Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Yra studijuojančių teisę, ar žadančių tai daryti?

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Puslapiai: 12
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Date (Užblokuotas)
2006 m. spalio 13 d. 21:23:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
'kulka į kaktą, ar tu vis dar' studijuoji? Teisė - atrodo toks žmonių laimėjimas, jog tiesą su ją nors kibirais semk. Kur dar visuomenės pripažinimas, 'pasitikėjimas savimi'. Jei su galva viskas gerai - tai pirmyn į studijas! Tavęs jau statistika laukia : ]

jo jo - tarnaukite gyvenimui! o gal kas nori pasiginčyti apie tai ką aš studijuoju? įdomu kokioms statistikoms priklausau. away.



____________________
yra.
Atsakyti
Gabux
2006 m. spalio 13 d. 17:58:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kliedesys rašė:
1. drįsčiau ginčytis iki pamėlynavimo, kad tavo teisinės žinios vertos pimoko supratimo, kiek bus 2*2;
2. sutinku, kad teisininkų dabar prigamina, kaip broleirio viščiukų kokioje nors fermoje, bet toks pats dalykas yra ir su kitomis specialybėmis. Manyčiau, kad pirmiausia, reikėtų išmokti skatinti sveiką konkurenciją, o tik po to duoti diplomusvisiems iš eilės.


Nėra reikalo mėlynuoti, nes teisės aš nestudijuoju ir net nebandau apsimesti, kad tuo labai domiuosi. Tiesiog- pažįstu nemažai teisininkų, su kuriais teko būtent apie tai ir kalbėti. na ir kas, žinau aš paviršių, taip. Bet to pakanka, kad turėčiau savo nuomonę ir galėčiau ją laisvai reikšti.
Tai, ką pasakiau dėl VU lygio, ar dėl to, kad ten reikia balų virš 90 stojant- šitai aš tikrai žinau. Ko nežinau- neskelbiu.
Kažkokių statistinių faktų net nesiruošiu dėti- tegu patys teisininkai tuo užsiima.
O dėl to "toks pats dalykas yra ir su kitomis specialybėmis"- 'drįsčiau ginčytis iki pamėlynavimo, kad tavo žinios apie kitas specialybes vertos pimoko supratimo, kiek bus 2*2".

tiek.


____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2006 m. spalio 13 d. 14:30:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Iš tikro būtų labai įdomu sužinoti tikrus Gabux argumentus.

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
theJumpoff
2006 m. spalio 13 d. 11:03:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gabux rašė:
Man sekmės kaip ir nereikia, o tau tai jos su kaupu linkiu! ; ]
Kalėjimas, kalėjimas, OOO, dėkui. ! ir kas tau, vaikine, nepatinka, ar tai, kad kažkas nepritarė tavo 'apsoliučiai teisingai' nuomonei? : ]] Nusileisk ant žemės, nes per aukštai tu ten. Kur pas tave tolerancija kito nuomonei, aa? [retoriškai čia, aišku, bet susimąstyk gal, sakau]. Nieks tau ir neaiškina, įdėmiau skaityk, beje, vaidenasi tau visokie 'migdolai'. Čia visi diskutuoja, o tu vienpusišką brudą mali.


"apsoluciais"... Atrodo,kad praleidai dar viena pamoka mokykloje,kai tavo bendraklasiai mokesi priebalsiu supanasejima. Bet tiek to.
Nesu netolerantiskas kito nuomonei, tiesiog cia turbut tu nesi girdejus tokio dalyko kaip debatai. Argumentas - irodymas. Kur? Kolkas girdejau tik tavo keistus svaitymusis nepagristais faktais,lauztais is pirsto. Juokini,vaikeli,tikrai juokini. Tikrai ne velnio nenusimanai apie siuos dalykus. Garantuoju,kad teise tu nesidomi. O apie si dalyka nors kiek ismanyt galima tik tada,jei tuo domiesi (kuo laaabai abejoju). Tad pati ir nusileisk ant zemes ir nevaidink genijaus universalo. Geriau paaiskink man apie tai, kad tu studijuoji. Va, cia as nesigincysiu. O jei gincysiuos - tai pagrisiu tau statistika,faktais arba truizmais.


