Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Mano kibernetiniai priesai 20 metu

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

[b]Eksperimentas[/b]

[b]Eksperimento esmė:[/b] parašyti ir patalpinti www.rasyk.lt "banalesnį" eilėraštį, laukti komentarų, perskaičiųjų skaičiaus ir įvertinimo pažymio.

 

[b]Ji laukia ne sapne [/b]

 

Skaitė per vakarą net: 86

Balsavo tik: 6 lankytojai, 2 aukšto lygio paskutinieji komentavę kritikai - visi įvertino 1-u penkiabalėje.

 

Besišypsančių sapnų alėjoj 

Žmonės vaikščioja po du 

Man ten besisukinėjant 

Tavo šypseną randu 

Nepažįstamas ir kvailas 

Ranką į tave tiesiu 

Taip baisu artyn prieiti 

Tik prisiliečiu žodžiu 

 

Dega ir liepsnoja rūbas 

Šviečia žvilgantys plaukai 

Akyse mėnuliai supas 

Ir taip badosi ragais.... 

-------------------------------- 

Ji laukia šiltame kambaryje 

Iš lėto atžingsniuojančio manęs 

Jaučiu jos Širdį viduje: 

Ši tuoj Ją pas mane atves. 

Komentarai (atbuline tvarka, tai yra, komentarus reikia pradėti skaityti nuo jų galo) :

 

Atsakymas:

gana... gana seilėtis 

2006-03-31 07:01

 

vabis 

banalu, seilėta, nuvalkiota, nesubtilu. 

gana? 

2006-03-31 03:03

 

Atsakymas:

juvenile> nepykstu, bet spręsk apie kūrinį ir balsuok už jį nesvarstydama kokia-lygininkas autorius. 

"Balsavimo pagalba Jūs sužinote nešališkų žmonių nuomonę" Nuomonę apie kūrinį, o ne apie autorių :) 

2006-03-31 00:24

 

juvenile 

nepyk,bet kaip pirmalygininkui tai tikrai prastokai...skaičiau ir maniau,kad rašo tas,kas čia ką tik atkeliavo ir nustebau pamačius,kad taip nėra. 

2006-03-31 00:07

 

Atsakymas:

Na, gerai, Veidrodi, žinau jog stengiesi rašyti. 

Nenorėjau tavęs dėl kūrinių įžeisti. Sėkmės. 

2006-03-30 22:48

 

Veidrodis 

Kaip visi? už kitus nekalbėk, bo prisikalbėsi. Ar statistiką sudarinėjai? :) 

2006-03-30 22:30

 

Atsakymas:

Tiesiog anksčiau rašydavau eilėraštį ištisą dieną, po to savaitę darbuodavausi su jo ritmu ir rimu, šlifuodavau. 

Šįsyk bandžiau daryt "kaip visi". Minties ir staigaus įkvėpimo pagautas, išliejau tai ant popieriaus neieškodamas gilesnių minčių. Dėkui, kad pakomentavai. 

2006-03-30 22:18

 

Veidrodis 

Tiek eilių prikomentavau, kad pavargau ir klaidų privėliau. Taip, grafomanu pasidarei ir nekaip kurti pradėjai. 

2006-03-30 22:12

 

Atsakymas:

Karina, lietuviškai tai būtų: "Grafomanu tapai.." o ne grafomaNAS PASIDAREI. 

nors iš dalies tu teisi, o ką? :) 

2006-03-30 21:58

 

Veidrodis 

Grafomanas pasidarei ir tiek. 

2006-03-30 21:40

 

Atsakymas:

Dėkui :) 

Sekančiame savo eilėraštyje neminėsiu žvilgančių plaukų, sapnų alėjų ir rankos tiesimo. 

2006-03-30 20:38

 

Amiraa 

tokių eilių labai labai daug, rašyti apie meilę dėl to ir sunku. patariu ieškoti naujų įvaizdžių, vengti visokių žvilgančių plaukų, sapnų alėjų ir rankų tiesimų. 

2006-03-30 20:34

 

Atsakymas:

Vezuvijus > neatsakinėk už visus, kad meilė mirė. Gal Tamstos meilė mirė, bet ne visų. 

2006-03-30 19:59

 

Vezuvijus 

nelabai. rimas papuves. ir vel ta (pyp) meile, juk meile mire. 

2006-03-30 19:52

 

Atsakymas: 

Sutinku, kad ritmas per greitas. 

Parašiau  ką tik atsikėlęs (bet jau išgert kavos suspėjęs :) 

2006-03-30 19:51

 

MikroElektronika 

Akyse mėnuliai supas 

Ir taip badosi ragais - :) mat kaip...visa kita nelabai, ritmas per greitas tokioms aprašytoms nuotaikoms. 

2006-03-30 19:44

 

Išvadas darykit patys: ar tokie kūrybos puslapiai padeda ir skatina tobulėti rašantyjį?

[b]

Diskusija dėl autorių hierarchijos rasyk.lt, vykstanti vienu metu su šio eilėraščio balsavimu:[/b]

 

Autorius

--------------------------------------------------------------------------------

Siūlymas padaryti taip, kad vienoj vietoj būtų surašyti aukštesnio lygio vartotojai. 

Galima pagrįsti siūlymą tuo, kad naujokai nevisada žino arba beveik nežino, kas atsakingas už didžiausią svorį turinčių įvertinimų rašymą. 

 

 

Rapolas Pagalvė

--------------------------------------------------------------------------------

Šiaip kaip bebūtų, pritariu. Kažkada pats apie tai buva pagalvojęs. Aš už. 

 

 

Novodvorskis

--------------------------------------------------------------------------------

Nepritariu tokiam siūlymui. Jeigu toks sąrašas skirtas tik orientuoti naujokus, ką galima pasiųsti, o ko ne, tai dar labiau nepritariu. Yra pagalių ir saulučių sistema, kuri leidžia identifikuoti aukštalygininkus, o ilgiau pabuvę naujokai patys atsipaistys, kas yra kas. 

 

 

panytėlė

--------------------------------------------------------------------------------

Ne tik kad nereikia, bet net ir negalima. Kas gauna spamines žinutes "tu labai fainas, paskaityk mano darbą", tas supras. Jau ir taip aukštalygininkus laiko kažkokiu vienu klanu (briedas kažkoks), o jei dar ir vizualiai juos kažkur krūvoj rastum.. 

Tariu girežtą "ne" ir nėra čia apie ką kalbėti. 

 

 

varga

--------------------------------------------------------------------------------

bad idea. 

 

 

nuo

--------------------------------------------------------------------------------

test 

 

 

tiesiog

--------------------------------------------------------------------------------

nuo? čia tavo atsakymas? tik nebandyk testuoti tokio pasiūlymo.  

 

 

Agrynas

--------------------------------------------------------------------------------

che, che, gal ir kitiems visiems sukurkim kokias vieteles. pirmalygininkams, antralygininkams ir pan.:) i koluki panasu labai, kai zmones uzrasynedavo i kazkoki sarasa ir vazinedavo po miestus ir is to saraso zmoniu imdavo pinigus:) gal geriau iveskime ignoro funkcija?:)))) 

 

 

maksas

--------------------------------------------------------------------------------

jeigu jau surašyti, tai visus -lygininkus, nors prasmės to daryti aš nematau ir apskritai, kokie čia lygiai, kai toks pavasaris:) 

 

 

Darius Šarakojis

--------------------------------------------------------------------------------

 

Autorius Rašo: 

Siūlymas padaryti taip, kad vienoj vietoj būtų surašyti aukštesnio lygio vartotojai. 

Galima pagrįsti siūlymą tuo, kad naujokai nevisada žino arba beveik nežino, kas atsakingas už didžiausią svorį turinčių įvertinimų rašymą. 

 

Pritariu pasiūlymui, tokia mintis ir mano galvoje kirbėjo. Tai geras pasiūlymas. Siūlyk webmasteriui, kad pateiktų svarstymui. 

Motyvai: visiems tai būtų naudinga, jei būtų surašyti tokie vartotojai. 

Tie aukštesniojo lygio vartotojai, kurie jau dabar skundžiasi dėl spamo ir pan., gali sugalvoti kaip jo išvengti. Arba gali neprisiimti tokių pareigų, jei nesugeba su jomis susitvarkyti. 

 

panytėlė

--------------------------------------------------------------------------------

Darius Šarakojis Rašo: 

Tai geras pasiūlymas. [...] Motyvai: visiems tai būtų naudinga, jei būtų surašyti tokie vartotojai. 

 

O kur tavo argumentai? 

O kaip jau išsakyti argumentai apie tai, kodėl kai kam būtų blogai. 

 

Citata: 

Tie aukštesniojo lygio vartotojai, kurie jau dabar skundžiasi dėl spamo ir pan., gali sugalvoti kaip jo išvengti. 

 

Turi idėjų? 

 

 
 2025 m. gegužės 22 d.

 Silentist / The Hollies - I'm Alive (1965)
 2025 m. birželio 12 d.
 Silentist / Midge Ure - Breathe
 2025 m. birželio 11 d.
 Silentist / Paul Van Dyk - But not tonight
 2025 m. birželio 9 d.

Komentarai (3)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
einaras13
2025 m. gegužės 22 d. 18:27:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man iš pateiktos diskusijos atrodo kaip labai perdėtai jautri reakcija. Dėl kažkokios kritikos eilėraštukui laikyti pyktį bene 20 metų ir po to lieti jį kitame portale? Sorry, Rimai, bet jau seniau minėjai, kad tave kažkas persekioja, bet tokios iškarpos tik labiau didina įspūdį, kad tu esi paranojikas, o ne kad prieš tave tikrai kažkas nukreipęs neapykantos kampaniją. Ir jei nori, gali mane įtraukt į savo priešus, bet aš ir toliau sakysiu tiesiai šviesiai ir nepagražindamas, ką manau apie tavo pasisakymus. Beje, man labai sunku relate'inti su šia situacija, nes aš dėl jokių senų diskusijų pykčio nelaikau. Nors yra charakterių, su kuriais ir tame pačiame music'e pykausi, pavyzdžiui, neseniai trumpam sugrįžęs Pazistu_Mykola. Bet jo jokiais būdais nevadinčiau priešu, geriausiu atveju diskusijų oponentu. 

Beje, nereikia būti kažkaip susijusiam su muzika, kad būtum visaverčiu music.lt nariu. Kažkaip labai nuvertini save music'e ir savo didelį indėlį music'ui, jei tai vadini humoristiniu nukrypimu. Aš irgi neturiu jokio muzikinio išsilavinimo, bet esu music'e vien iš noro domėtis muzika. Ir džiaugiuos, kad music'as suteikė galimybę rašyti koncertų ir albumų apžvalgas, buvo suteiktas man didelis pasitikėjimo kreditas kaip žmogui, kuris menkai ką išmano apie muziką.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Silentist
2025 m. gegužės 22 d. 10:12:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Visokiais pavidalais keli fantomasai ir virtualus neprieteliai islenda virtualioje erdveje ir blogo blogo blogo linki. Tikrumoj as nebuciau net prisijunges i music.lt jei buciau pritapes rasytoju bendruomenej. music.lt buvo mano diskursas-klystkelis, humoristinis nukrypimas nuo kelio kadangi niekaip nesusijes su muzika: nei dainuoju, nei muzikuoju, nei didzejauju


____________________
36 years of tears.
Atsakyti
Silentist
2025 m. gegužės 22 d. 09:49:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

 

 

Citata: 

Arba gali neprisiimti tokių pareigų, jei nesugeba su jomis susitvarkyti. 

 

Nemanai, kad išeinančių penktalygininkų ir taip visai nemažai. Aš tai manau. 

 

vabis

--------------------------------------------------------------------------------

panytėlė tiesą pasakė. 

aš prieš. 

 

Autorius Rašo: 

--------------------------------------------------------------------------------

Kaip supratau, dauguma aukštalygininkų pasisako "ne" tokiam pasiūlymui. 

Tačiau naujokams, manau, tai praverstų. Kadangi ne visi aukštalygininkai komentuoja nukuolindami ar išaukštindami kūrinį. 

Pvz, kadangi aš cia senbuvis (nuo 2003-10) todėl iš karto maždaug orientuojuosi, kas ką galėjo įvertinti aukštu arba žemu balu, nes matau, kas yra online. 

rasykai su antpečiais, t.y. turintys teise duoti svertinį balą pirmiausiai yra asmenys, kurie turi šiuos slapyvardžius: 

Panytele, Maša, Linas Nereikia, Kati, Nyarlathotep, Darrrka, septyni, Diudia Pauteckas, lioo, Irna, st alstan, DJ, manukoshe, klimbingupthewalls, Patty Peppermint, varga, Vidmantas Nuolaida, pizzicato, Mari Poisson, rimše, bapho, Calm Box, Guce, Svetlana Ryžikova, Spindesys, Kirvoboica, iemushka, Danute ir mano gerbiamiausi: gulbinas, vejau, Greenpeace, kunix & kt. 

Tiesa, dabar yra atsiradę nauji. Taigi jei nėra skilties "Kritikai", tai kaip "pirmokams" žinoti? 

 

Fantomas

--------------------------------------------------------------------------------

Dėl manęs darykit tą sąrašą. Vienam tokiam jau ir taip esu. Bet kurių velnių to reikia??? 

 

 

Autorius Rašo: 

--------------------------------------------------------------------------------

Visiškai nesitikėjau užvirti diskusijos šiuo klausimu. 

 

Vienintelis žmogus, kurio atsakymo laukiu, webmaster'is 

taip/ne 

 

Kiek suprantu tai techniškai nėra labai sunku padaryti, nuo? 

 

 

-----------

 

-----------

 

-----------

 

-----------

 

Autorius Rašo:

--------------------------------------------------------------------------------

Atsakingieji nenori/bijo paviešinti savo atsakingumą sugrupuojant juos atskirai, vienoje vietoje.

Tai tik įrodo išsikėlusių savo diktatūras vartotojų netikusiai sukurtos sistemos principus. Padlaižiavimas šiuo atveju - efektyvesnis būdas pakelti savo reputaciją nei darbas rašant kūrinius.

Jie galėtų sukurti savo puslapį, į kurį nebūtų galimybės užsiregistruoti naujiems nariams. Vartotojai, dabar pasivadinę slapyvardžiais, galėtų mesti juos ir vadintis tikraisiais vardais.

Kurti, vertinti savo pačių nuomone geresnius ar blogesnius vienas kito kūrinius. Vadintis uždara, kultūringa bendruomene.

Uždarykite temą, išsakiau savo nuomonę.

Išvadas vėlgi darykit patys: ar tokie kūrybos puslapiai padeda pritapti naujokui "kultūringoje bendruomenėje" ir skatina tobulėti rašantyjį?


____________________
36 years of tears.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
Silentist The Moody Blues Another Morning
 The Moody Blues
 
malia Savage Don't Cry Tonight
 Savage
 
Sahja Blue System Nobody Makes Me Crazy (Like You Do)
 Blue System
 
PLIKASS Camouflage Me and You
 Camouflage
 
einaras13 Peter Hammill Comfortable?
 Peter Hammill
 Švenčiame Guy Evans gimtadienį su viena originalesnių jo perkusijų Peter Hammill solo repertuare.
Konditerijus Hurts The Water
 Hurts
 

Šiuo metu vertiname


Accept Accept
7,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
10:13 - Silentist
Trump happy b-day. Dont fuck up the world
01:16 - einaras13
O prieš porą dienų netekom Sly Stone... legendos dabar 9-ajame dešimtmetyje, pradės kristi kaip lapai, deja
20:43 - Silentist
Mire beach boys vokalistas Brian Wilson (82) RIP
21:08 - Silentist
Silentistovoviene. Silentistinaite. Silentistova Silentistik ir Silentistyte.
20:46 - Silentist
Kristina Messenger, Karolina Mesechina ir Viktorija Seagull kur jus mergaites? Bluemenzonaites
20:31 - Silentist
Priminei sena daina. Liudnieji slibinai - karWeeTis
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 393
  Iš viso užsiregistravę: 73640
  Naujausias narys: senxdwfgji
  Šiandien apsilankė: 28698