Mano 2021-ųjų vertinimas visai on point, mažai kas bepasikeitė. Galbūt pridėsiu porą papildomų pastebėjimų.
Nežinau, ar tai gerai, ar ne, bet man šis albumas skamba kaip Paranoid 2.0. Didelis pirmosios pusės gabalai End Of The Beginning ir God Is Dead yra savotiški šio albumo War Pigs ir Iron Man, Loner yra glaustesnis hitas, a la Paranoid, o Zeitgeist yra ramesnė psichodelika, parašyta pagal Planet Caravan šabloną. Antrąją pusę surišti galbūt sunkiau, bet sakyčiau, kad Electric Funeral atmosferą labiausiai atitinka Live Forever, tuo tarpu Age of Reason ir Damaged Soul yra kaip dvi skirtingos Hand of Doom versijos. Dear Father gal nėra tokia apeliuojanti savo skambesiu daina kaip Fairies Wear Boots, bet vėlgi, nesakyčiau kad baisiai skirtingos kompozicijos. Ir tik Rat Salad neturi aiškaus atitikmens šiame albume. Nežinau, ar aš čia šitą formulę sapnuoju, bet ją nujaučiau jau seniai ir su kiekviena perklausa man ji darosi ryškesnė. Bet ar tai minusas: gal šioks toks, bet kita vertus, gera formulė, išlaikanti albumo vientisumą.
Esti masės skundų internetuose dėl šio albumo perdėto suprodiusavimo, kompresijos ir kitų niuansų. Yra šiame albume kiek atstumiančio šaltumo, neneigsiu, tačiau ritmo sekcija skamba puikiai. Duokit Geezer'iui tokį boso garsą kiekviename albume. Nuoširdžiai manau, kad Brad Wilk taško su būgnais šiame albume ir nuoširdžiai nežinau, ar Bill Ward būtų pasiekęs kažką geriau. Jei būtų 70-ieji, be abejo, bet 2013-aisiais... nežinau. Nuo kompresijos turbūt labiausiai kenčia Iommi gitara, jai pritrūksta spalvingumo. Ozzio balsas – meh, ne pačioj nuostabiausioj formoj, bet su juo galima gyventi. Nėra taip, kad balsas toks silpnas, kad gadina visą albumo įspūdį. Jis tiesiog normalus.
Albumo žvaigžde aš būčiau linkęs nominuoti Geezer'į Butler'į. Vien jau jo bumsintis bosas God Is Dead dainoje ko vertas. Dear Father dainoje boso indėlis baisiai didelis. End Of The Beginning ir Age of Reason bosavimas irgi stulbinantis. Methademic groove'as gan statiškas, bet jis (ypač pabaigoje) kala į ausis nuostabiai. Tiesą sakant, svarsčiau ir Brad Wilk nominuoti, jo būgnavimas labai solidus albumas, nepaisant milijono fanų, vapančių "bet gi čia ne Black Sabbath garsas" – koks skirtumas, jis skamba gerai, jo būgnavimas tinka parašytai muzikai, taškas.
Nu ir aš be galo dievinu Spotify versijoje esantį Dirty Women live'ą. Man jis turi sentimentalią reikšmę, nes Dirty Women yra viena iš dviejų mėgstamiausių Black Sabbath dainų (kartu su Megalomania), tai visa kelionė per Black Sabbath diskografiją man užsibaigia aukšta nata sulig šiuo įrašu, kuriame yra daug pozityvios energijos. Ozzio firminiai riktelėjimai publikai šildo širdį, o muzikavimas fone tiesiog neprilygstamas.
Išlieka stovėti tas pats 9-etas, skirtas albumui prieš kelis metus. Beveik porą mėnesių trukusi kelionė per studijinius Black Sabbath albumus baigta, tačiau dar liko kitų mažų dalykėlių, kuriuos reikia išgirsti ir įvertinti: The End EP, kelios Heaven & Hell dainos The Dio Years rinktinėje, na ir svarbiausia šviežiai perleisti senieji 1969-ųjų Earth (pre-Black Sabbath) įrašai. Galbūt ir dar kokių pražiopsotų retų dainų atrasiu.