____________________
How can happiness feel so wrong?
Atsakyti
kliedesys
2006 m. spalio 13 d. 09:01:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gabux rašė:
Bet man asmeniškai žinių apię teisę pakanka, kad galėčiau daryti tam tikras išvadas ir išsakyti nuomonę.
"kitaip nei vadyba ar ekonomika,teise yra visad populiari ir perspektyvi". Ooo ne. Dabar tu jau 'sumalinėji' kitas specialybes. Ar tu bent kokį velnią apie tai išmanai? Teisė perspektyvi yra apsukriam žmogui, kaip ir dauguma kitų specialybių, bet tiek, kiek teisininkų baigia, Lietuvos rinkai yra ryškiai per daug. Apie tai kalbėjo ne vienas švietimo atstovas. tikrai geriau nei tu ar aš suvokiantis realią padėtį.
1. drįsčiau ginčytis iki pamėlynavimo, kad tavo teisinės žinios vertos pimoko supratimo, kiek bus 2*2;
2. sutinku, kad teisininkų dabar prigamina, kaip broleirio viščiukų kokioje nors fermoje, bet toks pats dalykas yra ir su kitomis specialybėmis. Manyčiau, kad pirmiausia, reikėtų išmokti skatinti sveiką konkurenciją, o tik po to duoti diplomusvisiems iš eilės.


____________________
Netolerantiška ir kategoriška kalė, serganti didybės manija.
Atsakyti
Gabux
2006 m. spalio 12 d. 22:47:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Man sekmės kaip ir nereikia, o tau tai jos su kaupu linkiu! ; ]
Kalėjimas, kalėjimas, OOO, dėkui. ! ir kas tau, vaikine, nepatinka, ar tai, kad kažkas nepritarė tavo 'apsoliučiai teisingai' nuomonei? : ]] Nusileisk ant žemės, nes per aukštai tu ten. Kur pas tave tolerancija kito nuomonei, aa? [retoriškai čia, aišku, bet susimąstyk gal, sakau]. Nieks tau ir neaiškina, įdėmiau skaityk, beje, vaidenasi tau visokie 'migdolai'. Čia visi diskutuoja, o tu vienpusišką brudą mali.


____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
theJumpoff
2006 m. spalio 12 d. 22:07:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gabux rašė:
Oii, man jau augti tikrai nereikia. Dėl klaidų : ]]] Gal jas surašyk man, ok, kad 'ateičiai' žinočiau. O tu, branguti, žiūriu, niekur nosinės nededi. Negerai, negerai tave mokykloje išmokė..
Plius- nekalbu apie tai, apie ką supratimo neturiu.
Dėl matematikos, jos stojant į VU tikrai reikėjo, o dėl dabartinių reikalavimų- nesidomėjau.
Į teisę MRU tikrai nėra sunku įstoti, taip kad nenušnekėk. Turint vidutinius balus jei ne į dieninį, tai į vakarinį tikrai įstosi.
Jei kalbant tik vienpusiškai, kad MRU studijų kokybe lenkia VU- tai mitas. Tas alia taip tipo nuvertinamas 'geras vardas' yra turbūt ne veltui, jei jau stojant reikia labai aukštų balų, kaip ir minėjau, virš 90%.Kitas dalykas yra praktika, jos MRU tikrai suteikia daugiau.
Dėl A klasės specialistų, taip, tokių trūksta įvairiose sferose.
Savo specialybės gynimas, aišku, yra geras dalykas. Nes tai visada susilaukia kritikos 'iš šalies'- tų, kurie to nestudijuoja. Ir be abejo, niekas geriau to neišmanys, nei pats studijuojantysis. Bet man asmeniškai žinių apię teisę pakanka, kad galėčiau daryti tam tikras išvadas ir išsakyti nuomonę.
"kitaip nei vadyba ar ekonomika,teise yra visad populiari ir perspektyvi". Ooo ne. Dabar tu jau 'sumalinėji' kitas specialybes. Ar tu bent kokį velnią apie tai išmanai? Teisė perspektyvi yra apsukriam žmogui, kaip ir dauguma kitų specialybių, bet tiek, kiek teisininkų baigia, Lietuvos rinkai yra ryškiai per daug. Apie tai kalbėjo ne vienas švietimo atstovas. tikrai geriau nei tu ar aš suvokiantis realią padėtį.
Kitas, esminis dalykas, yra diskusijos tema. Žmogus nori sužinoti apie šią specialybę. Tai kam pateikinėti idealistinį vaizdelį, kai taip tikrai nėra. Tu vat imk ir minusus surašyk, gal bent tada tavo raštliavos panašės į objektyvias.



