Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Nelogiškumai ir paradoksai - pasaulio puošmena?

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Įžanga

Greitai ir tvarkingai... Su sėkme ir blogais pažymiais... Grįžau namo... Truputį paradoksas antrame sakinyje, bet nieko tokio, kartais tokie paradoksai visiškai galioja. 

I skyrius

Jei paradoksų nebūtų, viskas būtų tvarkinga ir logiška? Taip, ir tada būtų neįdomu gyventi. Ar kažkas įdomaus būtų gyventi pagal griežtai nustatytą tvarką ir taisykles? Žinoma, ne. Faktas kaip blynas. Dieve, nesukepink tų blynų. Faktai neprisvilinami. Kai reikia, jie patys iššoka iš keptuvės.

Tvarka ir logika yra gerai, bet kai jos yra per daug visur visada, norisi šiek tiek aplenkti šiuos du dalykus. Taip jau yra. Ir tik nesakykite, kad laikotes 10 Dievo įsakymų, 5 Bažnyčios įsakymų ir visokio kito velnio, kad ir tų visų LR įstatymų... Neįtikinsit manęs niekaip.

II skyrius

Paradoksai - įdomus dalykas. Kiek jau jie garsūs tame pačiame music'e, net paradoksų teorija yra sukurta. Neveltui, paradoksai tyko visur visada, pačiose netikėčiausiose situacijoje, kartais visai ne laiku ir ne vietoje. Štai, kad ir šiandien, sėkmė lydi, bet pažymių kone prasčiausių prisirinkau. Nieko baisaus, svarbu, kad viduje gerai jautiesi. Teko girdėti tokių istorijų, kad mažesni vaikai, dėl truputį prastesnių nei įprastų pažymių pradeda depresuoti. Tarp mokinių kyla konkurencija ne tik tarp pažymių. Kartais "moksliukai" gali būti ne tik pavydėtino proto, bet dar ir neapykantos debesis užsitraukti. 

Žinau tai, nes pažįstu nemažai pradinukai ir tenka stebėti tokias tendencijas, kad dėl menknekių vaikai vis dažniau nervuojasi. Gal naujos kartos yra jautresnės už vyresniuosius... Tai pat jaunesni auga žiauresni negu tokių metų buvome mes... Pasaulis žiaurėja, einame bedugnės link

III skyrius

Tai buvo lyrinis nukrypimas (lietuvių mokytoja bet kokius nukrypimus pradėjo vadinti lyriniais, todėl aš seku jos pėdomis). O dabar šiek tiek apie paradoksus. Kur dabar yra paradoksai, aš jų pasigedau. Ir kodėl grįžus namo laikas greitai eina, bet nieko įdomaus nenuveiki. Laiko formulės paradoksas? Įdomu, reikia panagrinėti. Juk mokykloje užsiimi naudinga, kartais net įdomia veikla ir laikas vis tiek eina lėtai, o namuose nieko įdomaus, bet greitai laikas eina. Pakankamai keista. Taip, juk nebūna logiškų paradoksų...

IV skyrius

Paradoksų karalystė... Įdomu, kaip ji atrodytų? Viskas nelogiška, absurdiška betvarkė... Tokio pasaulio negalima net įsivaizduoti, nes ir mūsų vaizduotė evoliucionuojant sulogiškėja, ir tikriausiai mes vis tiek taikytume civilizacijos motyvą. Nors aišku, kaip mes įsivaizduotume paradoksų karalystę necivilizuotą... Vis tiek kažkas juk turėtų gyventi pagal tuos paradoksus... Nebent gyvūnai, augalai... Mes tapom per daug civilizuoti. Ir tas civilizuotumas vis auga. Sekančios kartos gal net nesužinos, kas yra necivilizuotas pasaulis. 

Taip, viskas tobulėja, bet turi būti ribos. Kai jas pasieksime, mes jas peržengsime ir bus bumt... Žemė išnyks visiems laikams (o gal tik žmonija) ir Dievas mums už tai padėkos...

