Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

"Sea of Sorrow" palaiko

LoseControl LoseControl
 Super narys
kaktusas2598 kaktusas2598
 Ultra narys
panika panika
 Narys
Aragorn Aragorn
 Aktyvus narys
Kurtas Kurtas
 Narys
TheCrow TheCrow
 Super narys
muzikorius muzikorius
 Super narys
migle61012 migle61012
 Naujokas
Ieva565 Ieva565
 Aktyvus narys

Copyright 2001-2015 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Šioje interneto svetainėje esanti muzika tapo prieinama su NCB ir LATGA-A leidimu.

Šiuo metu vertiname


ŽAS ŽAS
7,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

18:35 - Grace
Aišku
18:30 - DeLaLiutishkuz
na, jie visi verti vienetu. nes yra nulis, man visiskai nepatinka, man bloga ju klausyt. taigi va.
18:03 - Grace
Ar čia su Sahja kažkaip susiję? Na ir SEL pagal mane nėra apvalus nulis (kas užkliuvo kitoje diskusijoje apie muzikinio skonio vertinimą).
18:02 - Grace
DeLaLiutishkuz, tai pagal tave Taylor Swift, Ščiogolovaitė, Anatolijus iš KĮŽ nusipelno vienetuko?
17:36 - DeLaLiutishkuz
As irgi del Faith No More norejau rasyt
17:13 - Blissful
* susilaikyt, bet yra kaip yra
17:12 - Blissful
Faith No More, kuriems neseniai buvo skirtas 1, tuo labiau aš manau, kad čia paprasčiausiai suveikia žmogiškasis faktorius ir tiek, specialiai būtent taip vertinami atlikėjai, kuriems prijaučia Mr. Sahja. Aišku, dėl Ščiogolevaitės gal ir buvo galima su
17:01 - Grace
pati prie progos parašysiu (jei neparašiau). Bet Ščiogolovaitei tai gal ne? Kiek pamenu, ji ne papais dainuoja.
17:00 - Grace
Jei Sahja BJ vienetukus rašytų? Tikrai man būtų dzin. Jei žmogus, kurio nuomonę apie muziką aš vertinu, tada kitas reikalas. Blissful, Pupytėms vienetukas normalu
16:55 - Blissful
Esmė tame, nepatinka - neklausai, tada kam vertinti? Sakyčiau nelogiška. Sahjos favouritai aiškūs, todėl jo nepagrįstas vertinimas ne vienam kelia pyktį.
16:39 - Blissful
Įsivaizduok, Grace, jei Bon Jovio dainoms pradėtų tokius "pažymius" rašyt, juk nebūtų miela akiai. Nemanau, kad susilaikytum
16:37 - Blissful
Tai žinoma, kad gali, bet gal daugelis ir būtų susilaikę nuo tų 1 pupytėms ir kitiems "šedevrams", bet kai kam sunku nekreipt dėmesio į tuos Sahjos vertinimus ir iš principo pradeda vienetais šaudytis. Čia pateisinama.
16:29 - Grace
Galima pamanyt, kad aš nuolat seku Va užtaikiau ant tokio "aktyvaus" momento ir tiek. Blissful, tas pats liečia ir Sahją, manau. Jei gali vieni, tai gali ir kiti.
16:27 - Rutonė
Tada gal ir keistoka (apie ką mes čia tebediskutuojam). Neturiu tiek laiko, kad nuolat sekčiau, kas čia vyksta, tai, matyt, daug ką praleidau.
16:26 - Blissful
Tai, kad nemanau, jog didžiajai daliai likusių šios svetainės lankytojų rūpi kas kiek kam skiria, ką klauso, tą ir klausys. Nebent jau visai neturi savo nuomonės ir galvoja, kad jei jau kažkas įvertino 3, tai viskas.
16:23 - Grace