Kaip mane nervina tokios idiotes . Sekmes gyvenime Ismok rasyt zodi "kalejimas",
Ir tikrai net nemanau as tau aiskinti tai, ka kuo puikiausiai zinau. Tad neaiskink ir tu man. Juk as medikams neaiskinu apie medicina, fizikams - apie fizikos mokslus.
Nosiniu nededu, nes PC taisomas - nera lietuvisku raidziu.

____________________
How can happiness feel so wrong?
Atsakyti
Gabux
2006 m. spalio 12 d. 21:28:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Oii, man jau augti tikrai nereikia. Dėl klaidų : ]]] Gal jas surašyk man, ok, kad 'ateičiai' žinočiau. O tu, branguti, žiūriu, niekur nosinės nededi. Negerai, negerai tave mokykloje išmokė..
Plius- nekalbu apie tai, apie ką supratimo neturiu.
Dėl matematikos, jos stojant į VU tikrai reikėjo, o dėl dabartinių reikalavimų- nesidomėjau.
Į teisę MRU tikrai nėra sunku įstoti, taip kad nenušnekėk. Turint vidutinius balus jei ne į dieninį, tai į vakarinį tikrai įstosi.
Jei kalbant tik vienpusiškai, kad MRU studijų kokybe lenkia VU- tai mitas. Tas alia taip tipo nuvertinamas 'geras vardas' yra turbūt ne veltui, jei jau stojant reikia labai aukštų balų, kaip ir minėjau, virš 90%.Kitas dalykas yra praktika, jos MRU tikrai suteikia daugiau.
Dėl A klasės specialistų, taip, tokių trūksta įvairiose sferose.
Savo specialybės gynimas, aišku, yra geras dalykas. Nes tai visada susilaukia kritikos 'iš šalies'- tų, kurie to nestudijuoja. Ir be abejo, niekas geriau to neišmanys, nei pats studijuojantysis. Bet man asmeniškai žinių apię teisę pakanka, kad galėčiau daryti tam tikras išvadas ir išsakyti nuomonę.
"kitaip nei vadyba ar ekonomika,teise yra visad populiari ir perspektyvi". Ooo ne. Dabar tu jau 'sumalinėji' kitas specialybes. Ar tu bent kokį velnią apie tai išmanai? Teisė perspektyvi yra apsukriam žmogui, kaip ir dauguma kitų specialybių, bet tiek, kiek teisininkų baigia, Lietuvos rinkai yra ryškiai per daug. Apie tai kalbėjo ne vienas švietimo atstovas. tikrai geriau nei tu ar aš suvokiantis realią padėtį.
Kitas, esminis dalykas, yra diskusijos tema. Žmogus nori sužinoti apie šią specialybę. Tai kam pateikinėti idealistinį vaizdelį, kai taip tikrai nėra. Tu vat imk ir minusus surašyk, gal bent tada tavo raštliavos panašės į objektyvias.

____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
theJumpoff
2006 m. spalio 12 d. 20:26:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gabux rašė:
Nerandu argumentų 'už', kodėl būtų galima rinktis šią specialybę. Ir nepažįstų nei vieno, kuris būtų labai patenkintas savo teisės studijomis. Vienas pažįstamas balandį atlikinės praktiką kaleime, vat čia tai "smagumėlis".. Ir mokosi to visus 4 metus, kaip bendrauti su kaliniais ir pan. Jooh., Na bet gal kam ir 'patrauklu' tai,.
VU lygis gal kiek aukštesnis, o MRU,.. Teisininkų prigaminama ryškiai per daug, o iškyla vos keli. na, be abejo, nekalbu apie tuos, kurie iš prigimties yra absukrūs ir vis tiek [baigę teisę] daro tai, ką nori. Testų stojant ten jokių nėra, tik reikia būti laikius matematikos valstybinį.
Į VU teisę įstosi tik su balais virš 90, į MRU laisvai gali patekti ir su vidutiniais.

