Einam į Eurovizija su neeurovizine daina, ir vis purkštauja, kad blogai. Lietuvos pop muzikos scena yra visiškas šlamštas, o mes Europai parodysim, kad neva Lietuviai turi gerą skonį, siunčia rimtą, gražią, puikiai atliktą dainą ir jau nesvarbu kelintą vietą užimsim.
Na o ko verkšlent, kad paskutiniai būsim? Ar pirmas kartas? Kad jau beveik tradicija... Dangus gi neužgrius. Na pagalvokit, kas būtų, jei laimėtume? Kur TAI vyktų? Siemenso skarbonkėj? Na tarkim. Preparuos ją taip, kad garsas bus tobulas. O visa kita? Kažkaip abejoju, ar pavyktų vykusiai organizuot. Norėčiau klyst. Ai, ko svaigstat, su Airija palyginkit https://www.youtube.com/watch?v=bWbOGgjDI S4 Va ką jie siunčia. Taip kad relax, take it easy - jei nebalsavot, neverkit, kad ne tą išrinko(m), jau nieko nepakeisim. Ir ar verta būtų?
Varge vargeli.. kas dabar bus. nejaugi kitos dainos tokios tragiskos, kad liko tik sitas "pasididziavimas"? Kelinta vieta paeme Jeronimas? Auksciau nebus.
Tai kad čia vienintelė buvo profesionaliai atlikta ir profesionaliai parašyta daina. Galima ginčytis nuobodi nenuobodi, bet kokybės prasme tai visa galva buvo aukščiau už likusį mėgėjų balaganą. Dar tai Sašenko išvis dėkoti reikia, kad dalyvavo, kitaip būtų tekę rinktį geriausią iš blogiausių, t.y. iš provincialaus šlamšto.
lacunacoil rašė: Šiemet nemačiau nei vienos atrankos ir tik dabar musice perklausiau dainas, tai taip aiškiai jaučiasi, kad Čivilytė prikišus rankas prie komisijos. Koktu ir šlykštu nuo to 80tųjų jazzpop, kurį ji propaguoja. Sėkmės Lietuvai su Lrt ir Čivilytės mafija...
Gaila, kad nematei. Tada kitaip kalbėtum. Nes tau tik "jaučiasi" Čivilytės prikišta ranka, bet kaip akivaizdžiai tai matėsi Montvydo ir Songo atveju.... Montvydas finale pasirodė kur kas geriau nei pussfinaly, tada jis kraupiai nepataikė, neištempė... Bet komisija pasitelkė sumuštinio principą - kritiką tarp pagyrų įvyniojo... Na bet žiūrovai nepraleido jo tada ir su Sasha duetu nepraėjo... Tačiau nereikėjo būt orakulu, kad suprastum, jog būtent juos komisija ir praleis į finalą. Bet ar nepastebėjot - būtent komisijos favoritai ir rinko mažiausiai žiūrovų simpatijų Tik Rūta gale vis dėlto prasiveržė. O ji man net labai nepatiko - daina neypatinga, nors pati atrodė gražiai, bet kaip buvo just iš kalbos, kad ji atėjo nugalėt... Aš jos balse girdėjau nemažai arogancijos... o tai publikai irgi nepatinka.
Tai štai dar kokis niuansas vakar tame tipo LT EuroVision'2011 Finale+Zuper finale buvosi ..
Tik atrodo, kad reikia muzikaliajai Music.lt auditorijai primint vardan tos elementarios akivaizdžiai šiąnakt išvystos TIESOS (beje, kurią Lietuva pati ir pasirinko) !
Visuomet (na beveik..) paprastai + tradiciškai juk išrenka tokias dainas, už kurias tu, žmogėnas, kaip ir nepultum keturlinkas ir neaukotum //tam korumpuotam LRT+TEO+Čiviliūtės komisijos trikampiui // bent to vieno saujoj gniaužiamo metalinio Lito ..
O .. Bet .. Tačiau .. Kadangi .. Vis dėlto .. Ir vis tiktai ...
