Pasiūlė | Daina | Mėgsta | |||
DjVaids | ![]() Agnes Carlsson |
||||
einaras13 | ![]() Kanye West Turbūt vienas geriausių gero samplinimo pavyzdžių - sample\'as duoda tik atspirties tašką, bet virš jo einančios melodinės ir vokalinės idėjos yra šviežios ir įdomios |
||||
malia | ![]() Ava Max |
||||
Konditerijus | ![]() Chris Cornell |
||||
PLIKASS | ![]() Flipsyde |
||||
Silentist | ![]() Tony Hadley Bee gees dainos koveris |
||||
Alvydas1 | ![]() Rome |
||||
Sahja | ![]() Vera Brezhneva |
2010 m. birželio 3 d. 09:51:51
2009 m. rugpjūčio 7 d. 23:14:43
2009 m. birželio 25 d. 20:55:45
sandy>o aš daug knygų jau skaičiau Deno Brawno, bet Da Vinčio kodo nei knygos, nei filmo dar neskaičiau ir nemačiau
joo, bet tas kunigėlis Patrikas iš tikrųjų buvo visko kaltininkas ;]]
2009 m. birželio 25 d. 19:26:00
Crazyz> O is kur tu siunteisi filma?
Dažniausiai iš torrent arba linkomanijos;]
Dekui! Pabandysiu tada ir as is ten atsisiusti
____________________
Dreams changed, but real friends stay forever;)
2009 m. birželio 25 d. 18:40:04
Ech, o tas kunigėlis toks gerietis atrodė (think)
____________________
Man labiausiai patinka mokslinė teorija, kad Saturno žiedą sudaro oro linijų pamesti keleivių lagaminai.
2009 m. birželio 25 d. 18:26:16
Crazyz> O is kur tu siunteisi filma?
Dažniausiai iš torrent arba linkomanijos;]
2009 m. birželio 25 d. 18:24:48
____________________
Dreams changed, but real friends stay forever;)
2009 m. birželio 25 d. 16:47:41
2009 m. birželio 23 d. 13:34:43
2009 m. birželio 23 d. 13:06:15
kai gali nemokamai parsisiųsti. Ir ar ėjime į kino teatrą kas nors pasikeičia? I don't think so.
Jau vien dėl šio teiginio nemanau, kad man dėl savo pažiūrų iš vis verta su tavim diskutuot apie kiną.; )
Naudos ar ko davusių filmų daug, nemanau, kad tu juos žiūrėsi, net jei išvardinsiu. Titanikas, tiesa, į juos neįeina, bet, sprendžiant iš pastabos apie tai, ką, tavo nuomone, galima gauti iš filmo (nes ir to paties Titaniko istorijos esmė, imho, buvo kiek kita nei parodyti, kaip nuskendo didelis laivas) — grįžtam prie pirmo mano sakinio.
Ta proga diskusijos ne į temą ir nebetęskim.
2009 m. birželio 23 d. 12:42:02
Nors ir geri aktoriai vaidina, esu nusiteikusi prieš šį filmą ir artimiausiu metu tikrai nežadu žiūrėti.
D. Brown'o pigus populiarumas irgi nežavi.
Lygiai tas pats ir su manimi
____________________
Mano smegenys nėra erogeninė zona, taip kad prašyčiau man jų nepist.
2009 m. birželio 23 d. 00:14:40
: ]]]]
induistė iki pažaliavimo.
Masiniai WoW man išvis dažnai nepatinka, tad nėra keista ir dėl šio atvejo.
Anyway, nesivelsiu į šią diskusiją.
Pasakiau savo nuomonę ir tiek.
P.S šalia tavęs visai dera tas 'užblokuotas'. Kažikoks nemasinis išskirtinumas ;]
ach mat induistė...
Bet masiniai tavo wow filmai visada yra geriausi, turbūt viskuom.
O pas tavęs ''Pseudo-idealistė'', vienintelė tokia šiame saite, bet viskas yra aišku
2009 m. birželio 23 d. 00:10:40
induistė iki pažaliavimo.
Masiniai WoW man išvis dažnai nepatinka, tad nėra keista ir dėl šio atvejo.
Anyway, nesivelsiu į šią diskusiją.
Pasakiau savo nuomonę ir tiek.
P.S šalia tavęs visai dera tas 'užblokuotas'. Kažikoks nemasinis išskirtinumas ;]
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
2009 m. birželio 23 d. 00:03:28
Bet prieš šį esu nusiteikusi labiausiai dėl knygos ir jos sudievinimo.
Skaičiau D.B Da Vinčio kodą - dėl bendro išsilavinimo ir supratau, kad masiniai WoW man ne prie širdies. Ir ne tik dėl filmo.
2009 m. birželio 22 d. 23:59:08
Nebūtinai.
Patinka ir didelių biudžetų filmai, tai puikiai matosi temoje--> paskutinis geras matytas filmas.
Bet prieš šį esu nusiteikusi labiausiai dėl knygos ir jos sudievinimo.
Skaičiau D.B Da Vinčio kodą - dėl bendro išsilavinimo ir supratau, kad masiniai WoW man ne prie širdies. Ir ne tik dėl filmo.
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
2009 m. birželio 22 d. 23:55:29
Nors ir geri aktoriai vaidina, esu nusiteikusi prieš šį filmą ir artimiausiu metu tikrai nežadu žiūrėti.
D. Brown'o pigus populiarumas irgi nežavi.
Čia bandai manę išprovokuoti?
Tai tamstai turbūt patinka nepopuliarūs filmai, mažo biudžeto kaip ir, jop?
2009 m. birželio 22 d. 23:54:05
D. Brown'o pigus populiarumas irgi nežavi.
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
2009 m. birželio 22 d. 23:52:53
Nėjau į jokį kino teatrą, nes mano mieste jo nėra ir iki artimiausio važiuoti, tai susidarytų neblogos išlaidos, o kai gali nemokamai parsisiųsti. Ir ar ėjime į kino teatrą kas nors pasikeičia? I don't think so.
Tai blyn, jei nežinai vertės, tai apskritai bent pasakyk nors vieną bet kokį filmą, kuris tau davė kažkokios naudos ar ko???
Gal Titaniką žiūrėdama susipratai, kad bijosi plaukti su dideliais laivais ir nuskęsti?
Šis bent filmas susijęs su realiais dalykais, kaip religija, mokslu, o ne kaip Harį Poterį vaikiškos burtų lazdelės.
Tai iš tavo komentarų eina suprasti, kad neskaitei būtent šios knygos.
Tai bestseleriai nebūrtų, jei žmonėms nepatiktų ir nepirktų. Be abejo sutinku, kad kiekvieno žmogaus knygos žanras, filmo ar muzikos skonis yra savas.
2009 m. birželio 22 d. 23:42:12
Šiuo atveju vertinu iš savo pozicijos, nes jo vertės nesuprantu ir elementariai įdomu ką iš šio filmo gavo tie, kurie jį gerai vertina. Iš tokios knygos gero (t.y. man tinkančio) ar kitokio filmo nesitikėjau ir negalėjau tikėtis. Žiūriu ir paskaitau jau vien dėl to, kad turėčiau nuomonę apie tokius, sakykim, reiškinius. Harį Poterį eisiu žiūrėt ir be tavo pasiūlymo, ačiū (pastarojo gerumas-negerumas — jau atskira diskusija).; )
Ir kodėl manai, kad neskaičiau knygos? D. Brown sukalta bestselerių formulė užknisa pati iš savęs, su visom įtampom-intrigom kvadratu ir faktais-nefaktais. Pasirodė taip tiesu, nyku ir paviršutiniška. Net ir tai, ką laikau lengvu laisvalaikio skaitalu patinka kitokio tipo. Tad šiuo atveju nelabai supratau, ką naujo galėčiau rasti google be gana teisingos rašyk.lt recenzijos.
p.s. Tikiuosi nereikia priminti, kad čia mano nuomonė, nes ir taip aišku, jog ne už kaimynus rašau
2009 m. birželio 22 d. 23:06:29
Iš tikrųjų sutinku su ArcadeFire. Pagal knygą ir filmas — aprašytus veiksmus nuėjo-padarė-pasakė į ekraną perkelt ne taip ir sunku. Nelabai net yra ką apie jį pasakyt, ta pati kategorija kaip ir kiti tokio tipo — skirti porai valandų, pažiūrėjau ir pamiršau. Iš anksto buvo aišku, kas per daiktas, tad nieko ir nesitikėjau — tiesiog poreikis susipažint. Iš kino kaip kūrinio norisi daugiau nei smegenų nevarginančios pramogos. Kiekvienas renkamės pagal save.: )
paprasto trilerio knygos? nusišneki, pirmą pasidomėk ta knyga.
O kaip ja dar reikėtų pasidomėt be perskaitymo?
Visų pirmą, perskaityk knygą ir tada lygink jį su filmu. Nežinau apie filmus turbūt išvis nieko nenutuokiat...;/
Tai išvis tada kokio tu filmo nori, kad būtų sukurta pagal knygą? Eik žiūrėk tada Harį Poterį.
Na, o kaip gi reikėtų, o paprastai, Google visagalis