Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Kristui

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sakei aš galvą jam nulenksiu,
Ir krisiu keliais kruvinais,
Parkritęs skausmo aš išvengsiu,
O nuodėmės virs pelenais.

Sakei,kad žodį man ištaręs,
Jis mane iš kančių paleis,
Kad veidas Kristaus toks išbąlęs,
Visiems ir visada atleis.

Jis aklą reginčiu paverčia,
Ir vargšui kąsnį duonos duoda,
Jis dėl žmonių nelaimių kenčia,
Net kai apaštalas išduoda.

Prikalti leidote jūs Kristų,
Nors buvo tūkstančiai žmonių,
Gal visa tai Jo neužpistų,
Jei Jis turėtų nuodėmių.

Jam vinys smigo tarsi žodžiai,
Kalčiausias Kristau-teks kentėti,
Jo mirtį ėdė žmonės godžiai,
Ir vėl skubėjo nusidėti.

Gal visa tai jo neužpistų,
Jei Jo mirtis naudos atneštų,
Jei žmones jo krauju nemistų,
Ir kūno taip lengvai nelestų.

Turėjai tapti pavyzdys,
Kad nuodėmes mums teks atpirkti,
Mirei kaip didis žmogžudys,
O žmones skuba vėl ištvirkti.

Kai žmonija save nuo prado,
Praris kąsnelis po kąsnelio,
Kai paskutinis stips iš bado,
Ištark:jūs vėl nerandat kelio.
 
 2006 m. sausio 7 d.

 2009 m. spalio 5 d.
 2008 m. birželio 8 d.
 2008 m. birželio 7 d.

Komentarai (12)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
White_Weapon
2006 m. sausio 7 d. 19:02:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
todel,kad zinau,jog bus ivertinta neigiamai,bet galiu pabandyti

____________________
“Man nerupi ką kiti galvoja arba kalba apie mane. Aš žinau kas aš.”(Jonathan Davis). But I'm not a slave to god that doesn't exist And I'm not a slave to world that doesn't give a shit (Marilyn Manson). In life - I have no religion besides the heavy metal gods.(Dream Evil). "It better to burn out than to fade away".(Kurt Cobain) I'm a pop star threat and I'm not dead yet.(Slipknot) “Tu juokiesi iš manęs, kadangi aš kitoks, aš juokiuosi iš tavęs, kadangi jūs visi vienodi.”(Jonathan Davis)
Atsakyti
DurpeGrabe (Užblokuotas)
2006 m. sausio 7 d. 18:57:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ko nededi i kuryba?

Atsakyti
White_Weapon
2006 m. sausio 7 d. 18:09:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
dekui dekui

____________________
“Man nerupi ką kiti galvoja arba kalba apie mane. Aš žinau kas aš.”(Jonathan Davis). But I'm not a slave to god that doesn't exist And I'm not a slave to world that doesn't give a shit (Marilyn Manson). In life - I have no religion besides the heavy metal gods.(Dream Evil). "It better to burn out than to fade away".(Kurt Cobain) I'm a pop star threat and I'm not dead yet.(Slipknot) “Tu juokiesi iš manęs, kadangi aš kitoks, aš juokiuosi iš tavęs, kadangi jūs visi vienodi.”(Jonathan Davis)
Atsakyti
ruko_muzika
2006 m. sausio 7 d. 17:45:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
o man patiko gerai cia viskas parasyta, ir mintys idomios

____________________
Mūsų ir apie Mus. http://net.niekas.eu/ http://net.niekas.eu/mk/ http://net.niekas.eu/mildak/ http://net.niekas.eu/skarolis/ ----------------------------- Sekite reklama. As rimtai. Sekite.
Atsakyti
BloodyTears
2006 m. sausio 7 d. 17:29:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
pagarba Jums:}

Atsakyti
The_Wicked_One
2006 m. sausio 7 d. 15:48:11
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
White_Weapon rašė:
The_Wicked_One rašė:
taip.. jei nepamirstant, kad po jezaus mirties atsirado nauja religija, kuri dabar yra viena gausiausiu religiju pasaulyje, tai galima sakyti, kad jo mirtis nebuvo tokia jau beprasme. ziurint i viduramziu metu pastatytas baznycias, zinant, kad pagrindinis mokslo zidinys buvo vienuolynai, galima teigti, kad Jezaus mirtis buvo netgi labai ne bepprasme.

o tau nenusibosta ko ne pasityciojamai rasyti apie tai, kuo tiki milijonai zmoniu?

parasysiu taip The_Wicked_One tada Kristus galejo ir nemirti tada,jis mire budamas netoks nuodemingas kaip zmones uz,kuriuos jisai numire,tada jis mire be reikalo,o jeigu nori suzinoti ar man nenusibodo pasityciojamai rasyti apie tai kuo tiki milijardai zmoniu,galiu atsakyti,kad man tai niekada nenusibos

jis mire todel, akd buvo gaila jam tu zmoniu, kad jis aukojosi ir kad tokia buvo jo misija tipo. jei kristus nebutu numires vargu ar dabar amtytume tiek baznyciu, religiniu paveikslu, ir butu tokia stipri religija. o ir pasauliu istorija butu visiskai kitokia. vo `]

____________________
STAND UP. SPEAK UP. Say NO to racism. _____________________ Aš gerai rusiškai keikiuosi. Nesidžiauk, brolau, alaus neparnešęs. _________________ svarbiausios gyvenimo tiesos: 1. Alus tinka gerti su bet kuo, ypač su alumi. 2. Kam gerti alaus mažai, jei galima daug. 3. Nėra dalykų, kurių vertės negalima išmatuoti alumi. 4. Aluje nepaskęsi 5. skaudžiausia tiesa: viso pasaulio alaus neišgersi. 6. bandelės yra 3 kartus skanesnės, jei tai yra alus. 7. nėra progos, kuriai esant negalėtum gerti alaus ir nėra alaus, prie kurio neatsirastų progos. 8. nėra sveikatos, kurios nepataisytų alus. to be continued.. Galimybių teorija: alus gali būti neskanus tada, jei ta nėra alus.
Atsakyti
White_Weapon
2006 m. sausio 7 d. 15:16:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Besishypsanti rašė:
Velniava.
Aš nesuprantu, tu lyg ir netiki. Ne per daug laiko skiri tam Kristui?
Pora neužpistų tarp religinių švelnybių. Bum bum. Nestipru.
Galiu pagirti dėl tobulo rimo. Tačiau forma neįdomi, būtų nuostabu jei išbandytum ką nors kito.
Meu

Kaip netikintis tai tikrai nemanau,kad perdaug laiko skiriu religijai ir tam Kristui,aciu uz gerus zodzius,butinai pabandysiu pakeisti viso to forma

____________________
“Man nerupi ką kiti galvoja arba kalba apie mane. Aš žinau kas aš.”(Jonathan Davis). But I'm not a slave to god that doesn't exist And I'm not a slave to world that doesn't give a shit (Marilyn Manson). In life - I have no religion besides the heavy metal gods.(Dream Evil). "It better to burn out than to fade away".(Kurt Cobain) I'm a pop star threat and I'm not dead yet.(Slipknot) “Tu juokiesi iš manęs, kadangi aš kitoks, aš juokiuosi iš tavęs, kadangi jūs visi vienodi.”(Jonathan Davis)
Atsakyti
White_Weapon
2006 m. sausio 7 d. 15:14:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
The_Wicked_One rašė:
taip.. jei nepamirstant, kad po jezaus mirties atsirado nauja religija, kuri dabar yra viena gausiausiu religiju pasaulyje, tai galima sakyti, kad jo mirtis nebuvo tokia jau beprasme. ziurint i viduramziu metu pastatytas baznycias, zinant, kad pagrindinis mokslo zidinys buvo vienuolynai, galima teigti, kad Jezaus mirtis buvo netgi labai ne bepprasme.

o tau nenusibosta ko ne pasityciojamai rasyti apie tai, kuo tiki milijonai zmoniu?

parasysiu taip The_Wicked_One tada Kristus galejo ir nemirti tada,jis mire budamas netoks nuodemingas kaip zmones uz,kuriuos jisai numire,tada jis mire be reikalo,o jeigu nori suzinoti ar man nenusibodo pasityciojamai rasyti apie tai kuo tiki milijardai zmoniu,galiu atsakyti,kad man tai niekada nenusibos

____________________
“Man nerupi ką kiti galvoja arba kalba apie mane. Aš žinau kas aš.”(Jonathan Davis). But I'm not a slave to god that doesn't exist And I'm not a slave to world that doesn't give a shit (Marilyn Manson). In life - I have no religion besides the heavy metal gods.(Dream Evil). "It better to burn out than to fade away".(Kurt Cobain) I'm a pop star threat and I'm not dead yet.(Slipknot) “Tu juokiesi iš manęs, kadangi aš kitoks, aš juokiuosi iš tavęs, kadangi jūs visi vienodi.”(Jonathan Davis)
Atsakyti
LYne
2006 m. sausio 7 d. 14:19:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Rejkejo deti prie kurybos...

____________________
First they ignore you, then lough at you and hate you. Then they fight you then you WIN...
Atsakyti
The_Wicked_One
2006 m. sausio 7 d. 14:08:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
taip.. jei nepamirstant, kad po jezaus mirties atsirado nauja religija, kuri dabar yra viena gausiausiu religiju pasaulyje, tai galima sakyti, kad jo mirtis nebuvo tokia jau beprasme. ziurint i viduramziu metu pastatytas baznycias, zinant, kad pagrindinis mokslo zidinys buvo vienuolynai, galima teigti, kad Jezaus mirtis buvo netgi labai ne bepprasme.

o tau nenusibosta ko ne pasityciojamai rasyti apie tai, kuo tiki milijonai zmoniu?

____________________
STAND UP. SPEAK UP. Say NO to racism. _____________________ Aš gerai rusiškai keikiuosi. Nesidžiauk, brolau, alaus neparnešęs. _________________ svarbiausios gyvenimo tiesos: 1. Alus tinka gerti su bet kuo, ypač su alumi. 2. Kam gerti alaus mažai, jei galima daug. 3. Nėra dalykų, kurių vertės negalima išmatuoti alumi. 4. Aluje nepaskęsi 5. skaudžiausia tiesa: viso pasaulio alaus neišgersi. 6. bandelės yra 3 kartus skanesnės, jei tai yra alus. 7. nėra progos, kuriai esant negalėtum gerti alaus ir nėra alaus, prie kurio neatsirastų progos. 8. nėra sveikatos, kurios nepataisytų alus. to be continued.. Galimybių teorija: alus gali būti neskanus tada, jei ta nėra alus.
Atsakyti
Besishypsanti
2006 m. sausio 7 d. 14:05:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Velniava.
Aš nesuprantu, tu lyg ir netiki. Ne per daug laiko skiri tam Kristui?
Pora neužpistų tarp religinių švelnybių. Bum bum. Nestipru.
Galiu pagirti dėl tobulo rimo. Tačiau forma neįdomi, būtų nuostabu jei išbandytum ką nors kito.
Meu

____________________
Meu.
Atsakyti
tapkiule
2006 m. sausio 7 d. 13:41:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
hmmm...

____________________
Mūsų rankos pilnos paslapčių,tylėk jei kas klaus...A.Mamontovas

Šio komentaro autorius buvo įspėtas. Po 5 įspėjimų vartotojas bus užblokuotas.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2026 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
einaras13 Rush Anthem
 Rush
 Čia todėl, kad Fly By Night albumo nei viena daina niekada nėra siūlyta į dienos dainą.
Alvydas1 Van der Graaf Generator Drop Dead
 Van der Graaf Generator
 
Sahja Greta Petrauskaitė Tai, ką tu radai
 Greta Petrauskaitė
 
PLIKASS Cheap Trick I Want You To Want Me
 Cheap Trick
 
4Blackberry Thundercat No More Lies
 Thundercat
 
DjVaids Cascada Evacuate the Dancefloor
 Cascada
 

Šiuo metu vertiname


The Pretenders The Pretenders
7,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

23:56 - einaras13
Kontrastas, bet gal ne toks baisus kaip gali pasirodyti. Aš irgi po savo stogu randu kai kurioms LT pop žvaigždėms vietos. Pvz, turbūt visi čia žino, kad aš esu visai nemenkas Aistės Pilvelytės mėgėjas.
23:00 - 4Blackberry
Mano smegenys neregistruoja kai pamatau tokį vaizdą kaip "DjVaids mėgsta Pink Floyd dainą Time", o po apačia "DjVaids mėgsta YVA dainą Vasaros mergaitės" Bet imu pratintis jau.
21:54 - einaras13
Parašiau. Prašau, pakvieskit kas nors Pazistu_Mykola pasigrožėt tuo dienoraščiu... bus kaip laiko mašina 10 metų atgal, kai aš bombinau music'ą exceliniais grafikais ir Pazistu_Mykola tik ateidavo pasijuokt iš mano polinkio viskas "užstatistikinti"
09:27 - 4Blackberry
O aš tik norėjau sužinoti, kurie buvo siūlyti daugiau kartų Bet dabar gali tapti savotiškomis varžytuvėmis.
02:51 - einaras13
Padariau statistiką VdGG vs Rush siūlymo į dienos dainą klausimu. Kurią dieną aprašysiu blog'e, įdomių dalykų radau.
23:47 - 4Blackberry
Apskritai, senesniais laikais beveik visi kūrėjai pradėdavo su intencija tiesiog dalintis, be jokių monetizacijų. Tik vėliau už tai gavo atlygį. Dabar, deja, viskas korporatyvizuota (jei yra toks žodis), ir sunku pradėti be gero plano nuo pradžių.
23:39 - 4Blackberry
Na, skaitoma medija visai kitą auditoriją turi, bet ir palyginti gerokai mažesnė. Tokia jau tinklaraštininkų dalia. Na bet galiausiai, svarbiausia, kad veikla patiktų ir duotų kažko gero bent keliems žmonėms. Ko daugiau ir reikia.
23:37 - einaras13
Nebent tai darai kaip saviraiškos būdą neturėdamas noro gauti jokios grąžos. Bet man blog'o formatas mielesnis, aš kai noriu rašau tekstus savo tinkluose ir viskas. Skaitoma medija man visuomet bus pirmiau žiūrimos medijos.
23:36 - einaras13
Nu gerai, labiau reiktų kalbėti apie tinklalaidžių kūrimo / žiūrėjimo santykį. Dabar kūrėjų kaip prikakota, o žiūrinčiųjų nors auga, bet kiek vienam kūrėjui tenka žiūrėtojų? Dėl to ta niša man atrodo visai neperspektyvi.
23:35 - 4Blackberry
nenuobodžiautų.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 444
  Iš viso užsiregistravę: 73723
  Naujausias narys: Lumena404
  Šiandien apsilankė: 105696