.. Po paraliais (ups' ! ) --- šįkart sąžiningai PATYS DABAR SAU PRIPAŽINKIM -->
Kiek čia lietuvaičiai beburbuliuotumėme sau į valias, vis vien :
--> Tiek LTV žiopsotojų + ūbautojų + kritikierių ..
--> Tiek ir iki panagių "korumpuotos" LRT komiijos balsai dėl finalinio trejeto vienok N-E-T-I-K-Ė-T-A-I S-U-T-A-P-O !!! Ir dar kone VIENBALSIAI !!!
Taip kad nėra čio kabinėtis tai prie to, tai prie ano, su jau gerokai pakyrėjusiu "Amžinu Lietuviško Nepasitenkimo Viskuom" sindromu !
Šiemet visi tautiečiai vieningai turime iš tiesų (mano galva) tokį visai nieko ir gražiai nuskambėsiantį didesnėse arenose, suvisai Padorų, Brandų ir Mielą ausiai dailios/jaunos/simpatiškos Moteriškaitės Evelinos S. KŪRINĮ ..... (p.s. na taip, sutinku, jog nukreiptą + suorientuotą gerokai į Kristaus & Marijos amžiaus sulaukusią publiką ,,, nei kad į "Paauglystės egzistencijos kančiose & užsisvajotose žvaigždėse & palėpių voratinkliuose" besi'makaluojančią 12-18'mečių jaunuomenę .. )
Tai vat, tad ir NĖRA ko čia dabar smarkiai purkštauti und' ūbauti !
Niu nebent mažumą, niu dėl taip vadinamos "profilaktikos" pražarstyti šiemet gerokai pravėsusias LT EuroVisio-Nautų diskusijų pelenus + žarijas, xe-xe ...
*
____________________
* ... Juk iš tikrųjų Mintys & Svajonės pernelyg dažnai savivaliauja : Jos kada panorėjusios ateina, kada panorėjusios - išeina .. Toks jausmas, tarsi Jos būtų savarankiški, Nuo Niekieno Norų Nepriklausomi & Gyvi Padarai .. Yep's ... * ;-]
Buvau nusprendus šiemet nežiūrėt Eurovizijos, bet kadangi prieš gerą pusvalandį neturėjau ką veikt, pažiūrėjau kartojimą. Mačiau tik tas 3 finlaines dainas, bet išrinkta buvo netinkamiausia. Į Euroviziją reikia siųst lengvai įsiminančia dainas, o ne kažką "normalaus" Koks konkursas, tokios ir dainos turi būt.
Ščiogolovaitė beje labai gražiai atrodė, ne kiek daina, o kiek švytinčios akys patiko.
____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
Gali dainuot geriausias dainas, atlikt jas nepriekaištingai ir rezultatas vistiek tas, kad LT NELAIMĖS...Eurovizija - gana senai jau nebe dainų konkursas...
O aš esu visai patenkinta. Bandėm juokauti - Europa mūsų nesuprato. Tad gal tokio stiliaus dainos nors kiek atkreips dėmesį. Laikausi nuomonės,kad norint atstovauti su tokia daina, t.y. stovėti vienai scenoje, reikia turėti tikrai gerus duomenis ir stiprų gerą balsą. Ji viską turi taigi kodėl ne. O šiaip, tokio tipo dainos nebūna paskutinėse lentelės vietose, jos visad laikosi aukštesnėse pozicijose, yra šalių,kurios tik ir leidžia tokias dainas. O šiaip manau,kad mes per daug stengiamės atitikti eurovizinius standartus ir įtikti kitiems. Gal atėjo laikas daryti tai,kas patinka, leisti atlikėjus,kurie tiki tuo,ką daro, yra atsidavę savo muzikiniam stiliui ir pan. Nes dabar vienintelis dalykas,pagal kurį vertinamos dainos,tai yra ''euroviziška'' arba ''neeuroviziška''.