Va kad ir vakar mačiau: Pupytėms 1 balas ir Ščiogolovaitei 1 iš to pačio asmens. Nu sorry šiaip ar taip. Nepatinka man jos muzika, obettačiau...
16:21 - Grace
Tai jau tiek dar suprantam
16:20 - Rutonė
Tie vertinimai išvis nieko nereiškia. Net jei vertintų ir 200-3000, ir 20 000-30 000 (jei tiek aktyvių narių čia būtų). Tas vertinimas kažką reiškia tik music.lt, bet ne pasaulyje
16:18 - Rutonė
"suvertint" visut visus, kas čia, musice, yra, tai tada kuo dideliausios jam sėkmės - prireiks labai daug laiko.
16:17 - Grace
Tai klausyt niekas ir neliepia. Juolab, kad ir perklausų čia nėra. O tokie vertinimai tikrai atlikėjams nekenkia. Jei vertina juos ne 2-3 žmonės.
16:17 - Rutonė
o kad taip aktyviai vertina, tai neturi stebint. Ne, atrodo, ir už tai galima gauti aktyvumo balus. Tik kokia prasmė tą daryt, kai jis jau seniausiai VIP statusą turi... Ir tas statusas nekažką tereiškia - tokių žaidimų senokai nėra...O jei yra noras
16:16 - Rutonė
Na, skambiai išsireiškiau, kad nuo vertinimų tąso. Klausyt to tikrai negaliu. O kad nuo šitų vertinimų atlikėjams nei šilta, nei šalta - faktas. Jie nuo to nei geresni, nei blogesni netampa.
16:13 - Blissful
Kad ir trolintų, manau anksčiau ar vėliau pačiam greitai atsibostų, arba čia išvis žmogus neturi ką veikti, tai ir "žaidžia". Bet kuriuo atveju tų "nelaimingųjų" legendų muzikinė vertė pasaulyje nė kiek nenukenčia
16:13 - Grace
Na kurgi ramiai, kad praeitą kartą net sutąsė? Šiandien, beje, diskusijos tonas normalus.
16:12 - Junis
16:09 - Rutonė
Kokia ta jo vertinimo sistema - nesigilinu. Bet kad ji kažkokia išversta į kitą pusę - matosi net aklam. Tik va KODĖL... Trolina, jam tikrai tai patinka/nepatinka? Tiesa, dėl skonio nesiginčijama, tad aš į tą žaidimą ir žiūriu ramiai
16:07 - Blissful
Galima daryti tokią prielaidą, tai kai kitą kartą kokį legendinį atlikėją įvertins 5, bus galima tik "pasidžiaugt", kad jam buvo suteikta tokia "garbė"
15:57 - Junis
Ne, tiesiog galbūt vertina sena "gera" vertinimo sistema penkiabale
15:55 - Rutonė
Trolina?
15:54 - Blissful
Jis, kaip visada, užsiėmęs savais reikalais, tiksliau sakant, savo "hobiu"
15:54 - Rutonė
KODĖL jam nepatinka visuotinai pripažinti atlikėjai ir patinka šlamštas (visuotinai pripažįstamas šlamštu). Kita vertus, tas skirstymas į gerus ir blogus irgi yra laaabai jau subjektyvus dalykas ir tai labai reliatyvu.
15:52 - Rutonė
Tai ką aš apie tuos mušimus ir sakau - skamba kvailai. BET... Nori nenori, tokie dalykai būtų vertinami kaip grasinimas susidorot. To nėra. O aplot, kad keistai vertina... Normali tema pokalbiui. Gaila, bet apkalbamasis pats turbūt nepaaiškins, KODĖL
15:37 - Blissful
O aš nematau nieko tragiško jeigu dėl šio nario muzikinio skonio ir vertinimų kyla diskusijos. Kad kai kuriems tai kelia pasipiktinimą yra visiškai normalu, o tose replikose visiškai nieko blogo neįžvelgiu nemanau, kad visa tai reikia taip sureikšminti
15:17 - Grace
Kaip sakė KastisG, nu nueinam, įvertinam tas pupytes vienetukais, teisingus atlikėjus ir taip atitinkamai vertinam. Ir baigtos bėdos.
15:15 - Grace
Taip, Sahja keistuolis. Bet nematau nieko tragiško. Jis jau bent nepiktybiškas. Visada jis taip vertino. Ir ką vienas žmogus gali pakeisti?
15:14 - Grace
Rutone, tie visi teiginiai apie davimą į galvą nuskambėjo kaip iš penktoko. Tik to jau betrūko.
15:12 - Rutonė
Nei agresijos, nei patyčių (kas nors išvadino jį lochu, daunu, debilu ar panašiais epitetais?) nepastebėjau. Man būtų įdomu tą žmogų (Sahją) pamatyt realiai, bet tikrai nekiltų mintis "paaiškint, kas yra muzika", sudaužant fiziškai ar/ir psichologiškai.
15:09 - Rutonė
Nežinau, kas čia kur persistengė. Pati nesijaučiu taip prisidirbusi. Taip, Sahja yra Musico keistuolis. That"s all. Ne vienam kelia nuostabą, pasipiktinimą jo vertinimai, betgi NIEKAS nesiūlė jo pamokyt duodant į galvą, sudubasinant ir panašiai.
14:51 - Grace
Visos diskusijos neberodo. Bet kai kurie su postais, mano nuomone, persistengė.
14:40 - Grace
KastisG, tikrai ne tave turėjau omeny, įdėdama šį straipsnį. Aplamai tokios tendencijos siaučia šiame portale, ką nors "pratraukti". Užkalniai diktuoja madas, tad nieko keisto.
13:08 - KastisG
ir visą sistemą orientuotą į dorą sveiką tradicinę šeimą, ir tada, kai turėsim tvirtą pagrindą galima mąstyti ką toleruosim ko ne.. Mano nuomone taip būtų tiesiog teisingiau
13:07 - KastisG
Man kartais susidaro toks įspūdis, kad pas mus dora tradicinė šeima greit atsidurs už tolerancijos ribų. Manyčiau mes pirmiausiai gal susitvarkom savo pamatus, pagrindus - visuomenės lastelę - ŠEIMĄ...
13:04 - KastisG
Peace. Dabar dėl paties straipsnio - čia nepakanka erdvės argumentuoti, bet pasakysiu glaustai. Juolab, kad čia ne šios svetainės ir ne šios diskusijos tema, nors kiek ir susijusi, be to kadangi jau buvo gvildenama straipsnyje...
13:02 - KastisG
Nematau jokio įžeidinėjimo savo žodžiuose. Jeigu kažkas pasijuto įžeistas, tai gal dėl savo kompleksų. Kai pagalvoju, tai aš galėjau įsižeisti, kai laiko patikrintas vertybes žeminantys asmenys, į vertybes bando pakylėt tuštybę. Bet neįsižeidžiau.
12:58 - KastisG
Viskas ko aš norėjau - tai pažadinti savo bendraminčius, kad jie išreikštų savo nuomonę. Lygiai taip pat, kaip kažkas reiškia nuomonę apie jų mėgiamą ir vertinamą muziką. Viskas.
12:57 - KastisG
Paskaičiau. Ir ką? Pasirašau po kiekvienu šiame straipsnyje pasirašytu žodžiu, su keletu išimčių ir komentarų, kuriuos pameginsiu glaustai kik įmanoma šioje erdvėje atsakyti. Tačiau jeigu čia man impolikuojama bandymai kažką įžeisti, tai paskysiu tiek:
23:45 - Grace
Paskaitykit : http://manoteises.lt/straipsni s/ar-egzistuoja-teise-izeisti- taip-bet/
15:18 - KastisG
Tarkime jeigu galvoti apie music.lt prestižą... Apie mėginimą ateityje turėti kažkokių ambicingesnių planų, na, kad ir būti vertinamiems tarptautiniu mąstu - kodėl gi ne. Pagrindas tam yra labai rimtas... Na, bet čia jau kita tema...
