Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:
Patvirtinti
lietusryte (Užblokuotas)
2008 m. rugsėjo 10 d. 22:47:17
hole rašė:
lietusryte rašė:
hole rašė:
lietusryte rašė: Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
Jeigu neužtenka [?] autobusų,tai tegu jų nusiperka daugiau.Vis pigiau būtų,nei statyt metro...
Ne apie autobusų kiekį kalbu. Ar tris ar keturis autobusus paleisim į užgrūstą gatvę - nieks nepasikeis. Na, nebent gatvė bus dar labiau užgrūsta tokių ganėtinai nemanevringų transporto priemonių. Noriu pasakyti tai, kad autobusai/troleibusai iš esmės nėra tas dalykas, kuris labai jau tinka Vilniuje tam tikrose vietose ir tam tikru laiku.
Tam tikroje vietoje,;-manau,labai jau poniškai norite.Ne mūsų šaliai metro,ne mūsų...
lietusryte rašė: Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
Jeigu neužtenka [?] autobusų,tai tegu jų nusiperka daugiau.Vis pigiau būtų,nei statyt metro...
Ne apie autobusų kiekį kalbu. Ar tris ar keturis autobusus paleisim į užgrūstą gatvę - nieks nepasikeis. Na, nebent gatvė bus dar labiau užgrūsta tokių ganėtinai nemanevringų transporto priemonių. Noriu pasakyti tai, kad autobusai/troleibusai iš esmės nėra tas dalykas, kuris labai jau tinka Vilniuje tam tikrose vietose ir tam tikru laiku.
Jei UAB "Vilniaus rentinys" kai ka "parems" nes nores pelno is metro statybu - tures lietuviai metro. Jei nores zuoko mafija tramvajaus - tures lietuviai tramvaju. jei nores kirkilas su dujotekana rusisku duju - uzdaryta bus ignalina ir naujos nestatys nieks...
ir ko cia dabar diskutuot...
lietusryte (Užblokuotas)
2008 m. rugsėjo 4 d. 15:00:39
hole rašė:
lietusryte rašė: Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
Jeigu neužtenka [?] autobusų,tai tegu jų nusiperka daugiau.Vis pigiau būtų,nei statyt metro...
lietusryte rašė: Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
KaunasLad rašė: to Dilgele: megtro nėra brangu, jei žinai kur, kada ir kaip pirkti reikiamus ticketus.
???
Suprantu, aišku, kad esu jauna ir naivi, bet..: )))
Aš tikrai tingiu plėstis su savo nuomone, nes tai — atskira tema (t.y. nenormalus lengvųjų automobilių kiekis miesto centre, su kuriuo anksčiau ar vėliau reikės tvarkytis pasitelkiant viešojo transporto sistemą; ir metro šioje situacijoje galbūt irgi puikiai tiktų), bet metro bilietai čia labai ne prie ko.
1km nutiesti reikia ~120mln. litų, ką aš ir įvardinau kaip „daug kainuotų“. Lietuva negali skirti tokių sumų.
Vilniuje metro??? tas pats kas Prienuose troleibusai. teko metro naudotis Londone, Niurnberge, Tbilisyje, Romoje...ten yra poreikis. bet kam provincijo lygio mieste reikalingas metro niekaip nepagaunu.
to Dilgele: megtro nėra brangu, jei žinai kur, kada ir kaip pirkti reikiamus ticketus.
Metro daug kainuotų, bet, kartu imantis kitų priemonių (t.y. ribojant lengvuosius automobilius miesto centre) - atsipirktų per laiką. Kiek teko girdėt - realiausias variantas - metro-tramvajus (dalis kelio po žeme, dalis - virš).
lietusryte (Užblokuotas)
2008 m. rugsėjo 3 d. 21:10:03
Idėja gera,bet svarbiausiai,kad tokioje mažoje šalyje,kaip Lietuva kol kas tai per daug didelis ir brangus malonumas.Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.Mums tai per brangu,geriau pinigus investuoti ten,kur jų labiau reikia.
1. Per mažai gyventojų metro.
2. Būtų labai nepatogu įvesti.
3. Nežmoniškos investicijos esant tokiai ekonominei būklėje.
ir daug daug kitų priežasčių, dėl ko šis projektas yra "palaidotas negimęs". Net toje pačioje Rygoje tik tramvajai tėra.
O šiaip nėra patogesnio dalyko už metro. Kiekviena diena prasideda, daug laiko praleidi. Kitas pasaulis toks. Kitu atveju asmeniškai bijočiau kas lietuvoje liktų iš to metro su tokia "aukšta" kultūra. ( išplėšytos sėdynės ir t.t, kaip autobusose). dar toli gražu nedaugta iki to.
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing.
Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
girdejau sneku, kad ir Vilniuje jis gali atsirasti, galvoju butu tikrai saunumelis, pakist po zeme siektiek keleiviu ir taip toliau
ir siaip metro man visai patiko,
Stockholmo meto maciau ir teko siektiek naudotis tai sakiciau visai patogu, o kaip jums si ideja del metro Vilniuj?
Cia taip kaip Uzkalniui duot pavertint koncervus & lasinius & pashteta ( aisku su uogiene) kur undermenshai valgo jei piggiai randa. Ar nenukentes Sahja morale?
2008 m. rugsėjo 10 d. 22:47:17
Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
Ne apie autobusų kiekį kalbu. Ar tris ar keturis autobusus paleisim į užgrūstą gatvę - nieks nepasikeis. Na, nebent gatvė bus dar labiau užgrūsta tokių ganėtinai nemanevringų transporto priemonių. Noriu pasakyti tai, kad autobusai/troleibusai iš esmės nėra tas dalykas, kuris labai jau tinka Vilniuje tam tikrose vietose ir tam tikru laiku.
Tam tikroje vietoje,;-manau,labai jau poniškai norite.Ne mūsų šaliai metro,ne mūsų...
2008 m. rugsėjo 10 d. 22:15:55
Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
Ne apie autobusų kiekį kalbu. Ar tris ar keturis autobusus paleisim į užgrūstą gatvę - nieks nepasikeis. Na, nebent gatvė bus dar labiau užgrūsta tokių ganėtinai nemanevringų transporto priemonių. Noriu pasakyti tai, kad autobusai/troleibusai iš esmės nėra tas dalykas, kuris labai jau tinka Vilniuje tam tikrose vietose ir tam tikru laiku.
2008 m. rugsėjo 4 d. 17:17:11
ir ko cia dabar diskutuot...
2008 m. rugsėjo 4 d. 15:00:39
Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
2008 m. rugsėjo 4 d. 12:31:55
Manau,pilnai užtenka autobusų.Palygink,tokius didelius miestus kaip Londonas,Paryžius ir pan,su Vilnium.
Kai artėjant rugsėjo mėnesiui aš vėl tarsi užsiauginu tą per vasarą numestą abejingumo viešojo transporto problemoms šarvą(jis reikalingas-kitaip išprotėtum) ir vėl lipu su juo į sausakimšą autobusą, kur, geriausiu atveju, turi už ko laikytis, o kuprinė velniai žino kur tempiasi suspausta tarp kitų trijų nelaimės draugų, kai nuo Baltupių iki Arkikatedros važiuoju maždaug 45min, kai toj lyg šprotų pripildytoj skardinėj judu link savosios šviesos ir žinių įstaigos, dusdama nuo oro stygiaus, nežmoniško karščio ir nevisuomet ir nelabai kaip kvepiančių žmonių, man jau neįdomu, kad Londonas ar Maskva yra daug didesni. Autobusų neužtenka. Apie metro net nesvajoju. Ne dėl to, kad tai kažkaip blogai, tiesiog dėl to, kad to nebus. O kai bus, greičiausiai, man jo nebereiks. Ką daryt? Platint gatves?.. Kalbant apie konkrečiai apie Kalvarijų g.-platinti nėra kur. Prie Zymenso vykstančios statybos stumiasi link pabaigos. Kas bus, kai ten įsikurs įmonės, į kurias kasdien plūs darbuotojai, - žinoma, kiekvienas su atskiru automobiliuku - , o iš gyvenamųjų namų išvažiuoti bandys tuntai kitų, nedrįstu prognozuoti. Vis tik nedaug laukę patys pamatysim.
2008 m. rugsėjo 4 d. 07:29:55
to Dilgele: megtro nėra brangu, jei žinai kur, kada ir kaip pirkti reikiamus ticketus.
???
Suprantu, aišku, kad esu jauna ir naivi, bet..: )))
Aš tikrai tingiu plėstis su savo nuomone, nes tai — atskira tema (t.y. nenormalus lengvųjų automobilių kiekis miesto centre, su kuriuo anksčiau ar vėliau reikės tvarkytis pasitelkiant viešojo transporto sistemą; ir metro šioje situacijoje galbūt irgi puikiai tiktų), bet metro bilietai čia labai ne prie ko.
1km nutiesti reikia ~120mln. litų, ką aš ir įvardinau kaip „daug kainuotų“. Lietuva negali skirti tokių sumų.
2008 m. rugsėjo 4 d. 00:03:13
to Dilgele: megtro nėra brangu, jei žinai kur, kada ir kaip pirkti reikiamus ticketus.
____________________
http://www.last.fm/user/Fake_London
2008 m. rugsėjo 3 d. 21:24:02
2008 m. rugsėjo 3 d. 21:10:03
2008 m. rugsėjo 3 d. 20:59:05
2. Būtų labai nepatogu įvesti.
3. Nežmoniškos investicijos esant tokiai ekonominei būklėje.
ir daug daug kitų priežasčių, dėl ko šis projektas yra "palaidotas negimęs". Net toje pačioje Rygoje tik tramvajai tėra.
O šiaip nėra patogesnio dalyko už metro. Kiekviena diena prasideda, daug laiko praleidi. Kitas pasaulis toks. Kitu atveju asmeniškai bijočiau kas lietuvoje liktų iš to metro su tokia "aukšta" kultūra. ( išplėšytos sėdynės ir t.t, kaip autobusose). dar toli gražu nedaugta iki to.
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing. Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
2008 m. rugsėjo 3 d. 20:35:45
ir siaip metro man visai patiko,
Stockholmo meto maciau ir teko siektiek naudotis
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