bangaore (Užblokuotas)
2011 m. vasario 25 d. 11:24:19
Ziuriu i finala buvo pateke tik tie kur daugmaz padoriai angliskai svepluoja, kazkokia nesamone. Anksciau sovietmeciu visi turejo moketi rusiskai dainuoti - tai dabar angliskai. Labai smagu kad ta placiaburne fraulein Sciogolevaite pralaimejo, bent jau tai gerai, Palangos alubariuose jai vieta o ne Eurovizijoje
Šiemet nemačiau nei vienos atrankos ir tik dabar musice perklausiau dainas, tai taip aiškiai jaučiasi, kad Čivilytė prikišus rankas prie komisijos. Koktu ir šlykštu nuo to 80tųjų jazzpop, kurį ji propaguoja. Sėkmės Lietuvai su Lrt ir Čivilytės mafija...
as zinau kad taip nebus, bet svajoju kad linas adomaitis vaziuotu i eurovizija su daina mano spalvos. man tada ji labai patiko. ir dabar dar fainai susiklauso. ai ir dar.. Donny Montell? hahahahahahaha. leiskit pasijuokti.
____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Na jeigu ... jeigu itin atsainiai nevėpsot į šią E.S. pop'classic žanro dainą, šiemet pateiktą LT žiūrovų "eurovizininkų & visų galų expertų" sutaršymui, šnai-šnai ..
Tai .. tai visumoje tai yra Puikus + Pavergiantis + Nelabai Bepaliekantis būti suvisai Abejojančiu & Abejingu Evelinos balsas .. Faina ! Ji po galais, vis tik Šaunuolė, pernai berods - antra, šiemet - šnaij' ir jau pirma !
Mielas, kultūringas, dailiai sustyguotas bei "skaniai" nuskambėjęs kūrinys, atliktas velniškai profesionaliai bei itin nuoširdžiai ..
Ir, mano galva, kur kas vertingesnis kaip kūrinys (daina), nei kad Rūtelės/Elvino "burunduko" (ups DandElio) dirbtinių, tradiciškai ant scenos išlaužiamų šypsenų duetas ..
Nors...nors pats Rūtos atliktas gabalas iš esmės visai dar neprastas, šiokio tokio 'grieko' lyg ir vertas, na jo. Rūtai dar apskritai reik džiiaugtis jau vien dėl to, kad vargais-negalais ir vos per Elvino plauką prasibrovė į tą tipo lietuvišką Eurovision'20011 zuper-finalą .. Trečia vieta irgi garbinga, juk 'Bronzinė' !
Niu kaip ten bebuvo, Adomaičių Linas & Co vis vien, kad ir sugriuvę ant tų suoliukų, nuskambėjo bei pasirodė kur kas šauniau/smagiau/šiuolaikiškiau + labiau provokuojančiai visų žiopsotojų atžvilgiu ! Tad sakau, gal ir tas maniškis vienas (tarsi šuns ) SMS'inis balsas prie to svariai prisidėjo, maybe/maybe ...
Yeps - tokis tai mano expressyvus pasi'svarstymas balsu, xo !
Gero rytojaus visiems, "EuroVisio-Nautai" !
*
____________________
* ... Juk iš tikrųjų Mintys & Svajonės pernelyg dažnai savivaliauja : Jos kada panorėjusios ateina, kada panorėjusios - išeina .. Toks jausmas, tarsi Jos būtų savarankiški, Nuo Niekieno Norų Nepriklausomi & Gyvi Padarai .. Yep's ... * ;-]
Crazyz rašė: Na, šių metų Lietuvos eurovizija kone viena prasčiausių per daugelį metų.
Sėkmės tai Šašenko, daugiau neturiu, ką pasakyti.
Dėl prastumo nesistebiu. Daugelis nusivylę, o profesionalai ten nebekiša nagų. Kita vertus, tie mūsų profesionalai.... Pagaliau, per rimtai į viską visi žiūri. Ypač LRT. Na ne blogiausias variantas, sėkmės Evelinai.
O aš žiūriu. Dabar pati įdomiausia dalis - komisijos komentarai Komisijos a la objektyvumas ir visa kita. Va kur tas tikrasis šou. Gero rezultato nesitikiu bet kokiu atveju, tai nors šiaip fun, ir tiek.
O man šitas kasmetinis renginys tiesiog atsibodęs. Beveik kiekvienąkart laimi pop'sinė daina, na, ir kas iš to? Varžomasi tik dėl to, kas "kūrybingesnis" šiais ar kitais metais buvo. Tas pats per tą patį man jau, retai kuri daina užkabina - galų gale net nebežiūriu jau jos, atrankų neseku - neįdomu.
