Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Po metų vėl tyrinėjam vandens agregatines būsenas

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nuo penktadienio snaigės krenta, bet kaip pliusas, taip pliusas. IKI ŠIANDIEN. Prasideda masiniai užpuolimai sniego gniūžtėmis, nuo automobilių krenta kieti purvo luitai, ir minkštas bei purus baltas kilimas (aišku, ne visur, mieste mašinos bjaurybės nuvažinėja visą sniegą). Na va, kalendoriškai sutapusi tikroji žiema jau pas mus. Numato šaltą gruodį meteorologai. Išgyvensim. Svarbu, pagaliau pasirodė. Dabar sirgsiu žiemlige iki pat sausio pabaigos, kai užsinorės pavasario arba vasaros. Na, ir truputį liūdna, kad taip mano mylimas ruduo išėjo. Sako, nebebus daugiau rudens, pasaulio pabaiga už trijų savaičių. Šitas misticizmas manęs nežavi, verčiau trikdo ir nervuoja kalbos apie jį. Netikiu, bet jei ir bus, kas labai sunkiai įtikima, tebūnie. Mėgstu pasaulio pabaigas, kai pasąmonėje jų būna šimtai. "A, anglų kontrolinis, pasaulio pabaiga" - jei norite išgirsti tokią frazę, aš ją visą laiką pasakysiu.

 

Na, anglų jau viską atsiskaitėme, bet vis dar labai žiauriai nekenčiu mokytojos. Praeis. Na, vėl prisiminiau savo buvusią mokytoją. Nostalgija. Tada ir gerai anglų mokėjau. Dabar aš jos faktiškai nebemoku. Na, žodyną moku, gramatiką irgi daugmaž, nedrįstu tik prabilti angliškai, nes mano perfekcionizmo dvasia neleidžia man suklysti, o rizikuoti suklysti man žiauriai sunkus dalykas. Ką padarysi, kartais būna.

 

FIZIKA. Kas sukūrė tą baisiai suktą mokslą? Šeštadienį dalyvavau konkurse. Rezultatas, tikiuos, bus bent 3 taškai iš 100. Ir tu išspręsk tokius uždavinius. Žinot, man smagiau sėdėti fizikos pamokoje ir per ją daryti matematikos namų darbus, nei dalyvauti kažkokiuose konkursuose. Įsitikinau (jau ne pirmą kartą), kad fizika ne man, nors ir nuobodžiauju visą laiką padaręs visos pamokos uždavinius per 15 minučių.

 

MATEMATIKA. Va šitą mokslą tai pripažįstu. Ir triuškinu visus konkurentus olimpiadose be gailesčio, atsiplėšdamas dideliu taškų skirtumu, nepaisant to, kad pats ne tobulai ją moku, bet bent jau geriau už visus kitus. Nieko tobulai neįmanoma žinoti. Einšteinas sakė, kad žinios yra ribotos. Jis buvo teisus. Jei jau Einšteinas išmanė fiziką, tai jam pagarbą reiškiu. O mano klasiokai netenka amo, kai pasakau neteisingą kokio reiškinio atsakymą. Matematika tikrai nėra tikslus mokslas. O biologija tai tikrai per daug tiksli.

 

BAIGIANT apie mokslus, dar turėčiau pridurti vieną tokį įdomų dalyką. Mokytis yra gerai, nes tai pravers. Nesvarbu, kada pravers, kaip pravers ir kokioje situacijoje tai privers. Reikia mokytis. Nesvarbu, kad tavo galimybės ribotos ir tu kartais pavargsti nuo amžino mokymosi, bet tobulėjimas yra svarbesnis dalykas nei sėdėjimas užsiimant malonia veikla. Aišku, sako, kvailiai yra laimingesni, nes jie mažiau žino. Bet tobulėti yra gerai, nes tai reikalinga gyvenime. Dažniausiai kvailiai yra nepripažįstami visuomenėje. Būdamas neišsilavinęs sugriausi sau gyvenimą. Tiesiog, tobulėk, mokykis, žinok. PRAVERS.