V skyrius

Tai, kur gyvename, turėtų būti viskas pastatyta ant logiškumo pamatų. Juk kokia logika, jei namą pastatytum ant vištos kojos. Tada būtum pasakų persiskaitęs asmuo, verkiantis dėl ant mažytės kojos nestovinčio namo. Na taip, juk viskas šiame pasaulyje paremta mokslu. Mokslas turi įdomią savybę - jis yra visada logiškas. Todėl bandyk daryt ką nori, gali bandyt ir pasaką perkelti į realųjį pasaulį, pažiūrėsim, ar pavyks parklupdyti mokslą ant kelių. 

Priežastis, kodėl vaikų (kartais ir suaugusiųjų) užgaidos ir norai neišsipildo...

VI skyrius

Logiškai pamąsčius, ką čia veikia nelogiškieji dėsniai, vadinami paradoksais. Jie gal yra Dievo pasiųsti misionieriai nuo logiškumo užvaldymo. Jei logika valdys pasaulį, žmonija pavirs tos pačios nuomonės pilka mase. Gal paradoksai, tai gelbėtojai nuo visiško mūsų surobotėjimo ir pertobulėjimo... Be paradoksų pasaulis būtų vienspalvis. 

Vis dar kyla klausimas, ar nelogiškumai ir paradoksai yra tas pats dalykas? Ne, nes paradokso reikšmė visada yra atvirkščia (visiškai neatitinkanti logikos), o nelogiškumas gali būti ir nežymus nukrypimas nuo logikos. Reiškia, ne tik paradoksai mus gelbėja...

VII skyrius

Tai, ką aš dabar manau apie paradoksus, tikriausiai nepasikeis. Kai kas net nežino, kas tie paradoksai. O šie pasirodo yra tokie svarbūs. Neabejotinai, jei nebūtų nelogiškumų ir paradoksų, pasaulis nebebūtų sutvertas gyventi, jame vietos būtų tik surobotėjusiems, negebantiems mąstyti nelogiškai arba paradoksaliai. Paradoksai nelogiški, bet į mūsų gyvenimą įveda logiškumo. Paradoksas? Taip. Kas mėgstate paradoksus, jūs esate palaimintieji, gebantys gyventi ne logikos, o saviškėmis nuostatomis. Nebūtinai paradoksais, bet ir ne logiškai... 

Na, o kas būtų be logikos? Tas pats. Nelogiškumai ir logiškumai yra tiek pat svarbūs vienas kito atžvilgiu.

Pabaiga

Gyvenkite logiškai, bet būtinai įvelkite ir kitokio prieskonio, kuris neturėtų visada atitikti logikos. 

P.S Jaučiu nusišnekėjau apie paradoksus, bet jei tikrai atrasit tam tikrų logikos klaidų, praneškit. Nors tai pat jaučiu, kad tingėsit tokią litaniją skaityti

Dėkoju už skaitymą

Einaras




Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų! Van der Graaf Generator
 2012 m. gegužės 9 d.

 2025 m. kovo 17 d.
 2025 m. kovo 12 d.
 2025 m. kovo 9 d.

Komentarai (11)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
einaras13
2012 m. gegužės 10 d. 07:27:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O kaip čia suprast, kad akrobatai? {#} Net nežinau šito žodžio reikšmės, pilnai net nežinau, kas yra akrobatika, o va, jau kokias etiketes klijuojat {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
ep
2012 m. gegužės 10 d. 00:00:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

einaras ir R7wa cia du bratai akrobatai ziuriu :D


____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 9 d. 20:01:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, prisiminiau save pirmoką. Taip, buvo šioks toks spaudimas iš tėvų pusės. Bet aš mokiausi prastai, man buvo sunku prasimušti. Prisimenu keletą tokių įvykių su prastais pažymiais, bet nepamenu, kad kada būčiau tėvų bijojęs. 

O man sunkiai sekasi, nes aplinkoje buvau tarp vyresnių (klasėje aš žymiai jaunesnis už kitus)... Ir taip, aš 6-mečio protas gali sukaupti tiek informacijas ir gali jis išlikti susikaupęs daugiau nei 8-metis...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2012 m. gegužės 9 d. 19:57:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ne, ne, ne taip supratai. Tiesiog tokio amžiaus žmogus kaip tu, jau yra pakankamai susiformavęs, kad galėtų pats suvokti savo klaidas. Pirmokai, tuo tarpu, elgiasi taip, kaip juos išmoko ir prigrasina tėvai, nes tiesiog dar neturi susiformavusio charakterio.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 9 d. 19:54:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, tiesiog nemanau, kad tai yra tėvų problemos. Vaikas pats dėl savęs pergyvena ir tiek... Aš irgi negerai pasijaučiu, kai gaunu blogesnį pažymį, bet tėvai mano puikūs. Tai ką, man irgi sakytum, kad tėvų bijau. Nors išlieka ir tokia galimybė. Nors dabar tokių tėvų mažėja, galutinai tokie neišnyks. Vat ir įdomu, koks vaikas išauga iš tokios šeimos... 

 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2012 m. gegužės 9 d. 19:49:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, bent jau mano brolis gavęs l.g. nestresuoja per daug. Nors kartais tokios savybės iš visur tikėtis ir stengtis išspausti maksimumą yra labai vertingos. Tik ribas reikia žinoti. Gal taip kartais net geriau, nes tai motyvuoja stengtis, kad kitą kartą gautum dešimt. Nes su mano dabartiniu požiūriu į mokslus, tai sunkiai ką pasiektum {#}. Kartais reikia šeimoj skirtingų personų :).

Visgi, kai stresuojama jau nuo pirmos klasės, tai verčia susimąstyti, kokie despotai yra to vaiko tėvai... Muša jį gal už prastesnį pažymį nei puiku?


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 9 d. 19:38:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pirmokams-ketvirtokams rašomi pažymiai raidžių išraiškomis (pvz: P - puiku (10), Lg - labai gerai (9) ir t.t). Man pasakojo pusbrolio mama, kad nuėjusi į tėvų susirinkimą (mano pusbrolis - pirmokas) išgirdo, kad vaikai kiti net negavę P raidės ima verkšlenti. Tai ar tai normalu?

 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
R7wa
2012 m. gegužės 9 d. 19:03:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pergyventi dėl pažymių? No way {#} Kaip tik mane apima keista šiluma, kai gaunu prastą pažymį. Savo vieninelį kuolą netgi įsirėminau. O ir kai neseniai gavau matematikos 4, perrašinėti neėjau - o kas man, vis vien metiniame 10 bus, o ketvertukas taip gražiai tamo.lt šviečia {#}


____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
velniux
2012 m. gegužės 9 d. 18:55:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai kad pirmokams-ketvirtokams niekas pažymių nerašo dar. Be to, mano mokykloj penktokai patys jauniausi.

Šiaip, mano brolis dabar į pirmą eina. Aš jame kiek kitokių blogybių pastebiu. Kartais ateinu jo pasiimti iš mokyklos ir mane beprotiškai nustebino, kai kartą pamačiau jį sėdintį klasėje ir darantį pamokas tuo metu, kai visi kiti jo draugai žaidė ir lakstė koridoriuj. Taip, mokslai svarbu, bet reikia jaust ribas. Manau, kad būtent tokie ir tampa jautriausiais dėl pažymių. Ypač kai iš mokyklos, kurioje nėra lygių ateini į tokią mokyklą, kaip mano, ir suvoki, kad esi tik vienas iš daugelio, vidutinybė.

Nėr už ką {#}. Man patinka taisyti kitų teorijas {#}.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 9 d. 18:08:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Šeštoką? Po velniais, pas mus dar tokio absurdo nėra. Aš kalbu apie pirmokus, antrokus, trečiokus, bet šeštokai... Negerai, tikrai negerai. 

Gali būti ir toks variantas. Teisybę vis dėlto sakai. Ačiū už mano teorijos korekcijas... {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2012 m. gegužės 9 d. 17:53:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia su tais žemesnių klasių moksleiviais tikrai kažkas negerai. Mūsų mokykloj tokie dalykai dedasi, kad žiauru. Pažįstu vieną šeštoką, kuris galvoja, kad yra apgailėtinas ir kvailas, nors turi 9.2 vidurkį. Kodėl? Nes jo pažymių vidurkis žemesnis už klasės bendrą vidurkį ir dėl jo tas vidurkis mažesnis, nei galėtų būti. Apskritai, jo mama sakė, kad kartais jis tiesiog specialiai išsisukinėja nuo mokyklos, nes nenori vėl pasirodyti lūzeris, gaudamas 8 ar 9. Nežinau tiksliai visos tos virtuvės, bet kažkas ten labai blogai, jei jau tokie dalykai vyksta. Mano vidurkis panašus, vienas aukštesnių klasėj, bet tai c'mon net jei turėčiau 7 ar 8 vidurkį, koks skirtumas galų gale. Ne pažymiuose gi esmė. Juo labiau, ne šeštoj klasėj.

 

Kalbant apie tavo logikos ir paradoksų teoriją, su daugeliu minčių sutinku. Vienintelis dalykas, kurį norėčiau šiek tiek pakoreguoti - tavo teorija dėl neįdomaus pasaulio masinio loginio mąstymo atveju. Supranti(vėl ta pati mano litanija {#}), kiekvieno žmogaus logika yra skirtinga ir kiekvienoje situacijoje yra bent du logiški sprendimai. Mąstymai skirtingi ir kiekvienas prieina prie skirtingos išvados, nors abi jos gali būti teisingos ir logiškos. Kita vertus, pritariu, kad be kvailių ir nelogiškai mąstančių būtų nuobodu gyventi. Negalėtum rodyti į juos ir galvoti, koks pats visgi esi išmintingas {#}.

 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
DjVaids Agnes Carlsson  Release Me
 Agnes Carlsson
 
einaras13 Kanye West Stronger
 Kanye West
 Turbūt vienas geriausių gero samplinimo pavyzdžių - sample\'as duoda tik atspirties tašką, bet virš jo einančios melodinės ir vokalinės idėjos yra šviežios ir įdomios
malia Ava Max Sweet but Psycho
 Ava Max
 
Konditerijus Chris Cornell Before We Disappear
 Chris Cornell
 
PLIKASS Flipsyde Trumpets (Never be the Same Again)
 Flipsyde
 
Silentist Tony Hadley First of May
 Tony Hadley
 Bee gees dainos koveris
Alvydas1 Rome Bring Me the Head of Romanez
 Rome
 
Sahja Vera Brezhneva Novyj god zhdjot
 Vera Brezhneva
 

Šiuo metu vertiname


Donna Summer Donna Summer
7,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

23:28 - Silentist
Silentist sia nakti ilsisi (+gerbejas svencia)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
13:06 - Silentist
Papa was a Rolling Stone,
Where ever he laid his hat was his home
and when he died, all he left us was alone
01:45 - Silentist
Juokaunu. Du slapti muzikos gerbejai & megejai-nevidonai is nevidoniskiu
01:38 - Silentist
Svetainej narso Silentist(+slaptas gerbejas) kaip ir kasnakt
11:04 - Silentist
Pere Ubu’s David Thomas Dies at 71
11:38 - Alvydas1
Ne, čia tu ne vienas. Nors asmeniškai man Nightwish - legenda.
09:20 - Silentist
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 565
  Iš viso užsiregistravę: 73575
  Naujausias narys: romagetty
  Šiandien apsilankė: 44258