investicija į mūsų žemės ūkio kėlimą, o ne vien į miestų ir turizmo/aptarnavimo sferos kėlimą. bent jau aš taip manau, imho.


____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
Atsakyti
RockPrincess
2011 m. gruodžio 22 d. 19:31:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nesutinku. Manau požiūris į kaimą yra neteisingas. Kodėl?
* Norėdami pakelt ekonomiką turėtume labiau plėtoti žemės ūkį.
* Kaimo mokyklose mokosi mažiau mokinių, todėl juos mokydamai profesionalai gali daugiau pasiekti. Ypač per biologijos pamokas, kurios manau, bet kartais, turėtų vykt ne uždaose patalpose.
* Kalbant apie saviraišką: mažesnėse auditorijose jaukiau pirmą kartą pasirodyti. Ypanč kai ta auditorija pažįstama.
* Jeigu kaime būtų profesionalus (tikrai) dailininkas, muzikas, fotografas, teatralas (ir t.t.) jam būtų lengviau sulaukt mokinių, pasekėjų, kurie visas jėgas skirtu savęs tobulinimui, nes būrelių/laisvalaikio veiklos pasirinkimas kaimuose dažnai yra mažas.

____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
Atsakyti
Ariel_Cancer_Dies
2011 m. gruodžio 22 d. 13:29:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nu jeigu mes butume didesniu miestu salis, kuo zemes ukis nuo to nukentetu? gal kaip tik butu atlaisvinta daugiau rajoniniu plotu? taigi siulau visiems is kaimu ir mazesniu miesteliu keltis i didesnius, taip gerinant musu gimtines perspektyvas.

____________________
Mano geras blogas: sharkeen.lt - mano muzikos žurnalas Mano muzika: http://www.last.fm/user/sharkeen Twitter: http://www.twitter.com/sharkeen_
Atsakyti
Arunazz
2011 m. gruodžio 22 d. 11:55:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
soriukas bet kazkokie paistalai..jusu dienorastyje,gal i seima susiruosete?

____________________
Topai naujovės atradimai
Atsakyti
combat
2011 m. gruodžio 22 d. 00:23:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kam laikytis to nepilnavertiškumo, atsilikimo pojūčio juodadarbio žemdirbio, jei tokį turi? kokios paguodo čia gali tikėtis? keisk požiūrį, kai negalima kažko pakeisti.

jei po kažkiek laiko vis dar manysi kaip čia viską išdėstei - tu esi tas kaimietis. ir visai nesvarbu kokią tautybę turėsi ar kur pasaulyje būsi, kokie tie ekonominiai rodikliai ar gyvenimo lygis.

todėl + 1 nuo manęs. mintys, prie kurių verta grįžti.

Atsakyti
Ariel_Cancer_Dies
2011 m. gruodžio 21 d. 23:43:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
bet manęs tai tikrai neguodžia, kad mes išsiskiriam žemdirbiais. jie užsiima tik pradinės poreikių pakopos reikalais - maisto auginimu. o mane labiau domina aukstesni dalykai - saviraiska. arba atsakymas tas, kad del Lietuvos atsilikimo kalti zemdirbiai

____________________
Mano geras blogas: sharkeen.lt - mano muzikos žurnalas Mano muzika: http://www.last.fm/user/sharkeen Twitter: http://www.twitter.com/sharkeen_
Atsakyti
Silentist
2011 m. gruodžio 21 d. 23:17:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ariel_Cancer_Dies rašė:
Taigi ir kokie būtų kaimo privalumai, jie gramzdina šalį žemyn. Žemės ūkis nebūtinai gali būti išvystytas kiekybės dėka.

žemės ūkis yra lietuvos kortų kaladės koziris (bent jau prieš estus ar latvius)

____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
Atsakyti
Silentist
2011 m. gruodžio 21 d. 23:12:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Manau, kad Vilnius sux Tallinn's and Riga's as...

____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
Atsakyti
Stripped
2011 m. gruodžio 21 d. 23:01:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ariel_Cancer_Dies rašė:
Latvijoj ir atlyginimai didesni, ir pensijos didesnės.
Tai gal ten automatiškai ir mokesčiai didesni?


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Ariel_Cancer_Dies
2011 m. gruodžio 21 d. 22:58:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Latvijoj ir atlyginimai didesni, ir pensijos didesnės. Jie turi nacionalinį stadioną bei geriau plėtojama kultūra bei sportas, laisvalaikis.
Taigi ir kokie būtų kaimo privalumai, jie gramzdina šalį žemyn. Žemės ūkis nebūtinai gali būti išvystytas kiekybės dėka. O labiausiai gaila dėl kultūrinio, muzikinio atsilikimo. Dėl to ir neturim šansų pakilti, kad dauguma kūrėjų kaupiasi Vilniuje, tačiau jis yra per mažas būti įtakingu.