Nu cia ir pavarei. Matosi,kad ne velnio nenusimanai, apie ka kalbi. Visus tavo "argumentus" galima laisvai atmusti.
1) Teisei matematikos nereikia. 40% sudaro istorija, jei gerai pamenu 25 - Lietuviu, 15 - Anglu, o visa kita - pagrindiniu dalyku ir matematikos 12 klases metiniai pazymiai.
I teise istoti yra sunkoka, nes tai visad populiari specialybe,nes, kitaip nei vadyba ar ekonomika,teise yra visad populiari ir perspektyvi. Is visu teisiniu specialybiu yra perspektyviausia MRU "Teise ir valdymas",apjungianti teisines zinias ir vadyba. Taigi, baiges sias studijas gali buti arba teisininku,arba A klases valdininku (ko laaaaabai truksta Lietuvoje).
2) VU ir MRU konkurencija yra gincytinas dalykas. VU,aisku,turi varda,taciau studiju kokybe MRU gerokai lenkia Vilniaus Universiteta. Vien tuo,kad VU nesugebejo kelerius metus is eiles tapt Didziosios Universitetu Chartijos nare, o MRU tam prireike vos 1 karto. Ir,be to, MRU - grynai specializuotas teises universitetas,o VU - tik fakultetas. Ir siaip, VU dar nepakeitus savo programos, kuri visiskai neatitinka Europiniu standartu.
3) Jei busi vidutinybe, niekur neprasimusi. Gali but milijonai teisininku,bet jei sugebesi irodyt, kad esi kazkuo geresnis uz juos - tai ir busi number 1. Kam reikia vidutinybiu,kuriu pilni visi kampai? Ypac tokiai specialybei kaip teise,medicina ir t.t.

Tad, kai paaugsi kiek (is gramatikos klaidu sprendziu), tada galesi ir sakyt,kas perspektyvu,kas ne.

Sekmes.



____________________
How can happiness feel so wrong?
Atsakyti
samsung
2006 m. spalio 12 d. 20:14:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Aišku, svarbiausia tikėti tuo ką darai ir neišsižadėti savo svajonių

Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2006 m. spalio 12 d. 20:13:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nu Tu man pasakyk profesiją su kuria tikrai rasi darbą? Su nieko iš pradžių nebus lengva. O galima kažkaip dirbt ir ne pagal specialybę. Jau geriau mokytis tai ką nori ir dirbt beleką, o ne mokytis beleką ir po to dirbt beleką. Bet aš tikiu, kad rasčiau tą darbą. Juk kai nori, stengiesi, sieki, viskas yra įmanoma, ar ne taip?

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
samsung
2006 m. spalio 12 d. 20:08:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Teisė, aišku, yra geras ir reikalingas dalykas, turbūr verta ją studijuot, ypač jeigu tikrai traukia. Tik man atrodo yra poblema įsidarbint, sakoma, kad be pažinčių nepralįsi

Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2006 m. spalio 12 d. 19:06:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nežinau, kažkaip labai senai noriu. Nuo tada kai dingo tos vaikiškos svajonės dirbti ledų pardavėja https://lost.jconserv.net/images/smiles/icon_blink.gif
Man labai patinka, įdomu. Jokie kodeksai niekad nebuvo nuobodūs. Aišku, aš jų nemoku ir blah blah blah, bet patinka paskaitinėt. Nusipirkau knygą teisinę nesenai, tai gėris toks, įdomynai
Šiaip tai palengvina kasdienį nuobodų gyvenimą, nereikia ant kiekvieno kampo jaustis durneliu ir niekas Tavęs neišdurs su belekokiom nesąmonėm, ką dažnai tenka matyti.
Galbūt kažkoks vaikiškas utopinis siekis įvesti pasaulyje tvarką
https://lost.jconserv.net/images/smiles/icon_mrgreen.gif
Šiaip kažkaip sunkoka įvardinti tiksliai, labai geras klausimas Tavo Toks paparastas bei natūralus ir logiškas, bet kartu toks... Na db turėsiu ką veikt bent, išsianalizuosiu normaliai savo noro priežastis.
O Tavo pirmasis komentaras čia labai taiklus, jam pritariu labai. Ir mano pirmasis argumentas čia labai panašus į Tavo parašytąjį.
https://lost.jconserv.net/images/smiles/icon_redface.gif
Gal kvailai nuskambės, bet yra toks jausmas, kai paprasčiausiai nematai savęs niekur kitur, kad ir kaip galvotum.

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
kliedesys
2006 m. spalio 12 d. 18:55:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
O kodėl tu nori teisę studijuoti?

____________________
Netolerantiška ir kategoriška kalė, serganti didybės manija.
Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2006 m. spalio 12 d. 18:47:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nu žinai, dar reikės pasitikslint, būna atvirų durų dienos ir pan.
Ačiū.
Kažkiek nuraminai, nes visi tik paisto, kad neįstosi, sunku, nįmanoma, nesąmonė ir nieko doro nepasako.
Svarbiausia, aišku, nepasišiukšlint per egzus.
Stengiamės, stengsimės.
Follow your dream taip sakant https://lost.jconserv.net/images/smiles/icon_eyebrow.gif

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
kliedesys
2006 m. spalio 12 d. 18:43:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Matai, aš stojau prieš penkerius metus... Tai mano duomenys gali būti pasenę.
Kai stojau, laikiau lietuvių kalbą valstybinį - gavau virš 90%,
iš valstybinio istorijos - virš 90%, iš užsienio kalbos mokyklinio - 9balai, iš matematikos mokyklinio - 7 ar 8 balai. Įstojau normaliai.
Svarbiausia, kad būtų daugiau nei 60% - tada viskas normaliai.
Iš tikrųjų, pakankamai lengvą įstoti. Aišku, jei nori į valstybės finansuojamą vietą - tada reikia aukštesnių balų.

____________________
Netolerantiška ir kategoriška kalė, serganti didybės manija.
Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2006 m. spalio 12 d. 18:27:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kliedesys rašė:
ice_dream rašė:
Tai ačiū Tau. Pgaliau kažkas normaliai atsakė

Nėra už ką. Kažkas žino, ką šneką


O galima Tvaęs dar paklausinėti? Mtai, aš aišku pati inete ieškojau info ir pan, bet labai painu man ten. Įdomu, kokių maždaug balų reikia į MRU stojant. www.stojimai.lt pažiūrėjus susidaro vaizdas kad su 90 proc ten dar sunkoka ptekt, o štai tu sakai, kad nelabai sunku.
Labai beprotiškai noriu aš, ir stengiuosi, bet va toks info trūkumas veda iš pusiausvyros.

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
kliedesys
2006 m. spalio 12 d. 18:24:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ice_dream rašė:
Tai ačiū Tau. Pgaliau kažkas normaliai atsakė

Nėra už ką. Kažkas žino, ką šneką


____________________
Netolerantiška ir kategoriška kalė, serganti didybės manija.
Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2006 m. spalio 12 d. 18:20:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kliedesys rašė:
Oj, kokie jūs čia išmanatys šūdą veikėjai.
kas iš jūsų yra teisininkas, kad taip laisvai teigia tam tikrus dalykus? Kas iš jūsų bent šeik tiek pasidomėjęs tuo dalyku plačiau, kad gali reikšti savo sušiktą nujomonę? - NIEKAS, kaip pastebėjau.
Aš esu teisininkė. Ir, po velnių, tuo didžiuojuosi. Prasimokiau ketveris metus LTU, gavau teisės bakalaurą, dabar paskutinieji magistratūros metai.
Apsišikit galvas, bet teisininku apsimoa būti.
1. įstatymų išmanymas palengvina gyvenimą apskritai - sutartys, išsisukinėjimas ir t.t.;
2. pasitikėjimas savimi beribis - parodyk man teisininką, nesididžiuojanti savo profesija - duosiu saldainį pačiulpti;
3. susitarimai su mentais - stebuklingai veikia;
4. kai mokaisi teisės, mokaisi ir kitus dalykus - didesnis išprūsimas;
5. galimybių dirbti ne būtinai teisinį darbą - kiek nori, tik reikia mokėti jomis pasinaudoti.