15:16 - KastisG
Bendrai dėl prasmės... Pagal mane viskas turi prasmę, nes kitaip - niekas neturi prasmės. Vat koks genialus kalambūras man gimė expromtu Daug ką galima priimti kaip žaidimą, bet žaidimai irgi turi prasmę pagal mane...
15:13 - KastisG
Na, dėl aktyvumo tai toks reikalas - jeigu aš vertinu, "1" tai jau numuša vidurkį. Jeigu dar Rutonė - dar numuša vidurkį. O vat jeigu dar ir Greis taip pat įvertintų... nu tai jau čia būtų oho! OHO-HO!
13:54 - Rutonė
O toms a la "via-gra" ir panašaus kirpimo grupėms tai aš, jei tik būtų galima, vis dėlto duočiau maksimalų įvertinimą - 10. Tik su minuso ženklu. O kad neleidžia duot nulio, irgi šiek tiek "abydna"
13:53 - Rutonė
.... Tik tiek, kad aš į tą vertinimą žiūriu labiau kaip į pramogą, nes juk ji tikrai nieko nekeičia pasaulyje, ar tas pats S. Wonderis čia įvertintas 10, ar 1. Tik, aišku, toks požiūris į pasaulyje pripažintus muzikantus, švelniai tariant, šokiruoja
13:51 - Rutonė
O kokia nauda iš to aktyvumo, jei balsuot gali tik kartą? Na, ta prasme, jei skirsi atlikėjui vieną kartą 10 balų, kitą kartą tai nieko nepakeis. Va, jei sumanysi kažką įvertint geriau/blogiau - tada kas kita....
08:59 - KastisG
Būkime aktyvesni gal ar ką... Peace
08:56 - KastisG
(nors kaip galite nuspėti toli gražu neesu jo fanas) Ir net gi mano manymu neturėtų būti verta 5,6 balų, kaip yra jau po mano balsavimo. Apie tai ir norėjau visiems paskelbti. Tai ir tiek...
08:55 - KastisG
"Viagra" tipo grupių kūryba. Sutikite, ji tikrai neturėtų būti verta 8,5 balų, kaip buvo iki mano balsavimo, ypatingai lyginant su Stevie Wonder?
08:53 - KastisG
Na, nebematau visos diskusijos, tačiau suprantu, kad ją iššaukė mano "išsišokimas"? Na, jeigu taip - nebuvau piktas, tiesiog mano manymu turi būti pusiausvyra. Jeigu Stevie Wonder kūryba kažkieno manymu verta 3 - 5 balų, tai aš galiu pasakyti kiek verta
00:59 - Rutonė
o tikrai tai mėgsta, tegaliu užjaust tokį žmogų. Agresija iš jų blogo skonio neišmuš, gero neįmuš.
00:58 - Rutonė
keista, kad toks šlamštas gali apskritai patikt. Nors - nėr pasiūlos be paklausos. Jei kažkam to reikia, ką jau padarysi... Tik na šokiruoja, kai roko ir ne tik titanai vertinami vienetais. Tas vertinimas tegu ir tik žaidimas, ir jei mūsų neprovokuoja, o
00:55 - Rutonė
pamirškit tą suknelę - dabar jau kalba apie salą Japonijoj, kur kačių 6 kartus daugiau nei gyventojų. O jei mes pasiplepam apie kito nario ITIN KEISTĄ muzikinį skonį, tai kur čia pyktis? Juk nekvičiam duot Sahjai į galvą, sudubasint - mum tik keista

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 4
  Neregistruotų vartotojų: 229
  Iš viso užsiregistravę: 71557
  Naujausias narys: autoalga
  Šiandien apsilankė: 366893
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook