David Andrew Leo Fincher David Paul Cronenberg David Keith Lynch (8/1) ~8.5 (9/0) ~7.8 (8/3) ~8.0 tikriausia labiausiai visu megstamas is sitos trijules yra butent Fincheris, nuo jo ir pradedu.
The Girl with the Dragon Tattoo (2011) D. Craig ir R. Mara, S. Larsson ekranizacija 8/10 The Social Network (2010) R. Mara 8/10 The Curious Case of Benjamin Button (2008) B. Pitt, C. Blanchett, J. Ormond. 8/10 Zodiac (2007) J. Gyllenhaal 9/10 Panic Room (2002) J. Foster 8/10 Fight Club (1999) B. Pitt, E. Norton ok tiek to tegu buna 10/10 The Game (1997) M. Douglas 8/10 Se7en (1995) B. Pitt 9/10, nors sitas yra irgi vienas is mano megstamiausiu.
- Alien 3 (1992) S. Weaver (jeigu ir ziurejau sita, tai buvo taip senai kad neatsimenu)
apibendrinant, visi filmai yra kaip minimum geri, kai kurie kultiniai, taigi ateiti, jeigu isgirsit pavarde Fincher, zinokit tai yra kokybes zenklas ;)
Cronenbergas, sitas tai biski daugiau arthausinis, ir yra geriau zinomas butent siaubo/fantastikos megejams, nors nebutinai,
Cosmopolis (2012) 8/10 visu labai stipriai iskritikuotas, nezinau gal, na o man buvo idomus A Dangerous Method (2011) 8/10 pati istorija ir visi aktoriai tiesiog puikus, na o K.Knighly cia yra ypac ypac gera :] A History of Violence (2005) 8/10 eXistenZ (1999) 9/10 J. Law puikus sci-fi, gal to pacio sci-fi cia ir nedaug bet pats paveiksliukas, grazus. Crash (1996) 9/10 J. Spader ir H. Hunter, E. Koteas... labai patiko Naked Lunch (1991) 7/10 nera jis blogas, bet man jis pasirode pernelyg psichodelinis Videodrome (1983) 8/10 J. Woods. cia jau klasika, aisku DC gerbejams. Scanners (1981) 7/10 geriausias visos trilogijos filmas, bet cia greztai fantastikos/DC gerbejams. Shivers (1975) 7/10 na idomus idomus, uz vonios scena dameciau viena bala ;)
perziurejau viska ka turejau, bet man dar truksta keleta filmuku, ateiti dar reikes tokiu kaip The Fly, Dead Ringers, M.Butterfly, Spider...
1;"Elephant Man, The";Человек-слон;"David Lynch";"Christopher De Vore, Eric Bergren";"Biography, Drama, History";"UK, USA";1980 2;"Blue Velvet";"Синий бархат";"David Lynch";"David Lynch";"Crime, Mystery, Thriller";USA;1986 3;"Wild at Heart";"Дикие сердцем";"David Lynch";"Barry Gifford, David Lynch";"Crime, Thriller";USA;1990 4;"Twin Peaks";"Твин Пикс";"David Lynch, Lesli Linka Glatter, Caleb Deschanel, Duwayne Dunham, Tim Hunter, Todd Holland, Tina Rathborne";"David Lynch, Mark Frost, Harley Peyton, Robert Engels, Barry Pullman, Tricia Brock, Scott Frost";"Crime, Drama, Mystery";USA;1990 5;"Twin Peaks: Fire Walk with Me";"Твин Пикс: Сквозь огонь";"David Lynch";"David Lynch, Robert Engels";"Mystery, Crime, Drama";"France, USA";1992 6;"Lost Highway";"Шоссе в никуда";"David Lynch";"David Lynch, Barry Gifford";"Drama, Fantasy, Mystery, Thriller";"France, USA";1997 7;"Straight Story, The";"Простая история";"David Lynch";"John Roach, Mary Sweeney";"Adventure, Biography, Drama";"France, UK, USA";1999 8;"Mulholland Dr.";"Малхолланд драйв";"David Lynch";"David Lynch";"Mystery, Drama, Thriller";"France, USA";2001 9;"Short Films of David Lynch, The";"Короткометражки Дэвида Линча";"David Lynch";"David Lynch";"Short, Documentary";USA;2002 10;"Inland Empire";"Внутренняя Империя";"David Lynch";"David Lynch";"Mystery, Thriller";"France, Poland, USA";2006 11;"Chacun son cinema ou Ce petit coup au coeur quand la lumiere s'eteint et que le film commence";"У каждого свое кино ";"Theodoros Angelopoulos, Olivier Assayas, Bille August, Jane Campion, Youssef Chahine, Kaige Chen, Michael Cimino, Ethan Coen, Joel Coen, David Cronenberg, Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne, Manoel de Oliveira, Raymond Depardon, Atom Egoyan, Amos Gitai, Alejandro Gonzalez Inarritu, Hsiao-hsien Hou, Aki Kaurismaki, Abbas Kiarostami, Takeshi Kitano, Andrei Konchalovsky, Claude Lelouch, Ken Loach, David Lynch, Nanni Moretti, Roman Polanski, Raoul Ruiz, Walter Salles, Elia Suleiman, Ming-liang Tsai, Gus Van Sant, Lars von Trier, Wim Wenders, Kar Wai Wong, Yimou Zhang";"Manoel de Oliveira, Olivier Assayas, William Chang, Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne, Atom Egoyan, Amos Gitai, Alejandro Gonzalez Inarritu, Aki Kaurismaki, Andrei Konchalovsky, Nanni Moretti, Kar Wai Wong, Yimou Zhang, Jingzhi Zou";"Comedy, Drama";France;2007
man Lynchas prasidejo, kai dar buvau visai mazas, nuo twin peakso, atsimetu tada serialas paliko ispudi, po daugeliu metu ji perziurejau, aisku daug kas tapo aisku, nors ne viskas iki galo, mistinis serialas ir vienas is megstamiausiu, ji galima ziureti ir antra karta ir trecia, ir gal net ketvirta! Atsimenu Sherilyn Fenn man buvo tiesiog tikrai deive. :) Mulholland Dr buvo daug daug veliau, duodu 10 ir zinau kad kada nors butinai ji perziuresiu dar karta. toliau buvo Lost Highway, kuris paliko irgi nebloga ispudi... skirtingai nei Inland Empire - blaivus protas sita nelabai priima, akip ir Short Films of David Lynch - sita ziuret nebent Lycho fanams. neabejotinai tai kad tai 'short' tai tik pliusas, kuris yra vos ne vienintelis. o stai Blue Velvet ir Wild at Heart visai verti demesio. |
2013 m. rugsėjo 15 d.
|
2017 m. gruodžio 19 d.
2016 m. gruodžio 31 d.
2016 m. lapkričio 21 d.
|