Savotiškas linksmumas užplaukė atėjus žiemai. Man pradėjo po truputį rūpėti Kalėdos, sugebu mokyklos kasdienybę paversti atrakcionų parku. Mano juokas girdėti tokiu spinduliu, kaip kadaise girdėjosi Krakatau ugnikalnio sprogimas (kas nežinote, Indonezijoje esančio ugnikalnio sprogimas 1883 m. [jei neklystu] buvo girdėti net Ramiojo vandenyno salose [kai kurie šaltiniai teigia, kad net Havajuose buvo girdėti], Indijoje ir Australijoje).

 

Tuo pačiu sužinojau, kaip dabar tingiu eiti daryti namų darbus. Tinginystė - labai svarbus mano kasdienybės požymis. Jei yra darbų, juos padaryti tingėsiu. Matematiką išmąstyti gal nėra labai blogai, chemija išvis nesunku (sakiau, būsiu chemikas ateityje), o vat kiti dalykai mane truputį trikdo.

 

Biški aš čia vėl apie mokslus kalbu. Kodėl aš taip grybauju?

Besibaigiant rudeniui pradėjo rastis ir mano meninis įkvėpimas. Ne literatūroje, ne muzikoje, kaip keista, bet... dailėje. Galiu pasigirti, kad pagaliau esu patenkintas savo meno "šedevrais" ir daugiau nebesitikiu gauti mažo pažymio. Mokytoja jau spėjo mane pagirti. Ir kur to esmė? Kodėl staiga atgijo pas mane piešėjo, tapytojo dvasia, kuri paskutinį kartą mane buvo užklupus prieš gerus penkis metus, kai buvo ketvirtoj ar penktoj klasėj ir žiauriai mėgau laisvalaikiu piešti. Kažkada kilo antipatija piešimui. Negaliu pasakyti, kad aš ir dabar mėgaujuosi piešdamas. Ne, nevisai, bet bent jau man sekasi ką nors nupiešti. Techniškai gal ir gerai nupiešiu, bet man vis dėlto dar reikėtų lavinti vaizduotę, mano idėjos ganėtinai elementarios.

 

Egocentrizmas koks ? Visą laiką apie save šneku... whatever, nieks manęs neskaito. Būsiu taip visų nemėgiamas Donelaitis ir toliau seksiu pasakas apie šūdvabalius...

 

Šūdvabaliai vasarai išdundėjus pasislėpė, o štai uraganai siaučia... apči ... Taip, taip, mano nosyje seniai nebėra ramybės. Tai cunamiai bloškia, tai nuošliauža, tai ir ugnikalnio sprogimai... apči... Gal 100 kartų ir nesu sirgęs sloga, bet 30, 40 o gal net ir 50 kartų tai tikrai. Mano imunitetas gal ir stiprus, bet tikrai negyvenu sterilioje aplinkoje, ir net menkiausias virusas gali mano organizmą gerokai išbalansuoti.

 

Pink Floyd kažkaip užėjau paklausyti, Echoes švilpia ausyse. Va, ir dienoraštį parašiau. Tebūnie. Gero vakaro, o aš jaučiu, jau keliausiu ruošti namų darbų, neleisiu išsivystyti tinginystės sindromui.

 




 2012 m. gruodžio 3 d.

 2025 m. kovo 17 d.
 2025 m. kovo 12 d.
 2025 m. kovo 9 d.

Komentarai (12)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Oblina
2012 m. gruodžio 5 d. 14:38:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tavo dienoraštį nuo tos vietos skaityt pradėjau: mokytis yra gerai, nes tai pravers. Ir tai taip puikiai atspindi dabartinę mano situaciją... nes va baigiau bakalaurą, įstojau į magistrą ir dabar mane užpuolė tokios mintys, kad gal jau užteks, nes kai sustoji ir pagalvoji atrodo mokslai yra vienintelis dalykas, kurį išmanau ir nematau tame esmės...o kas dar svarbu, kad tai man džiaugsmo neteikia...et, nes mokausi todėl, kad nėra daugiau ką veikt,


Atsakyti
Silentist
2012 m. gruodžio 5 d. 03:09:38
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

*Jūs, Gerbiamas Einarai, Gerbiamasis Jūs.


