[quote=LoseControl][b]It Might Get Loud[/b]. Filmas apie trijų kartų gitaristus (Jack White, Jimmy Page, The Edge). Turėtų būti labai įdomus, bent man. Jis jau išleistas, bet parsisiųsti sunku, nes visur feikai. Lietuvoj turėtų rodyti kino festivaly Romuvoj, nuo Spalio 1 d.[/quote]
Ačiū
[quote=Blackened][quote=RaptorJM]Interstate 60 - tikrai patiko. Linksmas, greitas, visiškai nenuobodus. Ir aktoriai kokybiškai vaidina, ir idėja bei veiksmas yra visai įtraukiantys. 9/10[/quote]
Tik devynetas? ;o
[/quote]
Ehey, atsiprašau, bet visgi tik. Jei skirstant į žanrus, kaip komedija, arba fantasy, būtų tikrai dešimt, bet čia rašau kaip tiesiog, tarp visų mano matytų filmų jis man atrodo.
Inglourious Basterds - kol kas 2009-ųjų geriausias, mano kuklia nuomone. Komiksas, bet žiūrisi puikiai, muzika nuostabi, aktoriai vaidina ypač gerai (Waltz'as ir Pitt'as, jei konkrečiai), o galiausiai tas Tarantiniškas braižas išlaikytas. Tad arba nekęsit, arba labai patiks :) Aš prie antrųjų. 9
Interstate 60 - tikrai patiko. Linksmas, greitas, visiškai nenuobodus. Ir aktoriai kokybiškai vaidina, ir idėja bei veiksmas yra visai įtraukiantys. 9/10
[quote=Dilgele][quote=RaptorJM]O Lucky Man [/quote]
(nežinau, ar žinojai, taigi)
If... (1968 m.) , O Lucky Man! (1973 m.) ir Britannia Hospital (1982 m.) yra Lindsay Anderson'o trilogija. Visi socialinės satyros ir visuose galima pamatyt McDowell'ą. If, sakyčiau, geriausias jų. [/quote]
Susižinojau šiandien (anksčiau nei pranešei), bet visgi ačiū už rekomendaciją.
Na, nemažai laiko praėjo nuo paskutinio apsilankymo music'e, nemažai ir filmų spėjau pažiūrėt.
American Beauty - įdomus, K.Spacey - vienas iš tų aukščiausios klasės aktorių, tiesiog žibančių savo filmuose (kartais užgožiant kitus).
Rear Window - Hitchcock'o klasika, ir nors dabar galbūt kai kurios scenos atrodo labai naiviai, ar bent gana naiviai, filmas geras, įtampa kuriama puikiai, o ir atomazga labai smagi.
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind - pagaliau, iš trečio karto - pilnai, be trikdžių ir originalo kalba pamatytas. Labai labai labai patiko, mano kuklia nuomone, geriausias Carrey filmas.
Saving Private Ryan - tikėjaus daugiau, gavau pakankamai - filmas tikrai patiko, vienas geriausių filmų apie karą (mano akimis), bet, visgi, galbūt buvo užgožtas kitų matytų filmų, tad nieko per daug, išskyrus "geras filmas" pasakyti negaliu.
There Will Be Blood - galų gale pamatytas No Country For Old Men konkurentas dėl 2007-ųjų Oskarų, na, ir vertas to. D.Day-Lewis'o vaidyba puiki, istorija įdomi, filmas tikrai neblogas. Garso takelis labai įdomiai tiko prie filmo nuotaikos, tai irgi pliusas, na, bet visgi "senukai" patiko labiau.
O Lucky Man - nemačiau dar nė vieno filmo, kurio garso takelis tiktų ir būtų toks svarbus filmui, taip pat - ir taip akcentuojamas. Malcolm McDowell - tos pačios kategorijos, į kurią įtraukiau K.Spacey aktorius, nežinau, ar kitas aktorius tam filmui tiktų bent puse tiek, kiek jis.
Citizen Kane - seniausias, geriausiai vertinamas kritikų mano matytas filmas, jau tapęs vienu mano favoritų (po to, kai nusistovėjo mintys galiu padaryt šį sprendimą). Aktoriaus-režisieriaus Orson'o Welles'o šedevras, padaręs milžinišką įtaką šių laikų filmams, (berods) pradėjęs naują filmo istorijos pasakojimo metodą (tokį, kokį galima matyti filmuose kaip "The Usual Suspects", "Forrest Gump", ir "The Curious Case Of Benjamin Button". Na, o šio filmo pabaiga tikrai pribloškė savo genialumu, (atleiskit, jei per stipriai) - bet be "The Usual Suspects" nė vieno filmo paskutinės minutės nepaliko tokio gero įspūdžio.
Citizen Kane, Casablanca, 12 Angry Men, The Good, The Bad, And The Ugly, A Clockwork Orange, Godfather, Taxi Driver, One Flew Over The Cuckoo's Nest, O Lucky Man, The Elephant Man, Back To The Future, Saving Private Ryan,The Usual Suspects, Forrest Gump, Reservoir Dogs, Pulp Fiction, The Shawshank Redemption, Donnie Darko, The Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, Memento, The Departed, The Wrestler, No Country For Old Men, The Truman Show, WALL-E.
Na, kol kas maždaug taip atrodo tas "labiausiai patinkančių" sąrašiukas.
Kiek ieškojau - nesuradau tokios temos. Atleiskit, jei jau yra.
Taigi - animaciniai filmai (ne filmukai, bet pilnametražiai kūriniai) jau senokai stebina savo kokybe (na, gerai - mane).
Kokie labiausiai patinka/patiko Jums? Kokios studijos (Pixar, Disney)? Kokie piešimo stiliai - šiuolaikiniai kompiuteriniai, ar savito šarmo turintys seni piešti filmai?
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.