 
			Susijusi muzika: pasirinkti
			PERŽIŪRĖTI
		RAŠYTI
		|  Rutonė 2012 m. sausio 9 d. 22:08:18 | 
einaras13 rašė:
atostogos nusibaiginėja.
atostogos nusibaiginėja.
Mmm, priešpaskutinis žodis saldus

O paskutinis?
 Šiaip ne taip išsireikalavau man priklausančią dalį ir atsirado norinčių man jas netgi labai sugadint. Užtat ir nuotaika sumauta buvo. Bet jeigu mano ryžtas ims viršų, tai tada negalėsiu sakyt, kad nereikėjo man tų prakeiktų atostogų imt...
 Šiaip ne taip išsireikalavau man priklausančią dalį ir atsirado norinčių man jas netgi labai sugadint. Užtat ir nuotaika sumauta buvo. Bet jeigu mano ryžtas ims viršų, tai tada negalėsiu sakyt, kad nereikėjo man tų prakeiktų atostogų imt...  nė viena konkurenčių nemėgstam juk... Ups, daugiau apie tai nė žodžio, kol visko iki galo neišsiaiškinau. Nors po to - juo labiau, nesvarbu, kokia pabaiga....
 nė viena konkurenčių nemėgstam juk... Ups, daugiau apie tai nė žodžio, kol visko iki galo neišsiaiškinau. Nors po to - juo labiau, nesvarbu, kokia pabaiga....  
		|  R7wa 2012 m. sausio 9 d. 21:56:24 | 
		Parašysim šiandienai 0,7  Visai gerai šiandien sekėsi vairuoti, be to dvi istorijos buvo (nam nam) ir sužinojau, kad olimpiadą laimėjau. Ne. Viskas, rašau šiandienai 1,7
 Visai gerai šiandien sekėsi vairuoti, be to dvi istorijos buvo (nam nam) ir sužinojau, kad olimpiadą laimėjau. Ne. Viskas, rašau šiandienai 1,7  Kokia aš dosni šiandien
 Kokia aš dosni šiandien 
		
		
		 Visai gerai šiandien sekėsi vairuoti, be to dvi istorijos buvo (nam nam) ir sužinojau, kad olimpiadą laimėjau. Ne. Viskas, rašau šiandienai 1,7
 Visai gerai šiandien sekėsi vairuoti, be to dvi istorijos buvo (nam nam) ir sužinojau, kad olimpiadą laimėjau. Ne. Viskas, rašau šiandienai 1,7  Kokia aš dosni šiandien
 Kokia aš dosni šiandien 
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 21:51:08 | 
Rutonė rašė:
Manyčiau, kad man šiandien... nu, gerai, tebūnie kokie 2,75... Šiandien pagaliau "pasigavau" savo kirpėją, tad penktadienį bet kokiu atveju nuotaika turės pasitaisyt (žinot gi, kas moterims nuotaiką pakelia... ) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja.
) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja. 
Manyčiau, kad man šiandien... nu, gerai, tebūnie kokie 2,75... Šiandien pagaliau "pasigavau" savo kirpėją, tad penktadienį bet kokiu atveju nuotaika turės pasitaisyt (žinot gi, kas moterims nuotaiką pakelia...
 ) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja.
) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja. Mmm, priešpaskutinis žodis saldus
 
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  Rutonė 2012 m. sausio 9 d. 21:49:29 | 
		Manyčiau, kad man šiandien... nu, gerai, tebūnie kokie 2,75... Šiandien pagaliau "pasigavau" savo kirpėją, tad penktadienį bet kokiu atveju nuotaika turės pasitaisyt (žinot gi, kas moterims nuotaiką pakelia...  ) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja.
) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja. 
		
		
		 ) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja.
) O atsargumas neleidžia džiaugtis labiau - nes po to gali tekt raudot kruvinom ašarom. nenoriu... Tiesa, po ilgo tingėjimo pakelt užpakalį nuėjau į kiną. Pasiryžau pažiūrėt Blindą. mjo, visai neprastai. Baisiau yra tai, kad eilėj dar 3-4 'must-see' filmai laukia. Greičiausiai netgi šią savaitę, kol atostogos nusibaiginėja. 
		|  4Blackberry 2012 m. sausio 9 d. 21:18:47 | 
einaras13 rašė:
Žinot, mano 800-asis komentaras yra štai šis:
Mokykla yra didžiausia matyta mėšlo krūva
Žinot, mano 800-asis komentaras yra štai šis:
Mokykla yra didžiausia matyta mėšlo krūva

Žemai lenkiuosi tau

____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 21:14:57 | 
		Žinot, mano 800-asis komentaras yra štai šis:
Mokykla yra didžiausia matyta mėšlo krūva 
		
		
		Mokykla yra didžiausia matyta mėšlo krūva
 
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  4Blackberry 2012 m. sausio 9 d. 21:10:24   | 
einaras13 rašė:
Taip, su tavim sutinku
Man irgi taip nepavyksta.
4Blackberry rašė:
Kaip? Kaip atsipalaiduoti ir atsijungti? man nepavyksta...
 man nepavyksta...
velniux rašė:
Tiesiog reikia mažiau imti į galvą kvailų mokytojų išsidirbinėjimus ir paprasčiausiai atsipalaiduoti, atsijungti. Daug lengviau pasidaro .
.
Tiesiog reikia mažiau imti į galvą kvailų mokytojų išsidirbinėjimus ir paprasčiausiai atsipalaiduoti, atsijungti. Daug lengviau pasidaro
 .
.Kaip? Kaip atsipalaiduoti ir atsijungti?
 man nepavyksta...
 man nepavyksta...Taip, su tavim sutinku

Man irgi taip nepavyksta.
Jei pavyktų, oi, kaip neblogai būtų... Galima pabandyti atrasti formulę
 Dabar šita mintis neleis man užmigti pusę nakties
 Dabar šita mintis neleis man užmigti pusę nakties  
		____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 21:08:10 | 
4Blackberry rašė:
Kaip? Kaip atsipalaiduoti ir atsijungti? man nepavyksta...
 man nepavyksta...
velniux rašė:
Tiesiog reikia mažiau imti į galvą kvailų mokytojų išsidirbinėjimus ir paprasčiausiai atsipalaiduoti, atsijungti. Daug lengviau pasidaro .
.
Tiesiog reikia mažiau imti į galvą kvailų mokytojų išsidirbinėjimus ir paprasčiausiai atsipalaiduoti, atsijungti. Daug lengviau pasidaro
 .
.Kaip? Kaip atsipalaiduoti ir atsijungti?
 man nepavyksta...
 man nepavyksta...Taip, su tavim sutinku

Man irgi taip nepavyksta.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  4Blackberry 2012 m. sausio 9 d. 21:05:39 | 
velniux rašė:
Tiesiog reikia mažiau imti į galvą kvailų mokytojų išsidirbinėjimus ir paprasčiausiai atsipalaiduoti, atsijungti. Daug lengviau pasidaro .
.
Tiesiog reikia mažiau imti į galvą kvailų mokytojų išsidirbinėjimus ir paprasčiausiai atsipalaiduoti, atsijungti. Daug lengviau pasidaro
 .
.Kaip? Kaip atsipalaiduoti ir atsijungti?
 man nepavyksta...
 man nepavyksta...____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 21:00:39 | 
		Žinot, buvau pervargęs, prirašiau nesąmonių, jau pailsėjau, matau, kad gerai rašėt. Laimėjot  
  
		
		
		 
  
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  velniux 2012 m. sausio 9 d. 20:03:46 | 
		Juokas dažnai gali pataisyti nuotaiką. Tas tiesa. Bet yra daug aplinkybių. Jei žmogaus nuotaika tikrai depresyvi, jis nesijuoks iš nieko. Jis kovos su savo mintimis arba joms pasiduos, bet jis niekaip negalės jų ištrinti. Žinoma, kai kalba eina apie depresiją dėl mokyklos, tai šita blogybė yra tikrai išgydoma. Tiesiog reikia mažiau imti į galvą kvailų mokytojų išsidirbinėjimus ir paprasčiausiai atsipalaiduoti, atsijungti. Daug lengviau pasidaro  .
.
		
		
		 .
.
		____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 17:17:17 | 
gedged rašė:
Dėl gyvenimo patirties nedrįsčiau taip teigti, nežinant nieko. Jei juokiesi nuoširdžiai, tai tikrai padeda, tuo labiau veikia psichologinę būklę. Pati labai užsiiemu negatyviu minčiu kontrole, nes sergu ciklotimija. Taigi, reikėtų pirma iškelt problemą ir bandyti ją nugesinti. Beje, apie nuotaikas galima būtų pakalbėt gerokai virš 20, bet ne tokio amžiaus. Manau, tema išsemta.
Dėl gyvenimo patirties nedrįsčiau taip teigti, nežinant nieko. Jei juokiesi nuoširdžiai, tai tikrai padeda, tuo labiau veikia psichologinę būklę. Pati labai užsiiemu negatyviu minčiu kontrole, nes sergu ciklotimija. Taigi, reikėtų pirma iškelt problemą ir bandyti ją nugesinti. Beje, apie nuotaikas galima būtų pakalbėt gerokai virš 20, bet ne tokio amžiaus. Manau, tema išsemta.

Gerai sulaukiam 20 ir tada pakalbėsim apie tai, uždarom temą
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  gedged 2012 m. sausio 9 d. 17:14:49 | 
		Dėl gyvenimo patirties nedrįsčiau taip teigti, nežinant nieko. Jei juokiesi nuoširdžiai, tai tikrai padeda, tuo labiau veikia psichologinę būklę. Pati labai užsiiemu negatyviu minčiu kontrole, nes sergu ciklotimija. Taigi, reikėtų pirma iškelt problemą ir bandyti ją nugesinti. Beje, apie nuotaikas galima būtų pakalbėt gerokai virš 20, bet ne tokio amžiaus.  Manau, tema išsemta.  
		
		
		 
		|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 17:12:57 | 
cccrazyggirl rašė:

Ne vienas vienkartinis šyptelėjimas man nuotaika pakelia , o pastovus juokas , tie pastovūs prikolai su draugais , ka aš žinau , čia gal man vienai taip .
einaras13 rašė:
Gerai, jei jūsų sutverimas toks jei vienkartinis šyptelėjimas pakelia nuotaiką visai dienai, tai aš tyliu
Jei tau nuotaika dėl mokyklos prasta , tai nereiškia kad ir kitiem ji tokia Gerai, jei jūsų sutverimas toks jei vienkartinis šyptelėjimas pakelia nuotaiką visai dienai, tai aš tyliu

Ne vienas vienkartinis šyptelėjimas man nuotaika pakelia , o pastovus juokas , tie pastovūs prikolai su draugais , ka aš žinau , čia gal man vienai taip .
Prisižvengus ilgai gali ir nuotaiką pakilti, bet ji iš karto nyksta per pamoką, kurioje mokytojos tiesiog durnos.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  cccrazyggirl 2012 m. sausio 9 d. 17:10:28 | 
einaras13 rašė:
Gerai, jei jūsų sutverimas toks jei vienkartinis šyptelėjimas pakelia nuotaiką visai dienai, tai aš tyliu
Jei tau nuotaika dėl mokyklos prasta , tai nereiškia kad ir kitiem ji tokia Gerai, jei jūsų sutverimas toks jei vienkartinis šyptelėjimas pakelia nuotaiką visai dienai, tai aš tyliu

Ne vienas vienkartinis šyptelėjimas man nuotaika pakelia , o pastovus juokas , tie pastovūs prikolai su draugais , ka aš žinau , čia gal man vienai taip .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 17:09:41 | 
		Aš sakau iš savo ne ką mažesnės už tavąją patirties. Kad pasijuoksi, tavęs tai iš bėdų neišgelbės. Man jau rodos, kad susidūriau su fanatiškais optimistais, aš optimistas, bet ne tiek, kad tikiuosi, kad "iš dangaus zozolėm lyt pradės" - čia vienas music'o narys rašė, man patiko jo mintis
		
		
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  gedged 2012 m. sausio 9 d. 17:03:40 | 
einaras13 rašė:
Gerai, jei jūsų sutverimas toks jei vienkartinis šyptelėjimas pakelia nuotaiką visai dienai, tai aš tyliu
Gerai, jei jūsų sutverimas toks jei vienkartinis šyptelėjimas pakelia nuotaiką visai dienai, tai aš tyliu
Per tiek mažai nugyventų gyvenimo dienų galiu pasakyti, kad nuotaikos idealios niekada nebūna, ir reikia jos ieškot netgi pačiose mažose smulkmenose, nes gyvenimas mėgsta graužti jaunus žmones, nenoriu savo biografijos faktų dėstyt, bet gyvenime tiek mėšlo buvo, kad išvados tik tokios: Kiekvieną dieną statykis iš jaukiausių, mažiausių, maloniausių smulkmenų, nes juodo dar gyvenimas drėbs. O jei, bloga nuotaika mokės paveikt ir protą ( manau, suprantama, ką turiu omeny) - ..... verta pagalvot
 
		|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 16:55:59 | 
		Gerai, jei jūsų sutverimas toks jei vienkartinis šyptelėjimas pakelia nuotaiką visai dienai, tai aš tyliu 
		
		
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  gedged 2012 m. sausio 9 d. 16:53:53 | 
		Oj dar ir kaip pades, jei yra išradingumo ir niekas nemato  Per pamokas ir menas gimsta, ir boulingą pažaidžiam iš popieriukų ir kt.
 Per pamokas ir menas gimsta, ir boulingą pažaidžiam iš popieriukų ir kt.  Aišku, tai padeda tik mokykloj
 Aišku, tai padeda tik mokykloj
		
		
		 Per pamokas ir menas gimsta, ir boulingą pažaidžiam iš popieriukų ir kt.
 Per pamokas ir menas gimsta, ir boulingą pažaidžiam iš popieriukų ir kt.  Aišku, tai padeda tik mokykloj
 Aišku, tai padeda tik mokykloj|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 16:53:43 | 
		Verkt nereikia, ar supranti, kad juoktis reikia, Bet tai nuotaikos nekelia, vis dar kartoju
O laimė ir gera nuotaika yra skirtingi dalykai
		
		O laimė ir gera nuotaika yra skirtingi dalykai
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  RockPrincess 2012 m. sausio 9 d. 16:52:51 | 
		4! Blem, niekad negalvojau, kad žmogui gali taip sektis  
		
		
		 
		____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
|  cccrazyggirl 2012 m. sausio 9 d. 16:50:49 | 
		Tai gal man dabar verkt kad atėjo laikas į mokyklą ? Nieko panašaus , esu laiminga ir tiek . 
Viskas , uždarom šitą temą 
 
		
		
		Viskas , uždarom šitą temą
 
 
		____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 16:49:54 | 
gedged rašė:
Pastebėjimas: juokas ir miegas padeda išgyvent visus lygius ( taip vadinam pamokas ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima
 ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima  Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį
 Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį 
Pastebėjimas: juokas ir miegas padeda išgyvent visus lygius ( taip vadinam pamokas
 ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima
 ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima  Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį
 Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį 
Taip, tai yra pirmo būtinumo dalykai, bet juokas nepakelia nuotaikos
 
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  gedged 2012 m. sausio 9 d. 16:47:55 | 
		Pastebėjimas: juokas ir miegas padeda išgyvent visus lygius ( taip vadinam pamokas  ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima
 ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima  Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį
 Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį  
		
		
		 ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima
 ), bet jau kokiam 6-7 lygi supranti, kad jei ne kaukė, mokykloj ir padvėsti būtų galima  Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį
 Ir išėjus iš mokyklos ribų nuotaika tikrai nepagerės, nes ryt vėl į mokyklą.. Atsiprašau už tokį grubų išsikyšimą į pokalbį  
		|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 16:45:54 | 
		Deja, žmogau, reiktų žmogaus psichologija pasidomėti  
		
		
		 
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  cccrazyggirl 2012 m. sausio 9 d. 16:44:39 | 
einaras13 rašė:
Kas iš to kad prisižvengi, nuotaika pagerėja?
Kas iš to kad prisižvengi, nuotaika pagerėja?

Dar ir kaip
 
 
		____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
|  einaras13 2012 m. sausio 9 d. 16:43:39 | 
		Kas iš to kad prisižvengi, nuotaika pagerėja?  
		
		
		 
		____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
|  cccrazyggirl 2012 m. sausio 9 d. 16:41:38 | 
Gal tau gydytoją kviest reikia. Kėdainiuose gerų gydytojų yra. Tu absoliučiai nusišneki. Pasibaigus atostogoms būt laimingam... Absurdas

Joks čia absurdas , jei žmogus laimingas , jis bus toks tiek per atostogas tiek po atostogų . Aišku į mokyklą neturiu labai didelio noro eit , bet užtad su draugas ten gali prisižvengt
 
 ____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac


 2012 m. sausio  9 d.
 2012 m. sausio  9 d.  
  
  
 

 Daugiau
 Daugiau








 Šiuo metu naršo narių:
  Šiuo metu naršo narių:  Neregistruotų vartotojų: 352
  Neregistruotų vartotojų: 352 Iš viso užsiregistravę: 73699
  Iš viso užsiregistravę: 73699 Naujausias narys:
  Naujausias narys:  Šiandien apsilankė: 3771
  Šiandien apsilankė: 3771
2012 m. sausio 9 d. 23:50:13
Paskutinis nelabai, bet mokinių situacijoje vis tiek norėtųsi
Na kaip kada, kaip kada....
Nežinau, kokie jūs mokiniai esat, bet mano klasė buvo tokie nuostabūs geriečiai blogiukai
2012 m. sausio 9 d. 22:13:39
atostogos nusibaiginėja.
Mmm, priešpaskutinis žodis saldus
O paskutinis?
Paskutinis nelabai, bet mokinių situacijoje vis tiek norėtųsi
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas