frize rašė: Neziurejau as tos Eurovizijos... Man ji atrodo kazkokia pigi, nuvalkiota... Nepatinka...O kad Bilanas laimejo tai as is vis tyliu...
Nu jeigu jau nepatinka, tai kartais galima (ir reikėtų) patylėti jeigu Tau tai nepatinka. Juk balsavimo rezultatų nepakeisi, patys atidavėm daugiausia - 12 - balų Rusijai. Tad neverta reikšti nepasitenkinimo.
Man pačiai asmeniškai buvo visai nieko pasirodymas, nors man teks pritarti D. Užkuraičiui - man, kaip ir jam, labiau patiko ankstesnis Bilano pasirodymas. Bet tuomet pasirodė stiprasni Lordi. O dabar stipresnių nebuvo. Tad, sveikinu. Ir jau yra kaip yra, ir pykti nereiki, juk tai nieko nepakeis Džaiukimės tuok, ką turim... kai neturėsim, tada susivoksit....
____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
tylosMinute rašė: num man irgi bilanas visai nepatiko..bet tai kas balsavo uz ji tada, kad jis nuo musu gavo 12 balu?a?mane tai begalo prajuokino, kad latviai nuo Airojos 12 siais metais gavo o kas nors be manes pastebejo ta apsvaigusi svedu praneseja??kuris bosnia ir hercogovina vos islebizavojo??
Kažkur internete skaičiau, kad Lietuvoj - 5 proc. rusų tautybės žmonių, o iš viso finalo metu balsavo 3000 su virš žmonių (čia, jei neklystu, už Rusiją), o tai yra maždaug 2 proc. Aš žinoma nesakau, kad visiems rusataučiams patiko Bilanas, bet procentai jau šį tą sako. Oh well, mūsų emigrantai pasielgė gražiai - kad jau ne patys dalyvaujam, tai bent braliukams atseikėkim. A, o tas švedas tai nerealus buvo. Sėdėjau ir galvojau - pasakys jis kada nors, ar ne pasakys... Dar čekė į lankas nusivažiavo... Rezultatus sumaišė... Tada ir supratau kaip smagu turi būt tam Eurovizijos vadovui Svantei kažkokiam - iškart po balsavimo žinai, kas laimėjo...
____________________
(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him dominate the world!
Iš tiesų Bilanas sužaidė gražų žaidimą. Pirmos vietos jis nebuvo vertas, nes jo daina tikrai nė iš tolo neprilygo daugumos kitų šalių dainoms... Deja deja, kaip nepasisekė užpernai, Dima pakeliavo po margąjį pasaulį, pasireklamavo, išgarsėjo ir dabar - laimėjo... Absurdas... Beje, pritariu MrEko, Graikija rimtai padainavo apie PIN kodą... Iki dabar kažkur galvoj skamba: "My secret combination is a mystery for you"... Tik štai Gruzija mums taškų davė ne dėl politinių sumetimų, o grąžindama skolą... Pernai metų Gruzijos atstovė, sužinojusi, kad jai davėme 12 pts dievagojosi, kad kitąmet gruzinai neliks skolingi...
____________________
(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him dominate the world!
_nevermind_ rašė: ispanija bosnija ir prancūzija buvo super. Visa kita ne
Visiskai pritariu
elenioooke rašė: O pastebejot, kaip siaubingai buvo prancuzo pasirodymas nufilmuotas? Zandikaulis atvipo tiesiog. Kazkas jam kiaule pakiso.
Jo sita ir as pastebejau, rode ji ekrano kamputyje iki puses.
Graikija padainavo apie PIN koda : "My secret combination ..."
O uz Mus tik 3 salys prabalsavo. Latviai kaip braliukams dave., DBritanijos emigrantai. O gruzija tikriausiai nes Lietuva jiems pagalbininkas kovoje su rusais ir kelyje i NATO , ES, europa.
____________________
One World, One Sky,
We Live, We Die
Aš Eurovizijos nežiūrėjau ir neturiu su kuo palyginti,bet pamačiusi Rusų pasirodymą tikrai nelikau sužavėta...Praeitoje Eurovizijoje Dima įgijo daug gerbėjų,todėl už jį ir balsavo,o ne už jo daina...
gerai pavare armene,o kokia grazi pana,ech pupa,kazkam labai pasiseke..na turedamas omeny prancuza norejau pasakyti kad ivaizdy toki susikure lyg bomzo..o daina tikrai nebloga,tik ne tokiam sou....skambesys primena daft punk,beje jis dierbes su jais..
kai Graikija su Rusija pradžioje balsavimo, taškas į tašką žaidė, tai galvojau "negi Dimai vėl Graikiaj ragus įstatys " o šiaip nelabai man ta laimėtojo, daina, bet nesvarbu... svarbiausia - laimėjo daugiau nebeeis
šiaip man labiausiai tikriausiai patiko prancūzų dainą, dar visai nieko danų, dar kažkas patiko, bet neprisimenu kas
____________________
memento mori - atmink, kad mirsi // kinfo.lt
Rusai tikrai nebuvo verti laimeti. Man ju daina nepatiko. Prancuzai simta kartu geriau padainavo. O musu saly taigi daug rusu todel ir gavo 12 balu.... Ot nesamone. Eina š...
po pusfinalio kai perskaiciau, kad Dima Bilan pateko i finala, perziurejau jo pasirodyma alfa.lt. sakau "niekaip nesuprantu kaip toks kriokiantis nesusipratimas pateko i finala". o ten negana to dar ir laimejo. 1 vieta. Ai nu....
____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
num man irgi bilanas visai nepatiko..bet tai kas balsavo uz ji tada, kad jis nuo musu gavo 12 balu?a?mane tai begalo prajuokino, kad latviai nuo Airojos 12 siais metais gavo o kas nors be manes pastebejo ta apsvaigusi svedu praneseja??kuris bosnia ir hercogovina vos islebizavojo??
Arunazz rašė: prancuzas tai totalus,bomzas....is baro isejes...daina tikrai ne eurovizijai....nebent per radija klausyt.,ar seip kokiam bare...jokio humoro ten nebuvo...
Dabar toks pat zmogelis, kaip ir tu Prancuzijoje gali sakyti:lietuvis toks totalu tarzanas, grynai is dziungliu isejes Nespresk apie knyga is virselio...
Na paskaicius lrytas.lt komentarus, susidaro nuomone, kad lietuviai labai zmones pavydus Jei jau ne Milius laimejo, tai visi kiti s*das.Man asmeniskai tai si Eurovizija buvo prasciausia is visu mano matytu.Geriausios dainos(klausiau tikrai ne visas) tai pasirode turku, ir rusu Tokia mano nuomone.
nieko gero ta rusija nepavare , buvo daug geresniu dainu uz dimos bilano, kurios buvo vertos nugaleti o man lb patiko suomija, turkija ir azerbaidzianas
____________________
Welcom down to my planet hell!
kremine_kale rašė: kodel eurovizija negalėtų but kokybishkos muzikos konkursas? susirinktu, parodytu ka kas gali ir tiek. . o dabar. kas geresne traleliushka padainuos.
Nenusisnekek...Vakar girdejome turbut pati kokybiskiausiapopsa, koks tik gali buti...Tokie pasirodymai kaip svedu ar ukrainieciu yra auksciausios kokybes POP muzika. Jei toks muzikos stilius nepatinka, tai nereikia, kad jis nekokybiskas.
ash ne apie traleliushkas. o apie gera muzika. kurios misija nebutu - gerai isimenantis priedainis ir geras show.
____________________
...
**
. . niekam čia tavo nuomonė neįdomi..
Arunazz rašė: prancuzas tai totalus,bomzas....is baro isejes...daina tikrai ne eurovizijai....nebent per radija klausyt.,ar seip kokiam bare...jokio humoro ten nebuvo...
Prajuokinai.. pirma pažiūrėk kas jis toks yra, o vėliau tik kalbėk.
____________________
We get high on all types of drugs, when all we really need is love.
kremine_kale rašė: kodel eurovizija negalėtų but kokybishkos muzikos konkursas? susirinktu, parodytu ka kas gali ir tiek. . o dabar. kas geresne traleliushka padainuos.
Nenusisnekek...Vakar girdejome turbut pati kokybiskiausiapopsa, koks tik gali buti...Tokie pasirodymai kaip svedu ar ukrainieciu yra auksciausios kokybes POP muzika. Jei toks muzikos stilius nepatinka, tai nereikia, kad jis nekokybiskas.
____________________
don't watch porn - use your imagination
prancuzas tai totalus,bomzas....is baro isejes...daina tikrai ne eurovizijai....nebent per radija klausyt.,ar seip kokiam bare...jokio humoro ten nebuvo...
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
2008 m. gegužės 27 d. 23:05:17
2008 m. gegužės 27 d. 18:46:44
Neziurejau as tos Eurovizijos... Man ji atrodo kazkokia pigi, nuvalkiota... Nepatinka...O kad Bilanas laimejo tai as is vis tyliu...
Nu jeigu jau nepatinka, tai kartais galima (ir reikėtų) patylėti jeigu Tau tai nepatinka. Juk balsavimo rezultatų nepakeisi, patys atidavėm daugiausia - 12 - balų Rusijai. Tad neverta reikšti nepasitenkinimo.
Man pačiai asmeniškai buvo visai nieko pasirodymas, nors man teks pritarti D. Užkuraičiui - man, kaip ir jam, labiau patiko ankstesnis Bilano pasirodymas. Bet tuomet pasirodė stiprasni Lordi. O dabar stipresnių nebuvo. Tad, sveikinu. Ir jau yra kaip yra, ir pykti nereiki, juk tai nieko nepakeis
____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
2008 m. gegužės 27 d. 00:06:20
____________________
Mano smegenys nėra erogeninė zona, taip kad prašyčiau man jų nepist.
2008 m. gegužės 26 d. 17:13:36
num man irgi bilanas visai nepatiko..bet tai kas balsavo uz ji tada, kad jis nuo musu gavo 12 balu?a?mane tai begalo prajuokino, kad latviai nuo Airojos 12 siais metais gavo
Kažkur internete skaičiau, kad Lietuvoj - 5 proc. rusų tautybės žmonių, o iš viso finalo metu balsavo 3000 su virš žmonių (čia, jei neklystu, už Rusiją), o tai yra maždaug 2 proc.
____________________
(_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him dominate the world!
2008 m. gegužės 26 d. 16:47:02
____________________
(_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him dominate the world!
2008 m. gegužės 26 d. 15:36:47
____________________
One World, One Sky, We Live, We Die
2008 m. gegužės 26 d. 15:34:06
____________________
One World, One Sky, We Live, We Die
2008 m. gegužės 26 d. 15:21:25
ispanija bosnija ir prancūzija buvo super. Visa kita ne
Visiskai pritariu
O pastebejot, kaip siaubingai buvo prancuzo pasirodymas nufilmuotas? Zandikaulis atvipo tiesiog. Kazkas jam kiaule pakiso.
Jo sita ir as pastebejau, rode ji ekrano kamputyje iki puses.
Graikija padainavo apie PIN koda : "My secret combination ..."
O uz Mus tik 3 salys prabalsavo. Latviai kaip braliukams dave., DBritanijos emigrantai. O gruzija tikriausiai nes Lietuva jiems pagalbininkas kovoje su rusais ir kelyje i NATO , ES, europa.
____________________
One World, One Sky, We Live, We Die
2008 m. gegužės 26 d. 12:19:10
____________________
Damn you so hard..
2008 m. gegužės 25 d. 23:37:03
2008 m. gegužės 25 d. 21:31:16
Neziurejau as tos Eurovizijos... Man ji atrodo kazkokia pigi, nuvalkiota... Nepatinka...O kad Bilanas laimejo tai as is vis tyliu...
2008 m. gegužės 25 d. 21:04:13
2008 m. gegužės 25 d. 20:14:35
gerai pavare armene,o kokia grazi pana,ech pupa,kazkam labai pasiseke..
tau jau tikrai... ech..
2008 m. gegužės 25 d. 20:10:23
____________________
Topai naujovės atradimai
2008 m. gegužės 25 d. 19:22:14
____________________
www.jukebox.lt
2008 m. gegužės 25 d. 18:14:13
šiaip man labiausiai tikriausiai patiko prancūzų dainą, dar visai nieko danų, dar kažkas patiko, bet neprisimenu kas
____________________
memento mori - atmink, kad mirsi // kinfo.lt
2008 m. gegužės 25 d. 17:55:56
____________________
"I just met a wonderful new man. He's fictional but you can't have everything". And what if it's too real, so real it's surreal?
2008 m. gegužės 25 d. 17:46:46
2008 m. gegužės 25 d. 17:12:24
____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
2008 m. gegužės 25 d. 17:07:49
____________________
Je parle français un peu.
2008 m. gegužės 25 d. 17:03:34
prancuzas tai totalus,bomzas....is baro isejes...daina tikrai ne eurovizijai....nebent per radija klausyt.,ar seip kokiam bare...jokio humoro ten nebuvo...
2008 m. gegužės 25 d. 17:00:21
2008 m. gegužės 25 d. 16:40:02
Šio komentaro autorius buvo įspėtas. Po 5 įspėjimų vartotojas bus užblokuotas.
2008 m. gegužės 25 d. 16:28:56
____________________
"I just met a wonderful new man. He's fictional but you can't have everything". And what if it's too real, so real it's surreal?
2008 m. gegužės 25 d. 16:25:04
____________________
Welcom down to my planet hell!
2008 m. gegužės 25 d. 16:08:51
____________________
Vat BŪTINA visiems čia kažką pasirašyt. Kaip ant skaipo.
2008 m. gegužės 25 d. 15:56:35
kodel eurovizija negalėtų but kokybishkos muzikos konkursas? susirinktu, parodytu ka kas gali ir tiek. . o dabar. kas geresne traleliushka padainuos.
Nenusisnekek...Vakar girdejome turbut pati kokybiskiausiapopsa, koks tik gali buti...Tokie pasirodymai kaip svedu ar ukrainieciu yra auksciausios kokybes POP muzika. Jei toks muzikos stilius nepatinka, tai nereikia, kad jis nekokybiskas.
ash ne apie traleliushkas. o apie gera muzika. kurios misija nebutu - gerai isimenantis priedainis ir geras show.
____________________
... ** . . niekam čia tavo nuomonė neįdomi..
2008 m. gegužės 25 d. 15:51:07
prancuzas tai totalus,bomzas....is baro isejes...daina tikrai ne eurovizijai....nebent per radija klausyt.,ar seip kokiam bare...jokio humoro ten nebuvo...
Prajuokinai..
____________________
We get high on all types of drugs, when all we really need is love.
2008 m. gegužės 25 d. 15:16:13
kodel eurovizija negalėtų but kokybishkos muzikos konkursas? susirinktu, parodytu ka kas gali ir tiek. . o dabar. kas geresne traleliushka padainuos.
Nenusisnekek...Vakar girdejome turbut pati kokybiskiausiapopsa, koks tik gali buti...Tokie pasirodymai kaip svedu ar ukrainieciu yra auksciausios kokybes POP muzika. Jei toks muzikos stilius nepatinka, tai nereikia, kad jis nekokybiskas.
____________________
don't watch porn - use your imagination
2008 m. gegužės 25 d. 15:10:41
____________________
Topai naujovės atradimai