____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
Atsakyti
Silentist
2012 m. gruodžio 5 d. 03:07:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pasaulis neturi pabaigos, o žmonės - jie yra mirtingi, bet turi body&soul.

žmonių susidėliotų kaladėlių pasaulio pabaigos nebijau.

O kad Mokytis yra gerai, nes tai pravers tikrai sutinku, nes kiek gi galima ūliavoti?


____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gruodžio 3 d. 21:10:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Taip, berods aš jau tada perspėjau, kad tai tebus tik vieną kartą, viskas grįš į savas vėžias, kaip turėjo įvykti šiandien. Na, bet jūs tai tikrai, išmušėte mane iš vėžių. Aš jau pradedu bijoti rašyti dienoraštį, nes prie beveik kiekvieno iš jų kyla konfliktai, tiesiog kurie susiformuoja iš nesusipratimo. TAS VIENAS komentaras, nuo kurio prasidėjo konfliktas penktadienį irgi buvo "ant bajerio", tik kažkaip ten kilo pasipriešinimas, nesusipratimas, kada jau abudu susireikšminome ir tai tapo rimtu dalyku. Aišku, aš dar ganėtinai užmaršus žmogus (koks buvo Izaokas Niutonas, kuris amžiais pamiršdavo kepinamą ar verdamą valgį), tai staigiai ir užmiršau aną konfliktą ir galvojau, kad turi būti viskas gerai. Ne, kai kam dar kažkokia nuoskauda yra užsilikus. Ir dabar vėl tai slenka, vėl visiems gadina nuotaika (tau aišku turėjo sugadint, nes žmonės nesiginčija be emocijų, o džiaugsmas ir juokas iš konfliktų retai kada kyla, nebent vienos pusės argumentai visiškai absurdiški. O kas ten žino, gal tau mano argumentai ir yra absurdiški).

Tai vat, vieną teiginį paaiškinau. Dabar antras dalykas: kuo juokauti nelabai galima? Kai kuom tikrai ne, bet kaip sakiau, tas vienas komentaras turėjo likti nepastebėtas, deja, tai jau besirutuliojantis antras konfliktas, ir dar rimtesnis už pirmąjį. Tai aiškiai kilo iš nesusipratimo.

Trečia: įstatymo nėra, bet vis dėlto, piktnaudžiaut irgi nelabai. Tai tiesiog ne kažkokie įstatymai, kurie apriboja tik teisines normas. Kartais yra ir žmogiškumo ribos. Žinok, kai tave kiekviename komentare jūsina, tai nemaloniai pasijunti. Aš tikrai neplanavau jūsų jūsinti, deja, pati privertėte.

Ketvirta: susitaikyti gal ir galiu, bet vis tiek jūs mane atgrasinat ir verčiat jaustis nemaloniai. Man atrodo, kad tai nei vienam ne į naudą.

Penkta: kad manęs nepažįstat, tai taip. Bet esmė tame - jei nebūčiau aš to pasakęs, ir toliau būtų viskas tvarkoj. Aiškiai kopijuojate mane. Tai kodėl iki tos dienos mane "tujinote", jei jau nepažįstamo žmogaus "tujinti" nerekomenduotina. Beje, nekalbant apie etiketą, o apie humaniškumą ir supratingumą: ar tikrai nėra maloniau, kai tave tujina, o ne jūsina? Čia rimtas klausimas...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gruodžio 3 d. 20:56:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš neįsižeidžiau, tik priimiau rimtai jūsų nuosprendį. Aš nesuprantu, kad kai kurie dalykai turi būti tik juokai, o jūs nesuprantat, kad kai kuriais dalykais juokauti nelabai galima. Beje, labai keistas dar vienas pastebėjimas. Sakėte, jog penktadienį taip kreiptis pradėjote dėl blogos nuotaikos, o dabar sakote, jog tai tik juokai, "ant bajerio" kitaip sakant. Puikiai orientuojuosi visatoje. Gal ir dažnai mėgstu "išskristi" kur nors kitur, bet Žemėje būnu dažniausiai. Ir žinau, kad Žemėje visko būna. Be to, nėra tokio įstatymo, kuris neleistų "jūsinti" bet kokio žmogaus. Juk mes laisvi žmonės. O jei tai jums nepatinka, tai teks susitaikyti, kaip jau sakiau. Vienas argumentų, kodėl turėčiau tai daryti, yra tai, kad jūsų nepažįstu, kaip pats sakėte aną dieną.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gruodžio 3 d. 20:43:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kaip tai problemos nėra... Neapsimetinėkite, pati žinote, kad JŪS su savo tuom JŪS sunervinote mane... Nebūčiau nustebęs, jei tai būtų įvykę po trijų mėnesių, bet kai toks dialogas įvyko aiškiai po ano dialogo, tai mane trikdo ir verčia suprasti, kad jūs dėl ano konflikto įsižeidėt ar supykot, ir dabar tai reiškiate tuo nelemtu kreipiniu, kuriuo aš demonstravausi penktadienį (tai teturėjo būti vienintelis kartas, bet jūs dėl kažko "užsišikot" ir mane puolat agresyvesniu atsaku). Labai gaila, kad kartais žmonės tiesiog nesupranta, kad kai kurie dalykai gali būti tik juokai ir jiems nelemta pavirsti rimtu dalyku. Na, iš tikro, tas jūsinimas gal ir pagarbos reiškimas, bet jis trikdo (atsiprašau, greičiausiai jūs dėl to ir susinervinote penktadienį) ir labai šiais laikais neskamba. Nu koks normalus žmogus į sau lygų kreipiasi jūs. Į direktorių, į valdžios žmogų, na, ir į vyresnį, kreipiamasi, bet daugiau tai tikrai ne. O dabar iš principo skelbiu karą, kad, ponia Vilte, nesusivokiate, kokiame pasaulyje randates. Čia Žemė, ne Saturnas ar Kentauro Alfa. Tiesiog ŽEMĖ.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gruodžio 3 d. 20:36:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Neturiu nė menkiausio supratimo, kodėl jūs galvojate apie kažkokius karus, jei jų net nėra... Nei karo, nei konflikto aš jokiu būdu nekeliu, gaila, kad jums taip atrodo. Tik pasakiau savo nuomonę, to daryti nedraudžia niekas. Sakau, galite paprasčiausiai mane ignoruoti ir viskas bus paprasta. Problemos nėra.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gruodžio 3 d. 20:29:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ach, tada jūs irgi užpykot, ir dabar, vėl čia, keliate karą, kreipdamasi. Gerai, jei karas, tai karas. Palikot šiandien žymę... (nebuvo galima taikiai, ane, jūs, ponia... ai, kodėl aš dar turiu aiškintis). Maždaug supratote mano poziciją - vienadienis konfliktas neturi tęstis toliau. Ačiū už dėmesį...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gruodžio 3 d. 20:10:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, jūs pirmas pradėjote, tai dabar norite to ar ne, teks susitaikyti, kad nuo šiol į jus kreipsiuosi būtent "jūs". Aš negyvenu penktadieniu, o tik tęsiu tai, kas buvo pradėta. Žinoma, kad galiu neskaityti, bet tai neįmanoma. Nes aš skaitau viską iš eilės, kadangi man viskas labai įdomu ir smalsu. Tik sakau savo nuomonę ir tai, kas galėtų būti kitaip mano požiūriu. Labai įdomiai rašote. Tas pagarbos reiškimas negalėjo savo laikų atgyventi taip staiga. Apskritai sąvoka "laikai" reiškia labai ilgą laiko tarpą. Be to, jei tai yra pagarbos reiškimas, tai jis negali priklausyti nuo nuotaikos. Jeigu yra kreipiamasi vienaip į kokį nors žmogų, tai reikėtų tai išlaikyti visą laiką, o ne tik kokią nors dieną, kai prasta nuotaika. Aš pasakiau tik tai, ką galvoju, galite ir nepaisyti mano nuomonės, niekas jums neliepia.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gruodžio 3 d. 19:59:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Šiandien ne penktadienis, ir jau malonėčiau be "gerb."

Ar tikrai taip rašiau, kad einu ne mokytis. Na, kad gerų pažymių pasirinkt, tai priežastis numeris vienas, o kad mokytis, tai jau čia šalutinis dalykas.

Gali neskaityti, niekas neprašo tavęs skaityti. O įdomesnių samprotavimų iš manęs gali nelaukti, nes man neaktualu gyvenimas, man aktualu tik dabartiniai išgyvenimai. Gyvenu, nes reikia, ir apie tai daug kalbėti nėra ką, o vat apie kasdienybę pakalbėti aš mėgstu, ir jei nepatinka, galite labai nepergyventi, yra daug ir be manęs filosofų šiame pasaulyje.

Iš tikro, tai vėl sugadinai nuotaiką, nes gyveni vis dar penktadienį ir labai man gaila, kad tu sustojai tame laike ir pamiršai, kad tas "pagarbos reiškimas" jau atgyveno savo laikus, mano nuotaika keitėsi šimtus kartus ir tas jūsinimas atrodo labai nenatūraliai. Atleiskite, jei ir pats kažkaip galėjau įžeisti.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. gruodžio 3 d. 19:07:46 2012-12-03 19:16:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gerb. Einarai, kai manęs dar nebuvo music'e, kažkuriame savo dienoraštyje rašėte, kad jūs į mokyklą einate ne mokytis, o prisirinkti gerų pažymių. Tai labai puiku, jei požiūris pasikeitė. Tai tik į gerą, nes iš tiesų mokytis reikia. Kai pagalvoji, tai tiek daug galimybių gali atsiverti gyvenime, kai mokaisi visko po truputi... Bendrai visai neįdomu tiek daug skaityti apie mokslus, nes jų ir taip daug vien mokykloje. Būnant kitokioje aplinkoje norisi ko nors įdomesnio, kad nedrumstų proto, neskaudėtų galvos... Apie tai gerai pakalbėti simboliškai, bet aš laukiu jūsų įdomesnių pasamprotavimų apie gyvenimą, nes jūs tikrai galite tai gerai daryti.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2012 m. gruodžio 3 d. 18:49:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Be Pink Floydų dar norėčiau pasivaišinti dviem dainomis, kurios mane pastarosiomis dienomis žavi:


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
DjVaids Agnes Carlsson  Release Me
 Agnes Carlsson
 
einaras13 Kanye West Stronger
 Kanye West
 Turbūt vienas geriausių gero samplinimo pavyzdžių - sample\'as duoda tik atspirties tašką, bet virš jo einančios melodinės ir vokalinės idėjos yra šviežios ir įdomios
malia Ava Max Sweet but Psycho
 Ava Max
 
Konditerijus Chris Cornell Before We Disappear
 Chris Cornell
 
PLIKASS Flipsyde Trumpets (Never be the Same Again)
 Flipsyde
 
Silentist Tony Hadley First of May
 Tony Hadley
 Bee gees dainos koveris
Alvydas1 Rome Bring Me the Head of Romanez
 Rome
 
Sahja Vera Brezhneva Novyj god zhdjot
 Vera Brezhneva
 

Šiuo metu vertiname


Laura Marling Laura Marling
7,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

23:28 - Silentist
Silentist sia nakti ilsisi (+gerbejas svencia)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
13:06 - Silentist
Papa was a Rolling Stone,
Where ever he laid his hat was his home
and when he died, all he left us was alone
01:45 - Silentist
Juokaunu. Du slapti muzikos gerbejai & megejai-nevidonai is nevidoniskiu
01:38 - Silentist
Svetainej narso Silentist(+slaptas gerbejas) kaip ir kasnakt
11:04 - Silentist
Pere Ubu’s David Thomas Dies at 71
11:38 - Alvydas1
Ne, čia tu ne vienas. Nors asmeniškai man Nightwish - legenda.
09:20 - Silentist
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 429
  Iš viso užsiregistravę: 73574
  Naujausias narys: ScottyLenk
  Šiandien apsilankė: 3102