Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Nesuprantu erdvės būdamas laisvas aplinkoje

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Įžanga.

Šiandien buvo kažkokia keistai savotiška diena. Kalbant ne apie laiko iškreiptumą (jį užmirškime), o apie keistą aplinką, kuri man suteikė laisvės pasireikšti. Plačiau apie tai kituose skyriuose

I skyrius

Erdvė... daug erdvės... kas toji erdvė? Deja, aš šio reiškinio nelabai suprantu. Aš tik sugebu samprotauti apie laiką, apie erdvę... ne. Kodėl? Gal dėl to, kad esu visą laiką slegiamas. Bet slegiamas ne kokio nors daikto, o vyraujančios aplinkos. O erdvė ir aplinka kažkuo susijusios? Gali būti, kiek mano protas supranta, aplinka yra erdvėje. Reiškia, erdvėje egzistuoja viskas, kas egzistuoja ir aplinkoje. 

Erdvėlaikis... Ar galim sieti erdve su laiku? Moksline prasme, taip, o buitine, tikriausiai ne. Aš ir apie laiką kalbėjau nedaug veldamas mokslinių elementų (išskyrus pačią laiko formulę), todėl erdvės nesiesiu su laiku. Erdvė yra vieta, kur vyksta visi reiškiniai, yra viskas pagaminta iš visko. Erdvė - tai tokia vieta kur gali būti Visata. "Nėra erdvės" sakome tada, kai trūksta erdvės, bet ji buvo, yra ir bus... Nuo didžiojo sprogimo iki didžiojo suplėšimo...

II skyrius

Dabar grįžkime prie temos. Šiandien aplinka leido man pasireikšti. Kaip čia taip... Pradedu dainuoti kažką nesąmoningo, iš manęs pradeda žvengti, kitas nesąmones daryt pradeda ir iš jo pradeda juoktis. Užburtas ratas, kuris nevaržė mano laisvės. Jei iš šiandienos įvykių tektų sukurti filmą, jis būtų pats nesėkmingiausias per visą kino istoriją. Vis tiek laisvei ribų nebus, tik per daug laisvės turėti kenkia.

III skyrius

Šiandien buvo dažnai aptarinėjama ir muzika. Žmonėms, klausantiems eilinio popso bandžiau apibūdinti kitokias muzikos sroves... Žinau, kad dėl mano muzikinio skonio mane laiko bepročiu, bet įrodžiau bent tą, kad ne visi klauso būtent pop muzikos, o kiekvienas turi kitą savo mėgstamą stilių. Aptarinėdamas progresyvųjį roką, pasakodamas, kas tai yra, žmonės nepatikėjo, kad yra dainų, ilgesnių už 20 minučių. Reiks mesti jiems iššukį: išklausyti Van der Graaf Generator - A Plague Of Lighthouse Keepers (23 minutės).

Pabaiga

Keista diena ir tiek... Keistų dienų jau šią savaitę buvo septynios, aštuntos tokios nenoriu.




 2012 m. gegužės 5 d.

 2025 m. liepos 29 d.
 2025 m. liepos 4 d.
 2025 m. birželio 29 d.

Komentarai (24)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 20:35:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ai, nesiginčijam... Mano vienokia nuomonė, jūsų kitokia. Uždarom temą


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
cccrazyggirl
2012 m. gegužės 6 d. 20:33:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

"Teptuku jausmo nenupieši " . Tavo mokytoja klysta . 


____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 20:33:15 2012-05-06 20:33:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Įsivaizduoti nereikia, bet užtat reikia įsigilinti tam, kad suprasti tą vaizdą. O tam, kad suprasti reikia pasinaudoti savo fantazija. O fantazija ir yra įsivaizduojama.

Tuos jausmus sunku suprasti vienodai, vieni per žmogaus judesį gali kažką įžvelgti. Gal jie gali parodyti pyktį, agresiją rodydami tam tikrus judesius, tas pats su teigiamais jausmais.


