kaip jau teko ne karta mineti, sita ispanu aktore yra viena is megstamiausiu, o tapo ji tokia tikriausiai po tokiu filmu kaip Carne tremula ir Abre los ojos, atsimenu labai labai senai ziurejau dar Jamon, jamon, bet tai buvo dar tais laikais, kai ne kvaisinau savo galvos del tu visu pavardziu.
megstamiausi filmai: Volver (2006) 10/10 (tegu buna suapvalinsiu tuos 9,6 iki 10) rez. P. Almodovar Abre los ojos (1997) 9/10 rez. A. Amenabar (E. Noriega, F. Martinez) Carne trémula (1997) 9/10 rez. P. Almodovar (J.Bardem) Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) rez. R. Marshall (J. Depp) na sita filma paziuret tikriausiai nieko nereike motivuoti, mazai kas jo nemate. :) epinis!
o taip pat verti demesio: Jamon, jamon (1992) 8/10 debiutas! rez. B. Luna (J.Bardem) Todo sobre mi madre (1999) 8/10 rez. P. Almodovar To Rome with Love (2012) 8/10 rez. W. Allen Vicky Cristina Barcelona (2008) 8/9/10 rez. W. Allen (J. Bardem, S. Johansson) Elegy (2008) 8/10 (B. Kingsley) Bandidas (2006) 8/10 (o koks duetas! Salma Hayek)
kiti: Noel (2004) (7/10) antro plano role Nine (2009) (7/10) zmogus kuris muziklus neziuri, ivertina si visgi teigiamai. rez. R. Marshall (D. Day-Lewis, N. Kidman...) Sahara (2005) 7/10 neblogas nuotykiu filmukas, vienam kartui nedaugiau. Chromophobia (2005) 7/10 patiko filmas, bet sitas toks savotiskas, ne visiems. Gothika (2003) 7/10 (Halle Berry) ziuretas dar kazkur 2006 tai siuzeto beveik neatsimenu.
na ir coming soon... tai ka noreciau greiciau anksciau negu veliau paziuret: Volaverunt (1999) rez. B. Luna (+Aitana Sanchez-Gijon) Los abrazos rotos (2009) rez. P. Almodovar Vanilla Sky (2001) JAV versija Open Your Eyes... su T. Cruz ir C. Diaz Blow (2001) J. Depp
aj ir aisku reikes dar butinai Los amantes pasajeros (2013) P. Almodovar + P. Cruz labai patinka sita kombinacija, o cia dar A. Banderas!
beabejo Penelopa turi daug daugiau filmu, reiskes dar turiu ka atrasti :)
aj ir taip ivertintu filmu skaicius 14 (vidurkis 8,0)
update 2015/07/21 (14/5) -> (16/4) +Volaverunt (1999) rez. B. Luna (+Aitana Sanchez-Gijon) 6/10 +The Counselor (2013) 7/10
16 (7.88)
1. Vicky Cristina Barcelona (2008) 9/10 2. Abre los ojos (1997) 9/10 3. Elegy (2007) 8/10 4. Volver (2006) 10/10 5. Todo sobre mi madre (1999) 7/10 6. Gothika (2003) 7/10 7. Carne trémula (1997) 9/10 8. To Rome with Love (2012) 8/10 9. Jamón Jamón (1992) 8/10 10. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) 9/10 11. Nine (2009) 7/10 12. Sahara (2005) 7/10 13. Chromophobia (2005) 7/10 14. Bandidas (2006) 8/10 15. Volavérunt (1999) 6/10 16. The Counselor (2013) 7/10 17. Noel (2004) 7/10 17 filmu 7,82 |
2013 m. rugsėjo 3 d.
|
2017 m. gruodžio 19 d.
2016 m. gruodžio 31 d.
2016 m. lapkričio 21 d.
|
2013 m. rugsėjo 5 d. 20:27:54
Woooow : ] Šitas ir man laaaabai patiko! ; )
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
2013 m. rugsėjo 5 d. 16:44:48
aha pritariu ten kur apie svelnuma ir apie Penelopa :D
o del plauku, tai nezinau,
biskuti pavarciau galerijas ir opa ka radau!
...
uzrasom sita i must have :p
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2013 m. rugsėjo 5 d. 09:41:34
The Devils Advocate - geras filmas.
Ch. Theron, Mmmm.. dieviška ir man ji. Beje, ep, nors įdėjai čia jos foto tamsliaplaukės, bet šviesūs jai tikrai labiau tinka. Su Penelope čia sunkiai bepalyginsi, tokios skirtingos šios...
Ch. Theron man tokia begaliniu moteriškumu, švelnumu ir šiluma dvelkianti, o Penelopė toks žavus velniūkštis, temperamentinga ir prieskoninga.
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
2013 m. rugsėjo 4 d. 20:59:44
:D sunku del tos pirmos vietos sio metu man toks ispudis kad pas mane yra Kirsten Dunst :p
Theron beabejo labai gera, bet man asmeniskai ji tokia pat gera kaip ir tarkim C. Diaz labai panasios, o siaip dar primena N. Kidman :)
o kalbant apie Theron, man labai patiko jos role filme Aeon Flux... nors pats filmas toks visai vidutinis.
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2013 m. rugsėjo 4 d. 20:41:15
Penelope man visada buvo žavinga moterytė. Bet vakar žiūrėjau The Devils Advocate, ten panelė Theron atrodė labai gražiai, įtvirtino pozicijas kaip gražiausia/mėgstamiausia aktorė mano sąrašuose :)
____________________
bacon
2013 m. rugsėjo 3 d. 15:56:07
kaip tik norejau paprasyti, truputuka placiau, o ziuriu jau pakoreguotas komentaras, uzskaitau :)
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2013 m. rugsėjo 3 d. 15:37:55
Žavi ji, laa-a-bai.
Penelopei labai tinka vaidmenys, kur ji su ispanišku akcentu kalba arba kur patvirkusią vaidina : ]]
Prisiminiau į rudens temą - (man rodos, ten rudens daug) Abre los ojos - Mmm.
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .