Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Egoistiškumo viršūnė - savižudybė.

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gyventi - tai reiškia mylėti. Mylėti gyvenimą - tai nebūti egoistu.

Nuo tada kai užsimezga gyvybė iki tada, kai nutrūksta širdies plakimas - tai šviesos ir meilės būtis. O kas būna iki tos būties ir po jos - tai tik nežinia, paslaptingumas. Kodėl gi gyventi, tai reiškia mylėti?

Žmogus privalo vertinti savo gyvenimą, nes už jį nėra nieko vertingesnio. Mokant pamiltį jį, jis atsiveria dar didesniu grožiu, atsikratantis egoistiško požiūrio.

Egoistiškumo viršūnė - savižudybė. Savižudis yra tik savo ir daugiau niekeno kito auka, kuri krito tik dėl savo kaltės.
Mat savižudis įsivaizduoja savižudybę kaip sielos ir kūno išsivadavimą nuo kančių, nelaimių, netekčių ir pan.
Yra trys žingsiai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, padėti žmogui, nes tai žingsniai, kurie vedą į dar didesnį skausmą.
Pirmiausia, savižudis, sukrėstas kokios nors nelaimės (palaužtas psichologiškai likimo smūgio) besikankinantis it mažas žvėriukas, pakliuvęs į spąstus, kurio vienintelis išsigelbėjimas yra mirtis - tų kančių nutraukimas. Mąstymas nuo to ir prasideda,kad savižudis pagalvoja apie galimą nusižudymą. Kaip pastebėti pirmąjį žingsnį? Kartais savižudis netyčiukais, keliais žodžiais "pajuokauja", kad nusibodo gyventi ir panašiai, yra užsidaręs, nelinkęs įsitraukti į diskusijas dėl jo problemų, esą sakantis,kad jam viskas gerai. Tokiu atveju reikia žut būt pasikalbėti su juo. Dažnai žmonės daro atvirkščiai - bando atkreipti visuomenės dėmėsį, atrodant arba elgiantis iššaukiančiai tap, kad net iš tolo šviečia užrašas "padėkit man". Bet žmonės tai dažnai ignoruoja.
Toliau atsiranda pavojingesnis ir didesnį susirūpinimą keliantis žingsnis - bandymas nusižudyti. Dauguma savižudžių pirmiausia pabando nusižudyti. O pabandęs kartą visada pabandys dar kartą. taip jau yra, kad kaip ir kiekvieną baimę (šiuo atveju, skausmo jutimą nusižudant) mes linkę priimti atsargiai.
Ir galiausiai savižudis pasiekia tikslą, "nuramindamas" SAVO sielą. Tada ir prasideda teorijų ir faktų knisimas, bandymas ieškoti kaltų, ar savotiškų aplinkelių - pretekstų, kur viso to tikslas - artimųjų skausmo malšinimas.
Egoistai jie yra ir dauguma. Drįstu drąsiausiai teigti ir nepabijosiu, nes būtent galvojimas tik apie save, savo problemas ir pastūmi į pražūtį, toli gražu jų nenusinešdami kartu, o tik apkraudami jomis savo šeimos anrius, giminaičius. Labai negailestingas poelgis, tiesa? Sunkumai mus nuolatos lenkia, tačiau mes turime atsistoti, atsitiesti ir eiti tolyn, stengtis pamilti gyvenimą iš naujo, negyventi praeitimi, nes blogi prisiminimai, stresas, baimė, įsiūtis, savęs smerkimas - tai lėtas smunkimas į smegduobę, kai virš tavęs kabo daug virvių. Visada yra aplinkui artimų žmonių ir savanorių, kurių tikslas suprasti ir padėti išsiaiškinti Jūsų problemas. Po pačios tamsiausios nakties visada išaušta rytas.
Šia ir panašiomis temomis galima su manimi pasišnekėti susisiekiant privačiai, esu visada pasiruošusi padėti, išklausyti kiek reikės, svarbiausia - nedvejoti!
 
 2011 m. liepos 31 d.

 2012 m. rugpjūčio 30 d.
 2012 m. rugpjūčio 29 d.
 2012 m. rugpjūčio 26 d.

Komentarai (49)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Rutonė
2011 m. rugpjūčio 1 d. 20:01:11 2011-08-01 21:12:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nazgul rašė:
Mano aptariama meilė nėra konkrečia, o plačia prasme

Nežinau, gal aš čia visai ne į temą, bet... ta "plačioji prasmė" man priminė vieną seną "multiką", kurį rodydavo prieš prasidedant pagrindiniam filmui. Žurnalas vadinosi.

Tai va, filmukas toks: atskrenda į Žemę ateiviai. Nelaimė - lėkštė nesėkmingai nusileidžia ir jai prireikia atsarginių dalių. Tačiau ir sudužusi lėkštė kaimiečių greit "prichvatizuojama". Na ką - klausia, kodėl. Kaimiečiai paaiškina - radom, atrodo, niekieno, tai bus bendra. o tai reiškia - mūsų. Bemėklinėdami po kaimą ateiviai randa traktorių. Klausia kaimiečių, kieno jis. Kaimiečiai sako, ai, čia mūsų bendras... Ateiviai jį pasiima. Argumentas - a, bendras... Vadinasi, niekieno. Niekieno - bus mūsų.

Logiška? Gal. Teisinga? Nemanau. Taip pat su tom visom bendrom sąvokom - meilės, laimės, dar kažko... Nieko nėra nereikšmingiau už bendrybes. Bent jau man. Tada man toks bile kalbėjimas atrodo panašus į "ai, kalbu, nors iš tiesų nelabai nutuokiu, apie ką aš čia..."

Žinau, tema be galo sudėtinga, be galo skaudi, bet nereiškia, kad ją reikia apeit. Nesakau, kad tokioms temoms čia ne vieta. Bet imantis nagrinėt tokias skausmingas temas, reikia... nežinau, kaip tai pavadint - patirties, išgyvenimų - na, kažko tikra, kažko, ko neįmanoma apibendrint, ko negalima universalizuot... Asmeniški pavyzdžiai paveikesni, o ir tavo pačios nupasakojama asmeninė patirtis kažkokia, na, atleisk man, netikra, abstrakti atrodo... Lyg ne tavo...

Va kas čia teisingiausiai (mano galva) mintis dėlto, tai Velniux. keliu visas keturias už jo mintis.

Beje, negirdėta mintis, kad savižudis pirmiausia ir šaukiasi pagalbos, tik gal ne visi tai supranta? Yra maždaug taip - aha, vat aš nusižudysiu, pažiūrėsim, ką jūs tada darysit... Absurdiška? Galbūt. Taip, miręs tu jau nepamatysi, ką kiti be tavęs darys, bet kad nespindės laime, tai tikrai... Bet.. Palaidos, gyvenimas pamažu grįš į savo vagas ir... ir kas tada? Pamažu viskas pasimirš, juk laikas gydo visas žaizdas. Užgydys ir šią. O po tokių apmąstymų ir praeina noras žudytis. Patikėk, bandžiau. Tiesa, dar būdama vaikas ir dabar to nė nelaikyčiau net rimtu bandymu, nors tada atrodė gal kiek kitaip. Tiesa... paprasčiausiai pabūgau skausmo. Prie to paties - kartais sulaiko/sulaikytų mintis apie neįgalumą nepavykus nusižudyt. O kas, jei liksi tiek neįgalus, kad antrą kartą net pabandyt nebegalėsi? O giminaičiai turės slaugyt prie lovos/vežimėlio prirakintą tavo bejėgį kūną? Man nėra baisiau kaip bejėgis kūnas ir šviesus protas - nes suvoki, kad esi visiškas bejėgis ir nieko negali pakeist. Nes eutanazija pas mus dar neįteisinta.

Atsakyti
Nazgul
2011 m. rugpjūčio 1 d. 19:26:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Mano aptariama meilė nėra konkrečia, o plačia prasme

____________________
I`ll wrap my hands around your neck so tight with love, love. ♥
Atsakyti
kremine_kale
2011 m. rugpjūčio 1 d. 16:40:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
dievas stato namus...
iš silikatinių blokelių,


va kaip čia visa kas skamba.

____________________
... ** . . niekam čia tavo nuomonė neįdomi..
Atsakyti
Kirov
2011 m. rugpjūčio 1 d. 16:02:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Didesnės pievos nesu girdėjęs... Autorius tikrai žino ką kalbą, bet taip paviršutiniškai kad baisu ir prisiliesti - sudraskysi plėvelę ir pasirodys žinių stoka. Kodėl gyvenimas yra meilė? Tai dalis tik gyvenimo, net ne pagrindinė. Netiki manimi? Tai patikėk tada visais tais psichologais, terapeutais ir pnš. Nemėgstu rekomenduoti, bet netgi populiarioji psichologija sako visai ką kitą. Tarkim koks Psychology Today arba Psyblog visada sako kad reikia mylėti, bet neleisk užgošti gyvenimo su meile, turėk ir kitų dalykų, savo darbą, savo hobi, savo draugus. Netgi statistika sako ką kitą - 90 proc. apklaustųjų (Psychology Today) daugiausiai laimingais pasidaro su draugais, o ne su gyvenimo meile. Sakysi įvairios meilės rūšys yra? Į šitai jau atsakymo neturiu, bet čia jau išsisukinėjimas - tada visas emocijas teigiamas galima meile pavadinti.

____________________
We all come to this world alone, Travel through life alone And, ultimately, die alone.
Atsakyti
Nazgul
2011 m. rugpjūčio 1 d. 15:45:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
velniux visiškai teisus. Savižudis išgyvena baimę prieš nusižudydamas, tai naturalu, tad norint jį atitraukti nuo to nelemto žingsnio, reikia elgtis priešingai, nei mes daugume manome: netikinti ar neperkalbėti žmogaus nuo savižudybės, o savotiškai jį skatinti.
Savižudis visgi nesupranta, kad nėra nieko vertingesnio už gyvenimą, tad sakydamas, kad prarado viską ir nėra dėl ko gyventi, jis klysta. Tuomet žmogui reikia padėti atsargiai ir rūpestingai viską pradėti iš pradžių ir atrasti dėl ko verta gyventi, juk pasaulyje yra ne vien tik skausmas, yra ir daug nuostabių dalykų. Kadangi savižudžiui aptemsta protas ir jis jau visiškai kreivai žiūri į gyvenimo prasmę, jam viskas atrodo tamsu ir kartu. Todėl labai svarbu išlaikyti bent minimalų pozityvą, dėl kurio net ir pats blogiausias gyvenimas gali tapti kiek šviesesniu.

____________________
I`ll wrap my hands around your neck so tight with love, love. ♥
Atsakyti
PLIKASS
2011 m. rugpjūčio 1 d. 12:34:41 2011-08-01 13:02:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
*

Na matomai teks sulaukt kur kas gilesnio vakaro (ar net nakties), kad padoriau susigaudyt - KAS / KAIP und' DĖL KO "suguldyta" šiame -NAZGUL- minčių + pamąstymų išdėstyme, apibrėžtame kaip Dienoraštis .....

Bo dabar šis ankstyvas rytmetis man tėra tik Naujai Išaušusios Dienos Pradžia [pavadinta I-dienis] ..
.. Kuomet verkiant reik įkalti dar ir II-ą puodeliūkštį 'kafkės' idant smegenėlės po nakties pradėtų "krutėt & šnarėt" ...

*

____________________
* ... Juk iš tikrųjų Mintys & Svajonės pernelyg dažnai savivaliauja : Jos kada panorėjusios ateina, kada panorėjusios - išeina .. Toks jausmas, tarsi Jos būtų savarankiški, Nuo Niekieno Norų Nepriklausomi & Gyvi Padarai .. Yep's ... * ;-]
Atsakyti
Gabux
2011 m. rugpjūčio 1 d. 12:13:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kartais viešos mintys apie savižudybę yra tik tam tikra poza... negatyvizmo paaugliškas šlovinimas. >>> va tokie tai erzina. Įspirtų kas nors gerai, gal atsitokėtų ir nebeglostytų savo "egzistenciškos būties".

Kiekvienas žmogus turi atrasti tą ašį, dėl ko jam verta gyventi. Ir visuomet yra vardant ko.
Vien ką jau reiškia gyvenimiškas smalsumas, kai nežinai, kas ir kaip bus rytoj.
Yra pilna telefonų (prie tiltų Vilniuje taip pat). Jei žmonės dažniau pasipasakotų draugams, artimiesiems ar psichologams iš pagalbos linijų, būtų vertingiau.

____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
velniux
2011 m. rugpjūčio 1 d. 09:12:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nazgul rašė:
velniux rašė:
Oi, kaip as nemegstu zmoniu, kurie nesuprasdami, kas dedasi kitu galvose, ima juos teisti uz tai, kad jie egoistai ir negalvoja apie kitus. Savizudybei gali buti daugybe priezasciu - artimu zmoniu mirtys, aplinkiniu patycios ir niekinimas, nevisavertiskumo kompleksas ir t.t. Pats asmeniskai susiduriau su pirmaja priezastimi. 8 menesiu begyje mire abu mano seneliai. Atrodo, viena akimirka dar turi juos abu, o kita jau sedi kapinese prie ju paminklo... Tai man buvo ziaurus smugis, nes jie man buvo beprotiskai artimi. O jei mirsta tevai? Jei lieki is viso vienas pasauly? Kas tada? Zmones skirtingu charakteriu - vienas, kovotojas, kovos uz save vaiku namuose, bet kitas, jautresnis, gali tiesiog pakelti ranka pries save ir mes neturime jokios teises teisti jo vien todel, kad jis jautriau isgyvena gyvenimo sunkumus ir del to, kad jie ji labiau veikia. Todel bukit zmones ir neteiskit savizudzio nezinodami jo poelgio aplinkybiu.

velniux, tada tiesiog vistiek reikia nepasiduoti, stengtis atsitiesti, nes tau juk dar gyvenimas prieš akis, kad ir koks jis negailestingas ir kad ir kiek sunkumų bei netekčių jame yra, tu priivalai kovoti, nes gyvenimas savotiška kova, iš kurios vistiek anksčiau ar vėliau pasirauki, bet negalima pasiduoti!)

Pasakei lygiai ta pati, apie ka kalbejai dienorastyje . Jei tikrai kada nors isgyvenai mintis apie savizudybe, turetum zinoti, kad savizudziui beveik niekada nepadeda kitu drasinimai, kad negalima pasiduoti, reikia kovoti, grumtis ir dar daug visokiu sabloniniu bla bla bla, kurie is esmes tam savizudziui jau seniai igrise ir poveikis tokiu atveju gali buti nebent atvirkstinis, t.y. dar labiau paskatinti mintis apie tai, o gal ir pastumeti i minciu pavertima darbais. Realiai, tikrai ismanantis siuos dalykus zmogus niekada nebandys savizudzio perkalbineti, nes tai yra beviltiska. Reikia sugebeti padaryti taip, kad jis pats nesamoningai pradetu galvoti apie priezastis, del kuriu turi gyventi toliau, kitas zmogus jokiu budu neturi sakyti tu priezasciu savizudziui, del jau minetu pasekmiu. Yra keli budai kaip priversti savizudi susimastyti - galima atejus kalbeti apie tai pradeti nuo netiketo klausimo. Pvz .: Galvoji apie savizudybe? Tai kodel dar nenusizudei?. Tai gali siek tiek sokiruoti savizudi ir jis nesamoningai pradeda galvoje deliotis priezastis, kas jam vis dar trukdo. Gal baime, gal atsakomybe uz aplinkinius, nes jis visgi supranta, kad juos tai gali paveikti, gal dar kas nors. Tai pirmas zingsnis i depresijos isgydima. Kitas variantas dar paprastesnis, kai gydosi pats savizudis. Zmogus atranda, kas jam gali padeti - tai gali buti muzika, sportas, kuryba ar kas kita - tai, kas padeda "issikrauti" emociskai( Beje, sis budas isbandytas paties ir tikrai veiksmingas ). Zmogu imanoma isgelbeti ir tuomet, kai jis jau stovi ant stogo krasto ir grasina nusokti. Tik, zinoma, nereikia rekti "nesok", nes tai kaip tik ir pastumes savizudi zengti paskutini zingsni. Koks nors zmogus, panasus i savizudi savo apranga, neatrodantis taip, lyg butu is aukstesnio visuomenes sluoksnio turi letai prieti salia savizudzio ir lyg niekur nieko atsisesti/atsistoti salia. Ir pradeti su tuo zmogumi kalbetis. Apie bet ka, kas nugintu mintis apie savizudybe. Yra ne vienas atvejis, kai sitaip yra isgelbejama gyvybe, nes savizudis tiesiog uzmirsta, ka norejo padaryti ir nulipa nuo stogo bekalbedamas su naujuoju pasnekovu...
Tai va, gal kiek persistengiau cia tiek rasydamas, bet tikiuosi supratai, ka norejau pasakyti. NIEKADA su savizudziu negalima kalbeti sabloniskai ir aiskinti jam apie gyvenimo prasme, nes jis ja suvokia visiskai kitaip.

____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
monssse
2011 m. liepos 31 d. 23:53:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
na pasisakiusiųjų šia tema daug, aš tik norėjau pasakyti teksto autorei, kad kalbant tokiomis temomis nereikia tiek daug metaforų, alegorijų ir "sparnuotų" frazių, žmogui, kuris galvoja apie savižudybę trūksta konkretumo tiek savyje tiek savo gyvenime, aišku yra visokių, tačiau tokiu laikotarpiu jiems mažiausiai reikia filosofinių pamąstymų, nes tuo metu jie prie gero neprives, ir sutinku su R7wa , kalbant tokiomis temomis būtinas asmeniškumas, na arba turi būt psichologas, nes savižudžio sąmonė yra visiškai kitokia, ir laimingi žmonės jos negali suprasti

Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:42:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nazgul rašė:
Mintis yra tame, kad šį tekstą rašiau ne bereikalo. Aš pati neseniai išbridau iš depresijos jūros, kurios vandenis pildė nesekmių cunamiai. Buvo skaudu. Vaikystėj keletą kartų esu pagalvojus apie savižudybę dėl šeimyninių problemų. Bet neseniai išmokau mylėti gyvenimą, naudoti meilės prieskonius ir stengiaus žiūrėti į viską su didesniu optimizmu.

Reikėjo taip ir pradėti Žymiai naudingiau, kai kalbi ne šablonais, o pavyzdžiais, ypač kai jie kyla iš tavęs

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
Nazgul
2011 m. liepos 31 d. 23:39:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Mintis yra tame, kad šį tekstą rašiau ne bereikalo. Aš pati neseniai išbridau iš depresijos jūros, kurios vandenis pildė nesekmių cunamiai. Buvo skaudu. Vaikystėj keletą kartų esu pagalvojus apie savižudybę dėl šeimyninių problemų. Bet neseniai išmokau mylėti gyvenimą, naudoti meilės prieskonius ir stengiaus žiūrėti į viską su didesniu optimizmu.

____________________
I`ll wrap my hands around your neck so tight with love, love. ♥
Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:38:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Išties taip pagalvojau ir pamaniau, kad šis dienoraštis primena mokyklinį rašinį

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
Lashes
2011 m. liepos 31 d. 23:35:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nekreipkit dėmesio. tik norėjau įsiamžinti po šia juokinga rašliava.

Atsakyti
Justee
2011 m. liepos 31 d. 23:26:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nazgul rašė:
Nebūkit tokie žiaurūs kritikai, manau nėra per blogiausia tema

nieks i nesako, kad jinai yra bloga, ši tema yra labai aktuali ir turi būti apie ją kalbama, bet ne tau ją analizuoti ir siūlyti savo pagalba, kurią tu abejoju ar galėtum suteikti.

Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:24:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nazgul rašė:
Nebūkit tokie žiaurūs kritikai, manau nėra per blogiausia tema

Tema gal ir gera, verta dėmesio, tik nemanau, kad čia verta ją pradėti

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:22:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ot atspėjai Maniau išdegs

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
Nazgul
2011 m. liepos 31 d. 23:22:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nebūkit tokie žiaurūs kritikai, manau nėra per blogiausia tema

____________________
I`ll wrap my hands around your neck so tight with love, love. ♥
Atsakyti
combat
2011 m. liepos 31 d. 23:21:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
R7wa rašė:
Gal nori kavos? Labai skanią moku pagaminti

visai nieko būt kavos...

bet ne.

o jei ten kokių migdomūjų pribersi ir taip sukliudysi man?

Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:17:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gal nori kavos? Labai skanią moku pagaminti

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
Justee
2011 m. liepos 31 d. 23:17:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
combat rašė:
ok, takim, aš žudytis žadu... stoviu ant prarajos krašto su notebook'u... ir ką jūs sakot man? ^_^


štai šio dienoraščio pasekmė

Atsakyti
combat
2011 m. liepos 31 d. 23:16:28 2011-07-31 23:17:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ok, tarkim, aš žudytis žadu... stoviu ant prarajos krašto su notebook'u... ir ką jūs sakot man? ^_^

Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:16:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Teisingai
Yra žmonių, kurie tokius pabandymus padėti priima ypač keistai
Čia ne zombiai ar daržovės, kad juokauti galima. Čia rimta

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
Justee
2011 m. liepos 31 d. 23:13:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ir neužtenka vien manyti, jog teisingai rašai, reikia visų pirma tuo įsitikinti. Iš čia reagavusių atsiliepimai tikrai ne kokie, ir aš tau nesiūlau tokiom rimtom temom rašyti, visapusiškai nesuvokiant ką jos reiškia ir kaip gali įtakoti skaitančius

Atsakyti
Nazgul
2011 m. liepos 31 d. 23:12:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Žinoma, pritariu, kad galima rutulioti plačiau, bet kam to reikia? Bus bereikalinga didelė apimtis ir ne visi rįšis skaityti, be to gal visai nebloga užvesta tema, nes dauguma man pasirodė banalios. Tai bent jau šioks toks bandymas ir manau neblogas, jei užvirė tokios diskusijos

____________________
I`ll wrap my hands around your neck so tight with love, love. ♥
Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:08:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
čia net gabūs psichologai kartais nesusitvarko, tad nežinau...
vienu žodžiu, ne vietoj šis dienoraštis

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
Misantropia
2011 m. liepos 31 d. 23:06:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Bendrų žinių nepakanka brendant į tokią delikačią balą.

____________________
Oooooo... what does this button do?
Atsakyti
Nazgul
2011 m. liepos 31 d. 23:00:11
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ir beje čia tik mano sukonkretenta nuomonė, minčių visuma, tai kad tam galima arba pritarti,arba ne, kiekvienas žiūri kitaip. Bet manau rašau teisingai.
Ir beje čia ne plagiatas, kaip sako kolega, čia parašyta iš bendrų mano žinių.
Dėkui už komentarus.

____________________
I`ll wrap my hands around your neck so tight with love, love. ♥
Atsakyti
R7wa
2011 m. liepos 31 d. 23:00:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nazgul rašė:
velniux rašė:
Oi, kaip as nemegstu zmoniu, kurie nesuprasdami, kas dedasi kitu galvose, ima juos teisti uz tai, kad jie egoistai ir negalvoja apie kitus. Savizudybei gali buti daugybe priezasciu - artimu zmoniu mirtys, aplinkiniu patycios ir niekinimas, nevisavertiskumo kompleksas ir t.t. Pats asmeniskai susiduriau su pirmaja priezastimi. 8 menesiu begyje mire abu mano seneliai. Atrodo, viena akimirka dar turi juos abu, o kita jau sedi kapinese prie ju paminklo... Tai man buvo ziaurus smugis, nes jie man buvo beprotiskai artimi. O jei mirsta tevai? Jei lieki is viso vienas pasauly? Kas tada? Zmones skirtingu charakteriu - vienas, kovotojas, kovos uz save vaiku namuose, bet kitas, jautresnis, gali tiesiog pakelti ranka pries save ir mes neturime jokios teises teisti jo vien todel, kad jis jautriau isgyvena gyvenimo sunkumus ir del to, kad jie ji labiau veikia. Todel bukit zmones ir neteiskit savizudzio nezinodami jo poelgio aplinkybiu.

velniux, tada tiesiog vistiek reikia nepasiduoti, stengtis atsitiesti, nes tau juk dar gyvenimas prieš akis, kad ir koks jis negailestingas ir kad ir kiek sunkumų bei netekčių jame yra, tu priivalai kovoti, nes gyvenimas savotiška kova, iš kurios vistiek anksčiau ar vėliau pasirauki, bet negalima pasiduoti!)

Nemanau, kad velniux nori žudytis

____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
Justee
2011 m. liepos 31 d. 22:59:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nazgul rašė:
velniux rašė:
Oi, kaip as nemegstu zmoniu, kurie nesuprasdami, kas dedasi kitu galvose, ima juos teisti uz tai, kad jie egoistai ir negalvoja apie kitus. Savizudybei gali buti daugybe priezasciu - artimu zmoniu mirtys, aplinkiniu patycios ir niekinimas, nevisavertiskumo kompleksas ir t.t. Pats asmeniskai susiduriau su pirmaja priezastimi. 8 menesiu begyje mire abu mano seneliai. Atrodo, viena akimirka dar turi juos abu, o kita jau sedi kapinese prie ju paminklo... Tai man buvo ziaurus smugis, nes jie man buvo beprotiskai artimi. O jei mirsta tevai? Jei lieki is viso vienas pasauly? Kas tada? Zmones skirtingu charakteriu - vienas, kovotojas, kovos uz save vaiku namuose, bet kitas, jautresnis, gali tiesiog pakelti ranka pries save ir mes neturime jokios teises teisti jo vien todel, kad jis jautriau isgyvena gyvenimo sunkumus ir del to, kad jie ji labiau veikia. Todel bukit zmones ir neteiskit savizudzio nezinodami jo poelgio aplinkybiu.

velniux, tada tiesiog vistiek reikia nepasiduoti, stengtis atsitiesti, nes tau juk dar gyvenimas prieš akis, kad ir koks jis negailestingas ir kad ir kiek sunkumų bei netekčių jame yra, tu priivalai kovoti, nes gyvenimas savotiška kova, iš kurios vistiek anksčiau ar vėliau pasirauki, bet negalima pasiduoti!)

sor bet labai jau kvailai nuskambejo ir banaliai, nemanau, kad jam nuo šitų tavo žodžių geriau pasidarys....

Atsakyti
Nazgul
2011 m. liepos 31 d. 22:54:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
velniux rašė:
Oi, kaip as nemegstu zmoniu, kurie nesuprasdami, kas dedasi kitu galvose, ima juos teisti uz tai, kad jie egoistai ir negalvoja apie kitus. Savizudybei gali buti daugybe priezasciu - artimu zmoniu mirtys, aplinkiniu patycios ir niekinimas, nevisavertiskumo kompleksas ir t.t. Pats asmeniskai susiduriau su pirmaja priezastimi. 8 menesiu begyje mire abu mano seneliai. Atrodo, viena akimirka dar turi juos abu, o kita jau sedi kapinese prie ju paminklo... Tai man buvo ziaurus smugis, nes jie man buvo beprotiskai artimi. O jei mirsta tevai? Jei lieki is viso vienas pasauly? Kas tada? Zmones skirtingu charakteriu - vienas, kovotojas, kovos uz save vaiku namuose, bet kitas, jautresnis, gali tiesiog pakelti ranka pries save ir mes neturime jokios teises teisti jo vien todel, kad jis jautriau isgyvena gyvenimo sunkumus ir del to, kad jie ji labiau veikia. Todel bukit zmones ir neteiskit savizudzio nezinodami jo poelgio aplinkybiu.

velniux, tada tiesiog vistiek reikia nepasiduoti, stengtis atsitiesti, nes tau juk dar gyvenimas prieš akis, kad ir koks jis negailestingas ir kad ir kiek sunkumų bei netekčių jame yra, tu priivalai kovoti, nes gyvenimas savotiška kova, iš kurios vistiek anksčiau ar vėliau pasirauki, bet negalima pasiduoti!)

____________________
I`ll wrap my hands around your neck so tight with love, love. ♥
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
Konditerijus KT Tunstall The Mountain
 KT Tunstall
 But I\'m counting on you coming by
einaras13 Ulver Eos
 Ulver
 Nors ne vasaris, o vasara, bet vis tiek sukilo nuotaika šiam tamsiam briliantui
Silentist Nat King Cole L-O-V-E
 Nat King Cole
 
Sahja Ani Lorak  Pesnya Oksani
 Ani Lorak
 
malia Roxette Shadow of a Doubt
 Roxette
 
PLIKASS Reamonn Promised Land
 Reamonn
 

Šiuo metu vertiname


Gravel Gravel
7,5

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

14:06 - 4Blackberry
Žiūriu, Internet Archive turi donations langą viršuje tokį neblogą. Gal ir čia toks praverstų... O jei ką nors nervina jį matyti gali tiesiog išjungti.
13:23 - edzkaa1
O dėl paieškos.. sudėtinga ten ir ilgam, reikia žiūrėti ir kombinuoti. Galiu tik pasakyti, kad pagrindinė ir dienos dainos paieškos yra visiškai atskiros ir skirtingai įgyvendintos su skirtingom problemom ir tikslais.
13:23 - edzkaa1
Ir rašydamas apie negatyvą pirmiausiai ne tave turėjau omenyje, žinau, kad pildai naujus albumus kiekvieną penktadienį, daugiau už daugelį.
13:23 - edzkaa1
Tai nėr už ką, Einarai, senai jau tai buvo planuose, tik vis rankos nedaeidavo. Tik taip ir nepavyko per vakar padaryti, kad tas užrašas nenušoktų į šoną, nemoku front-end.
13:23 - edzkaa1
Kas Skype jau seniausiai parduotas irosoftui už centus, dėl to ir užsilenkė. Labai prastas pavyzdys vis dar visur minimas, kaip sėkmės istorija..
12:49 - 4Blackberry
Bet posovietinių šiukšlių, deja, turbūt dar ilgai neatsikratysime.
12:48 - 4Blackberry
O Estijai nieko nesiseka geriausiai. Va Skype pagaliau visiškai užsilenkė, tai estai nežinau ar dar turi kuo pasigirti O mums dabar geriausiai kol kas sekasi per visus amžius turbūt. Jei gera valdžia būtų, galbūt jau seniai būtume pavyzdinė valstybė.
12:45 - 4Blackberry
Anksčiau ar vėliau išmoksti pamoką, kad tu pats sau esi pavyzdys ir orientyras, kitų nereikia.
12:44 - 4Blackberry
Na čia ta konkurencija jau... Ji atsiranda iš to vyriško ego manau (nenorint generalizuoti ar apsiriboti tik viena lytimi, bet yra tendencija), ir dar nuolatinis žmonių lyginimasis su kitais.
12:36 - Konditerijus
Šaltai pasakojat.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 405
  Iš viso užsiregistravę: 73656
  Naujausias narys: saliusimas4
  Šiandien apsilankė: 64210