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 20:25:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Neteko matyti to jausmo nei dailės kūriniuose, nei šokyje. Gal dailėje tenka jį matyti, bet šokyje kūno judesiai neturi kažko tokio, kas parodytų jausmą. Bet literatūroje tai atsiskleidžia ganėtinai ryškiai, beje, labiau įjungiami vaizduotės procesoriai, nes žiūrint į dailės kūrinį, tu jį matai, tau nereikia nieko įsivaizduoti


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 20:21:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kodėl tada kai kurie sako, kad piešdami ar šokdami parodo, atskleidžia savo jausmus?


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 20:18:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gal yra ir normalių pop dainų žodžių... Reikia gerai panaršyti. Popse pagrinde yra muzikos skambesys, o žodžiai jau kita dainos dalis, kurią reikia derinti prie muzikos (arba atvirkščiai). O man muzika yra viskas, kas skamba, tik kai kurie skambesiai man nepatinka.


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 20:18:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Maironio "Trakų pilis"

 

Man meno šaka - dailė ne prie širdies, o muzika man yra pats pačiausias menas (kaip ir literatūra). Man yra lietuvių kalbos mokytoja sakius:

"Teptuku jausmo nenupieši, o aprašyt jį gali" 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 20:16:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Iš esmės pritariu.

Kyla klausimas, jeigu pop - menas, tai kodėl man tai nepatinka? Aš tokia meno gerbėja... bet galiu turbūt teisingai pati atsakyti - tai tokia meno sritis, kurios nevirškinu. Pasirodo ir taip būna.

Ką čia pacitavai, jei ne paslaptis? Kažkaip atrodo matyta ir girdėta...

 


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 20:11:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ne, techno, electro muziką nėra sunku kurti, manyčiau ją sunkiau atlikti... Ir šito aš jau nebepateisinu. Tai yra beskonybė. Taip, tai pat gali atrodyti ir mano klausomasis progresyvusis rokas (galiu pvz pateikti). O popsas vis dėlto turi kažką panašaus į meną, bet ne patys atlikėjai muziką kuria ir jie nesistengia kažkuo išsiskirti, o tai yra minusas. 

Atlikėjai, kurie savo kuriamus tekstus, muziką bandė išskirti iš kitų... jų muzika įgavo išliekamąją vertę, o ne šiuolaikinis popsas, kuris išgaruoja. 

"Jos aukštus valdovus užmigdė kapai, o ji tebestovi dar vis" - štai, kas yra išliekamoji vertė


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
cccrazyggirl
2012 m. gegužės 6 d. 20:10:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Su popso dainų žodžiais tai patyliu...Teksto bukumas visad mane nustebina (kalbu apie šiuolaikinį popsą).O elektroninės muzikos ir techno niekad nepateisinsiu , kad ir kaip jie ten vargtu ją bekurdami , tiesiog man tai nėra muzika . 


____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 20:07:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Deja, tai yra realybė. Manau, kad muzikinio skonio negalima pakeisti, nebent pasikeistų pačio žmogaus požiūris lyginant meną ir beskonybę


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 20:06:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man regis electro ar techno nėra visiškas š., nes tokią muziką kurti nėra labai lengva... Tiesą sakant rizikuoju rašydama tai, nes nieko apie tai neišmanau. Vis dėl to, techno ir electro fanatikus dar galima pateisinti, ten bent jau žodžių beveik nebūna. O pop fanus pateistint jau sunkiau...

 


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 20:03:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, viena mano draugė, su kuria dėl muzikos skonio dažnai pykdavomės (o tiksliau tik ji pykdavo) visada galvojo ir galvoja, kad rokas yra viskas, ir sunkioji, ir metalo ir kokia tik nori išskyrus popsą - tai blogis. Jos mąstymo neįmanoma pakeist... Ir mane tai nervuoja.


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
cccrazyggirl
2012 m. gegužės 6 d. 20:02:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Yra . Keletas , saujelė , bet yra {#}. Smagu būna kartais padiskutuot . 

Bet yra ir tokių "draugų" , kurie tiesiogiai varo ant tavo stiliaus ir mylimų grupių . "nenuostabu kad nuo narkotikų mirė " , taip apibūdino Cobainą . True Story . Kartais tiesiog mėginu nusileist , bet čia tik kartais . Dažniau išauga barniai , ypač kai varo ant mano mylimiausios grupės .

Man galvoj nesutelpa kaip galima klausyt visokius techno , elektro , ir popsą , kur tas pats šūdas tesias ištisas 3 minutes . 


____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 19:58:38
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ką? Tai išvis iškrypimas, dar neteko skaityti teksto tokios tematikos tekstu. Tai labiau būdinga sunkiajai, metalo muzikai, gal šiek tiek alternatyviojo roko tekstams (bet neteko daug į juos gilintis)


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 19:55:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Arba, kad ji asocijuojasi su blogais, nemaloniais dalykais, žodžiai visada rašomi apie savižudybes ir visokius žudymus...


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 19:53:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Taip, ir mano aplinka tokia pati.

Kai kurie net negeba suprasti sąvokos: rokas. Kiti tai sureikšmina su garsia muzika, kurios klausyti yra neįmanoma. Treti roką laiko kažkokią ateivių muzika, išėjusia iš mados


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 19:50:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tikrovėje, ne vien virtualioje erdvėje yra žmonių su kuriais gali pakalbėti apie gerą muziką?? Jei taip tai, tau pavydžiu, nes mano aplinkoje tokių nerasta. Galima ieškoti su detektoriais, manau ir jie nerastų...


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 19:47:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, labai jau priartintas popierius. Dėl to ir negalima nieko suprast.

Turbūt neteisingai pasakiau. Aš manau, kad suprast galima keliais būdais, tai tiesiogiai ir netiesiogiai. Matematikos formulės yra aiškiai pateiktos, tikslai užrašytos, todėl jos suprantamos tiesiogiai. O erdvė yra vieta, tačiau tai labai neaišku, lyg dar kažkas už viso to slypėtų ir aš sakau, kad tai supranta, bet netiesiogiai... Kažkas panašaus.

Neaišku, kada. Gal tuojau pat, gal rytoj, gal po metų, o gal niekada. Gal tiesiog muzikai nelemta, kad visi ją teisingai suprastų? Jei taip, tai man liūdna, liūdna apie tai galvoti. Paguoda, kad dar yra teisingai mąstančių žmonių.

Tai aišku net neskaičius dviejų paskutinių tavo dienoraščių. Užtenka perskaityt ir vieną.


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
cccrazyggirl
2012 m. gegužės 6 d. 19:45:11
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ištikro šiek tiek primena popierių , tokį seną , pageltūsi , kaip Einaras sakė . Dar , rankų odą iš labai arti .Iš esmės abu esat teisūs . 

Dėl muzikos , tai "Nepavyko, deja, aš jiems - keistuolis, ateivis, beprotis"  , labai teisingai pasakyta . Mano draugai niekaip negali suprast kaip aš galiu klausyt tokią "lievą" muziką . Ir labai dažnai iš to išauga kivirčas . Aišku , yra ir tokių žmonių , su kuriais muzikos tema randu bendrą kalbą , bet čia retas atvėjis .


____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 19:36:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Suglamžytas popierius nors tu ką sakyk, gal truputį senesnis, pageltęs, bet popierius.

Kokia nauja teorija. Matematikos formulės yra, reiškia, jos nesuprantamos?

Kada jie supras po paraliais, kas yra muzika?

Laiko paranoja... taiklus išsireiškimas. Jei skaitei praeitus du mano dienoraščius, suprasi, kad man yra laiko iškreiptumo paranoja


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 19:32:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Suglamžyto popieriaus tai man visiškai neprimena, kad ir kiek laiko žiūrėčiau. Dar tešlą arba picos paplotėlį, bet tik jau ne popierių {#}

Erdvės ir nereikia suprasti, nes ji tiesiog yra. O tai kas yra, yra nesuprantama...

Vieną kartą žmonės pagaliau supras, kas yra muzika. Ir nesmerks žmonių, klausančių teisingos muzikos.

Laiko paranoja?

 


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 6 d. 19:24:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai labiau primena suglamžytą popierių

 

Erdvė - gal ir gražus žodis, bet vis tiek aš jo nesugebu suprasti

 

Nepavyko, deja, aš jiems - keistuolis, ateivis, beprotis

 

Pabaigos nesistengiau itin ištobulinti, bet jei ji graži, tada viskas puiku. Keista šią savaitę buvo viskas, arba iš esmės pasikeitė mano požiūris į laiką, tai galėjo sukelti tokią "paranoją"


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gegužės 6 d. 16:38:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pats pirmas paveikslėlis, vos tik jį išvydau, man priminė ką tik supjaustytą peiliu odą. Net pakraupau... {#}

Erdvė - labai gražus žodis. Toks keistas skambesys, keistai sudėliotos raidės, tačiau tai man gražu.

Atverti žmonėms akis dėl muzikinio skonio prilygsta žygdarbiui, bet kaip supratau, to dar nepavyko padaryti. Jie dar netobulėja, deja...

Graži pabaiga. Kažkas panašaus ir man buvo. Ta keista savaitė, keistos dienos, keisti dalykai...


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Viktor Tsoi Viktor Tsoi
8,4

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

19:56 - Silentist
As trokstu pasiverst drugiu
As trokstu pasiverst muse
Ir pasijust lyg dausose
17:11 - 4Blackberry
+1
17:05 - einaras13
Bet paveikslėlių įkėlimas tai max patogesnis lyginant su senuoju redaktoriumi. Man labai patinka.
13:44 - 4Blackberry
Nežinau nežinau, daug kas negali pasitraukti visiškai iš Chrome, pavyzdžiui, jeigu reikia dėl darbo. Ir šiaip Chromium ne be reikalo lyderiauja, nes pasižymi stabilumu ir geru funkcionalumu. Bet Firefox dabar gera alternatyva jei rūpi privatumas.
13:36 - einaras13
Pastaruosius kelis metus žmonės migruoja į Firefox (nes užkniso Chromium naršyklių įvairūs bullshit'ai) arba į Brave (dėl privatumo opcijų). Chrome ilgainiui pataps old news, manau.
13:34 - einaras13
Aš iš Chrome emigravau prieš 4-5 metus, and never looked back. Dabar naudoju išimtinai MS Edge, tiesiog geresnė naršyklė (kažkas, ką Microsoft'as sugebėjo padaryti gerai, kas yra keista).
13:24 - 4Blackberry
Na, aš esu Chrome vergė, o naudoti 10 skirtingų naršyklių skirtingiems tikslams man neimponuoja.
13:22 - einaras13
Jei Chrome, tai užuojauta. Jei kitka, tai yra lengvų sprendimų. MS Edge + uBlock origin veikia puikiai man. Girdėjau, kad Firefox + uBlock origin irgi čiki piki. Nežinau, kokie sprendimai kitoms naršyklėms.
13:18 - einaras13
Dėl 1., tai čia ne sprendimas. Elementarus tekstas turėtų būti aukščiau visų plug-inų.

Ir žiūrint ką tu vadini klasikiniu ad-blocker'iu (nes jų dešimtys, jei ne šimtai yra) ir kas yra tavo naudojama naršyklė.
13:16 - 4Blackberry
Jei veikia, tai tada tikrai reikia dar papildomai kažką daryti, nes paprastas klasikinis ad-blocker'is neveikia.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 2044
  Iš viso užsiregistravę: 73663
  Naujausias narys: daliamis
  Šiandien apsilankė: 263068