Jau turbūt kokius 7 metus ir neklausiau šio albumo, o šiemet jau antrą kartą įsijungiu. Albumas savotiškas tuo, kad jis vienu metu skamba intriguojančiai, tačiau vietomis ir sausokai. 2013-aisiais jo klausiau daug vien dėl afekto (juk Black Sabbath su Ozziu, kaip gali nepatikt). Tiesa, man ir dabar albumas bendrai paėmus yra stiprus, bet turi daugiau minusėlių, kurių sau nenorėjau pripažinti tada. Pagrindinis minusėlis: kad kai kur rifai, nors buvo siekta išgauti tą ankstyvųjų Black Sabbath doomy įspūdį, bet verčiau skamba ne tamsiai, o tiesiog sprangiai. God Is Dead? šiandienai jau vertinu 9-etui, nebe 10-etui, būtent dėl to, kad vietomis rifai skamba tiesiog sausai. Dar vienas minusėlis yra tai, jog dainos skambesio prasme yra gan panašios. Yra viena akivaizdžiai išsiskirianti daina Zeitgeist, kuri nuo pat pradžių iki pat dabar yra vienvaldiškai favoritas albume dėl savo a la Planet Caravan natūros su tuo švelniu žiupsneliu psichodelikos. O likusios 7 pagrindinės albumo sudėties dainos gali susiplakti tarpusavyje dėl panašumo. Tiesa, jų priedainiai yra gan charakteringi, pavyzdžiui, Live Forever priedainio tikrai neįmanoma su niekuo sumaišyti. Bet, pavyzdžiui, Age of Reason ir Damaged Soul, nors yra visai įdomios dainos, jos nėra ryškios albumo kontekste. Ir apskritai, manau, ryškumo klausimu pirmosios keturios dainos nusveria antrąjį ketvertuką. Su išimtimi, kad aš nesu didelis Loner fanas, man ji visada patiko mažiausiai šiame albume. Jei reiktų be Zeitgeist dar vieną favoritą nurodyti, tai End of the Beginning yra puikiai išpildyta daina, kur tas tamsumas buvo sėkmingai išgautas ir skamba gan natūraliai. Man dar labai patinka Age of Reason instrumentinė pabaiga, ten labai įdomų įspūdį sudaro vystoma akordų progresija su antraplaniais klavišais.
Iš bonusinio materialo man labai patinka du momentai: Methademic yra labai stogą raunanti daina, tikrai buvo verta ir buvimo pagrindinėje albumo sudėtyje. O kitas momentas yra Spotify versijoje randama Dirty Women gyvo atlikimo versija, kurią dabar pridėjau ir į music'ą. Technical Ecstasy yra vienas dažniausiai mano klausomų BS albumų dėl jo kitoniškumo ir kompleksiškumo ir tikrai yra malonu, kad nepaisant abejotinos albumo reputacijos, grupė įtraukė į savo koncertinį repertuarą Dirty Women, kuri tikrai nusipelnė sceninio atlikimo dėl savo veržlumo ir energingumo. Ypač ploju Adam'ui Wakeman'ui už jo vargonų partijas toje dainoje, su tais ryškiais vargonais daina skamba dar įspūdingiau. Labai įdomiai jie dera su riebiu Butler'io bosu ir gaunasi labai mėsingas skambesys.
Žodžiu, albumas tikrai stiprus, galbūt Loner ir Dear Father nėra mano mėgstamiausios dainos, bet visas albumas, nepaisant poros smulkių niuansų, skamba solidžiai. Dėl to 9 balai.
Jau visa savaite mano grotuvuose sitas ju darbas sukasi. Ir zinau 100%, kad sia vasara dar ne karta ir ne du as juos klausysiu. Visiskai tobulas sugryzimo albumas. Tiesa sakant nesitikejau, kad bus taip gerai.
____________________
i'm not like them, but i can pretend
2025 m. rugsėjo 22 d. 01:47:22
Mano 2021-ųjų vertinimas visai on point, mažai kas bepasikeitė. Galbūt pridėsiu porą papildomų pastebėjimų.
Nežinau, ar tai gerai, ar ne, bet man šis albumas skamba kaip Paranoid 2.0. Didelis pirmosios pusės gabalai End Of The Beginning ir God Is Dead yra savotiški šio albumo War Pigs ir Iron Man, Loner yra glaustesnis hitas, a la Paranoid, o Zeitgeist yra ramesnė psichodelika, parašyta pagal Planet Caravan šabloną. Antrąją pusę surišti galbūt sunkiau, bet sakyčiau, kad Electric Funeral atmosferą labiausiai atitinka Live Forever, tuo tarpu Age of Reason ir Damaged Soul yra kaip dvi skirtingos Hand of Doom versijos. Dear Father gal nėra tokia apeliuojanti savo skambesiu daina kaip Fairies Wear Boots, bet vėlgi, nesakyčiau kad baisiai skirtingos kompozicijos. Ir tik Rat Salad neturi aiškaus atitikmens šiame albume. Nežinau, ar aš čia šitą formulę sapnuoju, bet ją nujaučiau jau seniai ir su kiekviena perklausa man ji darosi ryškesnė. Bet ar tai minusas: gal šioks toks, bet kita vertus, gera formulė, išlaikanti albumo vientisumą.
Esti masės skundų internetuose dėl šio albumo perdėto suprodiusavimo, kompresijos ir kitų niuansų. Yra šiame albume kiek atstumiančio šaltumo, neneigsiu, tačiau ritmo sekcija skamba puikiai. Duokit Geezer'iui tokį boso garsą kiekviename albume. Nuoširdžiai manau, kad Brad Wilk taško su būgnais šiame albume ir nuoširdžiai nežinau, ar Bill Ward būtų pasiekęs kažką geriau. Jei būtų 70-ieji, be abejo, bet 2013-aisiais... nežinau. Nuo kompresijos turbūt labiausiai kenčia Iommi gitara, jai pritrūksta spalvingumo. Ozzio balsas – meh, ne pačioj nuostabiausioj formoj, bet su juo galima gyventi. Nėra taip, kad balsas toks silpnas, kad gadina visą albumo įspūdį. Jis tiesiog normalus.
Albumo žvaigžde aš būčiau linkęs nominuoti Geezer'į Butler'į. Vien jau jo bumsintis bosas God Is Dead dainoje ko vertas. Dear Father dainoje boso indėlis baisiai didelis. End Of The Beginning ir Age of Reason bosavimas irgi stulbinantis. Methademic groove'as gan statiškas, bet jis (ypač pabaigoje) kala į ausis nuostabiai. Tiesą sakant, svarsčiau ir Brad Wilk nominuoti, jo būgnavimas labai solidus albumas, nepaisant milijono fanų, vapančių "bet gi čia ne Black Sabbath garsas" – koks skirtumas, jis skamba gerai, jo būgnavimas tinka parašytai muzikai, taškas.
Nu ir aš be galo dievinu Spotify versijoje esantį Dirty Women live'ą. Man jis turi sentimentalią reikšmę, nes Dirty Women yra viena iš dviejų mėgstamiausių Black Sabbath dainų (kartu su Megalomania), tai visa kelionė per Black Sabbath diskografiją man užsibaigia aukšta nata sulig šiuo įrašu, kuriame yra daug pozityvios energijos. Ozzio firminiai riktelėjimai publikai šildo širdį, o muzikavimas fone tiesiog neprilygstamas.
Išlieka stovėti tas pats 9-etas, skirtas albumui prieš kelis metus. Beveik porą mėnesių trukusi kelionė per studijinius Black Sabbath albumus baigta, tačiau dar liko kitų mažų dalykėlių, kuriuos reikia išgirsti ir įvertinti: The End EP, kelios Heaven & Hell dainos The Dio Years rinktinėje, na ir svarbiausia šviežiai perleisti senieji 1969-ųjų Earth (pre-Black Sabbath) įrašai. Galbūt ir dar kokių pražiopsotų retų dainų atrasiu.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2021 m. gegužės 27 d. 02:13:53
Jau turbūt kokius 7 metus ir neklausiau šio albumo, o šiemet jau antrą kartą įsijungiu. Albumas savotiškas tuo, kad jis vienu metu skamba intriguojančiai, tačiau vietomis ir sausokai. 2013-aisiais jo klausiau daug vien dėl afekto (juk Black Sabbath su Ozziu, kaip gali nepatikt). Tiesa, man ir dabar albumas bendrai paėmus yra stiprus, bet turi daugiau minusėlių, kurių sau nenorėjau pripažinti tada. Pagrindinis minusėlis: kad kai kur rifai, nors buvo siekta išgauti tą ankstyvųjų Black Sabbath doomy įspūdį, bet verčiau skamba ne tamsiai, o tiesiog sprangiai. God Is Dead? šiandienai jau vertinu 9-etui, nebe 10-etui, būtent dėl to, kad vietomis rifai skamba tiesiog sausai. Dar vienas minusėlis yra tai, jog dainos skambesio prasme yra gan panašios. Yra viena akivaizdžiai išsiskirianti daina Zeitgeist, kuri nuo pat pradžių iki pat dabar yra vienvaldiškai favoritas albume dėl savo a la Planet Caravan natūros su tuo švelniu žiupsneliu psichodelikos. O likusios 7 pagrindinės albumo sudėties dainos gali susiplakti tarpusavyje dėl panašumo. Tiesa, jų priedainiai yra gan charakteringi, pavyzdžiui, Live Forever priedainio tikrai neįmanoma su niekuo sumaišyti. Bet, pavyzdžiui, Age of Reason ir Damaged Soul, nors yra visai įdomios dainos, jos nėra ryškios albumo kontekste. Ir apskritai, manau, ryškumo klausimu pirmosios keturios dainos nusveria antrąjį ketvertuką. Su išimtimi, kad aš nesu didelis Loner fanas, man ji visada patiko mažiausiai šiame albume. Jei reiktų be Zeitgeist dar vieną favoritą nurodyti, tai End of the Beginning yra puikiai išpildyta daina, kur tas tamsumas buvo sėkmingai išgautas ir skamba gan natūraliai. Man dar labai patinka Age of Reason instrumentinė pabaiga, ten labai įdomų įspūdį sudaro vystoma akordų progresija su antraplaniais klavišais.
Iš bonusinio materialo man labai patinka du momentai: Methademic yra labai stogą raunanti daina, tikrai buvo verta ir buvimo pagrindinėje albumo sudėtyje. O kitas momentas yra Spotify versijoje randama Dirty Women gyvo atlikimo versija, kurią dabar pridėjau ir į music'ą. Technical Ecstasy yra vienas dažniausiai mano klausomų BS albumų dėl jo kitoniškumo ir kompleksiškumo ir tikrai yra malonu, kad nepaisant abejotinos albumo reputacijos, grupė įtraukė į savo koncertinį repertuarą Dirty Women, kuri tikrai nusipelnė sceninio atlikimo dėl savo veržlumo ir energingumo. Ypač ploju Adam'ui Wakeman'ui už jo vargonų partijas toje dainoje, su tais ryškiais vargonais daina skamba dar įspūdingiau. Labai įdomiai jie dera su riebiu Butler'io bosu ir gaunasi labai mėsingas skambesys.
Žodžiu, albumas tikrai stiprus, galbūt Loner ir Dear Father nėra mano mėgstamiausios dainos, bet visas albumas, nepaisant poros smulkių niuansų, skamba solidžiai. Dėl to 9 balai.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2014 m. balandžio 24 d. 22:38:56
geras
2013 m. gruodžio 12 d. 14:12:42
palaikau,tikrai kaip senais gerais laikais
2013 m. birželio 12 d. 23:11:58
SUPER!!!. Pasijutau lyg klausyčiau Jų geriausius ir mano mėgstamiausius 1970-1973 metų gabalus.
2013 m. birželio 12 d. 17:11:35
"God is Dead" jau ilgai klausau, dabar laikas perklausyt visą albumą
2013 m. birželio 12 d. 13:51:50
Jau visa savaite mano grotuvuose sitas ju darbas sukasi. Ir zinau 100%, kad sia vasara dar ne karta ir ne du as juos klausysiu. Visiskai tobulas sugryzimo albumas. Tiesa sakant nesitikejau, kad bus taip gerai.
____________________
i'm not like them, but i can pretend