____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
2011 m. vasario 26 d. 00:04:33
2011 m. vasario 25 d. 20:59:46
2011 m. vasario 25 d. 20:44:14
2011 m. vasario 25 d. 20:22:19
____________________
Welcom down to my planet hell!
2011 m. vasario 25 d. 19:51:33
2011 m. vasario 25 d. 19:33:07
2011 m. vasario 25 d. 19:23:44
____________________
Quick fix, don`t fall
2011 m. vasario 25 d. 18:35:38
2011 m. vasario 25 d. 18:22:41
Šiemet nemačiau nei vienos atrankos ir tik dabar musice perklausiau dainas, tai taip aiškiai jaučiasi, kad Čivilytė prikišus rankas prie komisijos. Koktu ir šlykštu nuo to 80tųjų jazzpop, kurį ji propaguoja. Sėkmės Lietuvai su Lrt ir Čivilytės mafija...
Gaila, kad nematei. Tada kitaip kalbėtum. Nes tau tik "jaučiasi" Čivilytės prikišta ranka, bet kaip akivaizdžiai tai matėsi Montvydo ir Songo atveju.... Montvydas finale pasirodė kur kas geriau nei pussfinaly, tada jis kraupiai nepataikė, neištempė... Bet komisija pasitelkė sumuštinio principą - kritiką tarp pagyrų įvyniojo... Na bet žiūrovai nepraleido jo tada ir su Sasha duetu nepraėjo... Tačiau nereikėjo būt orakulu, kad suprastum, jog būtent juos komisija ir praleis į finalą. Bet ar nepastebėjot - būtent komisijos favoritai ir rinko mažiausiai žiūrovų simpatijų
2011 m. vasario 25 d. 17:07:50
Tai štai dar kokis niuansas vakar tame tipo LT EuroVision'2011 Finale+Zuper finale buvosi ..
Tik atrodo, kad reikia muzikaliajai Music.lt auditorijai primint vardan tos elementarios akivaizdžiai šiąnakt išvystos TIESOS (beje, kurią Lietuva pati ir pasirinko) !
Visuomet (na beveik..) paprastai + tradiciškai juk išrenka tokias dainas, už kurias tu, žmogėnas, kaip ir nepultum keturlinkas ir neaukotum //tam korumpuotam LRT+TEO+Čiviliūtės komisijos trikampiui
O .. Bet .. Tačiau .. Kadangi .. Vis dėlto .. Ir vis tiktai ...
.. Po paraliais (ups' !
Kiek čia lietuvaičiai beburbuliuotumėme sau į valias, vis vien :
--> Tiek LTV žiopsotojų + ūbautojų + kritikierių ..
--> Tiek ir iki panagių "korumpuotos" LRT komiijos balsai dėl finalinio trejeto vienok N-E-T-I-K-Ė-T-A-I S-U-T-A-P-O !!! Ir dar kone VIENBALSIAI !!!
Taip kad nėra čio kabinėtis tai prie to, tai prie ano, su jau gerokai pakyrėjusiu "Amžinu Lietuviško Nepasitenkimo Viskuom" sindromu !
Šiemet visi tautiečiai vieningai turime iš tiesų (mano galva) tokį visai nieko ir gražiai nuskambėsiantį didesnėse arenose, suvisai Padorų, Brandų ir Mielą ausiai dailios/jaunos/simpatiškos Moteriškaitės Evelinos S. KŪRINĮ ..... (p.s. na taip, sutinku, jog nukreiptą + suorientuotą gerokai į Kristaus & Marijos amžiaus sulaukusią publiką ,,, nei kad į "Paauglystės egzistencijos kančiose & užsisvajotose žvaigždėse & palėpių voratinkliuose" besi'makaluojančią 12-18'mečių jaunuomenę ..
Tai vat, tad ir NĖRA ko čia dabar smarkiai purkštauti und' ūbauti !
Niu nebent mažumą, niu dėl taip vadinamos "profilaktikos" pražarstyti šiemet gerokai pravėsusias LT EuroVisio-Nautų diskusijų pelenus + žarijas, xe-xe ...
*
____________________
* ... Juk iš tikrųjų Mintys & Svajonės pernelyg dažnai savivaliauja : Jos kada panorėjusios ateina, kada panorėjusios - išeina .. Toks jausmas, tarsi Jos būtų savarankiški, Nuo Niekieno Norų Nepriklausomi & Gyvi Padarai .. Yep's ... * ;-]
2011 m. vasario 25 d. 15:27:53
Ščiogolovaitė beje labai gražiai atrodė, ne kiek daina, o kiek švytinčios akys patiko.
____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
2011 m. vasario 25 d. 14:15:34
2011 m. vasario 25 d. 13:33:21
2011 m. vasario 25 d. 12:34:32
2011 m. vasario 25 d. 11:24:19
2011 m. vasario 25 d. 11:05:28
____________________
One World, One Sky, We Live, We Die
2011 m. vasario 25 d. 09:59:56
____________________
The Riddle Wants To Be...
2011 m. vasario 25 d. 01:50:36
____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
2011 m. vasario 25 d. 01:48:44
Jeigu ..
Jeigu ..
Na jeigu ... jeigu itin atsainiai nevėpsot į šią E.S. pop'classic žanro dainą, šiemet pateiktą LT žiūrovų "eurovizininkų & visų galų expertų" sutaršymui, šnai-šnai ..
Tai .. tai visumoje tai yra Puikus + Pavergiantis + Nelabai Bepaliekantis būti suvisai Abejojančiu & Abejingu Evelinos balsas .. Faina ! Ji po galais, vis tik Šaunuolė, pernai berods - antra, šiemet - šnaij' ir jau pirma !
Mielas, kultūringas, dailiai sustyguotas bei "skaniai" nuskambėjęs kūrinys, atliktas velniškai profesionaliai bei itin nuoširdžiai ..
Ir, mano galva, kur kas vertingesnis kaip kūrinys (daina), nei kad Rūtelės/Elvino "burunduko" (ups DandElio) dirbtinių, tradiciškai ant scenos išlaužiamų šypsenų duetas ..
Nors...nors pats Rūtos atliktas gabalas iš esmės visai dar neprastas, šiokio tokio 'grieko' lyg ir vertas, na jo. Rūtai dar apskritai reik džiiaugtis jau vien dėl to, kad vargais-negalais ir vos per Elvino plauką prasibrovė į tą tipo lietuvišką Eurovision'20011 zuper-finalą .. Trečia vieta irgi garbinga, juk 'Bronzinė' !
Niu kaip ten bebuvo, Adomaičių Linas & Co vis vien, kad ir sugriuvę ant tų suoliukų, nuskambėjo bei pasirodė kur kas šauniau/smagiau/šiuolaikiškiau + labiau provokuojančiai visų žiopsotojų atžvilgiu ! Tad sakau, gal ir tas maniškis vienas (tarsi šuns
Yeps - tokis tai mano expressyvus pasi'svarstymas balsu, xo !
Gero rytojaus visiems, "EuroVisio-Nautai" !
*
____________________
* ... Juk iš tikrųjų Mintys & Svajonės pernelyg dažnai savivaliauja : Jos kada panorėjusios ateina, kada panorėjusios - išeina .. Toks jausmas, tarsi Jos būtų savarankiški, Nuo Niekieno Norų Nepriklausomi & Gyvi Padarai .. Yep's ... * ;-]
2011 m. vasario 25 d. 01:12:37
Na, šių metų Lietuvos eurovizija kone viena prasčiausių per daugelį metų.
Sėkmės tai Šašenko, daugiau neturiu, ką pasakyti.
Dėl prastumo nesistebiu. Daugelis nusivylę, o profesionalai ten nebekiša nagų. Kita vertus, tie mūsų profesionalai....
2011 m. vasario 25 d. 00:25:20
Sėkmės tai Šašenko, daugiau neturiu, ką pasakyti.
2011 m. vasario 24 d. 23:13:24
2011 m. vasario 24 d. 20:17:39
____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
2011 m. vasario 24 d. 19:12:36