____________________
Mano geras blogas: sharkeen.lt - mano muzikos žurnalas Mano muzika: http://www.last.fm/user/sharkeen Twitter: http://www.twitter.com/sharkeen_
Atsakyti
Stripped
2011 m. gruodžio 21 d. 22:52:29 2011-12-21 22:53:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Iš esmės nelabai tikiu tokia statistika,kuria bandoma suskaičiuoti kurioje valstybėje daugiau žmonių gyvena miestuose,o kiek - kaimuose arba mažuose miesteliuose,todėl kad manau,kad bendra žmonių populiacija turi nemenkos įtakos,gyventojų pasiskirstymui tarp didmiesčių ir kaimų.
Pvz,Estijos gyventojų populiacija yra gerokai mažesnė,nei Lietuvos todėl automatiškai,ten daugiau žmonių telkiasi į didmiesčius,nei į kaimus.Lietuvoje gyvena daugiausiai žmonių,iš visų 3 Baltijos valstybių,todėl čia jų pasiskirstymas labiau skiriasi.Tiek miestų tiek miestelių Lietuvoje nuo seno buvo daugiau,nei mūsų kaimyninėse Baltijos valstybėse, todėl visai natūralu,kad būtent Lietuvoje daugiau gyventojų gyvena mažuose miestuose arba miesteliuose.Neturiu kokio rimto patvirtinimo kad tai būtų tiesa,bet intuityviai manau,tokia teorija gali būti teisinga.

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Stripped
2011 m. gruodžio 21 d. 22:34:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Esu linkęs pripažinti kad gyvenimas kaimo vietovėje verčia žmogų šiek tiek atsilikti,gauti prastesnį išsimokslinimą
,o kaimo vietovėse gyvenančių žmonių pasiekimai tam tikrose srityse vargiai nusvertų miestiečių pasiekimus,
tačiau kaimo reikšmė šiais laikais yra ypatingai svarbi,todėl kad kaimuose vis dar gyvuoja žemės ūkis,yra auginamas maistas [pabrėžiu - negaminamas],kas yra svarbu bet kokiam žmogui,nes natūralus maistas yra svarbiausias šiandienio žmogaus poreikis,nesvarbu iš kur jis yra - iš kaimo ar iš miesto.

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
einaras13
2011 m. gruodžio 21 d. 22:25:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Didžiausia nesąmonė, nepagrįstas mūsų valstybės menkinimas prieš kitas šalis
Visiškai pritariu Tremor_Christ komentarui, kokie tavo argumentai latvių naudai

____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Tremor_Christ
2011 m. gruodžio 21 d. 22:17:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
man tik vienas klausimas: iš kur tokia išvada, kad mes už latvius blogiau gyvenam??

____________________
Born in a taxi cab i'm never coming home
Atsakyti
einaras13
2011 m. gruodžio 21 d. 19:38:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Visų pirmą mažesni miestai nėra kaimai ir nereikia lyginti tik didžiuosius
Antra: Daugelis mažų miestų su dideliais susilygino sovietinių laikų dėka t.y mažų miestų ekonomikos kilimas paskatino kilti urbanizaciją. Pvz: Kėdainiai ir Jonava turi chemijos pramonės gamyklas ir Mažeikiai turi naftos pramonės gamyklą ir dėl jų staigiai pakilo gyventojų skaičius tuose miestuose
Trečia: miesčioniškos šalys labai pralaimi žemės ūkio srityje, tuo mes galime pasigirti, kad laimime
Ir svarbiausia: tai, kad mes turime begalę mažų miestų, dar nereiškia, kad mes prastesni

____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Death Angel Death Angel
7,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

18:34 - Silentist
Alikas , Dima & Olya
23:28 - Silentist
Silentist sia nakti ilsisi (+gerbejas svencia)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
13:06 - Silentist
Papa was a Rolling Stone,
Where ever he laid his hat was his home
and when he died, all he left us was alone
01:45 - Silentist
Juokaunu. Du slapti muzikos gerbejai & megejai-nevidonai is nevidoniskiu
01:38 - Silentist
Svetainej narso Silentist(+slaptas gerbejas) kaip ir kasnakt
11:04 - Silentist
Pere Ubu’s David Thomas Dies at 71
11:38 - Alvydas1
Ne, čia tu ne vienas. Nors asmeniškai man Nightwish - legenda.
09:20 - Silentist
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 3
  Neregistruotų vartotojų: 421
  Iš viso užsiregistravę: 73576
  Naujausias narys: magdalenam
  Šiandien apsilankė: 74982