Jokiu būdu nesakau, kad MRU duoda stebuklingai gerą išsilavainimą - ne, kaip ir VU, šiuo metu, turintis tik savo amžiną vardą, ir daugiau nieko. Jei turi proto ir noro mokytis - tapsi bet kuo. Sugebėjimas ir noras pasirodyti - štai svarbiausia. Ir jokios prigimties nereikia, kad būtum teisininku. Dar vienas dalykas - reikia, kad tau patiktų pati teisė apskritai, kartu su pareigomis.

Jokių teisės teisų nėra, nei stojant į bakalaurą, nei stojant į magistrą. reikia gerai išlaikyti valstybinius egzus - istoriją, matematiką, gimtąją ir užsienio kalbą. Štai ir viskas.
O į MRU nėra sunku įstoti.
Viskas. Ačiū už dėmesį.

Tai ačiū Tau. Pgaliau kažkas normaliai atsakė.
https://lost.jconserv.net/images/smiles/icon_EmoticonThumb.gif

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
kliedesys
2006 m. spalio 12 d. 18:17:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Oj, kokie jūs čia išmanatys šūdą veikėjai.
kas iš jūsų yra teisininkas, kad taip laisvai teigia tam tikrus dalykus? Kas iš jūsų bent šeik tiek pasidomėjęs tuo dalyku plačiau, kad gali reikšti savo sušiktą nujomonę? - NIEKAS, kaip pastebėjau.
Aš esu teisininkė. Ir, po velnių, tuo didžiuojuosi. Prasimokiau ketveris metus LTU, gavau teisės bakalaurą, dabar paskutinieji magistratūros metai.
Apsišikit galvas, bet teisininku apsimoa būti.
1. įstatymų išmanymas palengvina gyvenimą apskritai - sutartys, išsisukinėjimas ir t.t.;
2. pasitikėjimas savimi beribis - parodyk man teisininką, nesididžiuojanti savo profesija - duosiu saldainį pačiulpti;
3. susitarimai su mentais - stebuklingai veikia;
4. kai mokaisi teisės, mokaisi ir kitus dalykus - didesnis išprūsimas;
5. galimybių dirbti ne būtinai teisinį darbą - kiek nori, tik reikia mokėti jomis pasinaudoti.

Jokiu būdu nesakau, kad MRU duoda stebuklingai gerą išsilavainimą - ne, kaip ir VU, šiuo metu, turintis tik savo amžiną vardą, ir daugiau nieko. Jei turi proto ir noro mokytis - tapsi bet kuo. Sugebėjimas ir noras pasirodyti - štai svarbiausia. Ir jokios prigimties nereikia, kad būtum teisininku. Dar vienas dalykas - reikia, kad tau patiktų pati teisė apskritai, kartu su pareigomis.

Jokių teisės teisų nėra, nei stojant į bakalaurą, nei stojant į magistrą. reikia gerai išlaikyti valstybinius egzus - istoriją, matematiką, gimtąją ir užsienio kalbą. Štai ir viskas.
O į MRU nėra sunku įstoti.
Viskas. Ačiū už dėmesį.

____________________
Netolerantiška ir kategoriška kalė, serganti didybės manija.
Atsakyti
Puslapiai: 12
Į viršų
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Kitava Kitava
8,4

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

Registruokis ir diskutuok!

18:43 - edzkaa1
o_O kaip tik vakar norėjau Fall Apart dienos dainoje įdėti, bet taip ir neprisjungiau vakare..
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
18:34 - Silentist
Alikas , Dima & Olya
23:28 - Silentist
Silentist sia nakti ilsisi (+gerbejas svencia)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
13:06 - Silentist
Papa was a Rolling Stone,
Where ever he laid his hat was his home
and when he died, all he left us was alone
01:45 - Silentist
Juokaunu. Du slapti muzikos gerbejai & megejai-nevidonai is nevidoniskiu
01:38 - Silentist
Svetainej narso Silentist(+slaptas gerbejas) kaip ir kasnakt
11:04 - Silentist
Pere Ubu’s David Thomas Dies at 71
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 596
  Iš viso užsiregistravę: 73580
  Naujausias narys: harrisonst
  Šiandien apsilankė: 14258